مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

چگونه یک عکس کوچک در بطری بسازیم

[ad_1]

  1. خانه
  2. بچه ها

چگونه یک عکس کوچک در بطری بسازیم

اخیراً بطری های شیشه ای کوچک و قابل توجهی با درب چوب پنبه در فروشگاه دلار محلی خود ، در راهروی صنایع دستی پیدا کردم و ایده بزرگی برایم جالب بود که ، یک بار که آن را امتحان کردم ، در نهایت از آن بسیار راضی بودم. بررسی کنید که چگونه این بطری های عکس کوچک DIY را ساخته ام.

چگونه یک عکس کوچک در بطری بسازیم

به این مراحل نوشته شده نگاهی بیندازید تا درباره چگونگی ساخت این عکس کوچک در بطری بیشتر بدانید! اگر شما نوعی از افراد هستید که با مشاهده انجام کاری فیزیکی از کسی بهتر یاد می گیرید ، به پایین این پست بروید و آموزش کامل فیلم را در آنجا ببینید

برای این پروژه به موارد زیر احتیاج دارید:

  • بطری مینیاتور
  • عکس کوچک
  • نخ
  • سوزن
  • قیچی
  • چسب
  • زرق و برق

چگونه می توان یک عکس کوچک در مواد بطری ساخت

مرحله 1: چاپ عکس

نسخه بسیار کوچکی از عکسی را که می خواهید در بطری خود قرار دهید چاپ کنید. با استفاده از لبه بالایی بطری خود ، دایره ای را در قسمت اصلی که می خواهید نمایش دهید ، ردیابی کنید (به عنوان مثال ، من چهره یکی از اعضای خانواده را از یک عکس قدیمی تر انتخاب کردم) و دایره کوچک خود را با دقت برش دهید. آن را برگردانید و یک پیام زیبا و کوچک در پشت آن بنویسید! من از قلم نمدی قرمز و ظریف استفاده کردم و نوشتم “من تو را دوست دارم” ، و کلمه “عشق” را با یک قلب ساده جایگزین فضای ذخیره سازی و اضافه کردن شخصیت کردم.

چگونه یک عکس کوچک در شابلون بطری بسازیم

مرحله 2: آن را نخ کنید

سوزن خود را نخ کنید ، چندین اینچ نخ برای کار دادن به خود بدهید. درپوش چوب پنبه بطری شیشه ای کوچک خود را برداشته و مرکز آن را پیدا کنید. سوزن خود را از قسمت وسط درب از پایین به پایین فشار دهید.

نحوه ساخت یک عکس کوچک در بطری مرحله 2

چگونه می توان یک عکس کوچک در بطری ساخت

مرحله 3: به چوب پنبه وصل شوید

سوزن خود را تا انتها از طریق درب بکشید تا فقط نخ از سوراخ خارج شود. آن را نکشید هم بسیار دور نخ خود را برای کار با هر دو طرف بگذارید. نقطه ای را در بالای تصویر کوچک دایره ای شکل خود پیدا کنید که در آن می توانید سوزن را کاملاً ناخوشایند قرار داده و عکس را بر روی نخ خود قرار دهید بدون اینکه تصویر را قطع کنید. با احتیاط از بالای تصویر یک کوک بزنید و سوزن خود را تا انتها بکشید. کمی بین عکس و درب فاصله بگذارید تا تصویر آویزان شود.

نحوه ساخت یک عکس کوچک در بطری مرحله 3

مرحله 4: در چوب پنبه ایمن شوید

سوزن خود را از طریق درپوش چوب پنبه از پایین به سمت بالا بچرخانید. من قصد داشتم تا حد ممکن به سوراخ اصلی که ایجاد کرده ام نزدیک شوم. سوزن را تا انتها بکشید بدون اینکه عکس را خیلی به قسمت بالا نزدیک کنید (هنوز می خواهید آویزان شود) و سپس سوزن را از روی نخ خود جدا کنید.

نحوه ساخت یک عکس کوچک در بطری مرحله 4

مرحله 5: داخل بطری قرار دهید

عکس کوچک خود را با دقت به داخل بطری بکشید. ممکن است مجبور شوید به آرامی آن را خم کنید تا از طریق دهانه جا بیفتد ، اما نوع اندازه گیری آن با قسمت بالایی بطری در اوایل ، به شما کمک می کند تا زیاد دستکاری نشوید. وقتی عکس با موفقیت وارد شد ، درپوش چوب پنبه را در قسمت بالا قرار دهید تا بسته شود.

نحوه ایجاد یک عکس کوچک در یک بطری عکس را اضافه کنید

مرحله ششم: تزئین کنید

اکنون وقت آن است که چیزها را برق بزنیم! یک لایه نازک از چسب سفید را در اطراف پایین بطری کوچک خود روی سطح خارجی آن بمالید.

چگونه یک عکس کوچک در چسب بطری بسازیم

مرحله 7: زرق و برق

قبل از خشک شدن چسب ، آن را با زرق و برق بپاشید! من طلا را انتخاب کردم زیرا دوست دارم نوع آن با نخ قرمز و جوهر که قبلا استفاده کردیم ، به نظر برسد. من از یک براق کننده با قسمت بالایی شیکر استفاده کردم. اگر ترجیح می دهید آن را درست مثل من روی میزتان نپاشید (جدول کاردستی من در طول زندگی خود چیزهای نامرتب تری دیده است) ، یک تکه کاغذ زیر آن قرار دهید و هنگامی که هستید زرق و برق را درون بطری قیف کنید انجام شده. حتماً تا حد ممکن براق را بیرون از بطری بپاشید. کمی بطری را تکان دهید تا زرق و برق اضافی شما از بین برود و بگذارید تا خشک شود.

چگونه یک عکس کوچک در گلدان بطری بسازیم

وویلا شما اکنون یک نمایشگر عکس مینیاتوری دوست داشتنی دارید که هرجا آن را تنظیم کنید کاملاً شایان ستایش به نظر می رسد. من مال خودم را گذاشتم توی قفسه شیپور خاموشی اتاق نشیمن!

چگونه می توان یک عکس کوچک در بطری ساخت

درصورتی که بخواهید این پروژه را نیز امتحان کنید ، در اینجا یک فیلم آموزشی عالی وجود دارد که به شما کمک می کند!

ساخت یک عکس کوچک در بطری را انجام دهید

چگونه می توان یک عکس کوچک در یک بطری ساخت یک پروژه ساده

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#چگونه #یک #عکس #کوچک #در #بطری #بسازیم

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید