مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

این 15 کاردستی کریسمس برای کودکان تعطیلات را به درستی آغاز می کند

[ad_1]

  1. صفحه اصلی
  2. زندگي كردن

این 15 کاردستی کریسمس برای کودکان تعطیلات را به درستی آغاز می کند

دستمال کاغذی، بشقاب کاغذی، پوم پوم، تفنگ و چوب چسب، نشانگر، مداد، قیچی، و موارد دیگر! این فصل زمان مناسبی برای جمع کردن خانواده دور میز و خلاقیت است. با وجود دانه‌های برف، بابانوئل و رنگ‌های پر جنب و جوش که در خط مقدم الهام‌بخش ما قرار دارند، «موارد هنری» زیادی وجود دارد که می‌توان در آن غواصی کرد. و با این 15 کاردستی های کریسمس برای بچه ها، تعطیلات را در سمت راست و جشن ترین پای خود آغاز خواهید کرد. بیایید نگاهی بیندازیم، درست است؟

1. زیور آلات آب نبات

زیور آلات آب نبات

یک پروژه کوچک یک مشت آب نبات برداشت و آن را به زیور آلات کریسمس تبدیل کرد. بچه‌ها دوست دارند چیزی خاص برای نمایش روی درخت بسازند و از تماشای این نعناع‌های چرخان که با هم به شکل‌های جشن ذوب می‌شوند، لذت خواهند برد. همین الان بالا بروید و DIY را بگیرید!

2. آدم برفی نعنایی

آدم برفی نعناع فلفلی یخ زده

شما از مقداری نعناع نیز برای این DIY استفاده خواهید کرد! بچه ها دوست دارند آدم برفی خودشان را در یک شیشه بسازند! و همچنین یک پروژه ارزان برای تامین مالی است! جزئیات را در روز زن.

3. کوزه های گوزن شمالی

کوزه های خوراکی کریسمس

پروژه های کوچک دیوانه از رودولف به عنوان الهام بخش این کوزه های سرگرم کننده استفاده کرد. بچه ها را بگیرید و از آنها بخواهید که در خلق آنها کمک کنند. آنها را با آب نبات پر کنید و سپس آنها را به معلمان، مربیان یا همسایگان هدیه دهید!

4. پوست آدم برفی

کاردستی آدم برفی خوراکی

HGTV با یک کاردستی خوراکی همراه شد که بچه ها دوست دارند آن را در آشپزخانه شلاق بزنند. پوست آدم برفی نه تنها جشن و جذاب به نظر می رسد، بلکه خوشمزه است! چوب شور بازوهای فراستی را فراموش نکنید!

5. درخت کریسمس کریستالی

درخت کریسمس کریستالی

یک پروژه کوچک درخت کریسمس بستنی را کور کرد. در صورت تمایل از زرق و برق یا پوم پوم استفاده کنید. در هر صورت، کودکان از شخصی سازی و نقاشی درختان خود لذت خواهند برد.

6. گوزن شمالی

گوزن شمالی دست ساز

گلسنگ می تواند بهترین دوستان شما در طول کاردستی تعطیلات شما باشد. و با تشکر از مامان منبع می توانید یاد بگیرید که چگونه آن تکه ها را بردارید و گوزن های شمالی شایان ستایش بسازید! برای تمام کردن همه چیز، چند گیره لباس و پومس بردارید.

7. اکلیل های دکمه ای

تاج گل دکمه ای کریسمس

کار کردن با دکمه ها برای بچه ها همیشه سرگرم کننده است. در هنر تد قرمز شما خواهید فهمید که چگونه می توانید با آن دکمه ها برخورد کنید و آنها را به یک تاج گل تبدیل کنید! از آن برای پوشاندن درخت یا دستگیره های درهای اطراف خانه استفاده کنید. حتی می‌توانید طرح خود را به‌عنوان یک اثر هنری روی دیوار، مستقیماً روی بوم بچسبانید.

8. جن های کاج

جن های پونکون DIY

یک پروژه کوچک ایده جالب دیگری در آستین خود دارد. از بیرون چند درخت کاج بردارید و آنها را به جن تبدیل کنید! با کمی نمد، از آنچه می توانید از برخی از دستور العمل های خود مادر طبیعت بسازید شگفت زده خواهید شد.

9. آدم برفی گیره لباس

کاردستی آدم برفی گیره لباس برای بچه ها

حتی برخی از گیره‌های لباس قدیمی‌تان را می‌توانید برای درست کردن چیزی جشن و سرگرمی برای بچه‌ها استفاده کنید. با کمک و الهام گرفتن آنها را به آدم برفی تبدیل کنید آسان، ساده، و سرگرم کننده! نخ، پوم پوم، و چند نشانگر شارپی واقعاً تمام چیزی است که برای تکمیل آن نیاز دارید.

10. زیورآلات یخی

زیورآلات یخی

هولیگان مبارک به همه ما یاد می دهد که چگونه زیورآلات یخی برای درخت درست کنیم! این‌ها پروژه‌های عالی برای بچه‌ها هستند که می‌توانند با آنها خلاق و نوآور شوند. به آنها اجازه دهید طرح خود را شخصی سازی کنند و از رنگ های مورد علاقه خود استفاده کنند.

11. براونی درخت کریسمس

براونی درخت کریسمس

بتی کراکر غذای خوراکی دیگری دارد که بچه ها می توانند در ایجاد آن کمک کنند. براونی ها را به صورت مثلث برش دهید و شروع به تزئین کنید. برای تبدیل این خوراکی های شکلاتی به درخت کریسمس به همه چیزهای ضروری نیاز دارید: چوب نعناع، ​​آب نبات قرمز، و مقداری مایه کیک سبز!

12. درخت کریسمس قوطی حلبی

درختان کریسمس قوطی حلبی با صدای بلند صدای 1 را انجام دهید

می توانید چند قوطی حلبی قدیمی را نیز به درخت کریسمس تبدیل کنید. این یک پروژه دوستانه برای کودکان است که خلاقیت آنها را تحریک می کند و آنها را در طول بعد از ظهر مشغول می کند. آموزش آسان را در اینجا بررسی کنید بابل دابل انجام دهید.

13. هرشی کیس بابا نوئل

ایده کاردستی بچه تعطیلات هرشی بوسه ماس بابانوئل چوب پنبه شراب 8 از 12 913x1024

درست کردن این بابانوئل ها نیز بسیار سرگرم کننده است. همه چیز با رنگ شروع شد همه چیزهایی را که برای شروع آنها نیاز دارید دارد. فقط بوسه های هرشی را فراموش نکنید، آنها ماده مخفی و رویه این کاردستی ساده برای کوچکترها هستند.

14. دانه های برف بستنی

دانه های برف بستنی دست ساز

دوباره آن چوب بستنی ها را بگیرید زیرا صنایع دستی زنبورهای قندی به شما یاد می دهد که چگونه دانه های برف خود را طراحی کنید. آنها را سفید رنگ کنید، آنها را آبی رنگ کنید، براق اضافه کنید یا آنها را خالی بگذارید تا سبکی با الهام از سبک روستایی بیشتری داشته باشند، به بچه ها اجازه خلاقیت بدهید!

15. تاج گل کمانی

تاج گل کمان کریسمس

سرانجام، روز زن این تاج گل سرگرم کننده را به ارمغان می آورد. این قطعه خوشامدگویی که با تعداد زیادی کمان کریسمس ساخته شده است، می تواند به عنوان یک سلام جشن برای درب ورودی استفاده شود. بچه ها می توانند کمک کنند و پس از تکمیل پروژه می توانید از آن استفاده کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.





[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#این #کاردستی #کریسمس #برای #کودکان #تعطیلات #را #به #درستی #آغاز #می #کند

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید