دسته بندی نشده

چگونه اصل یا تقلبی بودن یک ادکلن را تشخیص دهیم ! همراه ویدئو آموزشی

https://aparat.com/v/Pb6nF

فروشگاه نقاشیا با صداقت در کنار شماست***

جهت بازدید از فروشگاه عطر و ادکلن نقاشیا کلیک کنید

چگونه اصل یا تقلبی بودن یک ادکلن را تشخیص دهیم !

قیمت واقعی ادکلن

هنگام خرید عطر گران قیمت ، می خواهید بدانید که ادکلن واقعی را خریداری می کنید. عطرهای تقلبی به راحتی ساخته می شوند اما کیفیت و رایحه ای همانند عطر اصلی ندارند ، بنابراین قطعا نمی خواهید برای آنها پولتن را هدر دهید. درک علائم عطر تقلبی می تواند به شما در انتخاب آگاهانه کمک کند.

۱- فروشنده را بشناسید. با مراجعه به فروشنده معتبر می توان از خرید بیشتر عطرهای تقلبی جلوگیری کرد. مراکز فروش متنوعی برای عطر وجود دارد و درک مزایا و خطرات هر یک از این موارد مهم است. فروشگاه های بزرگ همیشه مطمئن ترین راه برای خرید عطر هستند ، زیرا این مزیت را دارید که می توانید بطری را در بسته بندی آن بررسی کرده و با کارمندان خرده فروشی صحبت کنید. به شما این امکان را می دهد که اگر تقلبی است به کارمندان نزدیک شوید و اگر اصیل نباشد قادر به بازگرداندن آن هستید. در بازارهای کک و یا جلسات مبادله در جایی که فروشندگان می توانند بدون مراجعه به شما ، شما را پاره کنند بسیار محتاط باشید. همیشه قبل از خرید عطر آن را به دقت بررسی کنید و در صورت امکان اطلاعات تماس فروشنده را در صورت نامطلوب بودن دریافت کنید. بر اساس اطلاعاتی که در اینجا توضیح داده شده است ، خیال خود را از خریدار راحت بپرسید. به عنوان مثال ، “آیا می توانید شماره دسته را به من بگویید؟” و “آیا می توانید عکسی از متن پشت جعبه قرار دهید؟” ، و غیره هنگام خرید آنلاین از ، مهم است که بررسی محصولات و فروشندگان آنلاین را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که فروشنده از طریق نقاشیا تأیید شده است زیرا این بدان معناست که وی مجبور بوده است اطلاعات تماس خود را فاش کند. بررسی کنید که آیا آنها خط مشی برگشتی دارند یا خیر ، اگر این کار را نمی کنند از آنها درخواست کنید. توجه کنید که آیا لیست با گرامر و هجی درست نوشته شده است؟ [1]

۲- به قیمت توجه کنید. اگرچه این همیشه نشان دهنده کیفیت عطر نیست ، اما اگر برای “مارکی” که ادعا می کند بسیار ارزان است ، پس به احتمال زیاد برای صحت بسیار خوب است و عطر واقعی نیست. ممکن است موارد استثنایی وجود داشته باشد ، مانند ترخیص کالا از گمرک سهام که فروشگاه در حال تعطیل شدن است ، اما به طور کلی ، قیمت به خوبی نشان دهنده اصالت است.

۳- پیش از این در مورد عطر تحقیق کنید. وب سایت سازنده را بررسی کنید تا ببینید آیا آنها اطلاعات کافی در مورد بسته بندی ، بطری و محل قرارگیری بارکد ارائه داده اند. شاید بخواهید از دکه های مراکز خرید بازدید کنید تا ببینید که چطور بطری و سلفون روی عطرهای معتبر به نظر می رسد تا ایده خوبی از انتظار داشته باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *