مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

نحوه ساخت دوش کاشی مترو

[ad_1]

  1. خانه
  2. زندگي كردن

نحوه ساخت دوش کاشی مترو

وقتی نوبت به بازسازی منازل می رسد ، ما معمولاً قصد داریم تا آنجا که می توانیم خودمان کارهای آنها را انجام دهیم. اکنون ، این بدان معنا نیست که ما در حال انجام تغییرات گسترده ساختاری هستیم و خودمان هر دیوار را خراب می کنیم ، اما برای کارهای کوچکتر که فقط به مناطق خاصی از خانه می پردازند ، ما دوست داریم آن را DIY نگه داریم. اخیراً ، ما به این فکر کرده ایم که دوش ایستاده خود را دوباره کاشی کاری کنیم زیرا قدیمی است و به ارتقا نیاز دارد ، بنابراین ما در حال جستجو برای آموزش کاشی کاری مترو هستیم که به ما کمک می کند حمام خود را به روز نگه داریم!

آیا شما فکر می کنید به همان اندازه که فکر ساخت دوش کاشی مترو بیش از این است ، شیفته آن هستید؟ این 15 ایده ، طرح و آموزش بسیار مفید را که در جستجوی راهنمایی با آنها مواجه شده ایم ، بررسی کنید.

1. نکات سریع در مورد دوش حمام کاشی مترو

نکات سریع برای راه رفتن در زیر دوش با کاشی آفتاب

آیا قبلاً انواع عناصر خانه را کاشی کاری کرده اید بنابراین نسبت به توانایی ها و تجربه خود بسیار مطمئن هستید ، اما باز هم می خواهید کمی راهنمایی تخصصی داشته باشید ، فقط برای اطمینان از درست بودن آن؟ در این صورت ، ما فکر می کنیم که واقعاً از راهنمایی های شما قدردانی خواهید کرد مربی تعمیرات منزل که پر از نکات و ترفندهای دوش کاشی مترو به عنوان یک منبع مفید است.

2. 10 نکته برای نصب کاشی های مترو در حمام و دوش ها

10 نکته برای نصب کاشی های مترو در حمام و دوش ها

آیا ما واقعاً توجه شما را جلب کردیم وقتی که شروع به صحبت در مورد مجموعه نکات و ترفندهایی برای کاشی کاری مترو در دوش خود کردیم ، اما شما همیشه بیش از یک علاقه مند به توضیحات دقیق ، بیشتر یک فرد لیست بودید؟ بنابراین ما احساس می کنیم که ممکن است این نکات و راهنمایی های کمی قابل دسترسی را پیدا کنید The DIY Playbook کمی بیشتر کوچه ات!

3. چگونه می توان مانند یک حرفه ای مترو یک حمام گوشه ای را کاشی کرد

چگونه می توان مانند یک حرفه ای مترو یک حمام گوشه ای را کاشی کرد

آیا شما در زمینه کاشی کاری ابتدایی تجربه کافی دارید اما از نظر محل قرار دادن دوش و شکلی که دارید به دنبال کمی کمک تخصصی تر نیز هستید؟ خوب ، اگر قصد دارید این اتفاق در گوشه اتاق رخ دهد (یا همان جایی است که دوش شما از قبل وجود دارد) ، ما کاملاً مطمئن هستیم آپارتمان درمانی دقیقاً همان نوع کمکی را که به دنبالش هستید ، دارد.

4. اقساط کاشی مترو در سراسر حمام

اقساط کاشی مترو در سرتاسر حمام

آیا علاوه بر کاشی کاری مجدد دوش خود با استفاده از کاشی های مترو ، آیا فکر کرده اید که به فکر کاشی کاری برخی از قسمت های دیگر سرویس بهداشتی خود نیز باشید؟ خوب ، ما نمی توانیم بگوییم که ما شما را سرزنش می کنیم ، از آنجا که کاشی متضاد که به نظر می رسد دستشویی گسترده ای دارد ، در حال حاضر واقعاً مرسوم است! ما پیشنهاد می کنیم نگاهی به این منبع از BHG که برای کمک به انجام سایر قسمتهای سرویس بهداشتی شما نیز پر از کمک است.

5. 10 باید و نباید برای کاشی کاری مترو

10 باید و نباید برای کاشی کاری مترو

برای بعضی از افراد ، گفته می شود چه چیزی دارند باید انجام کار در حالی که آنها روی چیزی کار می کنند موثرترین راه برای یادگیری آنها است. برای دیگران ، بهترین راه برای انجام کار صحیح این است که بیشتر بخوانید درمورد آنچه که باید انجام دهید نه این کار را انجام دهند ، آنها می دانند که از چه نوع عادت ها و چیزهایی که باید اجتناب کنند به همین دلیل ما فکر کردیم این لیست از زندگی پر برکت من ارائه لیست کاملی از بایدها و نبایدها برای کاشی کاری مترو برای دوش گرفتن ، نکته بسیار خوبی برای نشانه گذاری بود!

6. نکات دوش کاشی مترو با گذشت زمان

نکات مربوط به دوش کاشی مترو با گذشت زمان

آیا قبل از اینکه شروع به کار با مترو کاشی کاری دوش خود کنید ، آیا آرزو می کنید که وقتی شخص دیگری این کار را انجام می دهد ، واقعاً چگونه کار می کنید ، فقط به این ترتیب که شما می توانید تمام اطلاعاتی را که خوانده اید بصری قرار دهید؟ سپس فکر می کنیم ممکن است این بازه زمانی کاشی کاری دوش ایجاد شده توسط شما پیدا شود استارت آپ Handyman به یک چیز بسیار مفید!

7. نکاتی برای استفاده مجدد از دوش های حمام که ناهموار شده اند

نکاتی برای استفاده مجدد از دوش های حمام که ناهموار شده اند

آیا دلیل اصلی این که شما حتی در وهله اول کاشی های مترو را برای حمام خود در نظر گرفته اید بر اساس عملی است که کاشی های قدیمی موجود در آنجا تغییر مکان داده و با گذشت زمان با وزن و آب ناهموار شده اند؟ خوب ، کاشی کاری در اکثر قسمتهای دوش ممکن است کاملاً یکسان باشد ، اما ما هنوز فکر می کنیم که این آموزش از شبکه DIY که به شما نشان می دهد چگونه می توانید از بالابر ، تسطیح و کاشی کاری مجدد ناهموارترین قسمت های فضا استفاده کنید ، داشتن یک چیز خوب است.

8. نکات و ترفندهایی برای انتخاب انواع و رنگ کاشی های مترو

نکات و ترفندهایی برای انتخاب انواع و رنگ کاشی های مترو

آیا واقعاً تجربه کاشی کاری ، فن و دانش شما بسیار کم شده است اما قطعاً اعتراف خواهید کرد که هنگام انتخاب نوع ، شکل و سایه کاشی های خود می توانید از کمی مشاوره طراحی استفاده کنید؟ ما در واقع قبل از شروع دوش گرفتن نیز همین احساس را داشتیم ، بنابراین این راهنما را از اینجا پیدا کردیم ساخت خانه پایه که دقیقاً آن نوع مشاوره طراحی را واقعاً بسیار مفید به شما می دهد!

9. نکاتی برای کاشی های بزرگ مترو در سرویس های بهداشتی

نکاتی برای کاشی های بزرگ مترو در سرویس های بهداشتی

همانطور که ممکن است کمی قبل از شروع به کار در مورد چیزهایی بدانید ، کاشی های مترو در انواع مختلف ، اشکال ، پایان و سبک موجود هستند. بسیاری از افراد به نوعی کلاسیک و مربع شکل که احتمالاً به آن عادت کرده اید پایبند هستند ، اما اگر نوع بزرگتر مدام نگاه شما را بهتر بگیرد چه می کنید؟ خوب ، خوشبختانه برای همه ما ، انواع مختلفی برای کمک به شما در استفاده از منابع وجود دارد! ما از خواندن این قطعه کاشی بزرگتر توسط لذت بردیم مرد دستی.

10. نکاتی برای دوغاب سازی و مهر و موم دوش کاشی مترو

نکاتی برای دوغاب سازی و آب بندی دوش فراگیر دوش کاشی مترو

آیا شما از توانایی خود برای قرار دادن یکنواخت کاشی های مترو به روشی صاف و کاملاً مطمئن اطمینان دارید ، اما بخشی که به شما کمک می کند مقدار کمی کمی استرس بخشی است که شما باید مطمئن شوید که کاملاً بین هر کاشی پر شده اند ، بنابراین کل بازسازی تا آنجا که ممکن است به خوبی انجام می شود؟ سپس فکر می کنیم از دانستن این مسئله خوشحال خواهید شد هومدیت آیا شما در مورد بحث در مورد آنها در مورد تکنیک های موثر برای دوغاب کردن و مهر و موم کردن کاشی های مترو در اطراف دوش خود را پوشش داده است.

11. نحوه کاشی دوش و نصب قفسه دوش گوشه ای

نحوه کاشی دوش و نصب قفسه دوش گوشه ای

اگر می خواهید تمام وقت و تلاشی را که برای کاشی مجدد فضای دوش خود لازم دارید ، انجام دهید ، فکر می کنید ممکن است دوست داشته باشید از این زمان به عنوان فرصتی استفاده کنید و برای انجام چند تغییر و تعدیل دیگر نیز تلاش کنید؟ خوب ، اگر یک قفسه گوشه ای باشد که به آن علاقه دارید اما احساس می کنید می توانید از کمی راهنمایی استفاده کنید ، ما کاملاً مطمئن هستیم هومدیت پوشانده اید!

12. تغییر شکل دوش زیرزمین کاشی مترو

کاشی زیرزمین زیرزمین کاشی زیرزمینی

آیا شما واقعاً فقط در لیست پیمایش کرده اید و به دنبال یک آموزش بسیار دقیق تر می گردید که بتوانید از آن بعنوان راهنمای گام به گام بیشتر استفاده کنید ، زیرا قبلاً هرگز به طور کامل یک دوش کامل را کاشی نکرده اید؟ در این صورت ، ما می خواهیم قطعاً نگاهی به این راهنمای دقیق از گریت و لهستانی که جزئیات تجربه ساختن آنها زیر دوش زیرزمینشان است.

13. دوش های کاشی کاری شده مترو دیواری

دوش کامل کاشی دیواری مترو

آیا دوش کاشی مترو را قبلاً کامل کرده اید اما یک دوش ایستاده بسیار کوچک بود و اکنون به دنبال دوش بزرگ وان کامل خود هستید و به دنبال کاشی کاری کل دیوار بالای وان هستید ، نه فقط یک محاصره کوتاه؟ خوب ، ممکن است برای مقابله با یک سطح بسیار بزرگتر از آنچه که قبلاً انجام داده اید ترسناک باشد اما این دقیقاً همان است BHG اینجا است تا به شما کمک کند کاشی کاری تمام دیوار بالای وان!

14. مترو کاشی کاری دیوار با طاقچه دوش

مترو کاشی کاری دیوار با طاقچه دوش

آیا ما واقعاً توجه شما را جلب کردیم وقتی شروع به صحبت در مورد مفهوم ایجاد تغییرات اضافی در فضای دوش علاوه بر کاشی های جدید کردیم ، اما مطمئن نیستید که قفسه گوشه کاملا جهتی است که شما می خواهید به آن بروید؟ پس شاید شما با این آموزش از کمی بهتر کنار بیایید خانه با ککی که به شما می آموزد چگونه یک قفسه طاقچه را در داخل دیوار دوش خود درست کنید!

15. راهنماهای آماده سازی کامل برای دوش های کاشی مترو

راهنماهای کامل برای دوش های کاشی مترو

آیا قبل از اینکه به زیر مترو بروید و دوش خود را برای یک ظاهر جدید و عملکرد پیشرفته انجام دهید ، آیا این وظیفه را دارید که تمام کاشی های فعلی را بردارید و آن فضای خالی را برای لیفت صورت آماده کنید؟ در این صورت ، ما فکر می کنیم شما به سادگی باید نگاهی به این راهنمای کامل از لاو که به شما نشان می دهد چگونه کل دوش خود را آماده کنید و چگونه آن را نیز کاشی کنیم!

آیا یکی دیگر از علاقه مندان به DIY را می شناسید که مصمم است به زودی مترو خود را بچرخاند اما احساس می کند می تواند از راهنمایی کمی استفاده کند؟ این ژست را با آنها به اشتراک بگذارید تا آنها انواع اطلاعات را داشته باشند و برای شروع کار به شما کمک کنند!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#نحوه #ساخت #دوش #کاشی #مترو

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید