مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

کارت های کریسمس DIY عالی

[ad_1]

  1. صفحه اصلی
  2. زندگي كردن

کارت های کریسمس DIY عالی

در این مرحله در فصل تعطیلات، بیشتر مردم احتمالاً قبلاً کارت های کریسمس خود را ارسال کرده اند. ما قبلاً مطمئن شده‌ایم که کارت‌هایی که مجبور بودیم مسافت طولانی را جلو ببریم، در راه خود هستند، اما هنوز چند کارت لحظه آخری داریم که قصد داریم به دوستان و خانواده بدهیم و در واقع در تعطیلات خواهیم دید. اینها آنهایی هستند که ما دوست داریم به جای خرید کارت تبریک در فروشگاه، آنها را با دست درست کنیم! ممکن است لحظه آخری به نظر برسد، اما این بخشی از سنت تعطیلات ما است که افراد مورد علاقه مان را حفظ کنیم و مهارت های خودمان را برای ماندگاری در مورد کارت ها حفظ کنیم.

فقط اگر هنوز چند کارت برای دادن باقی مانده است و آنها برای افرادی هستند که ترجیح می دهید برای آنها کاردستی کنید، در اینجا 15 مورد از زیباترین طرح های DIY را آورده ایم که با آنها برخورد کرده ایم و در نظر گرفته ایم که برای عزیزان خود بسازیم. دور!

1. کارت درخت آکاردئون تراز

کارت درخت آکاردئون

آیا همیشه صنایع دستی ساخته شده با کاغذ تا شده را دوست داشته اید تا ساختاری داشته باشند؟ در این صورت، ما احساس می کنیم که شما به آن می روید عشق ورزیدن ساخت این کارت لایه ای درخت کریسمس از مارتا استوارت! ممکن است به اندازه اوریگامی پیشرفته نباشد، اما ساختن شکل آکاردئونی همچنان باعث می‌شود که تا کنید و شکل‌هایی بسازید.

2. درختان مثلثی تا شده سه بعدی

درختان مثلثی تا شده سه بعدی

آیا ایده تا کردن کاغذ برای ساختن یک کارت درخت کریسمس برای شما جالب بود، اما در واقع قسمت جلوی کارتی است که ترجیح می دهید فقط داخل آن را تزئین کنید؟ خوب، هیچ کس نگفت که شما نمی توانید مهارت های تا شدن خود را در جلو نیز نشان دهید! ما عاشق راه هستیم HGTV از بخش‌هایی از کاغذهای تزئینی با طرح‌های متفاوت برای ایجاد درخت‌های کریسمس کوچک استفاده کرد که از پشت آن‌ها متمایز بود.

3. کارت درخت دوزی

کارت درخت دوزی شده

آیا وقتی حدس زدیم که شما عاشق کاردستی کاغذی هستید درست بودیم، اما چیزی که بیشتر از تا کردن و شکل دادن به کاغذ دوست دارید، گلدوزی آن است؟ شاید خیلی معمولی به نظر نرسد، اما، باور کنید یا نه، کاغذ دوخته شده چیزهای دست ساز زیبایی می سازد! به همین دلیل است که ما این ایده درخت کریسمس دوخته شده را می پرستیم استودیو کالیکو. حتی اگر آن را با کاغذ بازیافتی مانند این اینجا درست نکنید، محصول نهایی خیره کننده خواهد بود.

4. پاپ تا درخت دستمال کاغذی

درخت دستمال کاغذی پاپ آپ

آیا تا به حال آن کارت های کریسمس را در کودکی به شما داده اند که با لایه هایی از دستمال کاغذی که به شکل تعطیلات خاصی بریده شده بودند بسته بندی شده بودند و وقتی کارت را باز کردید، لایه ها به یک آدم برفی یا شخصیت دیگری تبدیل شدند؟ خوب، حالا که یک صنعتگر مشتاق هستید، چرا یاد نگیرید که چگونه خودتان آن ها را درست کنید؟ افive Five Fabulous شما را گام به گام در فرآیند ساختن کارت درخت دستمال کاغذی پاپ آپ خود راهنمایی می کند، درست مانند کارتی که در مورد آن صحبت کردیم.

5. کارت گوزن شمالی پاپ آپ

کارت گوزن شمالی پاپ آپ

آیا کاملاً به تمام ایده‌های پاپ آپی که در این فهرست به شما نشان داده‌ایم علاقه دارید، اما هنوز در مورد اینکه کدام یک را انجام دهید، تردید دارید؟ سپس در اینجا گزینه دیگری برای شما وجود دارد، فقط برای اینکه مطمئن شوید که طرح های خلاقانه زیادی برای انتخاب دارید! ما در واقع این کارت گوزن شمالی پاپ آپ بامزه را ساختیم مارتا استوارت سال گذشته و شخصی که آن را برای او فرستادیم، کاملاً دوست داشت آن را باز کند!

6. درختان کریسمس پارچه و دکمه

درخت کریسمس پارچه ای و دکمه ای

برخلاف کار با کاغذ، آیا در واقع همیشه کاردستی با پارچه و مواد را بیشتر ترجیح می‌دهید؟ خوب، اگر هرگز سعی نکرده اید عشق خود را به پارچه ها با صنایع دستی با رسانه های دیگر مانند استوک کارت ترکیب کنید، پس از دست داده اید! عشق و آبنبات چوبی به شما نشان می‌دهد که ساختن کارت‌های تعطیلات از تکه پارچه‌های قدیمی چقدر می‌تواند عالی باشد، به‌خصوص اگر به انبار دکمه‌ها و پولک‌های مخصوص تعطیلات نیز دست پیدا کنید.

7. روبان درخت کریسمس

روبان درخت کریسمس

تو را دارم واقعا ایده ساخت کارت های تعطیلات را دوست داشتید که دارای انواع درختان کریسمس شاد از همه نوع هستند، اما هنوز فکر می کنید ممکن است ابزار دیگری وجود داشته باشد که بتوانید آنها را بسازید؟ خب واقعا حق با شماست! به عنوان جایگزینی برای پارچه و کاغذ، نحوه کار را بررسی کنید مامان در دیوانه این درختان راه راه یا زیگزاگی سرگرم کننده را از روبان رنگی تعطیلات ساخته اند.

8. کارت پنگوئن مهر سیب زمینی

کارت پنگوئن مهر شده

شاید ترجیح می‌دهید از ایده کارت درخت کریسمس برای کارت‌های تعطیلات امسال خود دور شوید، زیرا فکر می‌کنید که این ایده بیش از حد است و ترجیح می‌دهید کارتی بفرستید که کمی خنده‌دارتر است؟ سپس به آشپزخانه خود بروید و نزدیکترین سیب زمینی را بردارید. بله، شما آن را به درستی خواندید. این پنگوئن‌های کوچک بامزه با چشم‌های گوگولی با استفاده از نصف سیب‌زمینی بر روی کارت‌های تعطیلات مهر می‌زنند! دریابید که چگونه انجام می شود صنایع دستی مولی مو.

9. درختان کریسمس نوار Washi

درخت کریسمس نوار Washi

آیا واقعاً کارت کریسمس نوار راه راه را که در بالا دیدید دوست داشتید اما در واقع دوست دارید؟ بسیار برای زمان فشرده شده و هیچ روبانی در کمد کاردستی خود باقی نمانده است؟ در آن صورت، ما پیشنهاد می کنیم به جای آن به چسب نواری برسید! نوارهایی به رنگ های تعطیلات بسازید که روی هم قرار بگیرند تا زمانی که به شکل درخت در بیایند، درست مانند مامان در دیوانه اینجا انجام داد اگر نوار هم طرح دار باشد امتیاز جایزه!

10. کارت های کریسمس با اثر انگشت

کارت های کریسمس با اثر انگشت

آیا واقعاً امیدوار بوده اید که طرح کارت کریسمس لحظه آخری را پیدا کنید که بچه هایتان بتوانند به شما در ساختن آن کمک کنند یا حتی خودشان آن را بسازند؟ سپس در اینجا یک طرح است هر دو رفتن به عشق علاوه بر ایجاد کارت های زیبا، این آموزش از به عنوان ما رشد می کنیم برای ساختن درخت های کریسمس و تاج های گل در جلوی کارت به شما امکان می دهد با هم یک آشفتگی سرگرم کننده ایجاد کنید … بدون اینکه درست کنید هم خیلی بهم ریخته

11. زیور آلات سه بعدی کاغذ Scrapbooking

زیور آلات سه بعدی کاغذ Scrapbooking

آیا هنوز به کارت کاغذی سه بعدی تا شده فکر می کنید که ما به شما نشان دادیم که درختان کریسمس کارت اسکرپ بوک را در قسمت جلوی آن نشان می دهد، اما همچنان به دنبال طرح هایی هستید زیرا سال گذشته کارت های درختی را برای عزیزان خود درست کرده اید؟ سپس ما قطعا فکر می کنم باید نگاهی به این طرح جایگزین کریسمس بیندازید HGTV! آنها به شما نشان می دهند که چگونه از تکنیک مشابه برای ایجاد یک شکل متفاوت استفاده کنید که وقتی کارتان تمام شد به همان اندازه زیبا باشد.

12. درخت های کریسمس نمدی گلدوزی شده

درخت کریسمس نمدی گلدوزی شده

شاید ایده های پارچه و گلدوزی بود که بیشتر توجه شما را به خود جلب کرد، اما شما ترجیح می دهید از این تکنیک ها با هم استفاده کنید تا کاغذ دوختن یا چسباندن مواد از توده های ضایعات خود را؟ سپس ما کاملا مطمئن هستیم فیل کوچک دارد فقط نوع کارت کریسمس DIY که به دنبال آن هستید. آنها به شما نشان می دهند که چگونه یک درخت کریسمس نمدی را تنها با چند حرکت ساده و حتی یک چرخ خیاطی به جلوی کارت خود بدوزید (یا با دوخت دست خودتان، بسته به مهارتتان).

13. شاخه های درخت با تزئینات دکمه ای

شاخه های درخت با تزئینات دکمه ای

آیا شما یک درخت صنوبر واقعی به عنوان درخت کریسمس امسال خود دارید و با وجود اینکه چند شاخه از آن گم شده است، از داشتن آن خوشحال هستید؟ خب، باور کنید یا نه، حتی آن شاخه های افتاده نیز می توانند چیزی زیبا بسازند، درست مثل بقیه درخت. این کارت تعطیلات دوست داشتنی را از آلیس شدن که از یک شاخه واقعی و دکمه هایی استفاده می کند که شبیه زیور آلات آویزان شده از آن هستند.

14. چراغ های کریسمس پر زرق و برق

چراغ های کریسمس پر زرق و برق

شاید شما فقط چند لحظه فرصت دارید تا کارت خود را تهیه کنید، اما هنوز هم واقعاً دوست دارید مطمئن شوید که پر زرق و برق و شاد است تا روز عزیزانتان را روشن کند؟ سپس آن استعاره را به معنای واقعی کلمه بگیرید و به آنها کارتی بدهید که دارای نور است! مطمئناً این کار را نمی کنند در حقیقت روشن یا هر چیز دیگری، اما امروز به شما نشان می دهد که چگونه از زرق و برق استفاده کنید تا حداقل کمی درخشش به آنها بدهید.

15. درخت کریسمس کاغذ بسته بندی نورد

درخت کریسمس کاغذ بسته بندی نورد

آیا هنوز کاملاً شیفته ایده ساختن درختان کریسمس چند لایه در جلوی کارت های تعطیلات خود هستید و سبک کاهشی آن را دوست دارید، اما همچنان دوست دارید این طرح دارای بافتی باشد، حتی اگر در واقع یک پاپ آپ نباشد؟ در آن صورت، ما احساسی از این طرح کاغذ رول شده داریم پروژه DIY Craft ممکن است کمی بالاتر از کوچه شما باشد! ما ایده استفاده از کاغذ بسته بندی کریسمس را در الگوها و رنگ های مختلف روی هر لایه درخت دوست داریم.

آیا یکی از دوستداران صنایع دستی و علاقه مندان به DIY را می شناسید که دوست دارد هر سال کارت های کریسمس خود را برای خانواده و دوستان بسازد اما می تواند از الهام بخشی برای این فصل تعطیلات استفاده کند؟ این پست را با آنها به اشتراک بگذارید تا به آنها کمک کنید ایده های جدید سرگرم کننده زیادی پیدا کنند!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *





[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#کارت #های #کریسمس #DIY #عالی

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید