کاردستی

کاردستی جشن هالووین

کاردستی جشن هالووین کودکانه

هالووین یک جشن سنتی و مربوط به مسیحیت در غرب میباشد که مراسمش سه شب ادامه دارد و در شب ۳۱ اکتبر یا نهم آبان انجام میشود. در این شب که تا حدی به مراسم چهارشنبه سوری ما شباهت دارد مردم لباس های عجیب و غریب میپوشند و چهره های خود را با نقاشی، گریم یا ماسک ترسناک میپوشانند و به شکل شخصیت های معروف درمی آورند.

کودکان هم برای مراسم قاق زنی و گرفتن شیرینی و آبنبات به در خانه ی همسایه ها میروند. این جشن در ایتدا مربوط به مهاجران ایرلندی و اسکاتلندی که در قرن نوزدهم به آمریکا آمدند میشده است.

در این مراسم مردم در خانه های خود هم جشن میگیرند، خانه ی خود را با کدوتنبل های نقاشی شده و تزئینات خاص ترسناک می آرایند و حتی غذاهایی با همین اشکال درست میکنند. یکی از تم های این شب کدوتنبل های بزرگی است که توی آن را خالی میکنند، برایش چشم و دماغ و دهن به شکل مضحک یا ترسناک درمی آورند و توی آن را شمع روشن میکنند.

جشن هالووین مربوط به ایرانیان نیست، اما برای کودکان میتواند سرگرمی مناسبی باشد. نه لزوما در همان روز بلکه میتوانید برای کودکانتان درهر روزی جشنی با تم هالووین درست کنید. کاردستی هایی با تم هالووین درست کنید. خانه را با تم هالووین تزئین کنید. و خوراکی هایی با اشکال شبیه به جشن هالووین درست کنید. میتوانید نام هالووین را عوض کنید و یک اسم خنده دار برایش انتخاب کنید. این نوع جشن بدلیل سرگرم کننده بودن و بامزه و خنده دار بودنش میتواند به برطرف کردن ترس کودک از چیزهای عجیب و غریب و غیرواقعی کمک کند.

در این مطلب ما کاردستی های ساده ای که میتوانید با مشارکت کودکان برای هالووین درست کنید را قرار داده ایم. در ادامه غذاها و خوردنی های ساده ای با همین مضمون و همینطور وسایل ساده ای که میتوانید با آنها ظاهر کودکتان را برای هالووین یا جشن ترسناک خودتان آماده کنید.

 آموزش این گلوله های کاموایی تزئینی بامزه را در اینجا داده ایم.

 آموزش گلوله های کاموایی تزئینی بامزه استفاده شده در دو عکس بالا را در اینجا داده ایم.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *