آموزش, اخبار, ریپورتاژ, ریپورتاژ آگهی, کاردستی, مادر و کودک

معرفی انواع ساعت های محبوب شیائومی

معرفی انواع ساعت های محبوب شیائومی

همان‌طور که احتمالا می‌دانید شیائومی زیربرندهای زیادی دارد و هر کدام از این برندها به تولید لوازم جانبی چون هدفون و ساعت هوشمند مشغول هستند. کیفیت محصولات تولید شده توسط این زیربرندها توسط خود شیائومی سنجیده می‌شود و به همین سبب می‌توانید از بابت کیفیت آن‌ها آسوده خاطر باشید. در ادامه قصد داریم به معرفی چند نمونه از ساعت‌های محبوب شیائومی در بازار ایران بپردازیم.
ساعت ایمیلب kw66
بررسی این مدل را با طراحی آغاز می‌کنیم، جایی که ساعت هوشمند ایمیلب kw66 وزنی 54 گرمی دارد و کاملا هم ساده طراحی شده است. این ساعت 45 میلی‌متری از جنس فلز ساخته شده تا کیفیت ساخت بسیار خوبی داشته باشد. این ساعت هوشمند خوشبختانه از گواهی IP68 پشتیبانی می‌کنند و این یعنی در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. به روی این محصول تنها یک دکمه فیزیکی در سمت راست قرار گرفته و اگر شما به ساعت‌های کلاسیک علاقه داشته باشید به طور حتم طراحی این مدل نظر شما را جلب می‌کند.
این ساعت از نمایشگری 1.28 اینچی از نوع TFT با رزولوشن 280×280 بهره می‌برد. این صفحه نمایش کیفیت رضایت بخشی داشته و می‌تواند محتوا را را با وضوح و شفافیت مناسب به نمایش دربیاورد. این مدل مانند هر ساعت هوشمند دیگری می‌تواند گام‌های شما را شمارش کند و ضربان قلب را نیز اندازه بگیرد.
در این محصول با وجود قیمت کم شاهد پشتیبانی از GPS هستیم و همین باعث می‌شود تا فعالیت شما در ورزش‌هایی مانند یوگا، دویدن، فوتبال، پیاده روی، تنیس، بیس بال، تنیس روی میز، بدمینتون، بسکتبال، فوتبال، دوچرخه سواری، کوهنوردی، طناب زنی و … با دقت بالایی اندازه‌گیری شود.

کارایی دکمه قرار گرفته در سمت راست این ساعت هوشمند مانند دکمه بک در گوشی‌های اندرویدی است. ایمیلب kw66 با گوشی‌های اندرویدی مجهز به اندروید 5 به بالا و ایفون‌های مجهز به IOS 10 به بالا سازگاری دارد. شما می‌توانید واچ فیس این ساعت را به آسانی تغییر دهید و از میان تعداد بسیار زیادی واچ فیس موجود یکی را طبق سلیقه خود گزینش کنید.
برای ساعت هوشمند kw66 باتری با ظرفیت 340 میلی‌آمپر ساعت در نظر گرفته شده و به گفته سازنده این مدل با استفاده عادی می‌تواند تا دو هفته کامل دوام بیاورد و اگر خیلی از این ساعت استفاده نکنید زمان استندبای می‌تواند تا 30 روز نیز افزایش پیدا کند. این محصول به راحتی با داک شارژ موجود در جعبه شارژ می‌شود و این داک به حالت آهنربایی به پشت ساعت متصل می‌شود.
ساعت میبرو x1
ساعت میبرو x1 مانند مدل بالا اندازه 45 میلی‌متری دارد و وزن آن به 52 گرم می‌رسد. این ساعت از ترکیب فلز و پلاستیک ساخته شده و طراحی ساده‌ای نیز ندارد و نوار قرار گرفته در اطراف صفحه نمایش حالت اسپورتی به آن بخشیده است. در سمت راست دو دکمه فیزیکی هوم و حالت ورزشی دیده می‌شود و به طور کلی با دیدن این دستگاه حس ساعت ورزشی و البته کاملا شیک به شما منتقل می‌شود. 

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!

 

این ساعت هوشمند قادر است تا عمق 50 متری و فشار 5 اتمسفر در برابر نفوذ آب مقاومت کند. مقاومت این محصول در برابر نفود مایعات و البته گرد و خاک بسیار خوب است و خیال شما را از بابت هر گونه‌ آسیب احتمالی آسوده می‌کند.
ساعت میبرو x1 صفحه نمایشی 1.3 اینچی از نوع امولد با رزولوشن 360×360 دارد. از نظر کیفیت این پنل وضعیت بسیار خوبی دارد و رنگ مشکی با عمق بی‌نهایت نمایش داده می‌شود. به‌علاوه به لطف فناوری امولد روشنایی پنل نیز زیاد است و در محیط باز با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد.

این مدل به‌علاوه امکانات گفته شده برای مدل بالا از جمله شمارش گام‌ها و سنجش ضربان قلب و سنجش وضعیت خواب، از سنسور سنجش اکسیژن خون یا SPO2 نیز پشتیبانی می‌کند. این قابلیت باعث می‌شود شما کنترل بهتری به روی وضعیت خود به خصوص هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی سنگین و سخت داشته باشید و بهتر از وضعیت سلامتی خود با خبر شوید.
با دکمه هوم قرار گرفته در سمت راست این ساعت می‌توانید به صفحه اصلی یا صفحه قبلی منتقل شوید و دکمه اسپورت شما را مستقیم به بخش فعالیت‌های ورزشی هدایت می‌کند. در این مدل شاهد رابط کاربری رضایت بخش و مناسبی هستیم و کار کردن با این ساعت آسان است.
این محصول نیز از طریق داک شارژر مگنتی شارژ می‌شود و می‌تواند با یک بار شارژ دو هفته کامل در صورت داشتن استفاده نرمال دوام بیاورد. البته این موضوع به میزان روشنایی صفحه نمایش نیز بستگی دارد و اگر میزان نور را در انتها قرار دهید و زیاد هم اعلان دریافت کنید این شارژ دهی دو هفته‌ای قطعا کمتر می‌شود.
ساعت میبرو لایت
این محصول نیز از طراحی گرد بهره می‌برد و به روی بدنه آن یک دکمه در سمت راست دیده می‌شود. جنس بند این ساعت هوشمند سیلیکون است و برای این مدل گواهی IP68 به معنای مقاومت در برابر نفود آب و گرد و غبار در نظر گرفته شده است. شما امکان خواهید داشت تا واچ فیس میبرو لایت را بسته به سلیقه خود تغییر دهید تا ساعت ظاهر کلاسیک یا اسپورت به خود بگیرد.
صفحه نمایش این ساعت از نوع امولد است و اندازه‌ای برابر با 1.3 اینچ دارد. رزولوشن در نظر گرفته شده برای میبرو لایت 360 در 360 است که باعث می‌شود در هر اینچ تراکم بسیار خوب 392 پیکسل قرار بگیرد و این یعنی کیفیت پنل کاملا رضایت‌بخش است. رنگ‌ها کاملا زنده و جذاب نمایش داده می‌شوند و رنگ مشکی طبق انتظار عمقی بی‌نهایت دارد.
وزن این مدل تنها 48 گرم است و به همین دلیل مچ شما در طولانی مدت خسته نمی‌شود و می‌توانید از این ساعت هنگام خواب نیز بهره ببرید تا عمق خوابتان و مدت زمان استراحت مشخص شود. ساعت میبرو لایت می‌تواند ضربان قلب و همچنین سطح اکسیژن خود یا SPO2 را نیز اندازه‌گیری کند. از طریق ضربان قلب و گزینه موجود در تنظیمات می‌توانید حتی سطح استرس خود را نیز تخمین بزنید.
پشتیبانی از این سنسورها در کنار پشتیبانی از 15 ورزش مختلف باعث می‌شود تا شما بتوانید به روی عملکرد این مدل برای پیگیری وضعیت ورزش خود حساب باز کنید، به‌خصوص که گواهی IP68 خیال شما را از بابت آسیب راحت می‌کند.
برای این محصول یک باتری با ظرفیت 230 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته شده است و به لطف همین باتری و داشتن استفاده نرمال می‌توانید 15 روز به روی شارژدهی این مدل حساب باز کنید. اگر استفاده زیادی از سنسورها داشته باشید این مدت به 7 روز کاهش پیدا می‌کند که در هر صورت عملکرد خوبی است. برای شارژ میبرو لایت باید از شارژر مغناطیسی موجود در جعبه بهره ببرید.
جمع‌بندی
ساعت‌های هوشمند زیادی در بازار در دسترس هستند ولی برخی ارزش خرید بالاتری دارند. این سه مدل معرفی شده هر کدام دارای ارزش خرید بالایی هستند و می‌توانند نسبت به قیمت پرداختی قابلیت‌های بسیار خوبی را در اختیار قرار دهند.
در نظر داشته باشید که بین این سه مدل ایمیلب kw66 صفحه نمایش امولد ندارد و همچنین از سنسور SPO2 نیز بی‌بهره است و اگر می‌توانید هزینه بیشتری پرداخت کنید به سراغ یکی از دو مدل دیگر بروید تا پنل بهتر و روشن‌تری نسیبتان شود و سنسورهای کامل‌تری در اختیارتان قرار بگیرد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *