مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

چگونه یک پروانه قلب کاغذی درست کنیم

[ad_1]

  1. خانه
  2. بچه ها

چگونه یک پروانه قلب کاغذی درست کنیم

آیا تا به حال احساس کرده اید که در یک بعد از ظهر معمولی خارش کاردستی را احساس کنید و خود را مایل به انجام کاری ساده و غریب بدانید؟ هر وقت چنین احساسی داشتم ، تمایل دارم به کارهای ساده کاغذی به سبک برش و چسباندن که به یاد می آوردم از کودکی انجام می دهم ، فکر کنم. مطمئناً ، من از آن زمان مهارتهای خود را پیشرفت داده ام ، اما در مورد بازگشت به اصول اولیه و انجام کاری زیبا و آسان هنوز هم چیزی بسیار سرگرم کننده و جالب وجود دارد.

طرز تهیه پروانه قلب کاغذی

چگونه یک پروانه قلب کاغذی برای بچه ها درست کنیم

اینگونه بود که خودم را پیدا کردم و با نوارهای کاغذ قراضه بازی می کردم تا اینکه پروانه ای دوست داشتنی به شکل قلب درست کردم! در اینجا یک آموزش کامل از چگونگی انجام این کار آورده شده است (اما در پایان نسخه تصویری این مراحل را نیز پیدا خواهید کرد ، البته در صورتی که بیشتر یک زبان آموز باشید).

برای این پروژه به موارد زیر احتیاج دارید:

  • کاغذ (هر رنگی که انتخاب کنید)
  • چسب ماتیکی
  • قیچی
  • خط كش
  • مداد

چگونه می توان بچه های پروانه ای قلب کاغذی را در ذهن خود ساخت

ساده ساخت پروانه قلب کاغذی

مرحله 1: مواد خود را جمع کنید!

ما از کاغذ کارت استفاده کردیم ، اما شما همچنین می توانید از کاغذهای معمولی ، اسکرپ بوک یا ساختمانی به هر رنگ دلخواه خود استفاده کنید و به همان خوبی نیز کار خواهد کرد.

طرز تهیه پروانه قلب کاغذی تهیه کاغذ

مرحله 2: نوارها را برش دهید

اولین کاغذ خود را بچرخانید (هر رنگی را که می خواهید بدنه پروانه شما باشد انتخاب کنید) به صورت عمودی و از گوشه پایین سمت چپ ، از لبه پایین 16 سانتی متر و از لبه کناری 1 سانتی متر علامت بزنید . در مرحله بعد ، علامت دیگری را با همان ارتفاع ، اما یک سانتی متر اضافی از علامت اول خود قرار دهید. خط کش خود را برداشته و از هر علامت به سمت لبه پایین یک خط مستقیم بکشید و به شما دو خط با طول یکسان می دهید.

طرز تهیه استنسیل پروانه قلب کاغذی

مرحله 3: نوارهای زرد را برش دهید

در صفحه دوم خود ، روند علامت ها و خطوط را با همان عرض 1 سانتی متر تکرار کنید ، اما این بار خطوط خود را کمی طولانی تر کنید. من علائم خود را در این صفحه دوم به جای 16 سانتی متر 18 سانتی متر قرار دادم. این رنگ متضاد ، بالهای شما را تشکیل می دهد و کمی طولانی تر ساختن خطوط باعث می شود که بال های شما کمی بزرگتر از بدنه پروانه باشد ، درست مثل چیز واقعی. شما روی آخرین رنگ خود فرایندی مشابه انجام خواهید داد. من اینجا انتخاب رنگ سیاه را انتخاب کردم زیرا این نوارها آنتن پروانه را تشکیل می دهند. این بار ، عرض من نیم سانتی متر و طول آن فقط 6 سانتی متر است ، زیرا آنتن ها قسمت کوچکتری از موجودات هستند.

چگونه می توان یک پروانه قلب کاغذی را در یک خط قرار داد

مرحله 4: قلب ها را شکل دهید

هر شش نوار خود را ببرید! با رنگ بدن شروع کنید (من از رنگ آبی استفاده کردم) ، به هر انتهای اولین نوار خود چسب بزنید ، مطمئن شوید که این کار را برای هر دو در یک طرف انجام دهید. بعد ، نوار خود را از وسط خم کنید تا مرکز آن را پیدا کنید و آن را به آرامی در آنجا خرج کنید. این باعث می شود که نوک پایین قلب شما شکل بگیرد. انتهای خود را به سمت یکدیگر بچرخانید تا لکه های بیرونی که برای چسباندن آنها چسب زده اید و آنها را بهم بچسبانید. این باعث می شود که قطعات گرد و مرکز آن در بالای قلب شما فرو بروند. انتهای آن را برای چند ثانیه با هم نگه دارید تا بچسبند و بلغزد. شما اکنون یک قلب کاغذی دارید. این کار را برای نوار آبی دوم خود نیز تکرار کنید ، بنابراین در مجموع دو قلب آبی خواهید داشت (یا دو قلب در طول مناسب برای ساختن بدن ، هر رنگی که انتخاب کنید).

چگونه می توان پروانه قلب کاغذی را چسب زد

طرز تهیه پروانه قلب کاغذی قلب کوچک

مرحله 5: این کار را با رنگ زرد تکرار کنید

مراحل مشابهی را که در بالا مشاهده کردید تکرار کنید ، اما این بار نوارهایی را که اندازه خود را اندازه داده اید ، بال خود را تشکیل می دهند! برای من ، این نوارهای زرد بود. مراحل ساخت قلب شما دقیقاً یکسان است ، اما اشکال تمام شده شما کمی بزرگتر خواهد بود زیرا نوارهای خود را کمی بیشتر اندازه گیری کرده اید. تنها نوارهایی که به قلب آنها درست نخواهید شد نوارهای سیاه (یا هر رنگی که برای ساختن آنتن ها انتخاب کرده اید) هستند.

روش ساخت پروسه چسب پروانه ای قلب کاغذی

چگونه یک پروانه قلب کاغذی را با رنگ های مختلف بسازیم

مرحله ششم: بدن و بال های خود را وصل کنید!

این کار را با چسب زدن به نقاط پایین قلب آبی و زرد (یا بدن و بال) و چسباندن همه آنها به هم انجام خواهید داد. مقداری چسب را در دو طرف هر قلب آغشته کرده و سپس آنها را به یک الگوی متناوب رنگی – آبی ، زرد ، آبی ، زرد بچسبانید ، بنابراین قطعات بزرگتر بال بین و در دو طرف تکه های کوچکتر بدن قرار می گیرند.

چگونه می توان پروانه قلب کاغذی را به چسب وصل کرد

مرحله 7: آتنا را اضافه کنید

قسمتهای بالای نوارهای آنتن خود را حلقه کنید تا آنها از حالت قوسی آنتن های پروانه واقعی دور شوند. من این کار را با پیچاندن یک انتهای هر نوار سیاه و سفید به دور مداد انجام دادم تا آن را به صورت مارپیچ آزادانه در بیاورد. بعد ، انتهای دیگر هر کدام را به سمت بالا خم کردم تا نوعی زبانه مسطح درست کنم که برای چسباندن مناسب است. چسب را به قسمت زیرین این زبانه خم شده بمالید و آن را به بالای یکی از قلب های بدن خود فشار دهید تا آنتن ها بالا بمانند و در قسمت بالا حلقه شوند.

چگونه یک پروانه قلب کاغذی درست کنیم

طرز تهیه رویه پروانه ای قلب کاغذی

شما آن را دارید! این پروانه قلب کاغذی ممکن است پیچیده ترین پروژه ای باشد که شما تاکنون انجام داده اید ، اما به نظر من این یک تمیز کننده خوب و ساده کام بین صنایع دستی پیچیده تر است هیچ چیز مانند ساختن چیزی شایان ستایش با دو دست خود و ساده ترین لوازم نیست!

چگونه یک پروانه قلب کاغذی کاردستی ساده کاغذی بسازیم

می توانید یک آموزش ویدیویی کامل و دقیق برای این پروژه سرگرم کننده را در اینجا پیدا کنید!

نحوه ساخت کاردستی پروانه ای قلب کاغذی برای کودکان

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#چگونه #یک #پروانه #قلب #کاغذی #درست #کنیم

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید