مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

موارد ساده iPad DIY

[ad_1]

  1. صفحه اصلی
  2. زندگي كردن

موارد ساده iPad DIY

در خانه ما ، هر یک از اعضای خانواده یک iPad برای کار یا مدرسه دارند. این بدان معناست که ما دائماً آنها را با هم مخلوط می کنیم و همچنین دائماً نگران ایمنی تبلت هر فرد هستیم ، زیرا آنها کمی شکننده و نسبتاً گران هستند. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم که هر فرد در خانواده به یک مورد مناسب برای خود نیاز دارد ، هر دو تا بتوانیم تشخیص دهیم که مال کی است و همچنین خراشیده و آسیب نبینند. البته ما میتوانست فقط کافی است از هر تعداد فروشگاه چند جعبه از پیش رنگ متفاوت تهیه کنید ، اما وقتی ما خودمان وسایل را می سازیم ، احساس می کنیم بسیار موفق تر شده ایم. به همین دلیل است که ما اخیراً مراقب موارد عالی iPad DIY هستیم!

1. کیف iPad از مقوا و دامن قدیمی

قاب آیپد از مقوا و دامن قدیمی

صرف نظر از اینکه چه می سازید ، آیا انواع صنایع دستی مورد علاقه شما همیشه آنهایی بوده اند که شامل نوعی عنصر بازیافت می شوند؟ در این صورت ، ما فکر می کنیم شما واقعاً از این راه قدردانی خواهید کرد زندگی را دوست داشتنی کنید مقوا را مجدداً استفاده کرد و یک دامن قدیمی را به منظور استفاده از این کیف بسته به سبک کتاب بسته iPad بست که بسته می شود!

2. کیف اپل DIY ساخته شده از مجلات

قاب Diy ipad ساخته شده از مجلات

شاید شما به جای وسواس در دوچرخه سواری ، از آن دسته افرادی هستید که همیشه از رنگ و بافت بصری خود تا آنجا که می توانید در یک پروژه استفاده کنید قدردانی می کنید؟ سپس احساس می کنیم که شما از این راه قدردانی خواهید کرد کارن کاویت DIY این کیف iPad را از نوارهای مجلل رنگ روشن ، مانند یک کولاژ ساخته است!

3. قاب iPad نوت بوک Scribbler

قاب iPad نوت بوک Scribbler

آیا ما واقعاً توجه شما را به خود جلب کردیم وقتی که در مورد ایده قاب iPad صحبت کردیم که مانند یک کتاب باز و بسته می شود ، اما شما واقعاً دوست دارید با آن موضوع کار کنید؟ در این صورت ، ما احساس می کنیم که این کیف iPad فوق العاده به سبک نوت بوک به صورت گام به گام شرح داده شده است دست ساز DIY ممکن است درست بالا کوچه ات!

4. قاب پنج دلاری ، یک ساعته iPad

کیف اپل پنج دلاری و یک ساعته

شاید شما با بودجه و در یک بازه زمانی بسیار سریع کار می کنید زیرا دوست دارید قبل از سفر و سفر با آن در کیف ، iPad جدید خود را به سرعت پوشش دهید ، بنابراین به دنبال راه حلی سریع هستید ، آسان و مقرون به صرفه؟ در آن صورت ، ما فکر می کنیم شما به سادگی باید نگاهی به راه بیندازید خانم کوچک دوست داشتنی این کیف پارچه ای بازکن فوق العاده را در یک ساعت و به معنای واقعی کلمه فقط 5 دلار ساخته اید!

5. کیف اپل با لبه نمد

قاب اپل با لبه نمدی

شاید شما واقعاً از این همه آموزش هایی که شامل پارچه های مختلف می شود ، بسیار شیفته شوید ، اما در خیاطی کاملاً ماهر هستید ، بنابراین به دنبال چیزی کمی چالش برانگیزتر هستید ، هر چند در این راستا؟ در آن صورت ، ما می خواستیم کاملا پیشنهاد می کنم نگاهی به چگونگی آن بیندازید اوه خیلی دوست داشتنی پرنعمت این پارچه های دوست داشتنی را به شکل پاکت نامه ای که دارای بست های دکمه دار زیبا و لبه های پهن شده است ، ساخته است.

6. کیف کلاچ پاکت کیف iPad

کیف پول پاکتی کیف اپل

آیا چیزی که ما تا به حال توجه شما را به خود جلب کرده ایم ، ذکر چیزی بوده است که سبک پاکت را می بندد ، اما مطمئن هستید که چیزی را کمی شیک تر و ساده تر در لبه ها ترجیح می دهید تا قطعه ای که به شما نشان می دهیم ؟ سپس ما احساس می کنیم که ممکن است کمی با راه بهتر کنار بیایید به افتخار طراحی کلاچ به سبک پاکت ساخته شده است که واقعاً یک قاب iPad است.

7. کیف کلاژ اینستاگرام مورد iPad

قاب اپل کلاژ اینستاگرام

شاید شما واقعاً با تکنیک های دکوپاژ که در ایده مجله مورد استفاده قرار گرفته بود ، بسیار مجذوب شما شده بود ، اما ما ترجیح می دادید به جای نوارهای رنگی از تصاویر واقعی استفاده کنید؟ سپس شما فقط می توانید فرد کاملی باشید تا این کیف فوق العاده عکس کلاژ عکس اینستاگرام را امتحان کنید! برای تهیه یکی از موارد دلخواه خود ، جزئیات کامل را دریافت کنید لیل بلو بوبه

8. کیف پارچه ای به سبک لحاف راه راه

کیف پارچه ای به سبک لحاف راه راه

آیا ما واقعاً توجه شما را به خود جلب کردیم وقتی صحبت از قاب های خانگی iPad که با استفاده از تکنیک های خیاطی شما ساخته می شوند ، اما شما متقاعد شده اید که در واقع حتی با چیزی بهتر کار می کنید بیشتر آنچه را که ما تا کنون در این زمینه به شما نشان داده ایم به چالش می کشید؟ سپس ما فکر می کنیم شما به سادگی باید نگاهی به راه بیندازید طرف خلاق امی نه تنها این کیف های دوست داشتنی iPad را دوختید ، بلکه در واقع آنها را در یک جلوه تکه تکه طرح دار سرگرم کننده دوختید!

9. آستین های آیپد با مضمون هری پاتر

آستین های آیپد با موضوع هری پاتر

فقط در صورتی که وقتی صحبت از نمد را شروع کردیم توجه شما را به خود جلب کردیم زیرا همیشه از کار با آن لذت می بردید اما مطمئن نیستید که طرح اسکالوپ برای شما طراحی شده است ، در اینجا یک ایده عالی برای کتاب داخلی شما وجود دارد! اگر تا به حال طرفدار آن بوده اید هری پاتر سپس ما فکر می کنیم شما به سادگی عشق ورزیدن راه عملاً کاربردی این آستین های نمدی دقیق آیپد را که از هری و رون مدل شده اند ساخته است!

10. کیف پاکت ارسال کننده حباب

کیف پاکت نامه پستی حباب دار

شاید چیزی که همه ایده هایی که تا کنون به شما نشان داده ایم این باشد واقعا چیزی که در ذهن شما وجود دارد کمی محافظت واقعی برای ایمن نگه داشتن iPad است؟ به هر حال ، وقتی آن را در کیف حمل می کنید ، بیشتر از خراش ممکن است برای آن اتفاق بیفتد. به همین دلیل ما فکر کردیم که این مورد به سبک پاکت نامه از منفور که در واقع از یک حباب ارسال کننده حباب ساخته شده بود ایده بسیار خوبی بود!

11. جلد کتاب زیبا Molskine

کیف کتابی از جنس مولسکاین زیبا

از بین تمام ایده هایی که ما تا به حال در مورد آن بحث کرده ایم ، آیا ایده ای که واقعاً در ذهن شما نقش بسته است ، همان است که شبیه یک دفترچه یادداشت بود زیرا شما واقعاً این تضاد بین چیزهای کلاسیک و فناوری را دوست دارید ، اما نمی توانید آرزو کنید که بیشتر به نظر برسد براق و پیچیده ، بیشتر شبیه یک مجله است تا یک خط نویس؟ در این صورت ، ما احساس می کنیم که علت این کتاب DIY moleskine به سبک کتاب iPad است که در آن مشخص شده است دزدان دریایی مدرن شاید درست در کوچه شما باشد!

12. قاب روپوش روکش دار با روکش لحافی

قاب اپل رول شده با روکش لحاف

همه این قاب های آیپد که مانند یک کتاب باز می شوند ، خوب و خوب هستند ، اما اگر دوست دارید که چنین قاب هایی نه تنها باز شوند ، بلکه به شما اجازه می دهند iPad را در زوایای مختلف تکیه دهید؟ سپس احساس می کنیم ممکن است کمی با چیزی شبیه به این کیف اپل نوردی با روکش لحافی که گام به گام شگفت آور ساده ای بر روی آن ترسیم شده است ، کمی بهتر کنار بیایید. قابل دستورالعمل!

13. قاب آیپد با روکش صندلی های صندلی IKEA

قاب اپد با روکش کوسن صندلی ikea

فقط در صورتی که بازی کردن مورد علاقه شما باشد و شما همچنان به دنبال آموزشی هستید که به شما کمک کند این کار را انجام دهید و از iPad خود به طرز جالبی محافظت کنید ، در اینجا یک مفهوم وجود دارد که کمی هک IKEA نیز هست! ما عاشق راه هستیم سرپناه بودن این کیف محافظ فوق العاده iPad را از مجموعه ای از بالشتک های صندلی IKEA ساخته است.

14. کیف پول iPad شیک Geek

کیف پول گیک شیک ipad

آیا واقعاً از ایده ساخت قاب اپل که شبیه یک کلاچ کوچک است ، بسیار شیفته شده اید ، اما در واقع متوجه شده اید که کیف پول را بدون توجه به آنچه در آن قرار می دهید ، همیشه به چنگال ترجیح می دهید؟ در این صورت ، ما کاملاً مطمئن هستیم که این آموزش از نارنجی چطور؟ این به شما می آموزد که چگونه کیف کیف شیک یونانی با دسته بسازید ، ممکن است برای شما مناسب تر باشد!

15. کیف آیپد پیراهن چهارخانه چرخه تاشو

کیف ایپد پیراهن چهارخانه چرخه تاشو

آیا در واقع لیست ما را مرور کرده اید و به این فکر کرده اید که چقدر مشکل دارید که بین ساختن یک کیس که به شما اجازه می دهد با پارچه کار کنید و یک کیس که به شما اجازه می دهد تا دوچرخه سواری کنید تصمیم بگیرید چرا که از هر دو مورد لذت می برید؟ خوب ، پس چرا کاری انجام نمی دهید که شما را مجبور به انجام هر دو در یک زمان کند؟ ما عاشق راه هستیم آقای کیت هنگامی که این کیف iPad کیتی را از یک پیراهن چهارخانه قدیمی تهیه کردند ، دقیقاً همین کار را کرد.

آیا قبلاً انواع دیگری از کیف های عالی DIY DIY ساخته اید که واقعاً دوست دارید از آنها استفاده کنید اما در لیست ما مشاهده نمی کنید؟ همه چیزهایی را که ایجاد کرده اید و نحوه انجام آن را به ما بگویید یا ما را در قسمت نظرات به عکسهای کار نهایی خود پیوند دهید!

1 نظر

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#موارد #ساده #iPad #DIY

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید