اخبار

گهواره های کودک DIY که هیچ والدین دیگری به آن فکر نمی کنند

[ad_1]

گهواره های کودک DIY که هیچ والدین دیگری به آن فکر نمی کنند

تخت نوزاد DIY می تواند به اندازه گزینه های خریداری شده از فروشگاه ایمن، محکم و زیبا باشد. هیچ چیز برای کودک شما خیلی خوب نیست، پس چرا به گهواره هایی بسنده می کنید که توسط شرکت هایی ساخته می شوند که حتی نمی شناسید؟ آنها از نظر ایمنی آزمایش شده‌اند، اما اغلب اوقات نسبت به تخت‌خواب‌هایی که خودتان می‌توانید درست کنید، ایمن‌تر هستند. شما به اندازه کافی خوش دست هستید و ساخت این تخت نوزاد بسیار ساده است.

گهواره های کودک DIY که هیچ والدین دیگری به آن فکر نمی کنند

1) تخت خواب شرکت

https://www.pinterest.ph/pin/127015651966865967/

این کار را خودتان انجام دهید همراه با خواب گهواره به شما این امکان را می دهد که نوزاد خود را نزدیک خود بچسبانید و در عین حال از ایمن بودن آنها اطمینان حاصل کنید. نسخه های بسیار گران قیمتی در بازار موجود است، یا می توانید کمی چوب بگیرید و خودتان یکی بسازید. همیشه هنگام ساخت گهواره برای نوزاد خود مراقب باشید و تمام دستورالعمل ها را دنبال کنید.

2) پایه

تخت نوزاد DIY
تصویر از طریق Pixabay

این تخت نوزاد بسیار ابتدایی یک DIY عالی است پروژه برای شروع روی پای راست برای کودک شما ایده آل است و به راحتی قابل تنظیم است، ساختن آن ساده است و حتی ساده تر است که آن را در اتاق خواب نوزاد خود قرار دهید. این گهواره که در اصل توسط ساخته‌های مشخص ساخته شده است، یک تخت نوزاد تمیز و آسان برای ساخت است.

فروش

Evolur Madison 5 in 1 تاپ منحنی قابل تبدیل، مه خاکستری عتیقه

  • یک لمس فرانسوی – مدیسون با الهام از معماری قرن چهاردهمی شهر کوچک دینان فرانسه، دارای یک تخته سر تمام پانل، تزئینات نفیس آرت دکو، پایه‌های فلوت، قالب‌گیری دو سطحی و یک تخته پا با خطوط مسیریابی است.
  • قابلیت تبدیل 5 در 1 – مدیسون با کیت تبدیل (فروش جداگانه) و تخت خواب ما به تخت کودک نوپا تبدیل می شود. قاب تخت چوبی ما (فروش جداگانه) را اضافه کنید تا آن را به یک تخت با اندازه کامل تبدیل کنید. همچنین دارای 3 تنظیم ارتفاع تشک است
  • FINISH بی انتها – مدیسون در رنگ آنتیک میست موجود است که مکمل هر طرح رنگی است و برای مهد کودک پسرانه یا دخترانه مناسب است. تخت کودک از چوب سخت خشک شده در کوره با روکش های ظریف ساخته شده است
  • اول ایمنی – گهواره های ما با بالاترین استانداردهای ایمنی ساخته شده اند که مطابق با استانداردهای تعیین شده توسط CPSC، JPMA و ASTM هستند. هر یک از گهواره های ما تحت آزمایش های دقیق توسط آزمایشگاه های مستقل برای انطباق با تمام مقررات تخت خواب های ایالات متحده و کانادا قرار می گیرند.
  • یک سرمایه گذاری مادام العمر – قطعات هماهنگی را از مجموعه Evolur Madison ما انتخاب کنید، مانند کمد دو نفره، صندوقچه بلند، کلبه/قفسه کتاب و میز تختخواب برای ایجاد یک مهد کودک جاودانه. ابعاد تخت خواب 58.60 اینچ L x 31.10 اینچ W x 51.50 اینچ ارتفاع است

3) تخت با دروازه

گهواره های DIY کودک را که هیچ والدین دیگری فکر نمی کنند در https://diyprojects.com/diy-baby-cribs-no-other-parent-thought-of/ بررسی کنید

این گهواره دارای دروازه ای است که پایین می آید و امکان دسترسی منظم به نوزاد یا کودک نوپا را فراهم می کند. بدون دریچه دریچه بلند کردن نوزاد از گهواره دشوار است، اما دریچه ای مانند آنچه در این شماتیک وجود دارد، گهواره بزرگی را برای نوزاد ایجاد می کند که استفاده و کارکرد آن آسان است. دروازه.

4) کاج لکه آبی

این تخت از چوب صاف و ظریف با رنگ های مختلف ساخته شده است که به زیبایی طبیعی اجازه می دهد تا ظاهر شود و به شدت بایستد در حالی که هنوز آنقدر محکم است که سال ها توسط یک کودک نوپا کوبیده شود. یک تخت فوق العاده قوی که می توانید به راحتی آن را خودتان بسازید.

تبلیغ پرچم عقاب
shadow-birds-20-per

5) بچه خارج از منزل

https://www.instagram.com/p/9QMTPGvXfz/

این تخت از تخته سه لا و با درختان خشک شده برای میله ها ساخته شده است، که افزودنی عالی برای هر بچه ای است که در فضای باز است. این یک گهواره به زیبایی ساخته شده است، برای یک کوچولوی شگفت انگیز. هیچ چیز در دنیا بهتر از یک مکان امن برای خواب نیست و واضح است که این تخت نه تنها امن است، بلکه مکانی عالی برای دیدن رویاهای شیرین تا شب است.

فروش

گهواره و تعویض صندلی کناری ثابت Storkcraft Portofino 4 در 1، اسپرسو، به راحتی به تخت خواب کودک نوپا یا تخت کامل تبدیل می شود، تشک سه حالته با ارتفاع قابل تنظیم (تشک شامل نمی شود)

  • طراحی قابل تبدیل: تخت خواب ثابت Storkcraft Portofino به راحتی از تخت به تخت کودک نوپا/تخت خواب روزانه و حتی تخت کامل تبدیل می شود! این گهواره همه کاره برای کودک شما از دوران کودکی تا نوجوانی مکانی راحت برای خوابیدن فراهم می کند.
  • ALL IN ONE: با راحتی یک ایستگاه تعویض اضافه شده با پد تعویض مقاوم در برابر آب، 3 کشو، قفسه های باز، و یک ریل کودک نوپا برای تبدیل طراحی شده است.
  • ارتفاع تشک قابل تنظیم: با ارتفاع قابل تنظیم تشک، تخت خواب تبدیل پذیر Storkcraft Portofino کودک شما را در تختی که با آنها رشد می کند ایمن و راحت نگه می دارد. این تخت خواب قابل تغییر، قابل تنظیم و همه کاره می تواند تا آخر عمر کودک شما را دوام بیاورد (تشک شامل آن نمی شود).
  • GREENGARD GOLD دارای گواهینامه: غربالگری برای بیش از 10000 ماده شیمیایی و ترکیبات آلی فرار (VOCs) که هوای داخل خانه را آلوده می کنند.
  • تنها یک مورد نیاز دارید: با مجموعه ای از تزئینات مدرن، تخت نوزاد Storkcraft با هر دکوراسیون مهد کودک هماهنگ است. تخت خواب استورک کرافت می تواند تنها تختی باشد که می توانید برای فرزندتان بخرید، زیرا برای رشد با فرزندتان به چند مرحله تبدیل می شود.

6) گهواره خانه مزرعه

https://www.instagram.com/p/BZ3aVNZA_i8/

این گهواره با در نظر گرفتن درهای انبار طراحی شده است که برای بچه های بیرون از خانه که عاشق گاو، مرغ، اسب و غیره هستند طراحی شده است. گهواره ای زیبا با فضای کافی برای تکیه گاه کرکی در سرتاسر این گهواره وقتی به درستی ساخته شود، می تواند رویاهای شیرین و بی پایانی را به کودکی که در پناهگاه امن خود می خوابد، ارائه دهد. ساخته شده با پالت ها بسیار شبیه درب انبار و رنگ آمیزی شده تا زیبایی طبیعی را در چوب نمایان کند.

7) تخت ماشین

https://www.pinterest.ph/pin/525936062716393029/

این تخت ماشینی بامزه دارای یک میز تعویض است که در داخل آن تعبیه شده است و با فضای زیاد می توانید مطمئن باشید که کوچولوی شما در تمام طول شب رویای مسابقه را خواهد داشت. با یک سمت پایین می‌توانید به راحتی نوزاد خود را بیرون بیاورید و توانایی انجام این کار را خودتان به همراه این ساختار به راحتی می‌توانید اطمینان حاصل کنید که تخت کودک رویاهای خود را در مهد کودک به دست می‌آورید. ته نشین نشدن در اینجا کلید اصلی است، به خصوص زمانی که ساخت می تواند کمی سخت باشد.

8) گهواره کج، “زندگی بالا”

این گهواره کمی شیب دارد و به شما امکان می‌دهد تا نوزاد خود را در دست بگیرید و آن را بازیابی کنید، در حالی که یک تخت به اندازه کافی بلند نگه دارید تا اطمینان حاصل کنید که کودک شما تصادفاً بیرون نمی‌افتد. یک تخت خواب ایمن و آسان برای ساخت، این زیبایی کوچک، اگر درست ساخته شود، می تواند بالا و پایین بیاید و اطمینان حاصل شود که می توانید تخت را در صورت لزوم تغییر دهید تا اطمینان حاصل شود که بچه های شما مشکلی با ماندن در ایستگاه خواب خود در طول شب ندارند. این یک طراحی عالی است که توسط یک استاد نجاری ساخته شده است و برای افرادی که می‌خواهند تختخواب خود را برای نوزادان خود بسازند.

نوزادان گرانبها هستند و اطمینان از داشتن بهترین تخت ممکن برای کودکتان لازم نیست گران یا پیچیده باشد. بدون توجه به نوع اتاق، تم یا سبکی که می‌خواهید تخت کودکتان باشد، می‌توانید از ابتدا اتاق خود را بسازید. شما نباید چیزی کمتر از بهترین ها را برای کودک خود بپذیرید، و ساختن تخت خواب او با دو دست خود یکی از بهترین راه های ممکن برای نشان دادن مراقبت شما از او است و در عین حال از خرید تخت خواب ارزان قیمت صرفه جویی می کنید.

Evolur Madison 5، 1 تخت خواب قابل تبدیل بالا منحنی، خاکستری هوازده

  • مدیسون با الهام از معماری قرن چهاردهمی شهر کوچک دینان فرانسه، دارای یک تخته سر تمام پانل، تزئینات نفیس آرت دکو، پایه‌های فلوت، قالب‌گیری دو سطحی و تخته پا با خطوط مسیریابی است.
  • ابعاد محصول – 58.6 اینچ L x 31 اینچ D x 51.5 اینچ ارتفاع
  • تختخواب های ما با بالاترین استانداردهای ایمنی ساخته شده اند که مطابق با استانداردهای تعیین شده توسط CPSC، JPMA و ASTM هستند. هر یک از گهواره های ما تحت آزمایش های دقیق توسط آزمایشگاه های مستقل برای انطباق با تمام مقررات تخت خواب های ایالات متحده و کانادا قرار می گیرند.
  • مدیسون در رنگ آنتیک میست موجود است که مکمل هر طرح رنگی است و برای مهد کودک پسرانه یا دخترانه مناسب است. تخت کودک از چوب سخت خشک شده در کوره با روکش های ظریف ساخته شده است
  • مدیسون با کیت تبدیل ما (به طور جداگانه فروخته می شود) و تخت خواب به تخت کودک نوپا تبدیل می شود. قاب تخت چوبی ما (فروش جداگانه) را اضافه کنید تا آن را به یک تخت با اندازه کامل تبدیل کنید. همچنین دارای 3 تنظیم ارتفاع تشک است

همیشه هر چیزی را که می توانید بسازید، تا بتوانید وسایلی را که درست می کنید در زمانی که بچه هایتان بزرگتر می شوند به آنها بدهید. این تخت‌خواب‌ها همه این کار را خودتان انجام می‌دهند و به شما این امکان را می‌دهند که تختخواب خود را مطابق میل خود بسازید و بسازید. سفارشی کردن همه چیز در مورد آن، حتی قبل از اینکه به تخت کودک نیاز داشته باشید. اگر از ابتدا برایشان تخت بسازید، فرزندانشان و احتمالاً حتی نوه هایشان از آن تخت استفاده خواهند کرد.

آیا هیچ یک از این گهواره های خود را امتحان کرده اید؟ همه چیز را در نظرات به ما بگویید

تبلیغ جی آبی

مقالات بیشتر کودک DIY

12 ایده شایان ستایش کیک پوشک DIY که هر کسی می تواند درست کند

چگونه دستمال مرطوب کودک خود را خودتان بسازید [VIDEO]

ردیابی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *


با استفاده از این فرم، شما با ذخیره و مدیریت داده های خود توسط این وب سایت موافقت می کنید.
*




[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#گهواره #های #کودک #DIY #که #هیچ #والدین #دیگری #به #آن #فکر #نمی #کنند

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *