اخبار

چگونه میخ های خشک شده را درست کنیم

[ad_1]

چگونه میخ های خشک شده را درست کنیم

میخ های دیوار خشک که می ترکند نه تنها وحشتناک به نظر می رسند بلکه می توانند خطراتی را نیز به همراه داشته باشند. هر چند نگران نباشید، زیرا این یک مشکل خانگی معمولی است که راه حل آن آسان است. این وبلاگ را بخوانید تا دریابید که چگونه می توانید ناخن های دیوار خشکی که بیرون زده اند را حل کنید.

پارگی ناخن های دیوار خشک را اصلاح کنید

س: به نظر می رسد خانه من خوب ساخته شده است، اما سرهای روی میخ های دیوار خشک بیرون زده و وحشتناک به نظر می رسند. چگونه می توانم آنها را برطرف کنم و از بروز مشکل مشابه در اتاقی که در حال برنامه ریزی هستم جلوگیری کنم؟ – استلا جی.

آ: ترکیدن ناخن می تواند به ویژه در هنگام شب که لامپ ها در نزدیکی دیوار روشن هستند، قابل توجه باشد. پرتوهای نور تقریباً موازی با دیوار حتی از سر ناخن کمی برآمده نیز سایه می اندازد. این یک مشکل رایج در اکثر خانه‌ها است، بنابراین نباید فقط با چند مورد از آنها نگران شوید. سقف یا دیوارهای شما فرو نمی ریزد.

رفع ترک های موجود در ناخن کار دشواری نیست. اگر سر ناخن به اندازه ای بیرون زده است که با میله یا انبردست آن را بگیرید، آن را بیرون بکشید. اگر نمی توانید آن را در دست بگیرید، آن را به دیوار خشک، کمی زیر سطح برگردانید. سعی کنید آن را آنقدر به داخل نبرید که از روی پوست کاغذ دیواری شکسته شود.

نحوه رفع ترک خوردگی ناخن های دیوار خشک را در https://diyprojects.com/heads-up-drywall-nails-are-popping/ ببینید

چند پیچ ​​دیواری بخرید. سوراخ استارت با اندازه مناسب را در کنار سوراخ میخ قدیمی، از طریق سوراخ سوراخ کنید دیوار خشک و به الوار نگهدارنده. پیچ دیوار خشک را فقط به عمق حدود یک سی و سی ثانیه زیر سطح پیچ کنید. اجازه ندهید سر آن از طریق پوست کاغذ شکسته شود. پیچ آن را محکم نگه می دارد.

نحوه رفع ترک خوردگی ناخن های دیوار خشک را در https://diyprojects.com/heads-up-drywall-nails-are-popping/ ببینید

مقداری ترکیب اسپکینگ را روی سر ناخن و پیچ پخش کنید. استفاده از ترکیب نواری دیوار خشک که «گل» نامیده می‌شود، گاهی راحت‌تر از بسته‌بندی است و خاصیت چسبندگی بهتری دارد. آن را صاف کنید و محل را با پرایمر رنگ کنید. اگر لایه پایانی رنگ را بدون پرایمر روی وصله قرار دهید، بافت سطح متفاوت به نظر می رسد و لکه می تواند هنگام خشک شدن رنگ قابل توجه باشد.

آگهی پرچم عقاب
shadow-birds-20-per

در حالی که در حال انجام آن هستید، اگر چندین میخ وجود دارد، پیچ های دیوار خشک اضافی را در نقاطی که میخ ها هنوز از بین نرفته اند نصب کنید. زمانی که ابزار و قلوه سنگ را آماده کنید، زمان زیادی طول نمی کشد.

نکته کلیدی برای از بین بردن ترک های میخ های دیوار خشک در اتاق آینده شما این است که مطمئن شوید الوار استفاده شده از آن خیلی مرطوب نیست. حتی اگر الوار به درستی در آسیاب خشک شده بود، می‌توانست رطوبت را از ذخیره‌سازی در فضای باز جذب کند. اگر مشکوک هستید که الوار ممکن است مرطوب باشد، آن را به مدت یک هفته در داخل خانه محافظت کنید تا رطوبت آن به رطوبت خانه شما تثبیت شود.

اگر دیوار خشک به الوار مرطوب میخکوب شود و بعداً الوار خشک شود و کمی جمع شود، شکاف کوچکی بین دیوار خشک و الوار ایجاد می شود. اگر دیوار خشک به هر دلیلی به چوب فشار داده شود، سر میخ ها بیرون می زند.

مطمئن شوید که سازنده از میخ های دیوار خشک استفاده می کند، نه از میخ های معمولی. میخ های دیوار خشک دارای طراحی سر هستند تا احتمال پارگی پوست دیوار خشک کاغذ هنگام کوبیدن در جای خود را کاهش دهد.

نحوه رفع ترک خوردگی ناخن های دیوار خشک را در https://diyprojects.com/heads-up-drywall-nails-are-popping/ ببینید

نصب پیچ ها زمان بیشتری می برد، اما بهترین اتصال دهنده دیوار خشک هستند. میخ ها یا پیچ ها، صرف نظر از اینکه کدام مورد استفاده شده است، باید با فاصله مناسب قرار گیرند تا دیوار خشک به اندازه کافی حمایت شود. حداکثر فاصله زمانی که دیوار خشک را برای سقف نصب می کنید، یک فوت از هم فاصله دارد. نصب آنها در نزدیکی یکدیگر هزینه های ساختمان را زیاد نمی کند و احتمال ترک ناخن را کاهش می دهد.

سوالات خود را به Here’s How, 6906 Royalgreen Dr., Cincinnati, OH 45244 ارسال کنید یا به www.dulley.com مراجعه کنید.

برای اطلاعات بیشتر درباره جیمز دالی و خواندن ویژگی‌های دیگر نویسندگان و کاریکاتوریست‌های Creators Syndicate، به وب‌سایت Creators Syndicate به آدرس www.creators.com مراجعه کنید. کپی رایت 2008 CREATORS SYNDICATE INC.

به تعمیرات بیشتر در خانه نیاز دارید؟ مقالات زیر را بررسی کنید!!!

راه حل های سریع برای مشکلات رایج خانه که به راحتی می توانید خودتان انجام دهید

در باره جیمز دالی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *


با استفاده از این فرم، شما با ذخیره و مدیریت داده های خود توسط این وب سایت موافقت می کنید.
*




[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#چگونه #میخ #های #خشک #شده #را #درست #کنیم

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *