اخبار

پروژه های DIY برای مردان: چگونه غار انسان خود را بسازید

[ad_1]

پروژه های DIY برای مردان: چگونه غار انسان خود را بسازید

هر مردی به فضای خودش نیاز دارد. بخش ویژه ای از خانه حقیر شما که فقط برای مردان تعیین و طراحی شده است. من یک پدر هستم و پدر بودن ممکن است گاهی اوقات استرس زا باشد. اما گاهی اوقات، ایده خوبی است که از همه چیز فاصله بگیرید و فقط برای چند ساعت پنهان شوید. خوب چیزی است که ما آن را “غار انسان” می نامیم. سرپناه و فرار ما در خانه ما. در ادامه بخوانید و بیاموزید که چگونه غار انسان خود را بسازید. این یکی از پروژه های DIY است که مردان واقعاً از آن سود خواهند برد.

من گاراژ خود را غار انسان خود می دانم که مملو از ابزار و کیت هایم برای پروژه های مختلف DIY برای مردان است که هر از چند گاهی انجام می دهم. اما هر مردی نیازهای متفاوتی خواهد داشت. برخی غارهای خود را با مبلمان و یک مینی بار بسته بندی می کنند. دیگران فقط یک کاناپه و یک تلویزیون و یک یخچال کوچک قرار می دهند. پس چگونه می‌توانید با برنامه‌ریزی غار انسان خود پیش بروید؟

پروژه های DIY برای مردان: چگونه غار انسان خود را بسازید

مخفیگاه ویژه یک مرد در داخل خانه

اگر می خواهید از من بپرسید، داشتن یک انسان-غار ضروری است. این یکی از آن پروژه های DIY برای مردان است که باید انجام شود. اشتباه نکنید – من دوست دارم برای بچه هایم پدر باشم و هیچ چیز نمی تواند از این احساس فراتر رود، اما گاهی اوقات فقط باید زمان و مکانی برای خود داشته باشید. مکانی که می توانید در آن استراحت کنید، استراحت کنید و یک مبارزه UFC یا یک بازی توپ را تماشا کنید، یا جایی که شما و دوستانتان می توانید ورق بازی کنید، سیگار سیگار بکشید یا فقط صحبت کنید. بنابراین در این یادداشت، در اینجا نکاتی در مورد چگونگی ساخت غار انسان برای خود آورده شده است.

1. برنامه ریزی و ترسیم

در https://diyprojects.com/create-own-man-cave/ Projects DIY For Men: How To Own Man-Cave را ببینید

این غارهای انسان را می توان به عنوان یک پروژه بزرگ بهسازی خانه در نظر گرفت زیرا نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد. ابتدا باید قسمت مناسبی از خانه را انتخاب کنید که می خواهید غار انسان خود را در آنجا ایجاد کنید. این می تواند زیرزمین، اتاق زیر شیروانی یا گاراژ باشد. در مورد موضوعی که برای غار انسان خود می خواهید تصمیم بگیرید. اگر از علاقه مندان به بسکتبال هستید، می توانید آن را مانند یک زمین مینی بسکتبال طراحی کنید. یک طرح کلی از برنامه خود داشته باشید و تمام مواد و تجهیزات مورد نیاز خود را جمع آوری کنید. این را تصور کنید: شما بروس وین هستید و در حال ساختن غار خفاش هستید. شما می توانید با تخیل خود بازی کنید همانطور که به طرح خود می رسید. سرگرم کننده به نظر می رسد، اینطور نیست؟

2. فضای انتخاب شده را متحول کنید

در https://diyprojects.com/create-own-man-cave/ Projects DIY For Men: How To Own Man-Cave را ببینید

پس از انتخاب فضای غار مرد و احتمالاً مذاکراتی با همسرتان، وقت آن است که دست به کار شوید. دیوارها را رنگ آمیزی کنید و مقداری کار چوبی را متناسب با موضوع انتخابی خود اضافه کنید. با اضافه کردن پوسترها یا پیراهن‌هایی از چهره ورزشی مورد علاقه‌تان، یا جوایز خود، به اتاق خود اضافه کنید. یک انسان-غار بازتابی از شماست، بنابراین باید احساس کنید که مهمانان شما در ذهن شما هستند.

تبلیغ جی آبی
shadow-birds-20-per

3. سرگرمی و مبلمان خود را نصب کنید

در https://diyprojects.com/create-own-man-cave/ Projects DIY For Men: How To Own Man-Cave را ببینید

هر مردی می خواهد یک سیستم سرگرمی خوب در غار انسانش نصب شود و این حقیقت است. یک تلویزیون صفحه تخت 50 تا 55 اینچی متصل به یک سیستم صوتی پیشرفته در حالی که روی صندلی پسر تنبل نشسته اید و در حال تماشای اکشن تلنگر مورد علاقه خود هستید، صداهای آرامش بخش، درست است؟ فقط فراموش نکنید که کل اتاق را عایق صدا کنید تا وقتی صدای بلندگوها را بالا می برید، کسی را آزار ندهید. همچنین می‌توانید چند ابزار بازی ویدیویی و یک میز پوکر را برای خود و دوستانتان اضافه کنید. یخچال و فریزر شخصی با انواع نوشیدنی ها یکی از لوازم اصلی هر انسان-غاری است. اگر عاشق شراب هستید، همیشه می توانید یک قفسه شراب بیایید برای اضافه کردن یک خط تیره از کلاس به غار خود.

تماشای این ویدیو از شان رایس برای ایده های بیشتر در مورد چگونگی ساخت غار انسان:

ممکن است برخی از همسران این موضوع را باور نکنند، اما داشتن یک غار مرد می‌تواند به شوهرانشان احساس شادابی بدهد. او پس از گذراندن زمان با کیفیت در فضای شخصی خود احساس خوبی خواهد داشت. پس برای چی منتظری؟ به ساختن آن غار انسان بپردازید، پسرها را صدا کنید و یک بطری سرد را باز کنید!

کلیک اینجا برای پروژه های DIY بیشتر!

مثل این؟ شما همچنین دوست خواهید داشت…

پروژه های آشپزخانه DIY: پروژه جزیره آشپزخانه 20 دلاری

DIY Small Space Storage: فضای کوچک خود را با بودجه به حداکثر برسانید

پروژه های اتاق خواب DIY برای مردان

تصویر ویژه از طریق wsj

ردیابی

  1. […] بیشتر و بیشتر افراد ترجیح می دهند زیرزمین خود را به نفع فضای کاربردی تر و قابل استفاده تر به پایان برسانند. با سرازیر شدن ایده‌هایی برای ایده‌های سقف پایین زیرزمین در سراسر وب، ما این آزادی را گرفته‌ایم که برخی از ایده‌های عالی افرادی را که قبلاً از سقف‌های پایین فضاهای زیرزمینی خود ساخته‌اند در اینترنت جمع‌آوری کنیم. […]

  2. […] بیشتر و بیشتر افراد ترجیح می دهند زیرزمین خود را به نفع فضای کاربردی تر و قابل استفاده تر به پایان برسانند. با سرازیر شدن ایده‌هایی برای ایده‌های سقف پایین زیرزمین در سراسر وب، ما این آزادی را گرفته‌ایم که برخی از ایده‌های عالی افرادی را که قبلاً از سقف‌های پایین فضاهای زیرزمینی خود ساخته‌اند در اینترنت جمع‌آوری کنیم. […]

  3. […] برای چیزهای بیشتری به غیر از اینکه فقط مکانی برای نگهداری آشغال‌هایتان باشد. اما قبل از اینکه تصمیم بگیرید غار انسان یا هر زیرزمین دیگری ایده‌های خود را بسازید، در اینجا برخی از چیزهایی است که باید در مورد چیزهایی که نباید یاد بگیرید. […]

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *


با استفاده از این فرم، شما با ذخیره و مدیریت داده های خود توسط این وب سایت موافقت می کنید.
*




[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#پروژه #های #DIY #برای #مردان #چگونه #غار #انسان #خود #را #بسازید

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *