مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

نحوه ساخت قفسه هیزم

[ad_1]

  1. صفحه اصلی
  2. زندگي كردن

نحوه ساخت قفسه هیزم

جایی که ما در آن زندگی می کنیم ، یکی از محبوب ترین کارها در بهار و تابستان انجام یک آتش سوزی خوب و امن با خانواده و دوستان است! آتش نشانی در محله ما مجاز است تا زمانی که استانداردها را رعایت کنند و آنها یکی از قسمتهای مورد علاقه ما برای پیوند با کسانی است که در شبهای گرم دوست داریم. با این وجود ، آتش سوزی به این معناست که ما به جایی برای ذخیره هیزم احتیاج داریم (همانطور که در تمام طول سال اجاق گاز چوبی را در خانه خود داریم) ، بنابراین اخیراً چشم خود را برای آموزشهایی که به ما کمک می کند ، برداشته ایم. از مهارتهای DIY ما استفاده کنید تا چوب خرد شده ما را از چمن خارج کرده و به روشی بهتر ذخیره کنید.

در صورتی که شما ایده ساخت قفسه هیزمی خود را به اندازه ما دوست داشته باشید ، اگر نه بیشتر ، در اینجا 15 مورد از بهترین ایده ها ، طرح ها و آموزش هایی که تا کنون در جستجوی خود با آنها برخورد کرده ایم آورده شده است. برای الهام و راهنمایی!

1. چوب هیزم سبک اضافی

چوب هیزم را به سبک اضافه کنید

فقط در صورتی که فضای زیادی برای کار در حیاط خود ندارید ، اما در یک طرف خانه به اندازه کافی وجود دارد ، در اینجا یک چوبی ساده چوب هیزمی است که مانند یک افزودنی آسان به خانه شما ساخته شده است! ما دوست داریم که این طرح باعث می شود که قفسه برای ظاهر منسجم بخشی از خانه باشد. برای تهیه یکی از موارد دلخواه خود ، جزئیات کامل را دریافت کنید سوئوملابه

2. قفسه هیزم بدون استفاده از ابزار

قفسه هیزم بدون ابزار

با وجود اینکه شما فردی بسیار مفید هستید ، آیا شما هم از آن دسته علاقه مندان به DIY هستید که همیشه به دنبال راهی هستند تا کارها را بسیار ساده تر از آنچه قبلاً داشته اید انجام دهند؟ سپس ما فکر می کنیم شما ممکن است نسبت به این آموزش بسیار علاقه مند شوید قابل دستورالعمل این به شما نشان می دهد که چگونه می توانید چوب و سیلندر قفسه هیزم را با چیدن و قرار دادن راهبردی وسایل به گونه ای که در واقع به هیچ ابزاری احتیاج ندارد بسازید!

3. DIY کارت هیزم نورد

کارت نورد هیزم دی

شاید شما حیاط و حیاط کوچکی دارید و شما می دانم در این فصل باید از هیزم استفاده کنید ، اما مطمئن نیستید که می خواهید قسط دائمی داشته باشید که فضایی را اشغال کند که واقعاً نمی توانید از آن صرفه جویی کنید؟ خوب ، اگر گوشه یا گوشه دیگری دارید که می توانید وقتی مهمان دارید ، چوب را به طور موقت به داخل ببرید ، پس ما می خواهیم قطعا پیشنهاد دهید چیزی شبیه به این قفسه چوبی روی چرخ درست کنید که مرحله به مرحله مشخص شده است کلبه دانه چوب!

4. نیمکت مخفی گودال آتش

نیمکت مخفی گودال آتش نشانی

آیا ما واقعاً توجه شما را به خود جلب کردیم وقتی که در مورد داشتن یک آتش سوزی صحبت کردیم ، زیرا شما نیز آن را دارید که روی آن بسیار تلاش کرده اید و اکنون یکی از فضاهای مورد علاقه شما برای لذت بردن در تمام تابستان است؟ خوب ، اگر گودال آتش نشانی شما مانند صندلی ما فاقد صندلی دائمی باشد ، شاید بتوانید با استفاده از این آموزش فوق العاده دو کار را همزمان انجام دهید. قابل برنامه ریزی! آنها به شما نشان می دهند که چگونه یک نیمکت خمیده بسازید که برای چسباندن در اطراف آتش با افراد دیگر مناسب است ، اما همچنین دارای انبوهی از هیزم در زیر صندلی خود در تمام طول راه است.

5. نگهدارنده گزارش DIY با استفاده از 2x4s

نگهدارنده گزارش DY با استفاده از 2x4s

فقط در صورتی که ایده اصلی ساختن قفسه هیزم خود را از تخته های چوبی ساده 2 × 4 دوست داشته باشید ، اما احساس می کنید یک قاب بسیار اساسی تر را ترجیح می دهید که می توانید بسازید و برای کل فصل و فراتر از آن ایستاده بمانید. ؟ در آن صورت ، ما می خواستیم کاملا پیشنهاد می کنم نگاهی به چگونگی آن بیندازید حیاط تازه این پایه نگهدارنده را به اندازه کافی محکم ساخته است که می تواند وزن بیشتری را نسبت به برخی دیگر که با آن روبرو می شوید تحمل کند.

6. سوله ذخیره سازی ورود به سیستم کاملا DIY

به طور کامل diy stowage ریخته سوله

فقط در صورتی که ایده ساخت یک انبار کامل چوب مانند مواردی را که در بالای لیست ما مشاهده کرده اید دوست داشته باشید ، اما ترجیح می دهید که مستقل باشد نه اینکه بر روی خانه خود مانند یک خانه تکیه کنید ، در اینجا یک آموزش دیگر وجود دارد. برای توجه شما! ما عاشق راه هستیم خانه کوچک در گوشه این محل ذخیره سازی چوب چوبی DIY را به روشی قوی و چشمگیر ساخته است اما در واقع بسیار ساده است ، حتی اگر بزرگ و ترسناک به نظر برسد.

7. قفسه هیزم نازک و رنگ آمیزی شده برای فضای کوچک

قفسه هیزم نازک و رنگ آمیزی شده برای فضای کوچک

در صورتی که هنوز ایده یک قفسه هیزمی چوبی را دوست دارید که ظاهری ساده دارد و می توان آن را ثابت نگه داشت ، اما فضای کار شما نسبت به برخی از آموزشهایی که تا به حال مشاهده کرده اید ، بسیار کمتر است ، در اینجا کمی طراحی کوچکتر از ارزش واقعی که ساختار عمودی تری به شما می دهد. آنها حتی نحوه رنگ آمیزی زیبا را به شما نشان می دهند.

8. انبار هیزم در فضای باز با میز پیشخوان

ذخیره سازی هیزم در فضای باز با میز پیشخوان

اگر می خواهید تمام وقت و تلاش خود را صرف کنید تا از ابتدا یک قفسه هیزم DIY بسازید ، ترجیح می دهید آن را اضافی قطعه مفیدی که می تواند بیش از یک چیز به شما کمک کند؟ در آن صورت ، ما می خواستیم قطعا پیشنهاد می کنم نگاهی به چگونگی آن بیندازید Bower Power این قفسه ذخیره سازی هیزم در فضای باز ساخته شده است که میز مخصوص خود را دارد! اگر انگشت شست سبز دارید ، می توانید به راحتی از آن به عنوان نوار حیاط هنگام میزبانی دوستان یا ایستگاه گلدان استفاده کنید.

9. قفسه چوبی بلند و چوب بلوک چوبی

چوب بلند چوب و قفسه چوب بلوک چوبی

آیا ما واقعاً توجه شما را به خود جلب کردیم وقتی که در مورد قفسه های هیزم ساخته شده با تخته های 2 × 4 و بلوک های گودال صحبت کردیم ، زیرا شما در حال حاضر این مواد را برای کار دارید ، اما نمی توانید از این سeringال بپرسید که آیا ممکن است راه کارآمدتری برای فضاسازی وجود داشته باشد؟ از این دو به خوبی استفاده می شود ، به جای طرح کمی پهن شده که قبلاً در لیست ما مشاهده کردید؟ سپس ما فکر می کنیم شاید با چیزی شبیه به این چوب و بلوک سیمانی که قدم به قدم مشخص شده است کمی بهتر کنار بیایید حیاط تازهبه

10. قفسه شاخه V شکل با بلوک های سیرند تثبیت شده است

قفسه شاخه V شکل با بلوک های سیرند تثبیت شده است

شاید آن ابزار قفسه هیزم بدون تکیه گاه و بدون تکیه گاه باشد دقیقا چیزی که به آن علاقه دارید اما مطمئن نیستید که به ابعادی بسیار بزرگ احتیاج دارید زیرا تمایل دارید فقط شعله ها را برای سوزاندن آتش های کوچک ذخیره کنید ، نه چوب های بزرگ؟ سپس ما فکر می کنیم شما واقعاً از این راه قدردانی خواهید کرد همدیت این نسخه کمی کوچکتر از همان تکنیک که دارای شکل V بیشتری است ساخته شده است ، که به شاخه ها کمک می کند بهتر در جای خود بمانند!

11. ذخیره سازی سیاهههای مربوط به بلوک cinder stacked

ذخیره سازی سیاهههای مربوط به بلوک cinder انباشته شده

البته ، ما قبلاً در مورد بلوک های سیلندر بسیار صحبت کرده ایم ، اما اگر از نوع شما باشد چه می شود بسیار بزرگتر از بلوک های کوچکی است که در اکثر قفسه هایی که تا کنون در لیست خود گنجانده ایم استفاده می کنید؟ در آن صورت ، ما می خواستیم کاملا پیشنهاد می کنم نگاهی به راه بیندازید ولکه از خود برج هیزمی ساخته اند فقط بلوک ها! آموزش آنها به شما نشان می دهد که چگونه آنها را بطور مشخص روی هم بچینید (بدون منظور از بازی) و داخل آن را با چوب پر کنید تا منظم و در دسترس بماند.

12. قفسه درام حلبی گرد برای سازماندهی هیزم و آتش زدن

قفسه درام حلبی گرد برای سازماندهی هیزم و آتش زدن

آیا واقعاً در لیست ما پیمایش کرده اید و به نحوه عملکرد خود فکر کرده اید واقعا مانند این ایده که خودتان یک قفسه هیزم در حیاط خانه بسازید اما در واقع ترجیح می دهید چیزی کمی منحصر به فردتر و مدرن تر به نظر برسید نه اینکه فقط چوب خود را در چوب بیشتری جمع کنید؟ در این صورت ، شما ممکن است فرد کاملی باشید که می توانید این طبل حلبی گرد را کنار هم قرار دهید بهبود خانه لوو تلاش! ما عاشق روشی هستیم که آنها از وسط برای جدا کردن چوب ها و کیندلینگ کوچکتر یک تقسیم بندی ایجاد کردند.

13. قفسه ورود آسان DIY زیر 30 دلار

قفسه ثبت آسان DIY زیر 30 دلار

در صورتی که شما واقعاً مبتدی هستید و در لیست ما پیمایش کرده اید به این امید که چیزی را پیدا کنید که نه تنها به آسانی ممکن نیست ، بلکه برای تهیه آن نیز بسیار ارزان است ، زیرا شما با بودجه کار می کنید ، ما می خواهیم کاملا پیشنهاد می کنم نگاهی به راه بیندازید حیاط تازه این قفسه ورود به سیستم DIY را با مهاربند محکم با قیمت کمتر از 30 دلار در مجموع ساخته اید.

14. قفسه هیزم داخلی و چوبی و لوله کشی

چوب و لوله کشی راکا داخل ساختمان

شاید شما ایده های مختلف موجود در لیست ما را تحسین کرده اید ، اما واقعاً منتظر یافتن یک ایده کوچکتر و شاید شیک تر هستید که بتواند برای ذخیره هیزم مفید باشد. در داخل خانه هم؟ خوب ، بالاخره صبر شما به ثمر نشست! چگونگی آن را بررسی کنید دان لومبر این قفسه لوله کشی چوبی و فلزی دوست داشتنی را ایجاد کرد که دارای زیبایی شیک صنعتی فوق العاده ای است.

15. قفسه هیزم داخلی با قاب X داخلی

داخلی x قاب قفسه هیزم داخلی

فقط در صورتی که یک قفسه هیزم داخلی همان چیزی باشد که شما به دنبال آن هستید ، اما ترجیح می دهید چیزی را کمی بزرگتر کنید تا بتوانید چندین چوب را در یک زمان ذخیره کنید ، در اینجا یک طرح فوق العاده از آنا وایت که به نظر می رسد پس از اتمام کار بسیار حرفه ای ساخته شود ، با وجود این واقعیت که انجام آن بسیار آسان است! ما عاشق روشی هستیم که قاب X در داخل مانع از چرخش لاگ ها هنگام استفاده شما می شود.

آیا می دانید یکی دیگر از علاقمندان به خانه یا علاقمند به DIY است که قصد دارد قفسه هیزم مخصوص خود را بسازد ، اما می تواند از کمی راهنمایی در این راه استفاده کند؟ این پست را با آنها به اشتراک بگذارید تا هنگام کار همه نوع الهام و اطلاعات داشته باشند!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#نحوه #ساخت #قفسه #هیزم

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید