مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

نحوه ساخت رول زنبور عسل دستمال توالت

[ad_1]

  1. خانه
  2. بچه ها

نحوه ساخت رول زنبور عسل دستمال توالت

اگر از من س askال کنید ، بعضی اوقات کارهای کلاسیک بچه ها که هر کودکی یاد می گیرد چگونه در دوره پیش دبستانی انجام دهد ، کاملاً سرگرم کننده است! پروژه های رول کاغذ توالت نمونه کاملی از منظور ما است. در ساختن آنها فقط چیزی بسیار ساده ، نوستالژیک و سرگرم کننده وجود دارد ، مخصوصاً الان که بچه های خودم را دارم. آنها در واقع کاملاً عاشق کل مفهوم اساسی صنایع دستی رول کاغذ توالت بودند که پس از اولین نمونه هایی که با هم ساختیم ، بنابراین من همیشه سعی می کنم به شکل ها ، موضوعات و ایده های جدید بیندیشم ، زیرا کار ساده ای مانند به روزرسانی مجدد رول خالی به جای پرتاب کردن ، کار با بچه های من بسیار راحت تر است. ما در حال حاضر تقریباً هر آنچه برای کمک به خلاقیت آنها نیاز دارم را داریم!

طرز تهیه رول زنبور عسل دستمال توالت

آخرین ایده من برای نگه داشتن ایده ساخت چیزهایی از رول های دستمال توالت که برای بچه های من جالب باشد ، ساختن یک زنبور عسل بامزه بود. درصورتی که بخواهید آن را نیز امتحان کنید ، در اینجا همه مراحل ما برای تحقق آن ذکر شده است! در پایان این پست ، برای کسانی که ترجیح می دهند بصری آن را دنبال کنند ، یک آموزش کامل ویدئویی نیز پیدا خواهید کرد.

بچه ها طرز تهیه کاغذ توالت رول زنبور عسل

برای این پروژه به موارد زیر احتیاج دارید:

  • دستمال توالت
  • کاغذ آبی و زرد
  • چشمان گوگل
  • قیچی
  • چسب ماتیکی
  • نشانگرهای سیاه و صورتی
  • تمیز کننده لوله مشکی

نحوه ساخت رول زنبور دستمال توالت نحوه بازیافت کاغذ توالت

مرحله 1:

مواد خود را جمع کنید!

طرز تهیه کاغذ توالت مواد رول زنبور عسل

گام 2:

ارتفاع رول دستمال توالت را روی صفحه زرد خود اندازه بگیرید تا پوشش آن آسان تر شود. کاغذ خود را به صورت افقی پایین قرار دهید و سپس رول خود را روی صفحه قرار دهید تا لبه پایین آن با لبه پایین کاغذ بالا برود. در جایی که لبه بالایی رول با صفحه مطابقت دارد یک چین بزنید. از این علامت به عنوان راهنما برای رسیدن به ارتفاع مناسب تا انتهای صفحه استفاده خواهید کرد.

طرز تهیه کاغذ توالت رول زنبور عسل

مرحله 3:

تا انتهای صفحه یک چین درست ایجاد کنید تا مشخص شود که ارتفاع مناسب رول شما کجا می افتد. اگر از اعتماد به نفس کافی برای ایجاد کره چشم در چشم خود برخوردار نیستید ، می توانید از خط کش و مداد استفاده کنید تا یک خط صاف داشته باشید. صفحه را در امتداد این مدت خلال کنید ، دوباره باز کنید و قسمت بالای کاغذ اضافی را برش دهید.

طرز تهیه رول زنبور عسل رول دستمال توالت

مرحله 4:

رول خود را در مقابل مقطع کاغذی که برش داده اید ، تنظیم کنید تا فقط مطمئن شوید که ارتفاع را به درستی گرفته اید. اکنون باید کاملا از رول شما متناسب باشد.

طرز تهیه یک رول زنبور دستمال توالت در اطراف مقوا

مرحله 5:

دوباره رول را بردارید و یک بار دیگر قطعه خود را صاف روی میز قرار دهید. با استفاده از یک نشانگر مشکی ، خطوط افقی سیاه را تا انتهای قطعه بکشید و نوارهایی مانند زنبور عسل ایجاد کنید. من ترجیح دادم چهار راه راه کمی ضخیم و رنگی بکشم ، و یک تکه بزرگتر از رنگ زرد کاملاً جامد را در قسمت بالا و بدون راه راه بگذارم. آنجاست که صورت زنبور عسل شما خواهد رفت!

روش ساخت کاغذ توالت رول زنبور عسل

مرحله 6:

قسمت پشت زرد خود را ، در قسمت تلنگر همان جایی که راه راه خود را کشیده اید ، چسب بزنید. یک طرف را با لبه های پایین و بالای رول خود قرار دهید و بقیه قطعه زرد را به آرامی به سطح خارجی رول خود بچسبانید ، لبه ها را کاملاً دور هم نگه دارید. در صورت تمایل می توانید قسمت اضافی صفحه را قطع کرده و انتهای آن را به هم بریزید ، اما من فقط کمی با هم تداخل دارند و راه راه های من به خوبی ردیف شده اند زیرا آنها را خوب و صاف ترسیم کردم ، بنابراین فقط فشار دادم صفحه را تا انتهای صفحه دور کنید. سعی کنید آن را تا حد ممکن صاف نگه دارید تا اطمینان حاصل کنید که بدون چین و چروک است!

طرز تهیه چسب زنبور عسل رول دستمال توالت

مرحله 7:

رول دستمال توالت پوشیده خود را کنار بگذارید و یک قطعه (یا ضایعات) دیگر از کاغذ زرد خود بردارید. کولیس های خود را بردارید و نقاط را تقریباً نیم اینچ از یکدیگر قرار دهید ، سپس با استفاده از آنها دایره بکشید. دایره را برش دهید. این سر زنبور عسل شما خواهد بود!

نحوه ساخت یک دستمال توالت رول زنبور عسل دور دایره

مرحله 8:

جزئیات صورت زنبور عسل خود را به سر اضافه کنید! چشمان گوگلی خود را نزدیک قسمت بالای آن بچسبانید ، فضای کمتری برای خنداندن لبخند با نشانگر سیاه و گونه های کوچک گلگون با نشانگر صورتی خود ایجاد می کنید.

طرز تهیه کاغذ توالت رنگ رول زنبور عسل

مرحله 9:

پشت سر زنبور عسل خود را بچسبانید و آن را در قسمت بالا ، جایی که هنگام کشیدن راه راه ها فضای زرد خالی گذاشته اید ، بچسبانید.

نحوه ساخت رول زنبور عسل کاغذ توالت

مرحله 10:

کاغذ آبی خود را بردارید و شکل بالهای زنبور عسل خود را بکشید. من با یک قطعه زبانه کمی مستطیل شکل (که بعداً برای چسباندن بالها به پایین استفاده کردم) شروع کردم و یک بال دایره ای از آنجا گسترش دادم. دو تا از آنها را بکشید و بعد از تمام شدن آنها را ببرید. روی زبانه چسب بزنید و بالها را به پشت رول بچسبانید ، در طرف مقابل از جایی که سر زنبور عسل خود را چسب زده اید.

چگونه می توان یک دستمال توالت عقب رول کرد

مرحله 11:

آنتن های زنبور عسل خود را بسازید! من این کار را با پاک کردن نصف لوله پاک کن سیاه خود انجام دادم (آن را خم کردم تا نقطه مرکزی را پیدا کنم و آنجا را برش دهم) و سپس یکی از آن قطعات را دوباره به نصف خم کردم ، اما این بار بدون برش آن. نتیجه یک شکل V بود. در خم V خود چسب بزنید و سپس آن را به پشت سر زنبور عسل خود بچسبانید تا انتها مانند آنتن ها از پشت بچسبند.

طرز تهیه رول زنبوری رول دستمال توالت

آنچه در آن وجود دارد همین است! بچه های من در واقع به قدری از زنبورهای رول توالت که ما ساخته ایم یک لگد زدند که نه تنها بیش از یک بار آنها را با هم ساخته ایم ، بلکه آنها از همان روش های اساسی برای ساخت سایر حیوانات رول توالت نیز استفاده کرده اند!

چگونه می توان یک رول زنبور عسل دستمال توالت ساخت

درصورتی که بخواهید این پروژه را نیز امتحان کنید ، در اینجا یک فیلم آموزشی عالی وجود دارد که به شما کمک می کند!

چگونه می توان یک دستمال توالت بچه های زنبور عسل را در نظر گرفت

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#نحوه #ساخت #رول #زنبور #عسل #دستمال #توالت

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید