اخبار

نحوه رنگ آمیزی لیوان شراب مرمر با استفاده از لاک ناخن

[ad_1]

نحوه رنگ آمیزی لیوان شراب مرمر با استفاده از لاک ناخن

عینک رنگی |  نحوه رنگ آمیزی لیوان شراب مرمر با استفاده از لاک ناخن |  ویژه

یادگیری نحوه رنگ آمیزی شیشه راهی عالی برای گذراندن زمان و مشغول نگه داشتن خود در داخل خانه و ایمن ماندن است. آموزش نقاشی روی شیشه نه تنها به باز کردن یک مهارت جدید کمک می کند، بلکه به شما کمک می کند ظروف آشپزخانه زیبایی نیز بسازید!

این آموزش DIY ساده در مورد نحوه رنگ آمیزی شیشه از تکنیک رنگ مرمر برای ایجاد لیوان های شراب استفاده می کند که به عنوان هدیه یا برای پذیرایی از مهمانان عالی هستند!

مربوط:13 پروژه بازیافت جالب با بطری های شیشه ای | پروژه های DIY

چگونه شیشه را رنگ کنیم؟ این مراحل ساده را دنبال کنید!

آنچه شما نیاز خواهید داشت:

  • لیوان های شراب یا هر لیوانی (می توانید از هر لیوان نوشیدنی یا حتی بطری استفاده کنید، به شرطی که شفاف باشند و طرح های دیگری روی آن نچسبانند)
  • یک وان یا لگن
  • اب
  • لاک ناخن (اگر نمی خواهید فقط به یکی بچسبید می توانید از رنگ های مختلف استفاده کنید)
  • چوب
  • لاک ناخن شفاف یا درزگیر شیشه ای

مرحله 1: وان خود را پر کنید

ابتدا منابع حوضه، آب، چوب و درزگیر خود را جمع آوری کنید. رنگ هایی را که می خواهید برای شیشه مرمری خود انتخاب کنید و بطری های لاک ناخن خود را در کنار خود قرار دهید.

اطمینان حاصل کنید که یک حوله یا مقداری روزنامه در محل کار خود قرار دهید تا محل خود را کثیف نکنید. ما نمی خواهیم هیچ لاکی روی میز شما بچسبد و آن را کاملاً خراب کند!

لگن خود را تا نیمه پر از آب کنید. باید به اندازه‌ای عمیق باشد که لیوان نوشیدنی یا لیوان شراب یا هر شیشه‌ای را که می‌خواهید روی آن نقاشی کنید، کاملاً در آب فرو برود.

آگهی بوسیدن کاردینال ها
shadow-birds-20-per

مرحله 2: زمان کمی عمل لاک ناخن است!

این مرحله هنگام یادگیری نحوه رنگ آمیزی شیشه بسیار مهم است. چرا؟ زیرا در این مرحله، شما اساساً تعیین می کنید که چاپ شما چگونه در برابر سطح شیشه ظاهر می شود.

رنگ هایی که قرار است در این مرحله استفاده کنید، همان رنگ هایی هستند که مستقیماً روی شیشه شما می روند. بنابراین، باید مطمئن شوید که رنگ‌هایی که انتخاب می‌کنید واقعاً همان رنگ‌هایی هستند که با شما طنین انداز می‌شوند.

به عبارت دیگر، رنگ هایی را انتخاب کنید که واقعاً دوست دارید. البته مگر اینکه این را به شخص دیگری بدهید.

اگر اینطور است، مطمئن شوید که گیرنده رنگ‌هایی را که انتخاب می‌کنید دوست دارد.

هنگامی که در مورد رنگ لاک ناخن خود تصمیم گرفتید، هر بطری را باز کنید و با استفاده از اپلیکاتور رنگ ها را به آرامی روی سطح آب بریزید. در این مرحله لازم نیست رنگ ها را خیلی نزدیک به هم بچسبانید، اما اگر می خواهید جلوه ترکیبی تری داشته باشید، می توانید رنگ های مختلف را روی هم بیاندازید.

مربوط: نحوه برش بطری ها با رشته و 5 پروژه DIY با استفاده از بطری های شیشه ای برش

مرحله 3: رنگ ها را با هم بچرخانید!

هنگامی که تمام رنگ های لاک ناخن خود را روی سطح آب قرار دادید، سپس آماده ایجاد الگوی خود هستید!

با استفاده از چوب خود، سطح آب را با دقت فشار دهید و رنگ های خود را با هم بچرخانید. می توانید در این مرحله به شدت بچرخید، یا می توانید انتخاب کنید که در چرخش بیشتر مراقب باشید.

توصیه می کنیم که آب را خیلی تهاجمی حرکت ندهید زیرا ممکن است این الگو خیلی انتزاعی شود. یک الگوی مرمری جلوه ای روان و در عین حال برازنده دارد و پر سر و صدا کردن آن به این نتیجه نمی رسد.

آگهی همه سایه پرندگان

نکته دیگر در مورد نحوه رنگ آمیزی شیشه با استفاده از افکت سنگ مرمر این است که حرکات چرخشی خود را یک حرکت در یک زمان اعمال کنید. به این ترتیب، شما واقعاً می توانید هر الگوی ایجاد شده را ببینید و نظارت کنید.

با استفاده از این فرآیند، می توانید با دقت بیشتری ظاهر را ارزیابی کنید که آیا به سنگ مرمر بیشتری نیاز دارد یا کافی است.

در مورد چوبی که استفاده می کنید، می توانید از هر نوع چوبی که می خواهید استفاده کنید. تا زمانی که انتهای آن به اندازه‌ای نازک باشد که یک الگوی مرمری را به زیبایی ایجاد کند، باید خوب باشید.

می توانید از چوب باربیکیو، چند چوب غذاخوری یا حتی خلال دندان استفاده کنید. اگر هیچ یک از موارد بالا را ندارید، می توانید از یک خودکار یا مداد استفاده کنید.

بعد از اینکه رنگ های خود را با هم مرمر کردید، چوب خود را با احتیاط بلند کنید تا الگوی ایجاد شده را به هم نریزید.

مرحله 4: وقت آن است که لیوان خود را غوطه ور کنید!

اکنون سرگرم کننده ترین و پرارزش ترین بخش، انتقال چاپ سنگ مرمر روی لیوان است! پس از این مرحله، شما تقریباً با نحوه رنگ آمیزی شیشه با استفاده از تکنیک سنگ مرمر به پایان رسیده اید.

لیوان شراب خود یا هر لیوان ساده و شفافی را که انتخاب می‌کنید بردار. آن را در حوض آبی خود فرو ببرید که الگوی آن را ایجاد کرده اید.

همانطور که در یکی از مراحل بالا ذکر شد، مهم است که از حوضچه ای استفاده کنید که به اندازه کافی عمیق باشد تا کل شیشه شما را زیر آب ببرد. قبل از اینکه شیشه خود را زیر آب بگذارید، مطمئن شوید که این کار را مستقیماً روی چاپ انجام می دهید که می خواهید به آن سطح خاص بچسبید.

شما اساساً چاپ مرمری خود را مستقیماً روی سطح شیشه خود منتقل می کنید، بنابراین باید مطمئن شوید که هر دو سطح با یکدیگر تماس دارند.

مرحله 5: آن را مهر و موم کنید!

پس از انتقال چاپ، اجازه دهید لاک کاملا خشک شود و آن را با لاک شفاف یا یک درزگیر شیشه ای ببندید. این کار برای اطمینان از اینکه الگو با گذشت زمان از بین نمی رود انجام می شود.

فیلم آموزشی کامل نحوه رنگ آمیزی شیشه توسط Guide Central را در زیر مشاهده کنید:

یادگیری نحوه رنگ آمیزی شیشه با استفاده از لاک ناخن بسیار آسان و سرگرم کننده است. شما می توانید الگوهای مختلف ایجاد کنید و یک چاپ یکسان نخواهد بود، که هر لیوان را منحصر به فرد می کند!

همانطور که قبلاً گفتیم، اینها هدایایی عالی برای خانواده و دوستان، یا به عنوان ظروف آشپزخانه شیک و شیک برای فضای شما هستند!

نظر شما در مورد آموزش ما در مورد نحوه رنگ آمیزی شیشه با استفاده از لاک ناخن چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید!

تا بعدی:

با فراخوانی همه سخت‌افزارهای DIY، پروژه‌های DIY به شما نیاز دارند! اینجا کلیک کنید اگر می خواهید برای ما کمک کنید

فراموش نکنید که با ما در ارتباط باشید فیس بوک، توییتر، و اینستاگرام!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *


با استفاده از این فرم، شما با ذخیره و مدیریت داده های خود توسط این وب سایت موافقت می کنید.
*




[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#نحوه #رنگ #آمیزی #لیوان #شراب #مرمر #با #استفاده #از #لاک #ناخن

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *