مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

این 15 قطعه ذخیره سازی بهترین راه برای سازماندهی آن اسباب بازی ها هستند

[ad_1]

  1. صفحه اصلی
  2. زندگي كردن

این 15 قطعه ذخیره سازی بهترین راه برای سازماندهی آن اسباب بازی ها هستند

از اتاق بازی گرفته تا اتاق خواب، داشتن انبوهی از اسباب‌بازی‌ها در هر فضا، وقتی بچه‌هایی در خانه هستند، آسان است. خوشبختانه، روش‌های مختلفی برای ذخیره‌سازی آن‌ها تا زمانی که زمان پخش فرا می‌رسد وجود دارد. این 15 قطعه ذخیره‌سازی برخی از بهترین راه‌ها برای جمع‌آوری و سازمان‌دهی همه این زیورآلات، عروسک‌ها، بلوک‌ها، بازی‌ها و موارد دیگر هستند. بیایید نگاهی بیندازیم، آیا؟

1. نیمکت ذخیره سازی هاپسکاچ

نیمکت ذخیره سازی هاپسکاچ

ما این دوره از الهام را شروع می کنیم هایندل با این سطل اسباب‌بازی آسان که به شما امکان می‌دهد به سبکی از هم جدا شوید. این کار در تمام زوایای خانه به. از اتاق بازی بچه ها گرفته تا اتاق نشیمن، شیک و مرتب و بدون هیاهو است.

2. سطل مستطیلی راه راه

سطل ذخیره مستطیل صورتی

اگر به دنبال یک سطل اسباب‌بازی کلاسیک هستید از این قطعه بوم هدف نجات دهنده مطلق خواهد بود. این جذاب است، به راحتی می توان در اطراف حرکت کرد، و بسیار نگه می دارد! اگر به مکانی برای همه «شانس‌ها و پایان‌ها» نیاز دارید، مطمئناً این کار به شما کمک خواهد کرد.

3. Emily & Meritt Canvas Pom Pom Storage

محل نگهداری بوم پوم پوم امیلی مریت

ما واقعاً عاشق این سطل‌های بومی شیک و پوم پوم هستیم PBK. آنها شیرین هستند، از نظر سبک و همچنین از نظر نحوه استفاده از آنها همه کاره هستند. اکنون جهش کنید تا جزئیات را حتی بیشتر بررسی کنید.

4. سازمان دهنده اسباب بازی بچه ها Honey Can Do

عسل می تواند سازمان دهنده اسباب بازی بچه ها را انجام دهد

این نوع سازمان‌دهنده اسباب‌بازی، قدیمی اما خوب، مدت زیادی است که وجود داشته است. اما مدتی است که می گذرد چون خیلی خوب کار می کند! آن را بررسی کنید در والمارت – همچنین در یک نسخه صورتی می آید!

5. تنه اسباب بازی FLYTTBAR

تنه اسباب بازی Flyttbar از ikea

اینجا یک سطل اسباب‌بازی آسان دیگر است که جادار است و به راحتی می‌توان آن را جابه‌جا کرد. ما این طرح سرگرم کننده را در اینجا پیدا کردیم IKEA و ما فکر می کنیم این چاپ ها بسیار جذاب هستند. واقعا چیزی برای همه نوع بچه ها وجود دارد!

6. نیمکت ذخیره سازی اسباب بازی نسخه محدود KidKraft

نسخه محدود + اسباب بازی + انبار + نیمکت

Wayfair قطعات زیبای زیادی نیز دارد این نه تنها یک جعبه اسباب بازی است، بلکه به عنوان یک نیمکت برای کودک شما نیز عمل می کند. کتاب‌ها، عروسک‌ها و پیوند را در داخل آن ذخیره کنید و سپس از آن به‌عنوان گوشه‌ای برای مطالعه برای زمانی که چیزهای خوب در عصر کنار گذاشته می‌شوند، استفاده کنید.

7. واحد نگهداری 4 کشو لیموناد صورتی

انباری 4 کشو لیموناد صورتی

فروشگاه کانتینری تمام رویاهای سازمان شما را به حقیقت تبدیل می کند. نگران نباشید، رنگ‌های «پسرانه‌تر» دیگری برای انتخاب وجود دارد، اما این واحد ذخیره‌سازی لیموناد جذابیت زیادی دارد. و در مورد چیزهایی که می تواند مرتب کند – از ریزه کاری های کوچک گرفته تا لوازم هنری، فرصت های زیادی دارد!

8. میز و صندلی قلب با فضای ذخیره سازی

ست میز و صندلی قلب با انباری

KidKraft به دلیل داشتن بسیاری از اسباب بازی ها و ایده های ذخیره سازی فوق العاده شناخته شده است. و با این قطعه، هر دو را دریافت می کنید! این یک ست میز و صندلی است که کوچولوها می توانند با آن تظاهر کنند و تصور کنند. اما در پایان روز، فضای ذخیره‌سازی برای کمک به تمیز کردن وجود دارد!

9. سطل های نگهداری پشم نمدی

سطل های نگهداری پشم نمدی

گاهی اوقات تنها چیزی که نیاز دارید سطل های زباله مناسب است. این تکه های نمدی پشمی از R&H عزیزم می توانند در داخل سیستم های کوچک جا شوند یا به تنهایی بایستند. آنها واقعا همه کاره هستند و بیشتر از آنچه فکر می کنید نگه می دارند!

10. ذخیره سازی کیسه کاغذی سفارشی

ذخیره سازی اسباب بازی سفارشی شده از etsy

مانند سطل های بوم ما، این کیسه های کاغذی را می توان برای سازماندهی اسباب بازی ها بسیار مورد استفاده قرار داد. شما به راحتی می توانید آنها را از بین ببرید Etsy و آنها را نیز با نام کوچولوی خود شخصی سازی کنید. و آن ستاره ها، غمگین هستند!

11. کشوی انباری استیل

کشوی ذخیره سازی استیل

این کشوهای زیبا می توانند به صورت مخفیانه در زیر تخت ها و کمدهایی که کمی فاصله بین لبه و کف دارند قرار بگیرند. شما می توانید این ها را در اتاق و تخته در رنگهای متنوع به لطف این نوآوری ها، کتاب ها، تجهیزات ورزشی و موارد دیگر را ذخیره کنید.

12. جعبه اسباب بازی سفید قابل انباشته شدن 2 بن سطح بالا

جعبه اسباب بازی سفید قابل انباشته شدن 2 سطل به سطح بالا

سرزمین نود این جعبه‌های اسباب‌بازی روی هم را در آستین خود دارد. می توانید آنها را به تنهایی استفاده کنید یا یک جفت بخرید! آنها را با تمام چیزهای بچه ها پر کنید و نه تنها از سازمان، بلکه از سبک شیک قطعه بهره مند شوید.

13. سازمان دهنده سطل پلاستیکی میکی موس

سازمان دهنده سطل پلاستیکی میکی موس

بچه های دلتا قطعات زیادی دارد که بچه ها دوست خواهند داشت. و شکی نیست که با این اضافه شدن به اتاق بازی لبخندی برانگیخته نخواهید کرد. شما هم می خندید، زیرا تمام اسباب بازی ها در آخر شب برداشته می شوند و جایی خواهند داشت.

14. سطل بازار دوبل با تقسیم کننده

سطل بازار دوبل با تقسیم کننده

در اینجا یک قطعه دیگر از PBK که نظر ما را جلب کرد این یک قطعه منحصر به فرد است که کار را انجام می دهد و یک طراحی عالی برای استفاده در تمام خانه است. شما می توانید آن را در اتاق نشیمن یا در اتاق خواب به عنوان یک گزینه chicer استفاده کنید.

15. Toy Caddy

جعبه اسباب بازی کوچک از خرید خرید کودک

و در نهایت، سر به سمت خرید خرید BABY و یکی از این پسران اسباب بازی قابل تنظیم را گیر بیاندازید! کوچولوهای شما می توانند قطعات مورد علاقه خود را تمیز کرده و حمل کنند. همه آن اسباب بازی های کوچک اکنون جای خود را در خانه دارند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.





[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#این #قطعه #ذخیره #سازی #بهترین #راه #برای #سازماندهی #آن #اسباب #بازی #ها #هستند

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید