مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

نحوه ساخت رول فرشته کاغذ توالت

[ad_1]

  1. خانه
  2. بچه ها

نحوه ساخت رول فرشته کاغذ توالت

اگر از من سال کنید ، صنایع دستی رول دستمال توالت یک چیز است جمع کودکی DIY کلاسیک. چیزهای خارق العاده ای وجود دارد که می توانید از آنها بسازید! مطمئناً تعجبی برای شما نخواهد داشت ، بنابراین وقت کریسمس از بچه های من و من که از رول خالی توالت چیز درست می کنم مستثنی نیست. اخیراً ما یک فرشته شایان ستایش با هم ساخته ایم و آنقدر آن را مورد ستایش قرار داده ایم که من نمی توانم در ساختن یکی دیگر از آنها و تشریح روند کار کمک کنم تا افراد دیگر نیز امتحان کنند.

طرز تهیه دکور فرشته رول دستمال توالت

این مراحل ساده برای ساخت یک رول زیبا از کاغذ توالت فرشته کریسمس را بررسی کنید! اگر شما فردی هستید که دنبال کردن آموزشهای ویدئویی را به جای دستورالعمل های کتبی ترجیح می دهید ، به پایین این پست بروید تا دقیقاً آنچه را که در آنجا نیاز دارید پیدا کنید.

برای این پروژه به موارد زیر احتیاج دارید:

  • رول دستمال توالت
  • کاغذ (سفید و هلو)
  • نخ زرد
  • یک روبان سفید
  • پاک کننده لوله
  • نشانگرها (صورتی ، آبی و قرمز)
  • قیچی
  • چسب ماتیکی

مرحله 1: مواد خود را جمع کنید!

لیست خود را بررسی کنید و هر آنچه را که نیاز دارید دریافت کنید.

طرز تهیه کاغذ توالت مواد فرشته ای رول

مرحله 2: اندازه گیری و برش

روی کاغذ سفید خود ، رول دستمال توالت را در مقابل یکی از لبه های طولانی صفحه قرار دهید تا صاف باشد. بقیه صفحه بالای رول را به سمت بالا تا کنید تا با آن روبرو شوید تا چین طول رول را مشخص کند. یک نوار از صفحه برش دهید. این نوار به لطف چین خوردگی کاملاً اندازه قد شما رول خواهد بود. سپس ، با نگه داشتن چشم انداز صفحه هلو ، نواری را برش دهید که عرض آن تقریباً دو اینچ و ارتفاع آن کاملاً کوتاهتر از صفحه باشد.

طرز تهیه کاغذ توالت رول کاغذ رول فرشته

طرز تهیه کاغذ توالت برش فرشته رول

مرحله 3: قلب بسازید

بقیه کاغذ سفید خود را به صورت افقی از وسط تا کنید. با استفاده از قسمت چین خورده ، یک شکل قلب نصف شده به صفحه ای ببرید که طول آن حدود دو اینچ و عرض آن تقریباً یک اینچ است. برش قلب با کاغذهایی که به این صورت تا شده است ، متقارن بودن قلب شما را تضمین می کند! قلب خود را باز کنید تا ببینید منظور من چیست. این قلب در واقع بالهای فرشته شما خواهد بود!

روش ساخت فرایند برش فرشته رول دستمال توالت

مرحله 4: یک دایره بکشید

رول توالت خود را به صورت قائم بر روی مانده مواد کاغذ هلو قرار دهید. با استفاده از قلم یا مداد می توانید دایره ای را در آن ردیابی کنید داخل از رول خود ، مداد را به پایین لوله بچسبانید تا اطراف لبه داخلی را بکشید.

چگونه می توان یک دستمال توالت فرشته رول رسم کرد

مرحله 5: برش

این دایره را برش دهید ، اما در اطراف خطی که واقعاً رسم کرده اید ، یک حاشیه کاغذ اضافی هلو بگذارید. حدود نیم اینچ به خودم دادم. هنگامی که دایره خود را با دایره کوچکتر درون خود قرار دادید ، شکافها را به سمت خطی که در اطراف خود کشیده اید برای ایجاد برگه ها شروع کنید. این برگه ها را با علامت های دایره ای که در زیر کشیده اید به سمت پایین تا کنید تا مخفی شوند. این قسمت بالای سر فرشته شما خواهد بود.

طرز تهیه استپ فرشته رول دستمال توالت

طرز تهیه رول فرشته کاغذ توالت مرحله 5

مرحله ششم: چسب بزنید

دور لبه را در یک انتهای رول توالت خود بچسبانید. دایره را روی قسمت بالا قرار دهید ، سوراخ را بپوشانید ، و زبانه ها را به سمت پایین در چسب بچسبانید.

طرز تهیه چسب فرشته رول دستمال توالت

مرحله 7: بسته بندی کنید

از یک طرف رول توالت خود را به پایین بچسبانید و نوار کاغذ سفید خود را در امتداد یکی از انتهای کوتاه تر آن بچسبانید. کاغذ سفید را تا دور رول توالت خود بپیچید تا کاملاً قسمت بیرونی آن را بپوشاند و با لبه اول آن روبرو شود. مقدار اضافی آن را برش دهید و با استفاده از چسب خود این لبه دوم را نیز به پایین بچسبانید ، مطمئن شوید که تمام مقوا پوشیده شده است.

طرز تهیه کاغذ توالت رول فرشته ای

مرحله 8: قسمت بالا را بپوشانید

با استفاده از نوار هلو کوچکتر ، روند چسباندن کاغذ را تا دور رول تکرار کنید تا انتهای آن به هم برسد. اما این بار آن را می چسبانید تا لبه بلندتر آن در قسمت بالای رول قرار بگیرد ، زبانه های هلو را که قبلا چسب زده اید بپوشاند و با جایی که قطعه قبلی کاغذ هلو سوراخ بالای رول را پوشانده است ، صف بندی کنید .

چگونه می توان یک رول فرشته ای دستمال توالت وصل کرد

مرحله 9: موها را بسازید

اکنون وقت آن است که موهای فرشته خود را بسازید! من فرشته خود را بلوند کردم زیرا اتفاقاً نخ زرد روشن در دست داشت اما در صورت تمایل می توانید از رنگ دیگری استفاده کنید (همانطور که می توانید با کاغذ هلو اگر می خواهید فرشته ای با رنگ پوست متفاوت بسازید). ابتدا با نگه داشتن چهار انگشت خود کنار هم و قرار دادن انتهای نخ خود را در داخل قسمت داخلی نخ ها ، آن را با انگشت شست در محل قرار دهید. نخ را دور هر چهار انگشت بپیچید (من حدود 15-20 بار پیچیدم تا تارهای موی کافی داشته باشم). می توانید انگشت شست خود را به بیرون بلغزانید و به اندازه کافی نخ بسته بندی شده دارید تا انتهای آن را نگه دارید. سپس انتهای جدید را با انگشت شست نیز در جای خود نگه دارید و با قیچی تمام نخ های زیر انگشت شست خود را ببرید. این باعث ایجاد پایه مو می شود؛ با انگشت شست و انگشتان خود انتهای یک طرف را در جای خود خرج کنید تا همه را رها نکنید.

طرز تهیه نخ فرشته رول دستمال توالت

مرحله 10: آن را بچسبانید

در قسمت بالایی رول توالت خود ، جایی که توسط کاغذ هلو پوشانده شده است ، چسب بزنید. این قسمت را با احتیاط در وسط رشته های نخ خود فشار دهید و انتهای آن را از هر طرف صاف کنید. فرشته شما اکنون مو دارد!

طرز تهیه دستمال توالت مو فرشته رول

مرحله یازدهم: روبان اضافه کنید

روبان سفید خود را به بالای سر فرشته بپیچید ، در حالی که مرکز روبان از جایی که پیشانی است عبور می کند و گره ای را که می بندید در پشت سر قرار می دهید. انتهای روبان اضافی را کوتاه کنید.

طرز تهیه باند فرشته رول دستمال توالت

مرحله 12: روی بال ها بچسبانید

پایین رول توالت را در قسمت پشتی ، زیر جایی که فقط روبان خود را می بندید ، چسب بزنید. بالها را به سمت پایین بچسبانید تا مرکز قلب (جایی که در ابتدا آن را تا زده اید) در چسب باشد و لبه های بلند گرد شده بیرون زده و از جلو دیده شوند. بلندی بال های قلب ، کاغذ اضافی هلو را در پشت سر ، جایی که موی نخ نیست ، می پوشاند.

طرز تهیه دستمال توالت رول فرشته مرحله 12

مرحله سیزدهم: هاله درست کنید

یک انتهای لوله پاک کن زرد خود را به صورت دایره ای گرد کنید و نوک آن را به قسمت قسمت بلندتر بچرخانید تا در جای خود ثابت بماند. سپس دایره را به سمت پایین تا کنید تا تقریباً شبیه حلقه بسکتبال باشد. مقداری از مازاد حاصل از این انتهای دیگر را کوتاه کنید. شما فقط حدود یک اینچ نیاز دارید این نوک لوله پاک کن تازه بریده شده را از پشت پشت فرشته بچسبانید تا زیر بالهای کاغذی ، بین آن و رول توالت پنهان شود.

طرز تهیه سر چسب فرشته ای رول دستمال توالت

مرحله چهاردهم: صورت را بکشید

از سازندگان خود برای کشیدن چهره فرشته خود استفاده کنید! به چشمان آبی ، لبخندی قرمز و دلهای ریز صورتی برای گونه هایم دادم.

چگونه می توان یک دستمال توالت فرشته رول را جلب کرد

فرشته ات تمام شد! فقط درصورتی که دوست دارید این پروژه را خودتان امتحان کنید ، اینجاست یک فیلم آموزشی خارق العاده برای کمک به شما.

طرز تهیه دکور فرشته رول دستمال توالت

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#نحوه #ساخت #رول #فرشته #کاغذ #توالت

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید