مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

چگونه می توان یک ورق کاغذی درست کرد

[ad_1]

  1. خانه
  2. بچه ها

چگونه می توان یک ورق کاغذی درست کرد

در خانه من ، هیچ چیز بچه ها را بیشتر از مینیون ها هیجان زده و خوشحال نمی کند. البته منظور من این نیست که بچه های من دژخیمان کوچک خود را دارند که باید به آنها سرپرستی کنند. منظور من این است که آنها کاملاً با شخصیت های کوچک زرد فیلم های خنده دار وسواس دارند مینیون ها و من نفرت انگیز! من همیشه متوجه می شوم که “کاردستی های ما” با هم بهترین کار را می کنند وقتی که ما با موضوعی کار می کنیم که واقعاً بچه ها را هیجان زده می کند ، بنابراین من همیشه سعی می کنم ایده های جدیدی برای صنایع دستی جالب ارائه کنم که شامل چیزها یا شخصیت هایی است که آنها واقعاً دوست دارند .

طرز تهیه مینیون صفحه کاغذی

اینگونه بود که من به این ایده ورق کاغذی مینیون رسیدم! بشقاب های کاغذی یک ایده کاردستی کلاسیک در دوران کودکی است که من از کودکی دوست داشتم آن را انجام دهم ، بنابراین اکنون آنها را مرتباً با بچه های خودم انجام می دهم و بعد از گذشت این سالها هنوز هم مورد توجه واقع شده اند. در اینجا تمام مراحل ساده ای است که من برای تبدیل یک صفحه کاغذی به یک مینیون انجام دادم! همچنین در صورتی که ترجیح می دهید آن را دنبال کنید ، نسخه انتهایی این آموزش را نیز در انتها خواهید یافت.

چگونه می توان مواد کاغذی ورق کاغذ ساخت

برای این پروژه به موارد زیر احتیاج دارید:

  • بشقاب کاغذی
  • چسب های چسب دار
  • قیچی
  • مقوا (سیاه)
  • کاغذ (سفید و سیاه)
  • رنگ (هر نوعی که بیشتر دوست دارید)
  • مسواک
  • خودکار
  • کولیس

نحوه ساخت نمای کاغذی مینیون

مرحله 1:

مواد خود را جمع کنید و اولین رنگ آن رنگ زرد روشن را باز کنید! تمام صفحه کاغذی خود را به رنگ زرد جامد رنگ کنید. من مجبور شدم دو رنگ رنگ بزنم تا به اندازه دلخواه رنگ روشن شود و بگذارم رنگ در این بین خشک شود ، زیرا من از رنگ بچه های ملایم و غیر سمی استفاده می کردم. می خواستم مطمئن باشم که سفید پلاستر از بین نمی رود و رنگ را بی صدا می کند. بالاخره مینیون ها هستند بسیار روشن!

نحوه ساخت رنگ کاغذی مینیون

گام 2:

از کاغذ سیاه خود یک نوار برش بزنید! من از طول کامل خود استفاده کردم ، اما ضخامت نوار را اندازه گرفتم. من از خط کش استفاده کردم تا مطمئن شوم خطی که در امتداد آن بریده ام درست مانند لبه بیرونی کاغذ باشد ، بنابراین دو طرف با هم مطابقت دارند.

نحوه ساخت برش مینیون صفحه کاغذی

مرحله 3:

از کولیس خود برای ایجاد دایره های کوچک روی کاغذ سیاه خود استفاده کنید. نوک کالیبرهایم را اندازه گیری کردم که فاصله آنها تقریباً نیم اینچ است. من روی صفحه سیاه خود دو دایره سیاه و یکنواخت ترسیم کردم.

طرز تهیه گردن صفحه کاغذی

مرحله 4:

مراحل رسم دایره را روی کاغذ سفید خود تکرار کنید! من نکات کولیس خود را به حدود یک و نیم اینچ از یکدیگر گسترش دادم تا دایره های کمی بزرگتری ایجاد کنم. یک بار دیگر ، دو مورد از آنها را رسم کردم ، درست مانند آنچه در صفحه سیاه انجام داده ام.

طرز تهیه کاغذ سفید مینیون صفحه کاغذی

مرحله 5:

حلقه های خود را قطع کنید ، هم سیاه و هم سفید! من همچنین یک شکل کمانی کوچک در کاغذ سیاه ترسیم کردم تا لبخند مینیون باشد. آن را نیز برش دهید. این قطعات همان چیزی است که شما چهره مینیون را از آن خواهید ساخت.

طرز تهیه چسب مینیون صفحه کاغذی

مرحله 6:

دور چشم Minion خود را ایجاد کنید! اول ، من نوار سیاه را از جلوی صفحه زردم چسباندم ، کمی بلندتر از مرکز صفحه. بعد ، دایره های سفید را روی نوار مشکی که می خواستم چشم ها در آن بنشینند ، پایین می بندم. سرانجام ، من حلقه های سیاه کوچکتر را مانند مردمک به مرکز حلقه های سفید چسباندم. همه با هم ، عینک های مهندسی سبک Minion را تشکیل می دهد.

نحوه ساخت برش مینیون صفحه کاغذ d

مرحله 7:

با استفاده از آنچه از کاغذ سیاه خود باقی مانده است ، چهار رشته نازک یا مستطیل کوتاه و نازک ببرید. عرض من فقط حدود 1 سانتی متر و طول آن فقط حدود دو اینچ بود. یک سر آن را بچسبانید و نوارها را در امتداد لبه فوقانی بچسبانید تا آنها بالای چشم مینیون بچسبند ، به نظر می رسد مانند مو است.

نحوه ساخت صفحه کاغذی مینیون چشم

چگونه می توان یک صفحه کاغذی ساخت کاردستی بچه گانه نقاشی کرد

همه شما تمام شد! من اینها را با بچه هایم درست کردم و به آنها کمک کردم که موجودات کوچک خود را روی یخچال آویزان کنند ، اما شما همچنین می توانید آنها را به انتهای یک چوب دستی یا همزن رنگ بچسبانید و از آنها مانند ماسک یا وسایل بازی استفاده کنید.

طرز تهیه کاردستی سفارشی صفحه کاغذی

شما می توانید یک آموزش ویدئویی دقیق را پیدا کنید تا به شما کمک کند تا خودتان را بسازید!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#چگونه #می #توان #یک #ورق #کاغذی #درست #کرد

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید