مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

تابلوهای خوش آمد گویی زیبا برای خانه شما

[ad_1]

  1. صفحه اصلی
  2. زندگي كردن

تابلوهای خوش آمد گویی زیبا برای خانه شما

وقتی نوبت به دکوراسیون خانه می رسد، همیشه حواسمان به این است که نمی توانیم بیرون را فراموش کنیم! به هر حال، این بخشی از خانه شماست که مردم فوراً آن را می بینند و تجربه می کنند، به این معنی که این بخشی است که اولین برداشت را به بازدیدکنندگان می دهد. به همین دلیل است که ما عاشق ساختن ویژگی ها و پروژه های خود برای ایوان، پیاده رو و حیاط جلو هستیم. مردم نیز ممکن است بدانند که ما یک خانواده مشتاق صنایع دستی هستیم! می‌پرسید، چیزی که تا به حال بیرون خانه‌مان درست کرده‌ایم، چیست؟ ما واقعاً عاشق ایجاد علائم خوش آمدگویی هستیم!

فقط در صورتی که بخواهید برای خانه خود نیز یک تابلوی خوشامدگویی DIY درست کنید تا همه بدانند که شما از همان ابتدا عاشق کارهای DIY هستید، در اینجا 15 آموزش، الهامات و طرح برای شما آورده شده است.

1. تابلو چوبی و دستگیره کشو

تابلو چوبی و دستگیره کشو

آیا پروژه های upcycling همیشه از موارد مورد علاقه شما بوده اند؟ سپس در اینجا یکی وجود دارد که از برخی از چیزهای عجیب و غریب در گاراژ شما استفاده می کند تا باعث شود بازدیدکنندگان در هنگام ورود کمی احساس استقبال بیشتری کنند! بررسی کنید که چگونه خانه شماره سه از یک حصار یدکی و یک دستگیره کمد تزئینی باقیمانده برای ساخت پایه ای برای تابلوی خوش آمدگویی چوبی زیبا و نقاشی شده با دست استفاده کرد.

2. علامت خوش آمدگویی با سنگ و روبان استنسیل شده

سنگ شابلون و روبان علامت خوش آمدگویی

آیا سبک و ایده تابلوی خوش آمد گویی آویزان را که در بالا به شما نشان دادیم دوست دارید، اما مطمئن نیستید که فضا یا نیاز به یک پایه برای همراهی با آن دارید؟ خوب، هیچ اشکالی ندارد که تابلو را مستقیماً در کنار خانه آویزان کنید! اکنون که سبک جدیدی را انتخاب کرده اید، آیا نگران این هستید که یک تابلوی چوبی با نمای خانه شما مطابقت نداشته باشد؟ در این صورت شاید بجای آن یک حکاکی سنگی DIY را ترجیح دهید، درست مانند این یکی از راه عادی ما!

3. علامت خوش آمدگویی تار عنکبوت

علامت خوش آمدگویی تار عنکبوت

هالووین ممکن است چند ماه دیگر باشد، اما این اتفاق می افتد نه این بدان معناست که ما بیشتر سال را صرف انباشت ایده‌های خلاقانه شبح‌وار نمی‌کنیم که بتوانیم در زمان مناسب آن را بیرون بیاوریم و بسازیم! ما ایده ساخت تابلوهای خوش آمد گویی فصلی را دوست داریم تا بتوانیم فضای بیرونی خانه خود را تغییر دهیم بدون اینکه عنصر مهمان نوازی حیله گرانه ای را که خیلی دوست داریم از دست بدهیم. به همین دلیل است که ما فکر کردیم این پروژه علامت خوش آمد گویی از تار عنکبوت DIY مومری خیلی باحال بود

4. چوب لباسی خوش آمد گویی با خزه

چوب لباسی خوش آمد گویی با خزه

آیا کاملاً به فکر ساختن تابلوی خوش آمدگویی چوبی با ظاهری روستایی بودید، اما جلوی خانه شما دارای تعداد زیادی گیاه آویزان و فضای سبز زیادی است، بنابراین دوست دارید چیزی بسازید که با آن هماهنگ به نظر برسد؟ در این صورت، ما فکر می کنیم که باید به این تابلوی در پوشیده از خزه آویزان نگاهی بیندازید شیک M. فرانسوی! شما همه چیزهایی را که به دنبال آن هستید در یک مکان دریافت می کنید.

5. تابلوی خوش آمدگویی درب کابینت ارتقا یافته

تابلوی خوش آمدگویی درب کابینت ارتقا یافته

آیا هنوز به دنبال ایده‌ای هستید که به شما امکان می‌دهد از چیزی که قبلاً در اطراف خود دارید، علامت خوش‌آمدگویی داشته باشید؟ اگر علامت به دست آمده کمی بزرگتر از مواردی بود که تا به حال به شما نشان داده ایم، به طرح امتیاز می دهید؟ سپس ما کاملا فکر می‌کنید باید به این تابلوی درب کابینت چرخ‌شده و شابلون‌شده نگاهی بیندازید خانه ای را که دوست دارید بسازید. ما فکر می‌کنیم زیباست که آن‌ها آن را با یک مخروط پین کمی درخشان تزئین کردند، فقط برای جزئیاتی خانگی و روستایی.

6. تابلوی خوش آمدگویی به عروسی نشانگر چوب و رنگ

تابلوی خوش آمدگویی عروسی نشانگر چوب و رنگ

آیا واقعاً در فهرست ما پیمایش کرده‌اید به این امید که ایده‌هایی برای نشانه‌های خوش‌آمدگویی بیابید که برای یک رویداد خاص نیز کارایی داشته باشند، نه اینکه صرفاً حال و هوای کلی خوش‌آمدگویی به خانه‌تان بدهند؟ در این صورت، پیشنهاد می کنیم نگاهی به راه بیاندازید لیندسی ارین با استفاده از یک نشانگر رنگ برای نوشتن دقیق اطلاعات رویداد روی یک پلاک چوبی صاف و هموار، یک علامت روستایی ساده اما شیک ایجاد کرد.

7. تابلوی خوش آمد گویی از ایوان پالت رو به بالا

پذیرایی ایوان پالت رو به چرخه

آیا هنوز به این فکر می‌کنید که چقدر عاشق دوچرخه‌سواری هستید، مخصوصاً وقتی صحبت از پروژه‌های دکور در فضای باز به میان می‌آید، اما همچنین با ایده تابلوی خوش‌آمدگویی نقاشی شده با دست بازی می‌کنید و کاملاً مطمئن نیستید که چگونه این دو را ترکیب کنید؟ سپس ما یک ایده از این چوب پالت و نقل قول نقاشی شده احساس می کنیم گوشه کولی ممکن است کمی بیشتر در کوچه شما باشد!

8. علامت گل کاشت کوزه میسون

تابلوی گل کاشت کوزه میسون

هر زمان که به دکوراسیون شیک روستایی فکر می کنیم، صنایع دستی شیشه سنگ تراشی و رنگ های فرسوده کاملاً به ذهن ما خطور می کند. ما کاملاً مطمئن نبودیم که چگونه این دو مفهوم را با یک نشانه خوشامدگویی ترکیب کنیم، اگرچه روستایی دقیقاً همان زیبایی شناسی است که ما دنبال آن بودیم. به همین دلیل است که وقتی با این تابلوی خوش آمد گویی نقاشی شده با شابلون مواجه شدیم که دارای تزئینات شیشه سنگ تراشی رنگ شده پر از گل های زیبا بود، بسیار خوشحال شدیم. کل ایده را با جزئیات بیشتر در اینجا بررسی کنید استودیو Etsy!

9. تابلوی خوش آمدگویی آویزان

تابلوی خوش آمدگویی آویزان

آیا هنوز به این فکر می کنید که چقدر پایه تابلوی خوش آمد گویی پست حصاری را که قبلاً در لیست خود به شما نشان داده بودیم دوست داشتید، اما ترجیح می دهید کمی کنترل خلاقانه تری روی خود قسمت تابلو خوش آمد داشته باشید؟ سپس فکر می کنیم شاید رنگ تخته سیاه پاسخی برای مشکلات شما باشد! مامان آتش بزن به شما نشان می دهد که داشتن یک تابلوی خوش آمدگویی که می توانید پیام آن را برای مناسبت های خاص یا جشن های فصلی تغییر دهید چقدر می تواند مفید باشد.

10. چوب سوخته تابلو خوش آمدید

تابلوی خوش آمد گویی چوب سوخته

آیا واقعاً تجربه کمی کار با چوب به روش های مختلف دارید اما اکنون آماده یادگیری یک تکنیک جدید هستید؟ پس شاید وقت آن رسیده است که دست خود را در سوزاندن چوب امتحان کنید! شیک M. فرانسوی شما را گام به گام در فرآیند ساخت پلاک چوبی لبه‌های اریب و حک کردن پیام خوشامدگویی خود در مرکز راهنمایی می‌کند.

11. جا کت خوش آمدگویی گلدار

جا کت خوش آمدگویی گلدار

آیا شما از آن دسته متفکران عملی و مبتکر هستید که واقعا دوست دارد چیزهایی که می سازید به بیش از یک هدف در یک زمان خدمت کنند؟ در آن صورت، ما احساس می کنیم که این ترکیب علامت خوشامدگویی و قفسه کت ممکن است باشد فقط نوع پروژه DIY که به دنبال آن هستید! ممکن است این علامت خوش‌آمدگویی نباشد که بیرون از خانه آویزان می‌کنید تا مردم بتوانند مهارت‌های کاردستی شما را در لحظه ورود ببینند، اما یک دختر و یک تفنگ چسب به شما نشان می دهد که چقدر می تواند مفید باشد.

12. تابلوی خوش آمد گویی Namaste بخش چوبی

تابلوی خوش آمدگویی ناماسته بخش چوبی

آیا مدتی است که به دنبال علامت خوش آمد DIY هستید که جنبه های دیگر زندگی و علایق شما را نیز منعکس کند. فقط کاردستی و دکوراسیون منزل؟ خوب، برای دوستداران یوگا، در اینجا یک تابلوی چوبی زیبا با دست نقاشی شده است DIY الهام بخش! آنها به شما نشان می دهند که چگونه حروف بسیار زیبایی برای تبریک “Namaste” بسازید، و همچنین چگونه آن را با چند گل زیبا با دست همراه کنید.

13. تابلوی خوش آمدگویی از حصار ایوان

تابلوی خوش آمدگویی حصار ایوان

آیا وقتی شروع کردیم به صحبت در مورد تکه‌های بازگردانی شده از نرده‌های فضای باز، اما هیچ یک از پایه‌های پایه برای شما باقی نمانده است، واقعاً توجه شما را جلب کردیم، بنابراین ایده‌ای که قبلاً به شما نشان دادیم برای شما کار نخواهد کرد؟ خوب، این تنها نوع تابلو یا نمایش خوش‌آمدگویی به سبک «حصار حصار سفید» نیست که می‌توانید بسازید! بررسی کنید که چگونه DIY Craftland از بخش یدکی حصار برای ساختن گوشه باغچه کوچکی در ایوان استفاده کرد که با یک علامت خوش آمدگویی با زاویه‌ای کاملاً زیبا تکمیل شد.

14. تابلوی چوب ارتقا یافته

سونی dsc

آیا در مورد احوالپرسی، فونت یا تکنیک‌های سفارشی‌سازی هیچ مشکلی ندارید، اما همچنان سعی می‌کنید پایه‌ای را انتخاب کنید که مقرون به صرفه باشد و دستیابی به آن سخت نباشد؟ سپس ما احساس می کنیم که از این آموزش چوبی به روز شده لذت خواهید برد جی. شولمن و شرکت! آنها گام به گام به شما نشان می دهند که چگونه یک پایه برای خود ایجاد کنید که کاملاً هوازده و به نظر می رسد.

15. تابلوی خوشامدگویی احیا شده

تابلوی خوش آمد گویی از تخته لباسشویی احیا شده

شاید شما هنوز هم برای یک ایده ارتقا یافته مقاومت می کنید، اما ترجیح می دهید اگر می توانید به آن کمک کنید، آن را به یک قطعه بازیافت قدیمی نیز تبدیل کنید؟ سپس پیشنهاد می‌کنیم به فروشگاه‌های گاراژ بروید یا نزدیک‌ترین غرفه عتیقه‌فروشی‌های بازار کشاورز را بررسی کنید و تا زمانی که آنجا هستید، مراقب یک تخته لباسشویی قدیمی باشید! ما نمی توانیم از این که این طرح نشانه خوش آمدگویی چقدر شایان ستایش است، بفهمیم یک تکه از پای زندگی است.

آیا طرح‌های خوش‌آمدگویی فوق‌العاده دیگری ساخته‌اید که دوست دارید برای مهمانان نمایش دهید، اما چیزی شبیه به پروژه خود در لیست ما نمی‌بینید؟ به ما بگویید چگونه این کار را انجام دادید یا ما را به عکسی از کار تمام شده خود در بخش نظرات پیوند دهید!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.





[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#تابلوهای #خوش #آمد #گویی #زیبا #برای #خانه #شما

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید