مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

کوله پشتی زیبا برای بازگشت به مدرسه

[ad_1]

  1. صفحه اصلی
  2. زندگي كردن

کوله پشتی زیبا برای بازگشت به مدرسه

گاهی اوقات احساس می کنیم که نیاز داریم چیزی را که همیشه استفاده می کردیم جایگزین کنیم و از آنجا که یک ضرورت است ، اولین تمایل ما این است که برویم اما آن را در فروشگاه خریداری کنیم. وقتی زیپ روی کوله پشتی که مرتب کارهایمان را انجام می دادیم ، همیشه اتفاق می افتاد. اما ، در عوض ، ما به خود یادآوری کردیم که چقدر در ساختن چیزها مهارت داریم و تصمیم گرفتیم که بسیار لذت ببریم و کیف را با چیزی که خودمان ساخته ایم عوض کنیم! به همین دلیل است که ما اخیراً مشغول کوله پشتی DIY بوده ایم و به دنبال هر گزینه و منبعی هستیم که پیدا کرده ایم.

فقط در صورت تمایل به تلاش برای ساختن یک کوله پشتی DIY مانند ما ، اگر نه بیشتر ، در اینجا 15 مورد از بهترین طرح ها ، آموزش ها و مفاهیم که در جستجوی راهنمایی با آنها روبرو شدیم آورده شده است!

1. کوله پشتی جین

کوله پشتی جین

ما به طور کامل اعتراف می کنیم که اگر برخی از عناصر بازیافتی در فرآیند ساخت آن دخیل باشند ، به احتمال زیاد یک طرح یا آموزش را انتخاب می کنیم! احتمالاً به همین دلیل این کوله پشتی از درود بر ناز که از ضایعات جین و پارچه های دیگر از پروژه های قبلی ساخته شده است ، توجه ما را به خوبی جلب کرد.

2. کوله پشتی هیولا یک چشم

کوله پشتی هیولا یک چشم

شاید کوله پشتی که سعی می کنید جایگزین کنید در واقع متعلق به یکی از بچه های شماست نه شما ، یا شاید بچه های کوچک شما کمی از رنگ ساده و یکدست کیف مدرسه شان خسته شده اند؟ در هر صورت ، در اینجا یک آموزش فوق العاده از لیا گریفیت این به شما نشان می دهد که چگونه سطح و جیب کوله را با یک کره چشم و دندانهای تیز ساخته شده از نمد به منظور تبدیل آن به یک هیولا تزئین کنید!

3. کوله پشتی هیولا کرکی

کوله پشتی هیولا کرکی

داشته باشیم واقعا با ایده جالب ساختن یک کوله پشتی با تم هیولا توجه شما را به خود جلب کرد ، اما در واقع ترجیح می دهید این ایده را یک گام فراتر ببرید ، بافت را اضافه کنید و در واقع خودتان کیف اصلی را بسازید؟ در این صورت ، ما فکر می کنیم که شما یک ضربه واقعی از این کوله پشتی هیولا کرکی دریافت خواهید کرد IdunnGoddess به نظر می رسد سایه پوشیده است

4. کوله پشتی اسم حیوان دست اموز فازی

کوله پشتی اسم حیوان دست اموز

هیولا تنها چیزی نیست که می توانید به کوله پشتی نرم و کرکی تبدیل کنید! فقط در صورتی که کودک کوچک شما طرفدار هیولا نیست اما بافت را دوست دارد ، در اینجا یک کوله پشتی کرکی و زیبا با الهام از اسم حیوان دست اموز را مشاهده می کنید که با دم و گوش کوچک خود همراه است. جزئیات کامل خود کیف را دریافت کنید و ویژگی های پاداش آن با جزئیات عالی در خیلی بدوزیدبه

5. کوله پشتی ساده بوم

کوله پشتی ساده از جنس بوم

آیا واقعاً همیشه برای کوله پشتی های بوم کلاسیک و جاودانه ای که در انواع رنگ های یکدست عرضه می شوند ، نقطه ای نرم داشته اید ، اما شما بودجه کافی برای خرید نام تجاری فعلی را ندارید؟ در این صورت ، ما فکر می کنیم که از کشف آن بسیار خوشحال خواهید شد آدام اتکینز دارای یک آموزش کامل است که به شما می آموزد چگونه خودتان این سبک را با دقت چشمگیر فریب دهید.

6. کوله پشتی ساده با طناب کششی

کوله پشتی ساده با بند کششی

آیا واقعاً شما نیاز به یک کوله پشتی زیبا و زیبا دارید که نیازی به نگه داشتن چیز خاصی ندارد؟ پس شاید شما ترجیح می دهید یک کیف ساده به سبک این کوله پشتی با بند تهیه کنید! ما راه را می پرستیم آلیس و لوئیس از نوارها به عنوان بند در اینجا استفاده می کردند و رنگ آنها را با جزئیات موجود در جیب طرح دار که روی کیف قرار می دادند مطابقت می داد.

7. کوله پشتی kawaii با لحاف

کوله پشتی کاوایی با لحاف

بودی بسیار واقعاً با ایده ساختن یک کوله پشتی پارچه ای از ابتدا شیفته شده اید ، اما شما ایده ای را ندیده اید کاملا هنوز تصمیم خود را گرفته اید؟ سپس در اینجا یک طرح دوست داشتنی دیگر برای توجه شما وجود دارد! نحوه بررسی را بررسی کنید هندمدیا این کوله پشتی زیبا با الهام از کاوایی با استفاده از تکنیک های دوخت و لحاف کاری ساخته شده است.

8. کوله پشتی عریض

کوله پشتی عریض

آیا ایده استفاده از کوله پشتی با ساختار کمتری را مانند کوله پشتی که قبلاً به شما نشان دادیم دوست داشتید ، اما ترجیح می دهید کیف شما دارای یک تاپ باشد که پهن باشد و تا شود ، بنابراین دسترسی آسان تر به چیزها برای شما راحت تر است؟ در این صورت ، ما فکر می کنیم شما ممکن است کمی بهتر با چیزی شبیه به این بوم با الگوی گسترده از بالا کنار بیایید حذف شده به Coutureبه

9. کوله پشتی پارچه ای با جیب

پارچه فل[کولهپشتیباجیب[backpackwithapocket

آیا بچه های کوچک شما به زودی برای اولین بار به مدرسه یا گروه بازی می روند و دوست دارید آنها را با استفاده از کوله پشتی برای شروع کلاس درس شروع کنید ، اما آنها واقعاً چیز زیادی برای حمل ندارند. هنوز؟ سپس سعی کنید آنها را با این پارچه زیبا و مینیاتوری زیبا و کیف فلپ درست کنید تا تنقلاتشان را داخل آن قرار دهید! مجموعه آموزش های DIY مجموعه دارای تمام جزئیات مورد نیاز برای تحقق آن است.

10. کوله پشتی با جیب های زاویه دار

کوله پشتی با جیب های زاویه دار

اگر در واقع لیست ما را مرور کرده اید به این امید که چیزی را پیدا کنید که از نظر شکل یا سبک کمی بیشتر از آنچه تا به حال دیده اید منحصر به فرد باشد ، خوشحال می شویم که صبر شما به ثمر رسیده است! چگونگی آن را بررسی کنید مقداری رذل این کوله پشتی خنک خط A را با جیب های زیپ دار که زاویه طبیعی آن را دنبال می کنند و یک بند زنجیری که روی سینه شما قرار گرفته است ، تهیه کرد.

11. کوله پشتی با الگوی داخلی

کوله پشتی طرح داخلی

آیا واقعاً بین ساختن یک کوله پشتی طبیعی رنگ آمیزی شده اید تا با همه چیز مطابقت داشته باشد و با الگوها و رنگ ها کمی سرگرم کننده تر شوید؟ سپس شاید از این راه لذت ببرید سریع ساخته شده با انتخاب یک رنگ خنثی در بیرون کیف و یک الگوی هیجان انگیز در داخل ، از انتخاب بین دو مفهوم اصلاً اجتناب کردند ، بنابراین هر بار که آنها را از حالت فشرده خارج می کنید ، به نظر می رسد!

12. کوله پشتی از شلوار جین قدیمی

کوله پشتی از شلوار جین قدیمی

ما قبلاً ایده کوله پشتی ساخته شده از پارچه های جین را به شما نشان دادیم ، اما این نسخه جایگزین از یک مفهوم مشابه در واقع شما را ترغیب می کند که از شلوار جین همانطور که هست استفاده کنید! تلویزیون صنایع دستی DIY گام به گام نحوه ایجاد کیف با استفاده از کمر و ساق یک جفت قدیمی شلوار جین پهن برای ساختن قسمت پایین کوله پشتی و یک فلپ بسته است. از نوارهای پای دیگر برای ایجاد بندها و دسته استفاده کنید و با کوتاه کردن کیف با یک پارچه سرگرم کننده دیگر ، کنتراست ایجاد کنید!

13. علاوه بر جیب کوله پشتی سفارشی

علاوه بر جیب کوله پشتی سفارشی

شاید شما هنوز یک کوله پشتی دارید که قابل استفاده است و بسیار خوب کار می کند ، اما نمی توانید آرزو کنید که چند جیب دیگر برای چیزهایی که به آنها نیاز دارید سریع داشته باشید؟ ما قبلاً شناخته شده ایم که کلیدهای خود را در محفظه بزرگ خود گم کرده ایم و مدت زمان زیادی را در جستجوی آنها در عمیق ترین اعماق چیزهایمان صرف کرده ایم ، بنابراین ما واقعاً از این ایده حمایت می کنیم. دریابید که چگونه می توان یک جیب مفید (با رنگ متضاد و همه چیز) به راحتی به کیف شما اضافه کرد کن اندرو دیلیبه

14. کوله پشتی با بند آسان

کوله پشتی ساده با بند و فلپ

آیا در واقع به این فکر کرده اید که چقدر ایده یک کوله پشتی با طناب را دوست دارید اما همیشه کمی نگران هستید که اگر شما به اندازه کافی محکم فشار ندهید ، پوکر در بالا باز می شود؟ سپس شاید دوست داشته باشید با ساخت کیفی که دارای فلپ است نیز کمی امنیت بیشتری به آن اضافه کنید! نگاهی بیندازید که چقدر آسان است atelierRuthبه

15. کوله پشتی رافیا

کوله پشتی رافیه بافندگی

فقط در صورتی که واقعاً به دنبال چیزی هستید که کمی بیشتر تلاش و مهارت می طلبد اما احساس چالش می کنید ، در اینجا یک الگوی کوله پشتی رافیا بافته شده از الهام و تحقق این به شما امکان می دهد ترکیبی از سبک هایی را که قبلاً در این لیست دیده اید و دوست داشته اید ، اما با کمی جزئیات بیشتر و احساس کمی روستایی تر بسازید!

آیا قبلاً نوع دیگری از کوله پشتی DIY تهیه کرده اید که دوست دارید از آن استفاده کنید اما در لیست ما مشاهده نمی کنید؟ همه چیز را در مورد آن به ما بگویید یا ما را در قسمت نظرات به عکس های کیف آماده خود پیوند دهید!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#کوله #پشتی #زیبا #برای #بازگشت #به #مدرسه

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید