مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

چگونه یک آدم برفی فوم درست کنیم

[ad_1]

  1. خانه
  2. بچه ها

چگونه یک آدم برفی فوم درست کنیم

این پروژه جالب توجه آدم برفی فوم استیل در واقع در خانه من چنان ضربه خورده بود که من نمی توانستم در ساخت یکی دیگر از آنها کمک کنم بنابراین می توانم کل مراحل را برای دیگران شرح دهم تا دیگران آن را دنبال کنند و نحوه ساخت آن را نیز بیاموزند.

آدم برفی فوم فوم

این لیست از دستورالعمل های کامل همراه با عکس را بررسی کنید! اگر آموزش های ویدئویی را کمی بهتر از دنبال کردن کلمات نوشتاری دوست دارید ، ما می خواهیم قطعاً پیشنهاد کنید تا انتهای این پست پیمایش کنید ، جایی که دقیقاً همان چیزی را که می خواهید پیدا می کنید.

برای این پروژه به موارد زیر احتیاج دارید:

  • دو توپ ساخت فوم سفید (یکی کوچکتر از دیگری)
  • قیچی
  • یک چوب چسب
  • نشانگر (قرمز و سیاه)
  • کاغذ سیاه
  • نخ قرمز
  • یک روبان قرمز
  • دو چشم گوگل
  • یک خلال دندان
  • پاک کننده لوله قهوه ای
  • کاغذ کرپ قهوه ای

مرحله 1: آماده شوید

مواد خود را جمع کنید!

مواد آدم برفی فوم

مرحله 2: کاغذ کرپ را برش دهید

یک نوار مستطیلی از کاغذ کرپ خود به طول یک اینچ و طول دو اینچ ببرید. از یک طرف چسب بزنید و نوار را از عرض به نصف تا کنید ، بنابراین در همان طول باقی می ماند اما در پایان دو برابر و به اندازه نصف عرض قبلی می شود.

کاغذ کرپ آدم برفی فوم

مرحله 3: خلال دندان را بپیچید

حالا یک بار دیگر روی این سطح جدید چسب بزنید ، اما این بار فقط در سمت راست. خلال دندان خود را در راستای لبه بالایی کاغذ قرار دهید ، بنابراین عمود بر نوار قرار دارد. من اطمینان حاصل کردم که نوک خلال دندانم فقط به اندازه چسب در طول سفر قرار دارد و در غیر این صورت دست نخورده باقی مانده است. لبه بالایی را به دور خلال دندان بپیچید و خلال دندان را به سمت پایین بغلتانید ، و همه چیز را حتی المقدور حفظ کنید ، تا زمانی که کل نوار را به انتهای خلال دندان بپیچید.

رول آدم برفی فوم

مرحله 4: حاشیه درست کنید

با استفاده از قیچی ، قسمت شل رول کاغذ کرپ را که درست کردید ، درست کنار نوک خلال دندان در انتهایی که تازه غلتانید ، به صورت نوارهای کوچک ، تقریباً شبیه حاشیه برش دهید. شما به تازگی جارو آدم برفی خود را درست کرده اید که پر از مو است!

برش برفی فوم

مرحله 5: کلاه را شروع کنید

از روی کاغذ مشکی خود ، یک نوار مستطیل شکل به طول دو اینچ و عرض نیم اینچ برش دهید. سپس دو مربع برش بزنید ، یکی کمی بزرگتر از دیگری. برای هر مربع ، گوشه ها و لبه ها را دور بزنید تا در عوض دو دایره داشته باشید ، هنوز یک حلقه کمی بزرگتر از دیگری داشته باشید. حالا به یک انتهای مستطیل سیاه خود چسب بزنید و انتهای دیگر را به سمت داخل و بالا بچرخانید تا چسب به آن برسد ، آن را بچسبانید و یک استوانه کاغذی ایجاد کنید.

کاغذ برفی فوم سیاه و سفید

مرحله 6: جمع آوری کنید

روی لبه های یک انتهای استوانه سیاه چسب بزنید و دایره کوچکتر را به آنجا بچسبانید. قسمت های اضافی اطراف بیرونی دایره را مرتب کنید تا لبه های آن با استوانه همسو شود. این بالای کلاه آدم برفی شماست! بعد ، با استفاده از نوک قیچی خود یک سوراخ در مرکز دایره بزرگتر ایجاد کنید ، سپس از آنجا تا انتها برش هایی را به سمت خارج ، به سمت لبه دایره ایجاد کنید ، اما بدون برش از طریق آن. این سنبله های جدیدی که به تازگی ایجاد کرده اید را به سمت بالا خم کرده و روی سطوح خارجی آنها چسب بزنید. سپس آنها را در قسمت بالای کلاه که قبلاً درست کرده اید قرار دهید و با انگشت خود سنبله ها را به کناره ها بچسبانید. کلاه بالایی شما اکنون لبه دارد!

برش برفی فوم اضافه کردن چسب

مرحله 7: توپ ها را بهم بچسبانید

روی نقطه ای از گلوله سفید فوم کوچک خود را چسب بزنید و آن را به گلوله سفید بزرگتر بچسبانید. اینها سر و بدن آدم برفی شما خواهد بود.

توپ آدم برفی فوم

مرحله 8: بازوها را بسازید

پاک کننده لوله قهوه ای خود را از وسط نصف کنید. در اینجا فقط از یک طرف استفاده خواهید کرد. این نیمه را در نقطه مرکزی خود نیز خم کنید ، اما آن را قطع نکنید. شما فقط یک شکل V می سازید انتهای تمیز کننده لوله را هر کدام یک بار به داخل حلقه کنید تا دست های کمی به آدم برفی بدهید ، زیرا این شکل بازوهای او خواهد بود.

طناب آدم برفی فوم

مرحله 9: چشم ها را اضافه کنید

به پشت چشمهای گوگل خود چسب بزنید و آنها را به یک طرف گلوله فایبرگلوم کوچکتر بچسبانید تا صورت آدم برفی شما ایجاد شود.

آدم برفی فوم چسب استفاده کنید

مرحله 10: رسم دکمه ها

از نشانگر قرمز خود برای کشیدن لبخند زیر چشمان آدم برفی استفاده کنید. سپس ، روی گلوله بزرگتر استایر فوم که بدن آدم برفی شما را تشکیل می دهد ، با استفاده از نشانگر مشکی خود ، سه دایره پر شده را که دکمه های ذغال او هستند ، ترسیم کنید.

نقاط برفی فوم

مرحله یازدهم: بازوها را بچسبانید

مقداری چسب به خم بازوهای تمیز کننده لوله خود بمالید و آنها را پشت سر آدم برفی ، در پایه جایی که با بدن قرار دارد ، بچسبانید ، به طوری که بازوها از جلو خارج شوند. سپس ، مقداری چسب در بالای سر او و اطراف لبه سوراخ لبه کلاه بالا بمالید و کلاه را روی سر او بچسبانید.

دستان آدم برفی فوم

مرحله 12: یک روبان اضافه کنید

مقداری چسب به یک انتهای روبان قرمز خود بمالید و آن را در پایه کلاه بالایی بچسبانید تا بتوانید روبان را در جایی که لبه آن است به دور آن بپیچید. روبان را کاملاً مثل یک بند بپیچید و سپس قسمت اضافی را برش دهید و انتهای دیگر را نیز پایین بچسبانید تا روبان در جای خود قرار گیرد.

کلاه آدم برفی فوم

مرحله سیزدهم: روسری درست کنید

یک تکه نخ قرمز به طول حدود سه اینچ ببرید. آن را دور گردن آدم برفی ، در جایی که سر و بدن او به هم می پیوندند ، بپیچید و یک بار ببندید. این حالا روسری آدم برفی شماست!

روسری آدم برفی فوم

برش برفی فوم

مرحله 14: جارو را بچسبانید

مقداری چسب را روی دسته جارو دندان بزنید در جایی که می خواهید دست لوله پاک کن آدم برفی آن را بگیرد ، سپس آن را از طریق حلقه ای که درست کرده اید بلغزانید تا او آن را نگه دارد.

آدم برفی فوم برای درختان

همه شما تمام شد! درصورتی که بخواهید این پروژه را خودتان امتحان کنید ، در اینجا یک فیلم آموزشی خارق العاده برای کمک به شما آورده شده است!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#چگونه #یک #آدم #برفی #فوم #درست #کنیم

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید