آموزش, اخبار, ریپورتاژ, ریپورتاژ آگهی, کاردستی, مادر و کودک

مقایسه انواع دفتر نقاشی فانتزی با قیمت

مقایسه انواع دفتر نقاشی فانتزی با قیمت

مقایسه انواع دفتر نقاشی فانتزی با قیمت
https://honarfardi.com/wp-content/uploads/2021/10/word-image-6.jpeg

دفتر نقاشی یک دفتر بسیار پرکاربرد برای تمام سنین است. این دفتر نه‌تنها در میان بچه‌ها بسیار محبوب است بلکه بین بزرگ‌ترهای هنرمند نیز طرف‌داران زیادی دارد.
دفترهای نقاشی گونه‌ها و مدل‌های متنوعی دارند و دفتر نقاشی فانتزی یکی از پر طرف‌دارترین آنها است. توجه به نوع دفتر و همچنین کیفت برگه‌ها می‌تواند در خرید یک دفتر خوب به ما بسیار کمک کند.
همچنین باید به این موضوع که چه کسی قرار است از این دفتر استفاده کند نیز ضروری است زیرا خرید یک دفتر نقاشی فانتزی برای یک کودک با خرید یک دفتر برای بزرگسالان متفاوت است.

انتخاب دفتر نقاشی
انتخاب یک دفتر نقاشی بر اساس اندازه آنها معمولاً به نوع کاربرد این دفترها بستگی دارد. برای کودکی که به‌تازگی نقاشی کردن را یاد گرفته معمولاً یک دفتر نقاشی ساده بسیار مناسب است.
بسیاری از نوجوانان مخصوصاً دخترها دوست دارند از دفتر نقاشی فانتزی استفاده کنند زیرا این دفترها با طراحی‌های روی جلد زیبا بسیار جذاب هستند و با رنگ‌بندی‌های متنوعی که دارند می‌توانند برای هرگونه سلیقه‌ای مناسب باشند.
دفترهای نقاشی بزرگ معمولاً برای افرادی که در نقاشی کردن تبحر بیشتری دارند مناسب‌ترند و با اندازه بزرگ برگه‌ها امکان مانور بیشتر هنرمند را بر روی صفحه به وجود می‌آورند.
نوع کاغذ در دفتر نقاشی
توجه به نوع کاغذ استفاده شده در دفتر نقاشی نیز می‌تواند یکی از نکات مهم در انتخاب یک دفتر نقاشی باشد.
برخی افراد دوست دارند از آبرنگ برای نقاشی خود استفاده کنند. در این صورت لازم است دفتر نقاشی مخصوص آبرنگ تهیه شود که برگه‌های آن برای همین منظور طراحی شده است.
دفترهای نقاشی معمولی با کاغذ ۸۰ گرمی می‌تواند برای بچه‌ها و دانش‌آموزان بسیار مناسب باشد اما دفترهای مخصوص طراحی، دفتر مخصوص نقاشی آبرنگ و همچنین دفترهایی با کاغذ کارتریج نیز در بازار موجود است و شما می‌توانید بر حسب نیازتان یکی را انتخاب و خرید کنید.
جلد دفتر نقاشی
اگر تصمیم دارید برای فرزندتان یک دفتر نقاشی بخرید حتماً طرح موردنظر فرزندتان را انتخاب کنید. طرح‌های زیبای دفترهای فانتزی با تصاویر انیمیشنی زیبا می‌تواند موردتوجه بسیاری از بچه‌ها باشد.
دفترهای نقاشی به‌خاطر استفاده مکرر بچه‌ها از آنها خیلی زود فرسوده می‌شوند. توجه به کیفیت جلد این دفترها یک نکته مهم در خرید دفتر نقاشی محسوب می‌شود.
جلدهای مقوایی محکم با سیم‌پیچ‌های باکیفیت می‌تواند انتخاب خوبی باشد. همچنین دفترهای نقاشی با جلدهای تلقی نیز بسیار مناسب هستند.
وزن دفتر
در خرید دفتر نقاشی برای یک کودک لازم است به وزن دفتر نیز توجه شود. اگر قرار است کودکتان مدام دفتر را با خود حمل کند یک دفتر نقاشی ۱۰۰ برگ انتخاب مناسبی نخواهد بود. انتخاب یک دفتر باکیفیت با وزنی مناسب کودک بسیار مهم است.
همچنین به دلیل کاربردهای زیاد کودکان از دفتر نقاشی بهتر است که از دفترهایی با تعداد برگه کمتر استفاده شود تا در صورت کهنگی دفتر دیگری جایگزین آن شود.
دفتر نقاشی فانتزی
دفترهای نقاشی فانتزی بسیار زیبا و متنوع در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف تولید می‌شوند. معمولاً این دفترها از نوع صحافی سیمی هستند و دارای جلدی محکم و بادوام و در اندازه‌های مناسب طراحی می‌شوند.
این‌گونه دفترها محبوبیت فراوانی در میان بچه‌ها مخصوصاً نوجوانان دارند و همچنین از فروش بالایی نیز برخوردارند.

فواید نقاشی کشیدن در کودکان
فایده نقاشی کشیدن در کودکان بسیار زیاد است. از طریق نقاشی کشیدن، کودکان یاد می‌گیرند که معنا پیدا کنند و افکار، ایده‌ها و احساسات خود را آزادانه بیان کنند.
نقاشی کشیدن همچنین به‌عنوان راهی مؤثر برای اطرافیان کودک است تا احساسات او را درک کنند.
هنگامی که فرزند شما آثار هنری خلق می‌کند و یک نقاشی می‌کشد، از او برای این کار قدردانی کرده و او را تشویق کنید.
شما می‌توانید در مورد آنچه که فرزندتان کشیده است سؤالاتی از او بپرسید و همچنین نقاشی را در جایی مناسب بچسبانید تا همه آن را ببینند.
با این کار در فرزند خود احساس غرور و اعتمادبه‌نفس ایجاد می‌کنید و به او اجازه می‌دهید استعداد خود را کشف کند.
نقاشی همچنین به رشد مهارت‌های حرکتی کودکان کمک می‌کند، زیرا آنها یاد می‌گیرند که چگونه انگشتان خود را کنترل کرده و حرکت دهند.
لیست بهترین دفترهای نقاشی فانتزی با قیمت آنها
دفتر فانتزی جادویی رنگین کمانی سایز بزرگ ۲۸۰۰۰
این دفتر با داشتن برگه‌های سیاه بسیار خاص و دوست‌داشتنی است. شما می‌توانید با کشیدن جسمی زبر بر روی صفحات سیاه این دفتر اثرات رنگین کمانی و نقاشی‌های رنگارنگی به‌سادگی ترسیم کنید.
دفتر نقاشی فانتزی کارتونی ۸۰ برگ 500/11
این دفترها با طراحی جلد زیبا به‌صورت تصاویری از انیمیشن‌های محبوب کودکان مانند اسلاو آنا، باب اسفنجی، پونی، دختر کفشدوزکی و… برای بچه‌ها بسیار جذاب هستند.
صحافی این دفترها به‌صورت سیمی بوده و از دوام خوبی برخوردارند.
دفتر رنگ‌آمیزی بزرگسالان سبز ۳۶۰۰۰
بسیاری از بزرگسالان نیز دوست دارند گه گاهی مانند بچه‌ها خلاقیت کنند. دفترهای رنگ‌آمیزی فانتزی مخصوص بزرگسالان سبز، در هر صفحه یک نقش زیبا برای رنگ‌آمیزی دارند.
پرکردن نقاط خالی این نقوش با مدادرنگی می‌تواند لحظات آرامش بخشی را برای شمایی که هنر را دوست دارید بسازد.
دفتر کاهی مربعی خرگوش ۴۶۰۰۰
دفتر کاهی مربعی با صفحات قطور و بسیار مناسب برای نقاشی آبرنگ است. برگه‌های این دفتر تلفیقی از برگه‌های ضخیم و همچنین برگه‌های نازک هستند و شما می‌توانید در کنار یک نقاشی زیبا دل‌نوشته‌ای نیز به آن بیفزایید.

کلام آخر
دفترهای نقاشی فانتزی در بازار بسیار متنوع هستند و شما می‌توانید باتوجه‌به نوع کاربری و مقدار هزینه‌ای که می‌کنید به‌راحتی یکی از آنها را انتخاب کنید.
قیمت دفتر فانتزی نیز در مدل‌های مختلف بسیار متنوع است و از ۳۰۰۰ تومان تا 100.000 تومان متغیر است.
اگر دفتر را برای یک کودک دانش‌آموز خریداری می‌کنید بهتر است نوع ارزان‌قیمت و معمولی دفتر نقاشی را انتخاب کنید زیرا خیلی زود کهنه می‌شود و لازم است آن را عوض کنید.
دفترهای حرفه‌ای نقاشی برای هنرمندان و بزرگسالان بسیار مناسب‌اند و شما می‌توانید با خرید این دفترها که البته از قیمت‌های بالایی برخوردارند لحظات خوشی را برای خود رقم بزنید.
دفترهای نقاشی فانتزی مخصوص رنگ‌آمیزی، دفترهای فانتزی مخصوص آبرنگ، دفترهای نقاشی با کاغذهای کارتریج و بسیاری دیگر ازاین‌گونه دفترها با قیمت‌های مختلف در بازار موجود است.
شما می‌توانید به‌سادگی انواع لوازم‌التحریر مورد نیازتان مانند انواع دفترها و کلاسور را از فروشگاه‌های آنلاین خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *