مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

نکات DIY عالی برای نگهداری لباس های زمستانی وقتی که فصل ها تغییر می کنند

[ad_1]

  1. صفحه اصلی
  2. زندگي كردن

نکات DIY عالی برای نگهداری لباس های زمستانی وقتی که فصل ها تغییر می کنند

حالا که بهار رسیده است سرانجام در جایی که زندگی می کنیم، آماده می شویم تا از آب و هوای جدید و گرمتر به هر شکلی لذت ببریم. یکی از زمان‌برترین اما کاملاً رضایت‌بخش‌ترین راه‌ها برای آماده شدن برای فصل بهار، انجام کمی تمیز کردن بهار است! برای ما، این فرآیند شامل پاک کردن لباس‌های زمستانی در انباری ایمن و کارآمد در فضا و دادن نقاط مرکزی به لباس‌های بهاری و تابستانی در کمدها و کشوهایمان است تا بتوانیم در تمام فصول به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشیم! با این حال، هر سال می‌بینیم که این فرآیند چقدر کار به نظر می‌رسد و احساس ترس می‌کنیم، بنابراین امسال به دنبال راه‌های دائمی‌تر و کارآمدتر در فضای بیشتر برای سازماندهی وسایلمان بوده‌ایم تا در سال آینده زمان سریع‌تر و آسان‌تری داشته باشیم. ، حتی اگر این روند اکنون کمی وقت گیر باشد.

فقط در صورتی که به همان اندازه علاقه مند به یافتن چند راه جدید برای نگهداری لباس های زمستانی خود در فصل بهار هستید، اگر نه بیشتر، در اینجا 15 نکته از مفیدترین نکاتی که تا کنون در تحقیقات خود با آنها مواجه شده ایم آورده شده است!

1. کشوهای کمد داخلی

کشوهای کمد داخلی

آیا یکی از آن کمدهای کمد قابل تنظیم از IKEA یا فروشگاهی مشابه دارید که بتوانید با تغییر نیازهایتان در طول سال ها، تکه هایی از آن اضافه و کم کنید؟ سپس شما این نکته عالی برای نگهداری لباس را دوست خواهید داشت در سبک! آنها پیشنهاد می کنند یک ردیف دوتایی کشو در نیمه کمد لباس خود اضافه کنید تا جایی تعبیه کنید که لباس هایی را که استفاده نمی کنید را در آن قرار دهید تا بتوانید لباس هایی را که هستید آویزان کنید، بدون اینکه لباس های هوای سرد را آنقدر دورتر پنهان کنید. اگر ناگهان یک شب سرد باشد نمی توان به پلیور دست پیدا کرد.

2. قبل از اینکه لباس های خود را کنار بگذارید، آنها را تمیز کنید

قبل از اینکه لباس های خود را کنار بگذارید، آنها را تمیز کنید

اگر نکات مربوط به ذخیره سازی خود را نیز جستجو کرده اید، می دانید که بسیاری از چیزهایی که پیدا خواهید کرد توصیه هایی برای نحوه انجام آماده کردن لباس‌هایتان را قبل از اینکه واقعاً آن‌ها را دور بریزید برای نگهداری. اینها برخی از نکات مورد علاقه ما هستند زیرا اغلب آنها را مفیدترین می دانیم! مثلا، ذخیره سازی زندگی توصیه می‌کند همه لباس‌های پاییزی و زمستانی خود را قبل از نگهداری آن‌ها بشویید تا قبل از اینکه چند ماه بنشینند، بدون کثیفی و بو هستند. وقتی آنها را در پایان تابستان بیرون بیاورید، احساس و بوی تازه‌تری خواهند داشت!

3. کت های خود را به جای آویزان کردن تا بزنید

کت های خود را به جای آویزان کردن تا بزنید

در فصول سرد، معمولاً کت‌هایمان را آویزان می‌کنیم تا به راحتی دسترسی داشته باشند، تا از سر راهشان دور نشوند و شکلشان را حفظ کنیم تا هنگام پوشیدن آن‌ها هر روز صبح چروک یا چروک نشوند. با این حال، در طول ماه‌هایی که آنها را دور نگه می‌داریم، واقعاً دوست داریم این توصیه را از آن دریافت کنیم استایل کستر و کت هایمان را به جای آویزان کردن آن ها برای ماه ها تا کنیم. این کار باعث می‌شود که در سرشانه‌هایشان علامت‌های چوب‌آویز دیده نشود که وقتی آنها را در سپتامبر آینده می‌پوشید، خنده‌دار ظاهر می‌شوند و همچنین کمدهای شما را پاک می‌کند تا بتوانید لباس‌های تابستانی را به جای آن آویزان کنید.

4. ابتدا ظروف پلاستیکی را تمیز کنید

ابتدا ظروف پلاستیکی را تمیز کنید

اگر می‌خواهید تمام لباس‌های گرم زمستانی‌تان را تا کنید، به مکانی برای قرار دادن انبوه لباس‌ها نیاز دارید، اما ما به خوبی می‌دانیم که همیشه جا یا قابلیت سفارشی‌سازی برای قرار دادن کشوها مانند آنچه صحبت می‌کنیم وجود ندارد. در مورد بالا به همین دلیل است که ما روی چند وان پلاستیکی با درب‌های کلیکی سرمایه‌گذاری کردیم که همه چیز را در داخل نگه می‌دارد و همه چیز را بیرون نگه می‌دارد! درست مثل نلی کاملا طبیعی است‘s اینجا انجام می دهد، با این حال، ما همیشه مطمئن شوید که وان ها را قبل از پوشیدن لباس های خود تمیز و پاک کنید، حتی اگر کاملاً نو هستند، فقط در صورت امکان.

5. در حالی که وسایل را در انبار می گذارید، از شر بهم ریختگی خلاص شوید

همانطور که چیزها را در انبار قرار می دهید از درهم ریختگی خلاص شوید

به‌عنوان بخش دیگری از فرآیند تمیز کردن بهاره، ما معمولاً برخی از چیزهایی را که دیگر مناسب نیستند، آسیب دیده‌اند یا به سادگی متوجه می‌شویم که آنها را نپوشیده‌ایم پاک می‌کنیم. به همین دلیل است که این صفحه نکات از فروشگاه امن خیلی خوب توجه ما را جلب کرد! مانند ما، آنها پیشنهاد می‌کنند که تمام تلاش خود را برای کوچک کردن لباس‌های استفاده نشده و حذف کامل آن‌ها از سر راه در حالی که به هر حال مشغول انجام کارهایتان هستید، انجام دهید، فقط برای اینکه کمی در زمان و مکان صرفه‌جویی کنید و از انباشته کردن وسایل سال به سال جلوگیری کنید.

6. اگر جا دارید شلوار را آویزان کنید تا چروک نشود

اگر جا دارید شلوار را آویزان کنید تا چروک نشود

در گرم ترین ماه های سال، ما می توانیم همیشه را با شلوارک، لباس تابستانی یا دامن روشن پیدا کنید. چیزی نیست که ما بیشتر از این دوست داشته باشیم که اجازه دهیم خورشید و نسیم تا زمانی که می توانیم پوست ما را لمس کند! به همین دلیل است که ما اغلب برای ماه ها شلوار بلندمان را نمی بینیم! ما آنها را دور نگه می داریم و تا زمانی که کاملا مجبور نباشیم به دنبال آنها بر نمی گردیم. با این حال، برخلاف کت‌هایمان، از آن درس گرفتیم صنوبر آویزان شدن شلوار ما برای مدت طولانی بهتر از تا شدن است زیرا به آن‌ها کمک می‌کند از چروک شدن و چروک شدن سرسخت جلوگیری کنند.

7. در زیپ ذخیره سازی مهر و موم شده سرمایه گذاری کنید

سرمایه گذاری در زیپ ذخیره سازی مهر و موم شده

آیا شما ممکن است در جایی زندگی می کنید که دارای یک خیلی تابستان طولانی است، بنابراین شما فقط برای چند ماه از سال به لباس های آب و هوای گرم خود نیاز دارید و همیشه باید آنها را به خوبی نگهداری کنید زیرا طولانی مدت تر است؟ در این صورت، شاید شما ذخیره سازی زیپ پلاستیکی نرم را به وان های پلاستیکی سخت و انباشته ترجیح دهید! خانه زیبا به شما نشان می دهد که این بسته ها چقدر می توانند مفید باشند، به خصوص اگر در مکانی گرم زندگی می کنید که خانه آفات تابستانی است که دوست دارند مخفیانه وارد خانه شما شوند.

8. از وان های انباشته شفاف و سیستم برچسب زدن استفاده کنید

از وان های انباشته شفاف و سیستم برچسب زدن استفاده کنید

اگر واقعاً ایده وان های پلاستیکی را دوست داشته باشید، اما هرگز از این واقعیت خوشتان نیامده است که در پاییز هر لحظه که به چیزی نیاز دارید، آنها را جستجو کنید، زیرا دو طرف وان هایی که دارید مات هستند؟ حتی اگر شما می توان از کناره‌های وان‌ها ببینید، آیا متوجه می‌شوید که همیشه فراموش می‌کنید که در کدام وان چیزها قرار می‌دهید؟ سپس ما حتما پیشنهاد کنید نگاهی به چگونگی خانواده معمولی حومه شهر برچسب‌های کوچک زیبا را بسازید تا از طرفین به سمت پایین بلغزانید، رو به بیرون، تا بتوانند لباس‌هایی را که در کدام وان ذخیره می‌شود، پیگیری کنند.

9. جعبه های چوبی برای کفش در هر اندازه

جعبه های چوبی برای کفش در هر اندازه

وقتی صحبت از نگهداری کفش های فصلی به میان می آید، اگر بخواهید شکل خود را حفظ کنند، کمتر بپوشند، حتی وقتی کفش های فصلی را نمی پوشید، اوضاع کمی پیچیده تر می شود و زمانی که آنها را بیرون می آورید، به خوبی زمانی که آنها را می پوشید به نظر می رسید. به همین دلیل است که ما در واقع این ایده جعبه‌های انباشته را انتخاب کردیم.روز زن! آنها ممکن است منظورشان را برای نگهداری طولانی مدت نداشته باشند، زیرا آنها در واقع کفش های خود را برای کفش هایی که همیشه استفاده می شوند، کنار در می گذارند، اما ما یک اتاق یدکی داریم و این راه حل را برای نگهداری انواع کفش هایی که این کار را انجام نمی دهند موثر یافتیم. هر چند وقت یکبار پوشیده شوید یا تا زمانی که هوای سرد برگردد روی مشعل پشتی گذاشته شده باشید.

10. رشته فرنگی استخری برای ایستادن چکمه های بلند

نودل استخر برای ایستادن چکمه های بلند

شاید قبلاً جایی داشته باشید که برای نگهداری چکمه هایتان تا زمانی که پاییز و زمستان دوباره بیاید خوب است، اما نگران این هستید که شکل خود را حفظ کرده و در این مدت صاف بمانید تا زمانی که دوباره آنها را بپوشید؟ وقتی چکمه‌هایمان بر می‌گردند را دوست نداریم، زیرا در کناره‌ها چروک می‌شوند و بعد از آن هرگز مثل قبل نیستند. به همین دلیل است که ما به این ایده ارتقاء دهنده فکر کردیم مک گیوریسم ها بسیار مفید بود! آنها به شما نشان می دهند که چگونه رشته فرنگی فوم استخری را برش دهید تا در قسمت بالایی چکمه هایتان بچسبد تا زمانی که از آن ها استفاده نمی کنید، صاف بمانند.

11. پارچه های پشمی و بافتنی خود را از شب پره ایمن نگه دارید

پشمی ها و بافتنی های خود را در برابر پروانه ها در امان نگه دارید

ما همیشه بافندگی مشتاق بوده ایم، بنابراین ما یک مقدار زیادی لباس‌های پشمی در کمد ما که برای تابستان نیاز به نگهداری دارند، اما ما همیشه در مورد آن بسیار خاص هستیم چگونه آنها ذخیره می شوند، به خصوص که ما برای ساختن آنها زمان گذاشته ایم. به همین دلیل است که از یافتن این راهنما برای ایمن نگه داشتن لباس بافتنی در برابر پروانه ها قدردانی کردیم WikiHow! آنها شما را در همه چیز از تله پروانه ها گرفته تا نگهداری آستین های پلاستیکی گرفته تا اسانس اسطوخودوس برای دفع تهدیدهای کوچک پشم خوار در تابستان راهنمایی می کنند.

12. نگهداری هوا و شستشوهای پشمی محکم

نگهداری هوا و شستشوی پشمی محکم

آیا ما واقعا وقتی شروع به صحبت در مورد لباس های پشمی و بافتنی کردیم، توجه شما را جلب کرد زیرا شما نیز یک بافنده مشتاق هستید و اکنون نگران هستید و تا حد امکان به مشاوره نیاز دارید؟ در این صورت، در اینجا صفحه دیگری پر از نکات و ترفندهایی است که به شما کمک می کند واقعا مطمئن شوید که پروانه ها ژاکت های مورد علاقه شما را نمی گیرند! بررسی کنید که چگونه صنوبر برای محافظت کامل از لباس‌ها، ترکیبی از ذخیره‌سازی بدون هوا و استفاده از شستشوی پشمی بدون آبکشی.

13. قبل از بسته بندی وسایل، جاروبرقی و خشک کنید

قبل از بسته بندی وسایل، جاروبرقی و خشک کنید

ما قبلاً به شستن لباس‌ها و پاک کردن وان‌ها و آستین‌های پلاستیکی قبل از نگهداری لباس‌های زمستانی خود برای فصل بهار اشاره کرده‌ایم، اما اگر هنوز کمی در مورد نحوه عملکرد لباس‌هایتان در انبار نگران باشید، چه می‌شود؟ جای غبار آلود؟ سپس در اینجا یک منبع تمیز کننده دیگر وجود دارد که به شما کمک می کند حتی فراتر از مواردی که قبلاً دیده اید! ذخیره سازی ملی به شما توصیه می کند که مطمئن شوید همه چیز قبل از قرار دادن در وان و محفظه ها به طور موثر جاروبرقی و خشک شده است.

14. خزهای خود را در جای خنک و به دور از رطوبت نگهداری کنید

خزهای خود را در جای خنک و دور از رطوبت نگهداری کنید

آیا واقعاً امسال به لطف ذخیره سازی و آماده سازی مؤثر در سال های گذشته کاملاً آماده بودید، بنابراین نگران نباشید اکثر از لباس‌هایتان و تمام نگرانی‌تان برای خزهای قدیمی‌ای است که مادربزرگتان برایتان گذاشته است؟ سپس در اینجا یک آموزش مفید برای مراقبت از آنها وجود دارد Ceresnie & Offen Furs! آنها پیشنهاد می‌کنند خزها را آزاد و در یک ردیف آویزان کنید، در مکانی خنک که می‌دانید خشک و بدون رطوبت و با دمای پایین در تمام تابستان می‌مانند آویزان کنید.

15. دستمال های پارچه ای را تغییر دهید تا گرد و غبار روی کت های زمستانی ذخیره شده نریزد.

دستمال‌های پارچه‌ای را تغییر دهید تا گرد و غبار روی کت‌های زمستانی ذخیره‌شده نریزد

آیا در طول این لیست چند بار باعث شدیم که شما را موقتاً مکث کنید زیرا به زندگی در مکان‌هایی اشاره کردیم که در تابستان بسیار خشک و گرد و غبار می‌شوند و در همان جایی است که شما در حال حاضر در حال تلاش برای یافتن بهترین راه‌حل‌های ذخیره‌سازی لباس هستید. برای شما؟ در این صورت، احساس می کنیم که از این ایده قدردانی خواهید کرد طراحی رابین بارون برای ارتقاء دستمال پارچه ای که دیگر از آن استفاده نمی کنید! بررسی کنید که چگونه پوشش‌های گرد و غبار رخت آویز را برای محافظت از بالای کت‌های زمستانی شما در حالی که در طول تابستان در مکانی خنک آویزان می‌شوند، درست کرده‌اند.

آیا نکات عالی دیگری برای نگهداری لباس های زمستانی خود در فصل بهار و تابستان دارید که در لیست ما نمی بینید؟ همه چیز را در مورد نحوه انجام آن در بخش نظرات به ما بگویید!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *





[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#نکات #DIY #عالی #برای #نگهداری #لباس #های #زمستانی #وقتی #که #فصل #ها #تغییر #می #کنند

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید