آموزش, اخبار, ریپورتاژ, ریپورتاژ آگهی, کاردستی, مادر و کودک

متفاوت ترین هتل های شهر تهران

متفاوت ترین هتل های شهر تهران

متفاوت ترین هتل های شهر تهران
https://honarfardi.com/wp-content/uploads/2021/10/word-image-60.jpeg

شهر تهران با اینکه مثل خیلی از شهرهای دیگر بزرگ ایران مانند شیراز، اصفهان، تبریز و مشهد، توریست­پذیر نیست، اما هم جاذبه­های دیدنی و گردشگری فراوانی دارد و هم هتل­های خوب و باکیفیتی را در خود جای داده است. ما در این مقاله می­خواهیم تعدادی از هتل­های لوکس و بی­نظیر تهران را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد داشتید برای انجام امور اداری و یا بازدید از تهران به این شهر سفر کنید، تجربه اقامت در این هتل­ها را از دست ندهید و در نهایت به شما خواهیم گفت که چطور می­توانید از این هتل­ها با بهترین قیمت اتاق رزرو کنید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

هتل لاله
یکی از قدیمی­ترین هتل­های شهر تهران که تقریبا در مرکز این شهر واقع شده است، هتل لاله تهران می­باشد. این هتل ۵ ستاره که قدمت ساخت آن به سال ۱۳۴۵ بازمی­گردد، در ۱۳ طبقه مجموعا ۳۸۰ اتاق دارد. هتل لاله در خیابان دکتر فاطمی، تقاطع خیابان حجاب ساخته شده و دقیقا در ضلع شمالی پارک لاله تهران قرار دارد و همین موضوع باعث شده که خیلی از اتاق­های این هتل، چشم­ انداز فوق­العاده­ای رو به پارک بزرگ لاله تهران در خیابان کارگر داشته باشند. این هتل هم رستوران ایرانی دارد و هم رستوران فرانسوی و چینی که می­توانید انواع غذاهای ایرانی، اروپایی و آسیای شرقی را در رستوران­های هتل نوش جان کنید. از امکانات تفریحی هتل لاله می­توان به استخر و سونا و جکوزی و همچنین سالن بدنسازی و سالن بیلیارد اشاره کرد.
هتل اسپیناس پالاس
یکی از متفاوت­ترین هتل­های ۵ ستاره شهر تهران، هتل اسپیناس پالاس تهران می­باشد. این هتل ۲۰ طبقه که ۴۰۰ اتاق و سوئیت دارد، در منطقه سعادت آباد تهران و در نزدیکی میدان بهرود ساخته شده است. هتل اسپیناس در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد و در حال حاضر یکی از لوکس­ترین و بزرگترین هتل­های شهر تهران می­باشد. یکی از نکات شگفت انگیز این هتل، ساخته شدن آن در منطقه­ای مرتفع و بلند از شمالی غربی تهران است که چشم­انداز بی­نظیری از این شهر را برای مسافرانش نمایان می­کند. این هتل کافی شاپی به نام کافه سان ست و ۳ رستوران به نام­های لاتون، دیبا و لانژ دارد که می­توانید انواع غذاهای ایرانی و بین­المللی را اینجا نوش جان کرده و از نوشیدنی­های فوق­العاده کافی شاپ آن نیز لذت ببرید.
رزرو هتل تهران
برای رزرو هتل تهران با بهترین قیمت، می­توانید در ابتدا وارد سایت اسنپ تریپ شده، سپس نام این شهر را در قسمت هتل­ها جستجو کنید. بعد از تعیین تاریخ ورودتان به هتل و خروج­تان از آن، اسنپ تریپ لیستی از هتل­های تهران را به شما پیشنهاد می­دهد که می­توانید با مقایسه هتل­ها به لحاظ امکانات، موقعیت و دسترسی و همچنین هزینه هر اتاق، هتل مورد نظرتان را انتخاب کرده و رزرو نمایید و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، رزروتان را قطعی کرده و با خیال راحت به این شهر سفر کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *