آموزش, اخبار, جذابیت, زیبایی, شخصیت شناسی و نکاتی برای جذاب شدن, کاردستی, مادر و کودک

چگونه چهره مردانه زیبا داشته باشیم؟ (9 ویژگی صورت جذاب مردانه)

چهره مردانه زیبا قبل و بعد

چگونه چهره مردانه زیبا داشته باشیم؟ (9 ویژگی صورت جذاب مردانه)
https://honarfardi.com/wp-content/uploads/2021/08/word-image-23.jpeg

خانم ها بیشتر ترجیح می دهند که همسری با چهره ای زیبا و جذاب داشته باشند. اینطور نیست؟ در واقع یکی از دلایلی که خانم ها به راحتی بتوانند در کنار مردی به عنوان همسر خود قرار بگیرند و یا نسبت به برقراری رابطه جنسی با او مایل باشند، همین نکته است. اگر چه گاهی بعضی از دختران می گویند زیبایی ظاهری همسرآینده شان برایشان اهمیت چندانی ندارد اما این موضوع حقیقت ندارد و باید به نوعی واقعا این مسئله ثابت شود.
در واقع برای مردانی که چهره چندان زیبایی ندارند ، خیلی مهم است که بدانند آیا واقعا زیبایی ظاهری چهره شان، در نظر همسر اهمیتی نداشته ؟ البته که این طور نیست و همچنان که مردان به دنبال همسری زیبارو و خوش چهره هستند زنان نیز به همسرخوش ظاهر، جذاب و مردانه علاقمندند. اما چطور به عنوان یک مرد در نگاه یک خانم، می توان جذاب و زیبا جلوه کرد؟
9 راهکار برای داشتن چهره ای مردانه، جذاب و زیبا
1-وجود ریش بر روی صورت
بعضی از خانم ها تمایل دارند صورت مردان به حالت صاف و اصلاح کرده باشد، در عین حال بعضی دیگر تمایل دارند، صورت آن ها ریش داشته باشد. اما اغلب خانم ها می پسندند که آقایان ته ریش داشته باشند، چرا که نشانه قدرت مردانگی او و توانایی برقراری رابطه جنسی قوی است.
2-کشیدگی عضلات گردن
اغلب این موضوع که حالت کشیده بودن عضلات گردن در مردان نشانه توان و قدرت است، نادیده گرفته می شود . در عین حال حالت افتاده عضلات گردن مردان، در نگاه خانم ها نشان از ضعف و شکست و سرخوردگی دارد بنابراین حالت کشیده بودن عضلات گردن به نوعی علامت قدرتمندی و پیروزی است.
حتما بخوانید: چگونه در چت جذاب باشیم و دلبری کنیم؟ 10 ترفند کاربردی
3-چهره جدی
خانم ها داشتن یک چهره جدی مردانه و تا حدی عصبانی را بیشتر از یک چهره عادی می پسندند و برایشان جذابیت بیشتری دارد. از طرفی چهره های تا حدی خشمگین مردان دال بر میزان تسلط و قدرت مردانگی بیشتر آن ها است و برای همه خانم ها این موضوع اهمیت زیادی دارد.
بنابراین اگر تمایل دارید در نگاه خانم ها محبوب واقع شوید، کمی چهره تان را جدی تر کنید.
4-ویژگی های چهره مردانه
مردان آلفا به ظاهر متفاوتند. آرواره ای به حالت کشیده و در عین حال قوی و مردانه دارند و سعی می کنند با گذاشتن ریش، میزان بزرگی آرواره را که در عین حال علامت قدرت مردانگی آن ها است ، بیشتر جلوه دهند. سعی کنید به عنوان یک مرد مدل مویی داشته باشید که بر میزان ظاهر مردانه شما بیفزاید و ظاهری خنده دار به چهره تان ندهد.

5-نگاه تیزبین
چشمان آینه روح هستند و نگاه مردان بر روی خانم ها به طور جادویی عمل می کند. اینکه چشم تان را مدام به هر طرف بچرخانید و مستقیما به آن ها نگاه نکنید ، نمی توانید این حس اطمینان خاطر را در خانم ها ایجاد کنید بنابراین در مقابل آینه این نوع نگاه مستقیم و نفوذی و در عین حال اطمینان بخش را تمرین کنید. هنگامی که به یک خانم نگاه می کنید، طرز نگاهتان مستقیم و هم راستا با چشمان و یا بینی او باشد.
6-لبخند زیبای یک مرد
خیلی از مردان گاهی فراموش می کنند که مشکل خرابی دندان دارند بنابراین هر چند وقت یکبار مراجعه به دندانپزشک و رفع مشکلات دندان امری ضروری است، چرا که اکثر خانم ها لبخند ملیح و زیبایی که بر لبان مرد نقش می بندد را دوست دارند.
7-صورت لاغر
خانم ها، مردانی با صورت لاغر را نسبت مردانی با صورت چاق ترجیح می دهند. گونه های گوشتالو و چاق مردان نشانه ای از وجود مشکلات جسمی و کمی میزان هورمون تستسترون آن ها است. صرف نظر از این که حالت مردانه ای به این شکل خواهید داشت ، این یک فرم بدن ورزشی و زیباست که برای خانم ها نیز جذابیت بیشتری دارد.

8- صورت برنزه
هر چه صورت تیره تر باشد، جذابتر است چرا که هورمون تستسترون، تیره کننده پوست چهره است. البته عمل برنزه کردن و تیرگی چهره را تا حدی که در نگاه خانم ها جذابیت داشته باشید، انجام دهید و در این مورد به طور افراطی عمل نکنید .
9-پوست سالم
مشکلات پوستی نظیر جوش و اکنه بر ظاهر فرد تاثیر منفی می گذارند بنابراین بهتر است مردان نیز از برخی محصولات زیبایی از قبیل کرم و لوسیون ها استفاده کرده و پوست خود را پاک سازی کنند. همچنین عواملی چون میزان خواب و زمان بیدار شدن ، میزان فعالیت و تحرک نیز در سلامت و شادابی پوست صورت موثرند. مردان قادر خواهند بود میزان زیبایی و جذابیت مردانه خود را با این راهکار ها 50 تا 200 درصد بالا ببرند!
بنابراین به کمک این گونه روش های افزایش زیبایی و جذابیت در نگاه یک خانم محبوب شوید تا به نوعی به شما وابسته شما شود.. چیزی که قلبا آرزویش را دارید.
چگونه لباس بپوشیم؟ 5 نکته مهم برای جذاب شدن مردان
چگونه مردی جذاب تر باشیم؟ (15 قانون)
آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چطور می توان جذابتر بود؟ گویا تصور می شود که افراد جذاب یک نوع مغناطیس قوی دارند که دیگران را به خوبی به خود جذب می کنند.
اگر چه ممکن است گاهی جذابیت و زیبایی ظاهری دیگران ما را به خود جذب کرده باشد، اما باید گفت ما بیشتر از زیبایی ظاهری، جذب رفتار های فردی آن ها و درعین حال شخصیت وجودی آن ها شده ایم بنابراین جذابیت چیزی فراتر از زیبایی ظاهری است. در این مقاله سعی داریم شما را با قوانین پانزده گانه جذب آشنا کنیم:
قانون جذب 1) زبان بدن به کار بگیرید
زبان بدن به نوعی می تواند بیش از زیبایی ظاهری در میزان جذابیت شما در نگاه دیگران تاثیرگذار باشد. مواردی چون حالت قرار گرفتن بازو ها ،حالت عینک زدن، نوع در دست گرفتن لیوان ، نوع در دست گرفتن تلفن همراه و کیف هر کدام به نوعی بیانگر حالات و احساسات درونی شما هستند.
قدرت فنجان و کیف
البته نوع زبان بدن مردان و زنان با یکدیگر متفاوت است .به عنوان مثال برای شروع یک مکالمه با یک مرد، خانم ها ممکن است کیف را در مقابل خود بگیرند و آقایان ممکن است لیوان نوشینی خود را به دست بگیرند. به نوعی می توان گفت فنجان و کیف نقش مشترک دیوار دفاعی دارند.

مثلا زمانی که خانم ها نسبت به طرف مقابل احساس راحتی ندارند و یا به نوعی برایشان جذابیت نداشته، کیف خود را خیلی محکم به مقابل سینه می گیرند اما زمانی که فرد مقابل برایشان جذابیت داشته، دیگر تمایلی ندارند هیچ چیزی بین خودشان و او قرار بگیرد.
همچنین زمانی که یک خانم کیف خود را به حالت شل به دست گرفته و یا در حالت بهتر آن را به روی میز قرار می دهد، یعنی تمایل دارد روشی برای تعامل دوسویه و ایجاد ارتباط با شما ایجاد کند. البته به دست گرفتن فنجان در مورد خانم ها و آقایان شبیه هم است و از آن به عنوان دیوار دفاعی استفاده می کنند.
قانون جذب 2) رو در روی هم قرار بگیرید
وقتی فردی در مقابل شما قرار گرفته، با حرکت دادن سر یا دستان تان به نوعی واکنش خود را نسبت به حضور و درعین حال میزان جذابیتش به او ابراز کنید.
زبان بدن شما به او می گوید “من دقیقا در اینجا هستم و به تو توجه دارم و تو در نگاه من فردی جذاب هستی”. البته گاهی هم شرایط قرار گرفتن شما و فرد مقابل به گونه ای است که نمی توانید چندان رودرروی هم قرار بگیرید ، لذا در چنین شرایطی باید از دیگر روش ها برای جذب او نسبت به خود استفاده کنید.
قانون جذب 3) صندلی مناسب انتخاب کنید
بهتر است زمانی که با فرد مقابل در سر میز غذا هستید به خوبی دقت کنید که جای مناسبی را برای مواجه شدن با او برای نشستن انتخاب کنید.
حتما بخوانید: چگونه پسر/مردی جذاب به نظر برسیم؟ ویژگی های یک جنتلمن
قانون جذب 4) با متمایل شدن به سمت طرف مقابل حس اعتماد ایجاد کنید
یکی از روش های جذب طرف مقابل استفاده از روش های غیرکلامی است .بهتر است هنگام نشستن ، جهت نشستن خود را به سمت و سوی او متمایل کنید. این کار نه تنها به شدت در احساسی شدن و در جذب کردن او موثر است ، حتی ضربان قلب او را هم بالاتر می برد .

قانون جذب5) نگاه خیره داشته باشید
تحقیقات نشان داده نگاه خیره به طرف مقابل و به مدت طولانی هورمون عشق “اکسی توسین” بیشتر ترشح می گردد.
قانون جذب6) لبخند بزنید و منتظر نتیجه بمانید
ممکن است تا به حال شنیده باشید خنده بر هر درد بی درمان دوا است . نقش بستن لبخند بر روی لبان شما به طرف مقابل نشان می دهد که از حضور در مقابل او خوشحال هستید. سعی کنید همیشه لبخند به لب داشته باشید.
شخصیت های بتا تمایل به لبخند دارند، اما شخصیت های آلفا این گونه نیستند بنابراین سعی کنید روش لبخند را به کار گرفته و منتظر نتیجه مثبت واکنش طرف مقابل قرار بگیرید.
قانون جذب 7) یک روش احتیاطی در نظر داشته باشید.
بهتر است در خصوص دیدار اولیه با فرد مورد نظر جانب احتیاط را در خصوص رفتار های غیر کلامی رعایت کنید. مثلا از تند تند صحبت کردن و یا مدام زبان بدن داشتن خودداری کنید چرا که در دیدار اولیه صرفابه نوعی شکل گیری یک رابطه را مورد بررسی قرار می دهید.
قانون جذب 8) چندان هم دنبال راهکار های سخت نباشید!
وقتی در جمعی شلوغ قرار می گیرید بهترین فرصت است تا با خود بررسی کنید که دوست دارید جز کدام گروه از افراد باشید. همیشه افرادی در جمع هستند که به راحتی با گفتن یک لطیفه کوتاه لبخند بر لبان دیگران می آورند. در واقع آن ها به راحتی قادرند دیگران را با انرژی مثبت خود جذب کنند. به ارمغان آوردن شادی و لبخند برای لبان دیگران تاثیر زیادی در جذب آن ها دارد.
قانون جذب 9) زبان بدن فرد مقابل را در بین گفتگو تقلید کنید
مطالعات نشان می دهد افراد، آگاهانه زبان بدن طرف مقابل خود را که به او علاقمندند، درلابلای گفتگو های خود با او به کار می برند. البته موضوع مهم و کلیدی در این خصوص ، آن است که نحوه تقلید زبان بدن باید بسیار بادقت و موشکافانه انجام شود، چراک ه با کوچکترین اشتباهی در آشکار کردن این نوع تقلید رفتاری، او آزرده خاطر شده و ممکن است این مساله باعث از بین رفتن تفاهمات شما دو نفر شده وبه نوعی دیگر در نگاهش فردی جذاب نباشید.
قانون جذب 10) حالت چهره ای متناسب داشته باشید.
حالت ترکیب چهره شما چگونه است آیا حالتی عبوس و اخمو دارد؟ بعضی افراد چهره شان حالت چندان خاصی ندارد و در واقع قیافه شان به حالتی یکنواخت و خسته کننده است. اگر چه چندان کار ساده ای نیست که بین حالت چهره و نوع رفتار فردی خود به نوعی توازن و هماهنگی برقرار کنید و به هر روشی سعی کنید بتوانید در نگاه فرد مقابل خود چهره ای جذاب جلوه کنید مثلا با نگاهی عمیق و یا لبخند او را جذب کنید.
قانون جذب11) قانون پنج از پانزده
طبق این قانون جذب، هر پانزده دقیقه یک بار ، پنج بار او را به نوعی لمس کنید. مثلا نقاطی چون بازوان ،شانه ها . همچنین لمس غیر منتظره همسرتان از میزان هورمون دوپامین موجود می کاهد. البته بعضی از زنان نسبت به این کار علاقه ای نشان نمی دهند و این جا است که زبان بدن نشان می دهد که آیا نسبت به این موضوع تمایلی دارند یا خیر؟
قانون جذب 12)سمت راست طرف مقابل تان بنشینید.
آیا می دانید برای بعضی افراد اهمیت دارد که سمت راست آن ها نشسته اید یا سمت چپ؟ و اگر در سمتی که ترجیح نمی دهند شما نشسته باشید ، احساس خوشایندی ندارند. از طرفی تحقیقات نشان داده افراد زمانی که در سمت راست دیگری قرار می گیرند ، بهتر می توانند ابراز احساسات داشته باشند. همچنین زمانی که یک فرد با شما صادقانه همراه است ، سعی می کند در سمت راست شما قرار بگیرد و زمانی که قصد فریب شما را دارد، سراپا استرس است و در سمت چپ شما قرار می گیرد.
قانون جذب 13) مکان های متنوعی برای با هم بودن در نظر بگیرید
یک روش خوب برای اینکه حس اعتماد و توجه طرف مقابل را جلب کنید، این است که مکان های مختلفی برای در لحظاتی که در کنار او می گذرانید، در نظر بگیرید و از طرفی به نوع احساسات او در این راستا به خوبی توجه کنید .
19 راهکار رسیدن به ظاهر جذاب (خصوصیات ظاهری مردان جذاب)
قانون جذب 14)حرکت دست داشته باشید
تجربه نشان می دهد زمانی که دستان فرد را می بینیم ،بهتر می توانیم به آنها اعتماد کنیم نسبت به زمانی که دستشان را در داخل جیب خود گذاشته و یا در پشت خود یا زیر میز پنهان کرده اند.بنابراین دیده شدن حرکات دستتان حین گفتگو در نگاه خانم ها، تاثیر گذارتر است.
قانون جذب 15) یکنواخت وخسته کننده نباشید
سعی کنید در روابط خود با طرف مقابل خود ،رفتارتان به حالت یکنواخت و خسته کننده نباشد.چرا که بارفتاری جذاب می توانید بهتر در ذهن و قلب او جای بگیرید.
قانون جذب 16) اهمیت بهداشت

یکی از اقداماتی که مردان برای جذابیت بیشتر باید انجام دهند، رعایت بهداشت است. بهداشت ضعیف شما را بسیار عقب تر نگه می دارد و اصلا نمی توانید با این روش به جذابیت فکر کنید. تغییرات در امور بهداشتی تغییر بسیار زیادی را ایجاد می‌ کند.
اگر زمان زیادی را برای رسیدگی به پوست و بهداشت دهانی اختصاصی ندهید، هیچ وقت نمی توانید جذاب باشید. تصور کنید که یک نفر با صورت چرب و یا دهان بدبو شما را ببوسد. آیا می توانید به جذابیت در مورد آن شخص فکر کنید؟ قطعاً این تصویر هیچ گاه از ذهن شما پاک نخواهد شد. پس این استاندارد ها بسیار مهم هستند.
روتین بهداشت دهانی
صبح:

مسواک دندان
نخ دندان
شستن دهان

شب:

مسواک دندان
نخ دندان
استفاده از شوینده دهان و سفید کننده دندان همراه با فلوراید

روتین مراقبت از پوست
صبح:

شستن صورت
کرم قبل از شیو
کرم شیو
شیو
افترشیو بدون الکل
مرطوب کننده
ریموور یا پاک کننده قسمت های سیاه دور چشم
ضد آفتاب

شب:

پاک کننده صورت
لایه بردار دوبار در هفته
مرطوب کننده
سرم جوان ساز مخصوص شب
کرم دور چشم
محصولات ضروری پوست
مرطوب کننده لب
داشتن مو های مرتب

تبدیل شدن به یک مرد مرتب و آراسته

البته اینکه چگونه از موهای خود مراقبت می‌ کنید، جذابیت شما را به شدت افزایش می دهد. مردی که موهای زیبایی داشته باشد، همیشه چند قدم از آقایان دیگر جلو تر خواهد بود. پس یاد بگیرید که چگونه خودتان موهایتان را مرتب کنید. چه نوع مویی دارید؟ آیا موی شما نازک و ضخیم، فر، صاف و یا مجعد است؟ بهتر است بهترین محصولات را متناسب با نوع موی خود انتخاب کنید. شروع به انجام روتین شستشو و استفاده از نرم‌ کننده کنید. از این طریق موی شما هیچ گاه خشک و چرب نخواهد شد. اگر موی نازکی دارید، سعی کنید راه های مراقبت از مو را انجام دهید.
فراموش نکنید که از محصولات مخصوص موی صورت به درستی استفاده کنید.
ریش های شما همیشه باید شسته شده باشند و مرطوب باشند. دو بار در هفته ریش های خود را مرتب کنید و کمی روغن مخصوص به ریش هایتان بزنید.
روتین مراقبت از مو

هر روز یا یک روز در میان موهای خود را بشویید. از یک شامپوی سبک فاقد پارابن استفاده کنید.
۲ الی ۳ بار در هفته نرم کننده بزنید.
مولتی ویتامین مصرف کنید.
از مکمل بیوتین استفاده کنید.
نیزورال یک الی دو بار در هفته ( برای مو های نازک )
مینوکسیدیل دو بار در هفته (برای مو های نازک)
همچنین روش ساخت یک ژل موی طبیعی درمنزل در اینجا توضیح داده شد

روتین مراقبت از ریش

برند های مختلف برای محصولات پوست و مو وجود دارند. هر جایی می‌ توانید کرم ها، روغن ها و اکسسوری های مختلف را پیدا کنید و قابل دسترسی هستند.
قانون جذب 17) اصلاح طرز ایستادن و نشستن

والدین و معلمانتان همیشه به شما تذکر دادند که صاف بایستید. طرز مناسب ایستادن یکی دیگر از راه های افزایش جذابیت است. زمانی که صاف بایستید و شانه های خود را ریلکس نگه دارید، قفسه سینه خود را با اعتماد به نفس جلو بدهید، یعنی زبان بدن خوبی دارید.
همچنین سلامت کلی بدن خود را نشان می دهید و در نتیجه احتمال آسیب دیدگی نیز کم تر وجود خواهد داشت.
حین ایستادن

سر خود را بالا بگیرید
شانه هایتان را عقب بدهید
قفسه سینه را جلو بدهید

طرز نشستن

کمرتان را صاف نگه دارید
شانه هایتان را عقب بدهید
زانوهای خود را به زاویه راست خم کنید
پاهایتان را صاف روی زمین بگذارید

بهبود طرز ایستادن یک شب ایجاد نمی شود. این اقدامات نیاز به انجام تمرین هایی مثل پول آپ یا پوش آپ دارد. اگر در این مورد جدی هستید، حتماً باید حرکات اصلاحی طرز ایستادن را تمرین کنید. زیرا باعث می‌ شود کمر شما و دیگر قسمت ها شکل بهتری داشته باشند. بعد از چند روز حتما متوجه بهبود شکل بدن خود خواهید بود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *