مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

کاغذ سه بعدی سه بعدی Apple Craft برای کودکان و نوجوانان

[ad_1]

  1. خانه
  2. بچه ها

کاغذ سه بعدی سه بعدی Apple Craft برای کودکان و نوجوانان

من واقعاً کارهای کاغذی را دوست دارم که در واقع ساختن چیزی یا دادن فرم جامد به کاغذ برای ایجاد چیزی سه بعدی باشد. در واقع ، بازی با این مفاهیم این است که چگونه به ایده ساخت سیب های کاغذی 3D DIY رسیدم! وقتی به سمت بهار می رویم ، من از ایجاد چیزهایی شبیه بهار بیشتر هیجان زده می شوم ، بنابراین ایده استفاده از مهارت های ساخت کاغذ که خیلی دوست دارم برای زنده کردن یک قطعه میوه من را به وجد آورد.

سیب کاغذی سه بعدی

این دستورالعمل های گام به گام همراه با عکس را بررسی کنید! اگر ترجیح می دهید به جای کلمات نوشتاری ، یک آموزش ویدیویی را دنبال کنید ، به پایین این پست بروید تا دقیقاً آنچه را که می خواهید پیدا کنید.

پروژه سیب کاغذی سه بعدی

برای این پروژه به موارد زیر احتیاج دارید:

  • کاغذ (رنگی یا طرح دار ، زرد ، قهوه ای و سبز)
  • قیچی
  • یک چوب چسب
  • یک مداد
  • یک خودکار

سیب کاغذی سه بعدی برای کودکان

مرحله 1: لیست مواد خود را بررسی کنید

مواد خود را در مقابل خود جمع کنید!

مواد سیب کاغذی 3D

مرحله 2: اندازه گیری و برش

تمام قطعات خود را که بعداً جمع می کنید برش دهید! نوار یک چهارم اینچی عرض و چهار اینچی طولانی را از روی کاغذ زرد خود ببرید. این بعداً بنر تبریک شما خواهد بود. سپس نوار یک چهارم اینچی را از کاغذ قهوه ای خود برش دهید ، آن را از وسط تا کنید و گوشه های بالای سمت باز را به سمت طرف چین خورده دور کنید. این ساقه سیب شما خواهد بود. بعد ، از کاغذ سبز خود دو شکل برگ را با یک انتهای گرد و یک انتهای نقطه مخروطی برش دهید. همه این اشکال را برای لحظه ای کنار بگذارید.

مرحله 3: تا زدن را شروع کنید

اشکال پایه را ایجاد کنید که سیب واقعی شما را تشکیل می دهد. یکی از صفحات طرح دار یا رنگی خود را از وسط به نصف بریزید ، لبه بالا و گوشه ها را پایین بیاورید تا لبه پایین و گوشه ها به طور مساوی با یکدیگر مطابقت داشته باشند ، مطمئن شوید که طرف رنگارنگ در قسمت خارج چین های شما قرار دارد. سپس قطعه را دوباره از وسط تا کنید اما این بار عرض آن را بگیرید. چین دوم را که درست کرده اید باز کنید و قطعه هنوز دو برابر شده را از وسط برش بزنید. یکی از قطعاتی را که برش داده اید باز کرده و آن را به صورت طولانی برگردانید ، سپس یک طرف آن را تا کنید تا لبه آن با خط چین در مرکز مطابقت داشته باشد و قطعه را در محل خود چین دهید. سپس همان کار را در سمت دیگر نیز انجام دهید. قطعه را بین آن لبه ها از وسط ببرید ، بنابراین اکنون دو قطعه تا شده دارید. این روند را با نیمه دیگری که زودتر آزاد می کنید تکرار کنید. این روند را با بقیه صفحه اصلی و سپس صفحه دوم خود تکرار کنید تا در مجموع هشت قطعه تاشو به اندازه یکنواخت داشته باشید.

مرحله 4: سیب خود را شکل دهید

حالا هر یک از هشت تکه خود را به عقب بریزید تا به همان شکلی باشد که در گذشته قرار دارد نکن می خواهید در محصول نهایی خود رو به بیرون نشان دهید. با استفاده از مداد خود یک شکل تقریباً دایره ای شکل روی لبه چین خورده هر قطعه بکشید تا در نهایت با شکل هایی تقریباً دایره ای شکل به استثنای محل اتصال آنها به آن چین. سپس هر شکل را برش دهید ، اما مطمئن شوید که خود را نکن چین هر یک را برش دهید. همچنین مطمئن شوید که کار را قطع می کنید هر دو دو طرف شکل تا شده. نتیجه این است که شما دو دایره نزدیک دارید که در یک طرف ذوب شده اند.

مرحله 5: شروع به جمع آوری کنید

دو نیمه سیب خود را جمع کنید. چهار قطعه دایره ذوب شده خود را در هر دو طرف قرار دهید. اولین دایره ذوب شده خود را بسته نگه دارید تا قسمت پشت آن به سمت بیرون باشد و روی یک طرف دایره ای شکل چسب بزنید. قطعه دایره ذوب شده بعدی را بردارید و با دایره مربوطه آن را به طور مساوی ملاقات کنید ، آن را در جای خود بچسبانید تا چین آن قطعه دوم به همان صورت روبرو شود و به صورت یکنواخت با چین اولین قطعه قرار بگیرد. این کار را تکرار کنید تا چهار قطعه دایره ذوب شده تا شده را بهم متصل کنید. سپس تمام این مراحل را با چهار قطعه دیگر خود دوباره انجام دهید تا یک نیمه چهار تکه دوم و جداگانه ایجاد کنید. اگر شکل کاملاً یکنواختی در برابر هم قرار نگیرد ، هرگونه لبه اضافی از شکل گرد شده به هم پیوسته را برش دهید.

مرحله 5 کاغذ سیب کاغذی

کاغذ 3D سیب مرحله 5a

کاغذ 3D سیب مرحله 5v

مرحله 6: قطعات اضافی

هم اکنون قطعات دیگر خود را جمع آوری کنید. ابتدا قطعه ساقه قهوه ای خود را باز کنید ، داخل آن را چسب زده و دوباره آن را ببندید تا شکل تا شده به هم چسبیده باشد.

کاغذ 3D سیب مرحله 5b

کاغذ سیب کاغذی مرحله 5c

مرحله 7: بنرها را اضافه کنید

اکنون با قطعه بنر زرد خود کار کنید. ابتدا قطعه را بچرخانید تا طول آن یک طرف به طرف دیگر قرار بگیرد و با قیچی گوشه بالایی را که در دو انتهای آزاد قرار دارد دور خود دور کنید. سپس با قیچی خود گوشه بالای انتهای آن را با چین دور بگیرید ، اما نکن گوشه پایین را برش دهید زیرا می خواهید تکه کوچکی از پیوستگی چین خورده را در آنجا نگه دارید. قطعه بنر تازه شکل خود را باز کرده و قطعه ساقه قهوه ای خود را به داخل آن بلغزانید تا در جایی که هنوز چین شما وجود دارد قرار بگیرد ، اجازه دهید بیشتر قسمت های اضافی بالای بنر بچسبد و یک سانتی متر از آن پایین باشد. به داخل بنر زرد چسب بزنید و آن را ببندید و در حالی که قطعه ساقه قهوه ای درون آن قرار دارد ، بسته شود.

کاغذ سیب کاغذی مرحله 7

کاغذ سیب کاغذی مرحله 7a

کاغذ سیب کاغذی مرحله 7b

سیب کاغذی 3d مرحله 7c

کاغذ 3D سیب مرحله 7d

کاغذ 3D سیب مرحله 7e

مرحله 8: چسب

به پایه گرد هر برگ سبز چسب بزنید و یکی را در هر طرف بنر و تکه ساقه خود بچسبانید. من یک برگ را چسباندم ، بنابراین آن را در جایی که آرم و ساقه با هم همپوشانی داشت ، با نوک آن به سمت راست پوشانده ، و سپس کل قسمت را ورق زدم و برگ دوم را در همان نقطه چسباندم ، همچنین به سمت راست زاویه داشت تا برگها روبرو شوند در جهات مختلف زیرا آنها در دو طرف مخالف قرار دارند.

کاغذ سیب کاغذی مرحله 8

کاغذ 3D سیب مرحله 8a

کاغذ سیب کاغذی مرحله 8b

مرحله 9: لمس های نهایی

حالا شما سیب خود را کنار هم قرار می دهید. روی قسمت پشتی یکی از نیمه های سیب تا شده و لایه ای که قبلاً درست کرده اید را به پشت چسب بزنید. دایره مربوطه را روی نیمه دیگر سیب در جای خود بچسبانید ، در حالی که چین مانند سایر موارد رو به مرکز است. حالا ، همه لایه ها را صاف کنید تا بتوانید تکه سیب را روی میز بگذارید و ساقه و بنر را با برگ های آن بردارید. پایین ساقه را در وسط سیب قرار دهید و جایی که همه چین ها به هم می رسند. به یکی از دو طرف دایره شل باقی مانده چسب بزنید و سپس سیب را در کمد قرار دهید ، این طرف را به طرف دیگر منتقل کنید و ساقه را در مرکز آن ببندید.

کاغذ سیب کاغذی مرحله 9

سیب کاغذی 3d مرحله 9c

کاغذ سیب کاغذی مرحله 9d

مرحله 10: پیام خود را بنویسید

سیب بسته خود را دوباره روی میز صاف کنید تا بنر شما نیز روی میز قرار بگیرد. از قلم خود برای نوشتن پیام بر روی آن استفاده کنید! من به یک “سلام” ساده چسبیدم. لایه های سیب خود را اصلاح و تنظیم کنید تا به خودی خود بایستد و صدا کند!

سیب کاغذی 3d مرحله 10

کاغذ 3d سیب مرحله 10a

سیب کاغذی 3d مرحله 10b

فقط در صورت تمایل به امتحان کردن این پروژه برای خود ، در اینجا یک فیلم آموزشی خارق العاده برای کمک به شما وجود دارد!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#کاغذ #سه #بعدی #سه #بعدی #Apple #Craft #برای #کودکان #نوجوانان

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید