آموزش, اخبار, ریپورتاژ, ریپورتاژ آگهی, کاردستی, مادر و کودک

پارک‌ها و مکان‌های تفریحی مشهد را بشناسید

پارک‌ها و مکان‌های تفریحی مشهد را بشناسید

پارک‌ها و مکان‌های تفریحی مشهد را بشناسید
https://honarfardi.com/wp-content/uploads/2021/05/word-image-73.jpeg

بسیاری از افرادی که به شهر مشهد سفر می‌کنند، به قصد زیارت حرم امام رضاست. اما اگر وقت و زمان کافی یا اضافی در مشهد دارید، بد نیست به جاهای تفریحی و پارک‌های این شهر هم سر بزنید و سفر زیارتی – سیاحتی کاملی را در این شهر زیبا تجربه کنید. علاوه بر جاهای خوش آب و هوای داخل و خارج از مشهد که در ادامه معرفی می‌کنیم، در آخر روشی راحت و مطمئن و آسان برای خرید ارزانترین بلیط هواپیما را به شما خواهیم گفت.

بوستان و پارک ملت در مشهد، یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین مکان‌های تفریحی شهر محسوب می‌شود. در این پارک شهربازی معروفی هم قرار دارد و می‌توانید با سوار شدن چرخ و فلک، منظره‌ای زیبا از شهر مشهد را ببینید. پارک ملت در سمت غرب شهر در بزرگراه وکیل آباد قرار گرفته و گزینه‌ای عالی برای قدم زدن و پیاده‌روی و انجام ورزش است.

اگر به دنبال جای دیگری برای دیدن چشم‌انداز شهر بودید، پارک کوهسنگی مکان مناسبی است. این پارک در جنوب غربی مشهد و در حاشیه کوه‌ها قرار گرفته و آن را به مکانی جذاب و چشم‌نواز تبدیل کرده است. در میان پارک کوهسنگی استخری هم قرار دارد و اگر شب به اینجا بروید، از نورپردازی و آرامش بی‌نظیرش می‌توانید استفاده کنید.

چالیده مجموعه‌ای توریستی و گردشگری در 30 کیلومتری مرکز شهر و انتخابی خوب برای سفری نصف روزه در اطراف مشهد است. چالیدره دریاچه‌ای دارد که در آن می‌توانید قایق سواری و ماهی‌گیری را امتحان کنید و برای صرف غذا به رستوران‌هایش بروید. برای تجربه‌ای هیجان‌انگیز هم به سراغ زیپ‌لاین بروید و یا با تله‌سیژ منظره بهتری از دریاچه را ببینید.

دو روستای طرقبه و شاندیز از ییلاقات مشهد هستند که بسیاری را برای آب و هوای خوبشان به این دو جا می‌کشانند. فاصله شاندیز و طرقبه از مرکز شهر حدود 40 دقیقه با خودرو است. اگر می‌خواهید طعم اصلی شاندیز مشهد را بچشید، حتما سری به شاندیز و رستوران‌هایش بزنید.

یکی دیگر از جاهایی که می‌توانید در هوای خوب و مطبوع قدم بزنید، پارک وکیل آباد است. در نزدیکی پارک، باغ وحش هم قرار گرفته که برای کودکان جذاب خواهد بود. رودی که از میان پارک می‌گذرد، فضای آرامش‌بخشی را ایجاد کرده که دلتان می‌خواهد ساعت‌ها در همان سکوت و طبیعت بمانید.

چند سالی می‌شود که پارک‌های مشهد تنها محدود به پارک‌های سر سبزش نمی‌شود و پارک‌های آبی زیادی در شهر ساخته شده‌اند. رفتن به پارک‌های آبی یک روز یا یک نصفه روز زمان را نیاز دارد و اوقاتی مهیج و شاد را در آنها سپری می‌کنید. سرزمین موج‌های آبی، پارک آبی ایرانیان، سرزمین موج‌های خروشان، و پارک ساحلی آفتاب از پارک‌های آبی مشهد هستند که می‌توانید یکی را انتخاب کنید و بروید.

بعد از خواندن این مکان‌های تفریحی، شاید دوست داشته باشید سفری را به مشهد ترتیب دهید. برای این کار می‌توانید به سایت اسنپ‌تریپ سر بزنید و بلیط هواپیما تهران مشهد را بخرید. خرید بلیط هواپیما از اسنپ‌تریپ مزایای زیادی دارد؛ پشتیبانی 24 ساعته، مراحل آسان و سریع خرید، تضمین بهترین قیمت برای پروازها، و معتبرترین ایرلاین‌ها تنها برخی از این مزایا هستند. در اسنپ‌تریپ با فیلترهای متنوع سایت، بودجه سفرتان را مشخص کنید و بلیط هواپیما مشهد تهران را در همان محدوده قیمتی مشاهده و خریداری کنید. حتی کنسلی بلیط هواپیما هم دردسر کمتری دارد و با یک تماس به تیم پشتیبانی، تمام اطلاعات و راهنمایی لازم را دریافت خواهید کرد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *