مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

چگونه آفتابگردان کاغذی درست کنیم

[ad_1]

  1. خانه
  2. بچه ها

چگونه آفتابگردان کاغذی درست کنیم

فقط رسیدن پاییز به این معنی نیست که شما هنوز نمی توانید گل ها را جشن بگیرید! انواع مختلفی از گلها وجود دارد که در این موقع از سال به شکوفایی خود می پردازند و گلهای آفتابگردان از جمله موارد مورد علاقه من هستند. بچه های من نیز کاملاً با رنگ روشن خود علاقه مند هستند ، به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم که آخر هفته گذشته به آنها کمک کنیم یک نسخه کاغذی زیبا تهیه کنند. این پروژه چنان ضربه بزرگی بود که ما تصمیم گرفتیم دوباره آنها را بسازیم ، این بار تمام مراحل خود را ثبت کرده تا بتوانید در خانه نیز این کار را انجام دهید!

طرز تهیه آفتابگردان کاغذی

در اینجا چند عکس مفید با دستورالعمل برای کمک به شما در این راه آورده شده است. اگر ترجیح می دهید ویدیویی را دنبال کنید ، در انتهای این پست نیز یک آموزش کامل فیلم وجود دارد!

برای این پروژه به موارد زیر احتیاج دارید:

  • کاغذ ساختمانی (قهوه ای ، سبز ، زرد و آبی)
  • زاویه دار
  • قیچی
  • یک چوب چسب
  • یک مداد
  • یک نشانگر سیاه

مرحله 1: آنچه را که نیاز دارید دریافت کنید

تمام مطالب خود را از لیست خود جمع کنید تا همه چیز را با هم داشته باشید!

چگونه می توان یک کاغذ ساخت مواد آفتابگردان

مرحله 2: زرد را جمع کنید

رو به روی کاغذ زرد خود روی میز در جهت عمودی ، آن را از وسط تا کنید و لبه زیرین خود را به سمت بالا بیاورید تا لبه بالایی شما را ببینید و چین دهید. سپس کاغذ خود را از وسط تا کنید از نو برای به دست آوردن یک قطعه لایه ای که یک چهارم طول قبلی است.

نحوه ساخت برش آفتابگردان کاغذی

مرحله 3: گلبرگ بکشید

طرح کلی گلبرگ را تا انتهای شکل زرد جدید خود ترسیم کنید ، به اندازه دلخواه شما. من با یک خط در پایین به عرض تقریبا یک اینچ شروع کردم و یک خط دیگر را از هر انتها خم کردم تا در یک نقطه نزدیک به بالا ملاقات کنم. اطمینان حاصل کنید که بین هر شکل کمی فضای خالی بگذارید تا بتوانید آنها را زیبا و منظم برش دهید! این روش تاشو مبادا که شما اشکال مختلفی را یک باره در یک اندازه برش دهید ، نه اینکه مجبور شوید همه آنها را جداگانه ترسیم و برش دهید.

نحوه ساخت نقاشی آفتابگردان کاغذی

مرحله 4: گلبرگها را ببرید

طرح کلی هر شکل را برش دهید و آنها را جدا کنید تا گلبرگ های زرد زیادی داشته باشید.

نحوه ساخت فرایند برش آفتابگردان کاغذی

مرحله 5: گلبرگ ها را حلقه کنید

حدود هشت گلبرگ را انتخاب کنید که شکلی اضافی دارند و به گل شما ابعاد می دهند در حالی که بقیه به صورت پایه به صفحه صاف چسبیده اند. بالاخره هنر سه بعدی همیشه کمی سرگرم کننده تر است! به گلبرگهایم کمی منحنی دادم و آنها را به آرامی در اطراف نشانگر قرار دادم و از نوک بالایی شروع کردم و به سمت لبه پایین مستقیم خم شدم. خیلی محکم پیچ نخوردم چون فقط می خواستم آنها کمی از صفحه بیرون بروند ، نه اینکه خودشان را گرد کنند.

طرز تهیه شیشه آفتابگردان کاغذی

مرحله 6: رسم مرکز

از تراکتور خود برای رسم یک دایره و روی روی کاغذ قهوه ای خود استفاده کنید. من اندازه گیری اندازه دایره مورد نظر خود را اندازه گیری کردم تا نوکهای زاویه سنج من تقریباً یک اینچ باشد. این مرکز آفتابگردان شما خواهد بود جایی که بذرها هستند!

طرز تهیه گل آفتابگردان کاغذی گرد

مرحله 7: برگ ها را بکشید

یک ساقه و برخی از برگها را روی برگه سبز خود بکشید. من برگهایم را به اندازه گلبرگهای گل زردم درست کردم و از لبه کاغذ قهوه ای خود ، جایی که دایره وسط گل را کشیدم ، استفاده کردم تا با قرار دادن آن نیم سانتی از لبه کوتاه سبز ، یک ساقه مستقیم درست کنم کاغذ و آن را مانند مداد با مداد دنبال می کنم تا یک خط زیبا ایجاد کند.

طرز تهیه برش آفتابگردان کاغذی 1

طرز تهیه کاغذ دی آفتابگردان کاغذی

مرحله 8: برگها را ببرید

ساقه ، برگها و گلها را از کاغذ سبز و قهوه ای بیرون ببرید. شما تمام قطعاتی را که برای ساختن گل آماده و آماده مونتاژ لازم ندارید!

طرز تهیه برش آفتابگردان کاغذی 1

مرحله 9: چسب به ساقه

ساقه خود را به پایین روی صفحه آبی خود بچسبانید تا صف آرایی در جایی که می خواهید گل شما واقع شود را شروع کنید. من لبه پایینی ساقه ام را درست در امتداد لبه پایین کاغذ پایه ام قرار داده و آن را به صورت عمودی در مرکز آن چسباندم. بعد ، شروع به ساختن گل خود کرده و گلبرگ های خود را لایه لایه کنید. من ابتدا با قرار دادن یک اشاره به سمت راست و در بالای ساقه ام شروع کردم ، سپس یکی دیگر را به سمت بالا و درست روبروی آن ، نزدیک بالای صفحه قرار دادم. این زمینه را برای شکل گل من ایجاد کرد.

چگونه آفتابگردان کاغذی را سبز کنیم

مرحله 10: جمع کنید

برای تکمیل دایره گل خود از بقیه گلبرگهای زرد تخت خود استفاده کنید. من کمی با هم تداخل داشتم تا به شیوه لایه لایه ای گلبرگ های یک آفتابگردان واقعی شباهت داشته باشم و گل را پر رنگ تر نشان دهم.

چگونه یک بچه آفتابگردان کاغذی دوستانه درست کنیم

مرحله یازدهم: لایه

بر روی گلبرگهای تخت لایه ای خود ، همپوشانی کرده و گلبرگهای منحنی را که قبلاً دور ساز خود را می پیچید ، و همچنین در یک دایره کامل قرار دهید. این کار باعث افزایش حجم آفتابگردان می شود ، مثل اینکه در آن صفحه کاملاً شکوفا شده است. من تمام تلاشم را کردم تا این لایه بالایی از گلبرگهای منحنی را در فضاهای بین لایه پایه گلبرگهای تخت قرار دهم تا واقعاً توهم یک گل کامل ایجاد شود.

طرز تهیه گل آفتابگردان کاغذی

مرحله 12: مرکز چسب

به پشت دایره قهوه ای که زودتر بریده اید چسب بزنید و آن را در وسط گل خود بچسبانید و لبه های گلبرگ هایی را که به صورت دایره ای روی هم چسبیده اید ، بپوشاند.

طرز تهیه چسب آفتابگردان کاغذی

مرحله سیزدهم: برگ ها را چسب بزنید

برگهای سبز که زودتر بریده اید را روی ساقه گل خود بچسبانید.

چگونه می توان آفتابگردان کاغذی وصل کرد

مرحله 14: بذر بکشید

دانه های آفتابگردان را با کشیدن دست خود و با نشانگر سیاه خود به مرکز گل خود اضافه کنید. من همچنین لبه مرکز را ترسیم کردم تا همه چیز کمی تمام شده به نظر برسد.

چگونه می توان یک نقطه آفتابگردان کاغذی درست کرد

درصورتی که دوست دارید این پروژه را خودتان امتحان کنید ، در اینجا یک فیلم آموزشی خارق العاده برای کمک به شما آورده شده است!

نحوه ساخت کاردستی بچه گانه آفتابگردان کاغذی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#چگونه #آفتابگردان #کاغذی #درست #کنیم

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید