مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

الگوهای غذایی بازی قلاب بافی عالی

[ad_1]

  1. صفحه اصلی
  2. زندگي كردن

الگوهای غذایی بازی قلاب بافی عالی

وقتی نوبت به استفاده از مهارت های قلاب بافی برای بچه هایمان می رسد، می توانیم معمولا پیدا می شود برای آنها انواع کلاه، ژاکت و دمپایی درست می کند. با این حال، گاهی اوقات سرگرم کننده است که وارد حوزه های خلاقانه تر الگوهای قلاب بافی شویم و دست خود را در ساخت اسباب بازی امتحان کنیم! با این حال، بچه‌های ما کمی بزرگ‌تر شده‌اند، بنابراین اخیراً به تکه‌های قلاب‌بافی کوچکی توجه کرده‌اند که به‌دلیل اندازه کوچک و تازگی‌شان، به جای اینکه دیگر می‌خواهند با عروسک‌ها و خرس‌های عروسکی بازی کنند، مرتب به نظر می‌رسند. به همین دلیل است که ما اخیراً چنین جستجوهای گسترده ای برای الگوهای غذایی بازی انجام می دهیم! برخی از آنها بزرگتر و برخی از آنها مینیاتور هستند و بیشتر در امتداد سبک قلاب بافی آمیگورومی هستند، اما همه از آنها در هر صورت ساده و زیبا هستند!

فقط در صورتی که شما هم مانند ما مجذوب ایده ساخت غذاهای قلاب بافی شده اید، این 15 الگوی فوق العاده را که به شما در تهیه انواع غذاها کمک می کند، بررسی کنید.

1. غذای شاد قلاب بافی

غذای شاد قلاب بافی

آیا فرزندان شما همیشه از طرفداران بزرگ غذاهای شاد مک دونالد بوده اند؟ خب، قطعاً این ایده هوشمندانه ای است که تعداد آنها را محدود کنید واقعی آنها به طور منظم وعده های غذایی شاد می خورند، اما هیچ چیز نمی گوید که نمی توانند تظاهر کن برای خوردن سیب زمینی سرخ کرده و ناگت مورد علاقه خود در حین بازی! به همین دلیل است که ما این الگوی قلاب بافی کوچک Happy Meal را دوست داشتیم طرح های قلاب بافی N’ Play خیلی زیاد. حتی با بسته های سس گوجه فرنگی نیز همراه است!

2. کیک میوه ای آمیگورومی

کیک میوه ای آمیگورومی

همه در زندگی واقعی کیک میوه ای را دوست ندارند، به خصوص اگر در مورد نوع بسیار غلیظ و نه چندان خوش طعمی صحبت می کنید که بسیاری از مردم در زمان کریسمس به عنوان یک سنت آن را سرو می کنند، خواه از طعم آن لذت ببرند یا نه. با این حال، وقتی صحبت از نسخه قلاب‌بافی دوست‌داشتنی چیزهای واقعی می‌شود، باید قبول کنیم که این کیک میوه‌ای قلاب‌بافی کوچک و زیبا به چیز واقعی ارجحیت دارد! بررسی کنید که چگونه پیکورلا نه تنها شکل اصلی کیک را قلاب بافی کرد، بلکه چندین برش میوه قلاب بافی شایان ستایش را نیز در بالا اضافه کرد.

3. دونات قلاب بافی سرگرم کننده

دونات های قلاب بافی جالب

اگر می خواهید قلاب بافی کردن غذاهای خود را شروع کنید، ترجیح می دهید چیزی درست کنید که در رنگ های مختلف باشد تا بتوانید واقعا خلاق باش؟ در آن صورت، ما قطعا فکر می کنم باید نگاهی به چگونگی آن بیندازید ام جی کارلوس این دونات های قلاب بافی شایان ستایش را درست کرد! علاوه بر آموزش نحوه درست کردن شکل اصلی دونات (که در واقع ساده‌تر از آنچه به نظر می‌رسد)، آموزش آن‌ها همچنین شما را در فرآیند افزودن جزئیاتی مانند آیسینگ، نم نم و پاشیدن، که همگی از نخ ساخته شده‌اند، راهنمایی می‌کند.

4. صبحانه سوسیس قلاب بافی

صبحانه سوسیس قلاب بافی

اگر می‌خواهید بچه‌هایتان را وادار به بازی کردن غذا کنید تا بتوانند عادات غذایی موجود در زندگی واقعی را تقلید کنند، آیا ترجیح می‌دهید همه وعده‌های غذایی را برای آن‌ها درست کنید تا مجموعه‌ای کامل از غذاها را انتخاب کنند؟ در این صورت، باید حتماً برای آنها صبحانه هم درست کنید! به همین دلیل است که ما این الگوی سوسیس، تخم مرغ و چیپس را بسیار دوست داشتیم. Bottle Top Boy شما را گام به گام در فرآیند ساخت هر چیز و همچنین نحوه تغییر رنگ زرده تخم مرغ راهنمایی می کند.

5. سوشی و کوفته قلاب بافی

سوشی و کوفته های قلاب بافی

انگار ایده ساختن مجموعه کاملی از قطعات سوشی قلاب بافی به خودی خود به اندازه کافی شایان ستایش نبود، این الگو از غذای آمیگورومی با ساختن تکه‌های سوشی خود هر دو در اندازه کوچک، دو بار دیگر به فاکتور جذابیت می‌رسند و با اضافه کردن لبخندهای ریز آنها را کاوایی کنید! این آموزش به شما نشان می دهد که چگونه شکل های مناسب بسازید، چگونه رنگ ها را برای قسمت های مختلف سوشی عوض کنید. و چگونه می توان جزئیات کوچک کاوایی را با دوخت و دوخت دقیق اما بسیار ساده اضافه کرد. ما آنقدر این الگو را دوست داریم که در واقع قبلاً نخ را خریداری کرده و آن را چاپ کرده ایم تا بتوانیم اساساً بلافاصله آن را بسازیم!

6. بشقاب میوه و سبزیجات قلاب بافی

ظرف میوه و سبزیجات قلاب بافی

شاید شما واقعاً به دنبال این هستید که غذای بازی خود را بسازید تا بتوانید از آن به عنوان ابزار آموزشی استفاده کنید در حالی که بچه هایتان در مورد گروه های مختلف غذایی یاد می گیرند؟ خوب، مطمئناً می‌توانید از خاک رس اسباب‌بازی‌های غذایی بسازید یا پارچه‌های مخملی بدوزید، اما ما نسبت به این میوه‌ها و سبزیجات قلاب‌بافی‌شده بسیار بی‌تفاوت هستیم! قلاب بافی ورونیکا کی شما را در فرآیند ساخت انواع غذاها به صورت مینیاتوری راهنمایی می کند، از جمله لیمو، هندوانه، بروکلی، آووکادو، هویج و غیره.

7. فراپاچینو قلاب بافی

فراپاچینوهای قلاب بافی

آیا فرزندانتان همیشه به نوشیدنی‌های قهوه‌ای که هنگام ملاقات با دوستانتان در کافه‌های محلی می‌خورید، چشم دوخته‌اند، اما به دلیل کافئین بالا هرگز اجازه نمی‌دهید جرعه‌ای بنوشند؟ ما متوجه می‌شویم، به‌ویژه اگر از فراپوچینو لذت می‌بریم، بچه‌های ما شروع به آرزو می‌کنند که ای کاش می‌توانستند مقداری هم بخورند. به همین دلیل است که ما در واقع آنها را مجبور کردیم که خودشان فراپوچینو بازی کنند! این الگو از غذای آمیگورومی به طرز شگفت آوری ساده بود و برای اضافه کردن جزئیات زیبا نیز و اکنون بچه های ما می توانند با خیال راحت تظاهر کنند که خودشان به قهوه می روند.

8. هندوانه قلاب بافی

هندوانه قلاب بافی

شاید شما واقعاً در قلاب بافی پیشرفته‌ترین فرد نباشید، اما همچنان در مورد درست کردن غذاهای قلاب بافی از خودتان مصمم هستید، تا زمانی که چیزی به اندازه کافی ساده باشد که بتوانید کار کنید؟ خوب، اگر برای اضافه کردن جزئیات آماده هستید که حداقل کمی بخیه بزنید، ما کاملاً فکر می کنیم که می توانید این برش های هندوانه قلاب بافی شایان ستایش را بدون مشکل انجام دهید! دریابید که چگونه آنها گام به گام ساخته شده اند درهم پیچیده.

9. بستنی های آمیگورومی

بستنی های آمیگورومی

خواه زمان تابستان باشد یا نباشد، آیا قصد دارید چیزی سرگرم کننده و تابستانی بسازید تا روحیه خود را بالا ببرد و رنگی به زندگی تان تزریق کند؟ خب، ما نیز از طرفداران بزرگ رنگ‌های روشن و ترکیب‌های سرگرم‌کننده هستیم، بنابراین مطمئناً نمی‌توانیم بگوییم که شما را سرزنش می‌کنیم! به همین دلیل است که این بستنی های قلاب بافی کوچک و شایان ستایش توجه ما را به خود جلب کرد! علاوه بر این واقعیت که آن‌ها فقط بر اساس رنگ‌هایشان شاد به نظر می‌رسند، ما نیز به لطف لبخندهای کوچک کاوائی‌شان، به زیبایی این خوراکی‌های سبک آمی‌گورومی جذب شده‌ایم. نحوه ساخت آنها را با جزئیات بیشتر ببینید غذای آمیگورومی.

10. چاشنی های قلاب بافی

چاشنی های قلاب بافی

اگر قصد دارید انواع مختلف غذاهای بازی درست کنید، درست است که برای آن غذاها نیز چاشنی درست کنید، درست است؟ در زندگی واقعی، ما یخچال خود را اینگونه ذخیره می کنیم، پس چرا که نه! ما عاشق راه هستیم طرح های قلاب بافی N’ Play به شما نشان می‌دهد که چگونه با برچسب‌های دوخته شده با دست، اسباب‌بازی‌های کوچکی به شکل چاشنی درست کنید که به کودکان شما در تشخیص حروف و خواندن کمک می‌کند.

11. پنکیک میوه ای قلاب بافی

پنکیک های میوه ای قلاب بافی

آیا وقتی شروع به صحبت در مورد گزینه های صبحانه قلاب بافی کردیم واقعاً توجه شما را جلب کردیم اما شما می خواهید بچه های خود را مطلق کنید؟ مورد علاقه غذای صبحگاهی به طوری که آنها می توانند سرگرم کننده اضافی بازی؟ خب، در خانه ما، پنکیک ها و کرپ ها همیشه در هر صبحی بیشترین تاثیر را دارند، پس تصور کنید وقتی این الگوی شایان ستایش را پیدا کردیم چقدر هیجان زده شدیم. کشو کاردستی! حتی رویه ها قلاب بافی شده اند و آنقدر زیباست که به سختی می دانیم با خودمان چه کنیم.

12. پای کدو تنبل قلاب بافی با تکه ها

پای کدو تنبل قلاب بافی با تکه ها

اگر می‌خواهید از بچه‌هایتان یک اسباب‌بازی قلاب‌بافی بسازید، آیا ترجیح می‌دهید که در واقع نوعی عنصر شامل بازی داشته باشد؟ سپس ما احساس می کنیم که شما هستید واقعا این الگوی پای کدو حلوایی شایان ستایش که روی آن مشخص شده است را دوست دارم کمی از این و کمی از آن! آن‌ها به شما نشان می‌دهند که چگونه نه تنها چهار تکه پای کوچک را که می‌توانید بیرون بکشید و سرو کنید، بلکه یک پایه پای را نیز قلاب‌بافی کنید که می‌توانید تکه‌ها را درون آن قرار دهید تا یک کل بسازید! ما دوست داریم که هر قطعه با کمی خامه فرم گرفته در بالا درست شود.

13. ساندویچ قلاب بافی BLT

ساندویچ قلاب بافی

آیا سعی کرده‌اید بچه‌هایتان را در درست کردن ناهار مدرسه‌شان و چیدن مواد تشکیل‌دهنده خود درگیر کنید، اما می‌خواهید آن را به یک بازی سرگرم‌کننده تبدیل کنید تا آنها واقعاً از خودشان لذت ببرند؟ در آن صورت، ما قطعا پیشنهاد می کنید به این الگوی ساندویچ قلاب بافی شایان ستایش که توسط ساخته شده است نگاهی بیندازید بین انگشتان من! این الگوی خاص شما را در فرآیند ساخت BLT راهنمایی می‌کند، بنابراین بیکن، کاهو و گوجه‌فرنگی را قلاب‌بافی می‌کنید، اما اگر احساس می‌کنید به اندازه کافی پیشرفته هستید که با شکل‌های خودتان آزمایش کنید، می‌توانید هر نوع ساندویچی را درست کنید. !

14. کیک تولد قلاب بافی

کیک تولد قلاب بافی

آیا واقعاً به دنبال یک ایده غذای قلاب‌بافی بوده‌اید که می‌تواند هدیه خوبی برای تولد فرزندتان باشد، اما دوست دارید چیزی باشد که او بتواند بعد از یک روز خاص با آن به بازی ادامه دهد؟ سپس ممکن است یک تکه کیک تولد قلاب بافی شاد باشد فقط آنچه شما به دنبال آن هستید! Crafter Me را تکرار کنید به شما نحوه ساختار و رنگ آمیزی آن را نشان می دهد و حتی نحوه اضافه کردن اسپرینکل ها به بالا با انجام کمی مهره زدن.

15. بادمجان قلاب بافی

پردازش با snapseed

ما می دانیم که قبلاً الگویی به شما نشان دادیم که به شما یاد می دهد چگونه یک بشقاب کامل از میوه ها و سبزیجات درست کنید، اما همچنین می دانیم که این الگو در واقع گم شده بود. فقط چند سبزی که ممکن است بخواهید به بچه‌هایتان با آنها آشنا کنید تا آنها را دوست داشته باشند. به همین دلیل فکر می کردیم این مدل قلاب بادمجان خیلی بامزه است! نحوه درست کردن شکل و اضافه کردن ساقه را پیدا کنید استودیو Etsy.

آیا الگوهای دیگری برای غذاهای بازی کاملاً شایان ستایش قلاب بافی کرده‌اید، اما آن‌هایی را که بچه‌هایتان بیشتر دوست داشتند را در لیست ما نمی‌بینید؟ عکس هایی از غذاهای قلاب بافی تمام شده خود را به ما نشان دهید یا ما را در قسمت نظرات به الگوی پیوند دهید!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.





[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#الگوهای #غذایی #بازی #قلاب #بافی #عالی

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید