اخبار

چگونه یک جشن را به شکل آنلاین برگزار کنیم ؟

در ایام کرونا و تعطیلی های پیش رو و توصیه سازمان بهداشت جهت رعایت فاصله ی اجتماعی و اجتناب از دورهمی ها و برگزاری مراسم حال تیم نقاشیا اینبار راهکاری را برای برگزاری جسن ها و مراسمات شما بصورت آنلاین ارائه کرده که بسیار جذاب و سرگرم کننده می باشد، با ما همراه باشید.

 

جشن تولد آنلاین نقاشیا

نگذارید فاصله اجتماعی توانایی شما در برگزاری یک جشن تولد قاتل را از بین ببرد! اگرچه شما ممکن است نتوانید آن مهمانی عظیم را مانند معمول در خانه خود برگزار کنید ، اما هنوز راه های زیادی برای برگزاری آنلاین تولد عالی وجود دارد. در حقیقت ، شما یک فرصت شگفت انگیز برای دعوت مردم بیشتر از افراد عادی دارید زیرا افراد برای شرکت در مهمانی نیازی به مسافرت به جایی نخواهند داشت! گرچه ممکن است در حال حاضر جشن گرفتن کمی عجیب باشد ، اما از لذت بردن از تولد در هنگام همه گیر شدن احساس بدی نکنید. برگزاری یک مهمانی در این اوقات دشوار به دیگران سرگرمی می بخشد تا منتظر بمانند در حالی که در خانه مانده اند و منتظرند این اتفاق بیفتد.

 

الف – برای جشن برنامه ریزی کنید

 

1 – اگر می خواهید به مهمانی حال و هوای خاصی ببخشید ، یک موضوع سرگرم کننده انتخاب کنید. چیدن یک تم یک روش عالی برای رسمی کردن مهمانی است. می توانید یک مراسم کراوات سیاه فانتزی انجام دهید و مردم را به لباس پوشیدن در خانه تشویق کنید ، یا برای یک جشن اکتبرفست بروید و همه را تشویق کنید که آبجو فانتزی مورد علاقه خود را انتخاب کنند. شما همچنین می توانید یک تم شبانه فیلم بسازید و از مردم بخواهید که مانند شخصیت فیلم مورد علاقه خود لباس بپوشند و برای شروع مهمانی یک بازی حدس بزنند. [1]

برای یک مهمانی کودکانه ، موضوعی را انتخاب کنید که باعث پمپاژ کودک شما شود. اگر آنها طرفداران زیادی در فیلم های ابرقهرمانی داشته باشند ، مهمانی کمیک با موضوع انتقام جویان سرگرم کننده خواهد بود. اگر آنها جوان تر باشند ، مهمانی دنج دایناسور یا شاهزاده خانم می تواند سرگرم کننده باشد.

اگر تمایل ندارید ، تم را انتخاب کنید. کاملاً مشکلی نیست که به یک رویداد آرامتر بروید.

اگر کار اضافی برایتان مهم نیست ، می توانید نوعی مهمانی مبتنی بر موضوع را برای همه ارسال کنید تا زودتر از همه بپوشند. تطبیق عینک آفتابی ، کلاههای احمقانه تولد ، یا یک بطری شراب ارزان ، همه راه های عالی برای ترغیب مردم به ورود به روحیه مهمانی است.

 

2 – زمان و تاریخ را برای یک کنفرانس دیجیتال انتخاب کنید. اگر در آخر هفته میزبان مهمانی باشید ، حتی اگر روز تولد شما در طول هفته باشد ، احتمال حضور دوستان و خانواده بیشتر خواهد بود. هرچند می توانید هر روزی را که دوست دارید انتخاب کنید. از دوستان و خانواده خود در زمان آزاد بودن س Askال کنید و سعی کنید زمانی را انتخاب کنید که برای همه مفید باشد. [2]

ممکن است کمی سخت باشد که افراد 3 ساعت جلوی کامپیوتر خود بنشینند. اگر همه یک تن لذت ببرند ، ممکن است 2 ساعت یا بیشتر در پاتوق باشند. می توانید در دعوت نامه بگویید: “ما از 7 تا 8 بعد از ظهر مهمانی خواهیم داد” تا شرط بندی های شما را نادیده بگیرید.

اگر مهمانی بچه ها را برگزار می کنید و تولد آنها در طول هفته است ، فکر کنید که در روز تولد خود به عنوان یک خانواده کاری انجام دهید و سپس در آخر هفته که والدین بیشتری آزاد می شوند مهمانی را برگزار کنید.

 

 

3 – یک برنامه چت ویدیویی برای مهمانی انتخاب کنید که شرکت کنندگان شما بتوانند به راحتی به آن دسترسی پیدا کنند. معروف ترین برنامه های کنفرانس دیجیتال برای مهمانی هایی مانند این موارد شامل بزرگنمایی ، Google Hangouts ، Skype و Discord است. اگر عادت به استفاده از آن ندارید اکنون یکی را بارگیری کنید و با آن آشنا شوید. تمام آنچه شما نیاز دارید یک کامپیوتر با وب کم یا تلفن است. [3]

Houseparty و Microsoft Teams دو گزینه مناسب هستند ، اما ممکن است مهمانان شما با آنها آشنا نباشند.

اگر برای یک کودک بزرگتر مهمانی ترتیب می دهید و آنها راه خود را در رایانه می دانند ، به آنها اجازه دهید پیوند را برای دوستانشان ارسال کنند. با این کار آنها می توانند جریان را هر طور که دوست دارند تنظیم کنند.

 

4 – به شکل آنلاین هدیه ای را برای عزیز خود سفارش دهید  وسایت نقاشیا مملو از هدایای جذاب برای تمام سنین است، برخی از هدایا ممکن را برای شما در قسمت پایین می آوریم. که روی هر یک کلیک کنید به صفحه ی مورد نظر هدایت خواهید شد.

 

1 – تبدیل عکس به مجسمه سه بعدی

2 تبدیل عکس به عروسک روسی

3 – خرید خرس های بزرک 2 متری به قیمت تولیدی خود نقاشیا

4 – تبدیل نقاشی به عروسک

5 – تبدیل عکس به عروسک

6 – تبدیل عکس به مجسمه روی ماگ

و . . .

 

5 – دعوت نامه های کاغذی یا vites الکترونیکی را به همان روشی که معمولاً ارسال می کنید ارسال کنید. یک مهمانی دیجیتال هنوز یک مهمانی است! با ارسال یک دعوت نامه رسمی آن را رسمی کنید. اگر احساس جشن دارید می توانید دعوت نامه های کاغذی را از طریق پست الکترونیکی ارسال کنید و یا ایمیل های الکترونیکی ارسال کنید تا فقط به همه بفهمانید که مهمانی شما چیست. موضوع ، زمان و نرم افزار کنفرانس ویدیویی را که می خواهید استفاده کنید قرار دهید. این به مردم اجازه می دهد بدانند که این یک مهمانی واقعی است و نه فقط برخی از گردهمایی های تصادفی. [4]

اگر می توانید پیوند کنفرانس ویدیویی خود را در این دعوتنامه قرار دهید. اگر می خواهید ببینید ابتدا افراد از چه پلتفرمی استفاده می کنند ، ارسال آن از طریق ایمیل یا رسانه های اجتماعی چند روز قبل اشکال ندارد.

اگر موضوعی برای مهمانی شما وجود دارد ، آن را در دعوتنامه قرار دهید. برای مثال “روز ساحل” ، ممکن است از دعوت نامه ها با عینک آفتابی و یک توپ ساحلی روشن روی جلد استفاده کنید.

6 – آنچه مهمانی را به دنبال خواهد داشت توضیح دهید تا افراد بدانند چه انتظاری دارند. بعید است بسیاری از دوستان و خانواده شما قبلاً در یک جشن تولد دیجیتال شرکت کرده باشند. درمورد کاری که اینجا انجام می دهید یادداشتی را در دعوتنامه خود بگنجانید. توضیح دهید که چه نوع نرم افزار دیجیتالی نیاز به بارگیری زودهنگام دارند و توضیح دهید که برای مهمانی چه کاری انجام می دهید. [5]

اگر در حال برگزاری یک جشن تولد کودکان هستید و قصد دارید یک کیک درست کنید ، در این دعوت به والدین اطلاع دهید تا آنها بتوانند چیز شیرینی را برای فرزندان خود انتخاب کنند. اگر کودک شما در معرض دید یک تکه کیک قرار بگیرد و چیز شیرینی برای خوردن نداشته باشد ، کمی عجیب به نظر می رسد.

به عنوان مثال ، ممکن است بگویید ، “من می دانم که اوقات سختی است ، اما این یک روش سرگرم کننده برای دور هم جمع شدن ما خواهد بود. اگر قبلاً زوم را ندارید ، باید زودتر روی تلفن یا رایانه خود بارگیری کنید. اگر در این مورد به کمک نیاز دارید ، به من اطلاع دهید. ما قصد داریم برای تولد من با هم بازی کنیم ، دور هم بشویم و یک نوشیدنی بخوریم ، بنابراین قبل از ملاقات یک بسته IPA مورد علاقه خود را انتخاب کنید! ”

 

7 – برای این مناسبت لباس بپوشید تا در این رویداد پمپ کنید. تم یا بدون تم ، ایده خوبی است که برای مهمانی لباس بپوشید. پیراهن یا لباس زیبایی بپوشید ، در صورت پوشیدن آرایش خود را انجام دهید و آن شلوار عرق را در کمد خود نگه دارید. اگر احساس کنید که برای یک مهمانی منظم آماده می شوید ، خیلی بیشتر برای این رویداد هیجان زده خواهید شد. [6]

اگر می خواهید آن را راحت نگه دارید ، مهمانی “لباس خواب” را موضوع خود قرار دهید. این یک روش سرگرم کننده برای آرامش خاطر همه چیز است.

8 – تماس ویدیویی را زود شروع کنید و هنگام حضور از مردم استقبال کنید. اگر مهمانی شما از ساعت 7 بعد از ظهر شروع شد ، در ساعت 6:50 حضور پیدا کنید تا افراد وقت شناس وارد اتاق گفتگوی خالی نشوند. هنگامی که مردم در تماس حاضر می شوند ، از آنها در مهمانی به همان روشی استقبال می کنید که اگر در خانه شما حاضر می شوند. صحبت های کوچکی داشته باشید و آنها را تشویق کنید تا هنگام استقرار راحت باشند. [7]

اگر مردم یکدیگر را نمی شناسند ، آنها را معرفی کنید. با یک تماس دیجیتال ، این امکان وجود دارد که شما افراد مختلف را دعوت کنید که ممکن است یکدیگر را نشناسند ، بنابراین با معرفی همه در هنگام حاضر شدن ، مردم را راحت کنید. [8]

 

ب – چه فعالیت هایی انجام دهیم تا حوصله کسی سر نرود

 

1 – برای به اشتراک گذاشتن نوشیدنی با دوستان ، یک ساعت کوکتل دیجیتال بیندازید. یکی از ساده ترین راه های تفریح ​​با هم این است که یک نوشیدنی را با هم ترک کنید و فقط گپ بزنید. اگر در حال تیراندازی برای یک فضای آرام هستید که همه در آن فقط سرگرم می شوند و با جریان زندگی می کنند ، این گزینه عالی است. حتی می توانید یک نان تست تولد داشته باشید ، یا مثل Never Have I Ever یک بازی نوشیدنی انجام دهید. [9]

در صورت تمایل می توانید نوشیدنی ها را به تم خود گره بزنید. می توانید موضوعی با مزه شراب را در جایی انجام دهید که هرکسی یک بطری دلستر جدید را امتحان کند و آن را مرور کند ، یا یک “شب داستر فانتزی” برگزار کند که در آن مردم دم کرده صنایع دستی مورد علاقه خود را بیاورند و توضیح دهند که چه چیزی را در مورد آن دوست دارند.

 

2 – یک مهمانی شام فانتزی برگزار کنید تا همه بتوانند کنار هم بنشینند و غذا بخورند. همه را به پخت و پز یا سفارش سفارش کنید تا غذای آنها تا زمان شروع میهمانی آماده شود. از همه بخواهید تلفن یا لپ تاپ خود را سر میز شام بگذارند و از یک مهمانی شام دیجیتال با یکدیگر لذت ببرند. این نه تنها بهانه خوبی برای میهمانان شما برای گرفتن برخی غذاهای عالی است ، بلکه راهی سرگرم کننده برای تقلید از چیزی است که شما و دوستانتان ممکن است در قرنطینه گیر بیفتید.

اگر با این گزینه همراه هستید ، همه چیز را تمام کنید! یک لباس یا لباس فانتزی بپوشید ، یک شمع روشن کنید و یک بطری دلستر خوب باز کنید.

 

3 – با هم در یک رویداد پخش مستقیم شرکت کنید تا برخی از خنده ها را به اشتراک بگذارید. رویدادهای مجازی به دلایل واضحی اخیراً بسیار مشهور شده اند. آنلاین به دنبال یک استندآپ کمدی یا یک رویداد بداهه که بصورت آنلاین پخش می شود ، باشید. در حالی که شب را می خندید ، رویداد را با هم تماشا کنید و گپ بزنید. [11]

جریان های کمدی رایگان و نمایش هایی وجود دارد که می توانید به صورت آنلاین پیدا کنید. برای بیشتر این رویدادهای زنده نیازی به صرف هزینه ندارید.

بسیاری از رویدادهای جالب جالب در Twitch پخش می شود ، جایی که مردم میزبان برنامه های گفتگو ، موسیقی زنده و سایر رویدادها هستند.

 

4 – یک بازی مهمانی دیجیتال انجام دهید تا با هم سرگرم شویم. نسخه های دیجیتالی اکثر بازی های رومیزی وجود دارد. شما همچنین می توانید Tabletop Simulator را برای دریافت یک بازی سه بعدی تخته ای بارگیری کنید. [12] همچنین بسیاری از چیزهای بی اهمیت و مهمانی ها از Jackbox تهیه شده اند که مردم از تلفن های خود برای بازی استفاده می کنند. این یک راه عالی برای لذت بردن از وقت شماست! [13]

اگر چند میهمان داشته باشید که علاقه زیادی به بازی های پیچیده ندارند ، بازی های کارت دیجیتال برای یادگیری و سرگرم کننده است.

اگر در یک گردهمایی کوچک با تعدادی گیمر جمع می شوید ، همه می توانید چند ساعت را به بازی تیرانداز چند نفره مورد علاقه خود یا موارد دیگر اختصاص دهید.

 

 

خلاصه بازی های آنلاین انجام دهید، کیف کنید و لذت ببرید و با این روش از خانواده ی و اقوام و دوستان خود محافظت کنید،اگر نظر داشتید برای ما کامنت بگذارید.

مشاهده ی سایت نقاشیا

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *