به نقاشیا خوش آمدید، در خدمت شما هستیم

در نقاشیا فروشگاه خود را داشته باشد

نقاشیا این امکان را برای تولیدی ها ، طراحان عروسک و دیگر دست سازه ها فراهم کرده تا بتوانند محصولات خود را در جای بهتری به فروش برسانند، شما میتوانید در سایت نقاشیا به شکل رایگان محصولات خود را به فروش بگذارید ، برای اطلاعات بیشتر جهت همکاری مشخصات خود همراه نوع محصول و نمونه محصول را از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید.

شرایط بازاریابی

بازاریابان سایت نقاشیا با ثبت نام خود تمامی بندهای قوانین بازاریابی و قوانین و مقررات سایت را باید پذیرفته باشند. ممکن است قوانین گاهی اضافه شود یا تغییر کند، لذا بازاریابان باید به صورت دوره ای به صفحه قوانین که همیشه در سایت نقاشیا در دسترس است وارد گشته و آن را مطالعه نمایند.

اما نحوه ی عملکرد بازاریابان

بعد از ثبت نام، برای هر بازاریاب توسط سایت کدی اختصاصی به شماره موبایل بازاریاب ارسال میشود.

بازاریاب حین تبلیغ و دریافت سفارش کد خود را به خریداران داده و “خریداران” هنگام خرید از سایت در بخش توضیحات سفارش ،کد معرف را وارد میکنند و به ازای هر سفارش 10 هزارتومان به حساب بازاریاب واریز خواهد شد.

میزان دریافتی هر بازاریاب به فعالیت خود بستگی داشته ، گروهی ماهیانه حداقل 2 میلیون دریافتی دارند و گروهی 800 هزارتومان.

بند یک: در هنگاه ثبت نام یا در ویرایش های حساب کاربری، بازاریابان باید اطلاعات خود را به صورت دقیق و بدون هیچ خطایی وارد کنند. مسئولیت اتفاقات بعدی که به سبب درج اشتباه مشخصات بازاریابان رخ خواهد داد به عهده خود بازاریاب است.

بند دو: درآمد بازاریابان هر ماه در تاریخ یکم بنا به درخواست آنان به حساب بانکی واریز می شود.

بند سه: تبلیغ در سایت های غیر قانونی قابل پیگیری است و در صورت مشاهده حساب بازاریاب خطاکار مسدود می شود.

بند چهار: هیچ اجباری در شرکت در برنامه بازاریابی سایت نقاشیا وجود ندارد و بازاریابان به خواست خود با قبول قوانین ثبت نام به عمل می آورند.

کارت ملی

  • فایل ها را به اینجا بکشید
    Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, Max. file size: 1 GB.