آموزش, اخبار, ریپورتاژ, ریپورتاژ آگهی, کاردستی, مادر و کودک

معرفی 2 قرص ضد ریزش مو خارجی

معرفی 2 قرص ضد ریزش مو خارجی

معرفی 2 قرص ضد ریزش مو خارجی
https://honarfardi.com/wp-content/uploads/2022/07/1-2.jpg

ریزش مو عارضه همه گیری است که امروزه حتی سنین زیر 30 سال را درگیر کرده است. ریزش مو به دلایل ژنتیک، هورمونی، استرس، تغذیه نامناسب، افزایش سن و سایر علل رخ می دهد. همچنین با شیوع بیماری کرونا در چند سال اخیر افراد مبتلا به این بیماری به خصوص خانمها دچاره ریزش مو شدید شده اند.
درمان ها و راه حل هایی وجود دارد که از ریزش مو جلوگیری کند و باعث تقویت موهای شود. قبل از اینکه به سراغ شامپو ها و تونیک‌های ضد ریزش مو و در کل درمان های موضعی بروید، ما به شما درمان های خوراکی را پیشنهاد می کنیم.
حتما بخوانید: بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران
در اینجا دو مورد از بهترین قرص های ضد ریزش مو خارجی را معرفی کرده ایم که در سراسر دنیا معروف هستند و تمام آقایان و خانم ها با ملیت ها و نژاد های مختلف با مصرف آن به نتایج مطلوبی دست یافته اند این دو قرص عبارتند از قرص نورکرین و کپسول هیرتامین.

قرص نورکرین چیست؟
قرص نورکرین ساخت شرکت فارمامدیکو کشور دانمارک است. این قرص در دو نوع نورکرین زنان و نورکرین آقایان تولید شده است و به عنوان یکی از بهترین قرص های ضد ریزش مو برای زنان و مردان در سطح جهان به شمار می ورد. نورکرین یک برند شناخته شده در سطوح بین المللی است که با بیش از 30 سال سابقه درخشان در درمان ریزش مو موثر واقع شده به طوریکه مصرف کنندگان به آن اعتماد کامل دارند.
نورکرین Nourkrin عاری از هر گونه ماده شیمیایی، بر پایه مواد طبیعی و کاملاً بی خطر فرموله شده است. نورکرین در زنان و مردان برای موارد زیر استفاده می شود:

جلوگیری از ریزش مو
پرپشت شدن موهای نازک
تقویت موهای ضعیف و شکننده

ترکیبات نورکرین
نورکرین حاوی: ماریلکس (عصاره پروتئین های دریایی)، بیوتین، عصاره گیلاس آسرولا، سیلیس کیزلگور (سیلیکا)، عصاره دم اسب و ایمونوگلوبولین ها است.
ماریلکس: Marilex ماده منحصر به فرد و ثبت شده نورکرین است که ترکیبی از پروتئین های موجودات دریایی مانند صدف و کوسه می باشد. ماریلکس همچنین حاوی پروتئوگلیکان ها، گلوکزآمین، لسیتین و لوسین است. ماریلکس به عملکرد کلی فولیکول های مو کمک می کند. 

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!

 

بیوتین: بیوتین ویتامینی است که در غذاهایی مانند تخم مرغ، شیر و موز وجود دارد. سطوح پایین بیوتین منجر به نازک شدن موها می شود.
آسرولا: آسرولا سرشار از ویتامین C است که نسبت به منابع دیگر جذب بیشتری دارد. ویتامین سی موجود در آسرولا به عنوان یک آنتی اکسیدان باکیفیت از پیری سلول ها جلوگیری می کند. همچنین از فولیکول های آسیب دیده مو توسط رادیکال های آزاد محافظت کرده و عملکرد آن را بهبود می بخشد.
عصاره دم اسب: از دیرباز گیاه دم اسب فواید دارویی متعدد داشته است. عصاره دم اسب به دلیل خواص آنتی اکسیدان و ضدالتهابی موجب بهبود گردش خون در فولیکول های می شود. در نتیجه به تحریک رشد مو و توقف ریزش مو منجر می شود.
شنبلیله: شنبلیله حاوی مقادیر بالایی روی یا زینک است که فواید آن روی پوست، مو و ناخن قابل چشم پوشی نیست. همچنین آلکالوئید موجود در برگ های شنبلیله به افزایش خونرسانی پوست سر کمک کرده و با تغذیه مناسب فولکیول های مو از ریزش مو پیش گیری می کند.
سیلیکا: سیلیکا ماده موثر در کلاژن سازی است. با افزایش سن تولید کلاژن در بدن کاهش می یابد که روی علائم پیری مانند خشکی پوست، پوکی استخوان و ریزش مو تاثیرگذار می باشد. سیلیکا موجود در قرص نورکرین با کمک کلاژن سازی به سلامت موها کمک می کند.

چرا نورکرین یک برنامه 6 ماهه برای بازگرداندن رشد طبیعی و سالم مو است؟

در آزمایش‌های انجام شده برروی 3000 کاربر، 83 درصد از افراد پس از 12 ماهه مصرف نورکرین، بهبود قابل توجهی در رشد موی خود گزارش کرده اند. اکثر کاربران نورکرین در عرض دو تا سه ماه پس از استفاده از مکمل متوجه تغییرات می شوند. قرص نورکرین آقایان و بانوان مطابق با چرخه طبیعی رشد مو عمل می کند و به همین دلیل باید حداقل 4 تا 6 ماه مصرف شود.

کپسول هیرتامین چیست؟
هیرتامین یکی دیگر از بهترین و معروفترین مکمل های ضد ریزش مو خارجی است. این کپسول ساخت کشور آمریکا است که در ایران و سراسر دنیا با توجه به جوابدهی عالی که داشته است استقبال بی نظیری رو به رو شده است.
کپسول هیرتامین راه کاری برای مصرف ویتامین های موردنیاز رشد مو است. هیرتامین با 5000 میکروگرم بیوتین، ویتامینA، C، D3، B، اسید فولیک، زینک، زردچوبه، فلفل سیاه و فلفل قرمز، رزماری، گزنه فرموله شده است که به طور طبیعی به تقویت موها، بلند تر و ضخیم تر شدن آنها کمک می کند.
این کپسول تا قبل از سال 2021 میلادی در دو نوع قرص هیرتامین مردانه و قرص هیرتامین زنانه فرموله و به بازار عرضه می شد اما پس از آن شرکت سازنده تصمیم به تولید یک محصول با نام Advanced Formula گرفته است که هم برای خانم ها و هم آقایان کاربرد دارد.
بسته بندی کپسول هیرتامین قرمز رنگ است. البته این شرکت پاستیل هیرتامین را نیز تولید کرده است که حاوی همان ترکیبات است فقط برخی افراد به دلیل اینکه خوردن کپسول آنها را اذیت می کند و همپنین شکل ظاهری زیبا و طعم خوشمزه نوع پاستیلی را ترجیح می دهند. در ادامه فواید ترکیبات موجود در کپسول هیرتامین را شرح داده شده است.
ترکیبات هیرتامین و فواید آنها
بیوتین: کاهش ریزش، ضعف و نازکی مو و در عین حال تقویت ساقه مو
ویتامین A: رطوب رسانی به پوست سر و حفظ سلامت مو
ویتامین C: افزایش تولید کلاژن و کمک به جذب آهن برای رشد مو
ویتامین D3: ترمیم موهای آسیب دیده و کاهش ریزش مو
ویتامین B6: ساخت پروتئین های مو، حفظ سلامت مو
اسید فولیک (فولات): تقویت رشد مو، افزایش حجم و کاهش سرعت سفید شدن موها
ویتامین B12: رشد مو و افزایش ضخامت مو
زینک:  رشد و ترمیم بافت موها، عملکرد صحیح غدد چربی اطراف فولیکول های مو
ریبوفلاوین: حفظ سلامت مو، پوست و ناخن ها و رشد موها
لوتئین: آنتی اکسیدان قوی در برابر آسیب به سلول های پوست و فولیکول های مو
نیاسین: افزایش گردش خون در سر و حفظ درخشندگی و استحکام مو
پانتوتنیک اسید: رشد موی سالم و جلوگیری از ریزش مو با تغذیه فولیکول مو
سلنیوم: درمان شوره سر، رشد مو
زردچوبه: ضد قارچ و ضد باکتری، درمان شوره سر، قارچ، خشکی و خارش سر، کاهش ریزش مو
فلفل قرمز: افزایش خونرسانی به پوست سر
فلفل سیاه: آنتی باکتریال و آنتی اکسیدان
گزنه: کاهش ریزش مو، رشد مجدد موها، درخشان کننده موها
رزماری: تحریک گردش خون در پوست سر، رشد موهای بلندتر، جلوگیری از طاسی، کندی در روند سفید شدن موها
گیاه دم اسب: حاوی سیلیس و تحریک رشد مو
آلوئه ورا: افزایش درخشندگی، سلامت و نرمی موها
با توجه به ترکیبات بیان شده می توان گفت هیرتامین یکی از کاملترین مکمل های تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو است.
سخن پایانی:
هر دو قرص مطرح شده در این مقاله جزء محبوب ترین قرص های تقویت مو و ضد ریزش مو هستند. نورکرین به صورت تخصصی برای آقایان و خانمها جداگانه اقدام به تولید محصول نموده است. در این بین انتخاب بستگی به مقدار بودجه در نظر گرفته شده برای خرید هر کدام دارد و همچنین سازگار بودن با سیستم بدنی شما، چرا که امکان دارد برای برخی هیرتامین بسیار مناسب باشد و برای برخی نورکرین، انتخاب با خود شماست.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *