مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

چگونه می توان یک عروسک زنبور عسل ورق کاغذی ساخت

[ad_1]

  1. خانه
  2. بچه ها

چگونه می توان یک عروسک زنبور عسل ورق کاغذی ساخت

به تازگی ، من با یک آموزش که در مورد سرگرم کننده ، راه های ساده ساخت عروسک های صفحه کاغذی صحبت می کردم ، پیمایش کردم و ایده اصلی را دوست داشتم ، اما می دانستم که بچه های من ترجیح می دهند چیزی با مضمون زنبورهای عسل نیز بسازند. آنها اخیراً در مدرسه در مورد زنبورها اطلاعاتی کسب کرده اند و از آن زمان به سختی در مورد آنها صحبت شده است. به همین دلیل من تصمیم گرفتم که یک آموزش برای خودم تهیه کنم ، این بار روند ساخت همان پروژه را شرح می دهم ، فقط با یک قطعه عروسکی شکل زنبور عسل به جای خرس یا قورباغه ای که در جای دیگر دیدم!

در اینجا مراحل ساده ای است که من برای ساختن عروسک بشقاب کاغذی زنبور عسل با بچه های کوچکم دنبال کردم. در انتها نیز یک آموزش کامل ویدئویی خواهید یافت ، فقط در صورتی که از نظر بصری بهتر یاد بگیرید.

عروسک عروس بشقاب کاغذی

عروسک عروسک بشقاب کاغذی Diy

برای این پروژه به موارد زیر احتیاج دارید:

  • بشقاب کاغذی
  • رنگ (نوع انتخابی شما به رنگ های زرد ، آبی و سبز)
  • مسواک
  • مداد رنگی (به رنگ های قرمز ، سیاه ، زرد و آبی)
  • خودکار
  • نشانگر (سیاه)
  • بستنی چوبی
  • چسب ماتیکی
  • قیچی
  • موکت بر

عروسک عروسکی بشقاب کاغذی بچه گانه

عروسک عروسکی بشقاب کاغذی برای بچه ها

مرحله 1: آماده شوید

مواد خود را جمع کنید!

مواد عروسکی بشقاب کاغذی

مرحله 2: خورشید را رنگ کنید

با استفاده از رنگ زرد خود شکل خورشید را در سمت چپ صفحه کاغذی خود نقاشی کنید. اگر واقعاً می خواهید یک کار هنری واقع گرایانه خلق کنید ، ممکن است نکات یا سایه های نارنجی و سایه های دیگری را به آن اضافه کنید ، اما من تصمیم گرفتم ساده کار خود را انجام دهم ، زیرا می دانستم بچه های من ترجیح می دهند این کار را انجام دهند ، .

فرایند نقاشی عروسک عروسکی صفحه کاغذی

مرحله 3: چمن ها را رنگ کنید

نیمه پایین بشقاب خود را به رنگ سبز رنگ کنید تا شبیه چمن شود! ما یک خط سبز مستقیم از نیمه پایین رنگ آمیزی کردیم و نیمه دایره زیر آن خط را با سبز ثابت پر کردیم. این خط مهم است زیرا بعداً در اینجا برش ایجاد خواهید کرد و آنجاست که عروسک شما حرکت می کند.

عروسک عروسکی بشقاب کاغذی رنگ اضافه می کند

مرحله 4: آسمان را نقاشی کنید

نیمه دایره بالایی بشقاب خود را که قبلاً سبز نیست ، یک سایه زیبا از آبی آسمان رنگ کنید! البته مراقب باشید که دور خورشید خود را نقاشی کنید. من ترجیح دادم ابتدا خورشید را رنگ کنم و سپس آبی را به جای رنگ آمیزی خورشید درست در بالای یک نیم دایره کامل آبی ، رنگ آمیزی کنم ، زیرا قرار دادن رنگ زرد مستقیم روی سفید صفحه کاغذ باعث می شود تا درخشان تر و درخشان تر شود .

صفحه رنگی عروسک عروسکی بشقاب کاغذی

مرحله 5: زنبور عسل را بکشید

روی یک تکه کاغذ جداگانه ، شکل یک زنبور عسل کوچک را بکشید. من طرح خود را ساده نگه داشتم اما کمی از جزئیات را برای شخصیت اضافه کردم. ایده ساخت یک زنبور عسل کوچک خوشحال را دوست داشتم! من آن را كوچك نگه داشتم تا مطمئن شوم كه در محيطي كه تازه روي صفحه كاغذم نقاشي كرده ام ، جاي خواهد داشت. عرض زنبور عسل من فقط چند اینچ و از شکم تا بال تقریباً یک اینچ قد داشت.

ورق کاغذی رنگ عروسکی زنبور عسل

مرحله 6: رنگ

زنبور عسل خود را رنگ کنید! من از مداد مدادی برای اضافه کردن جزئیات رنگ استفاده کردم و سپس زنبور عسل و تمام ویژگی های آن را ترسیم کردم تا نقاشی در برابر رنگ صفحه ظاهر شود. من برای بدن و راه راه از سیاه و سفید کلاسیک استفاده کردم ، اما در جاهای دیگر کمی خلاقیت ایجاد کردم ، و بالها را آبی رنگ کردم تا به آنها عمق بدهد و گونه های رژگونه کمی ایجاد کنم ، فقط به این دلیل که فکر می کردم زیبا است.

صفحه عروسکی عروسکی صفحه کاغذی

مرحله 7: برش

زنبور عسل خود را با دقت در اطراف شکل خارجی آن بیرون ببرید. با استفاده از چسب چسب خود به پشت چسب بزنید و سپس آن را محکم به یک انتهای بستنی یا چوب دستی خود بچسبانید.

بشقاب کاغذی برش عروسکی زنبور عسل

مرحله 8: یک شکاف ایجاد کنید

با استفاده از چاقوی کاردستی خود ، یک خط مستقیم از وسط بشقاب خود ببرید ، جایی که سبز چمن و آبی آسمان به هم می رسند. اطمینان حاصل کنید که شما هستید انجام ندهید ورق را از لبه های آن عبور دهید! شما در حال تلاش برای ایجاد نوعی شکاف در وسط هستید ، نه اینکه کل صفحه را از وسط نصف کنید. بشقابم را روی سطحی از ساخت که پایین از آن آسیب دیده است و چند خراش آن آسیب نخواهد دید ، قرار دادم و سپس نوک چاقو را به آرامی فشار دادم و به راحتی یک خط مستقیم را در جایی که رنگها قرار گرفتند بریدم.

صفحه کاغذی چسب عروسکی

مرحله 9: تمام کنید

چوب بستنی خود را به شکاف تازه بریده شده بکشید تا انتهای آن با زنبور عسل بالای برش قرار بگیرد و زنبور عسل در مقابل آسمان رنگ شده روی سطح بشقاب قرار بگیرد. انتهای چوب مانند دسته به سمت پایین و پشت فرو می رود. این بخشی است که شما می گیرید و حرکت می دهید تا زنبور عسل از جلوی صفحه “به عقب و جلو پرواز کند”!

صفحه عروسکی زنبور عسل پلاستیکی

بشقاب کاغذی آفتابگردان عروسکی عروسکی

شما آن را دارید! مطمئناً ، اگر ترجیح می دهید چیزی غیر از زنبور عسل درست کنید ، می توانید بیشتر این مراحل را دنبال کنید و سپس فقط یک پرنده کوچک مانند یک پرنده را برای خود ترسیم کنید.

بشقاب کاغذی کاردستی عروسکی عروسکی

می توانید یک آموزش ویدیویی کامل و دقیق را برای این پروژه عالی پیدا کنید!

عروسک عروسکی بشقاب رنگارنگ

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#چگونه #می #توان #یک #عروسک #زنبور #عسل #ورق #کاغذی #ساخت

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید