اخبار

به خواندن ادامه دهید

[ad_1]

چراغ چای نودل استخر

هنر رشته فرنگی استخر شما می گویید؟ تابستان تقریباً به پایان رسیده است اما هنوز چند روز فرصت دارید تا در استخر کمی تفریح ​​کنید. با این حال، اگر بچه ها در راه هستند شما می توانید دوباره استفاده کنید و بازیافت آن رشته فرنگی های استخری و ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه. ادامه مطلب را بخوانید!

شمع نودل استخر DIY

با چند برش استراتژیک می توانید آن را قدیمی کنید استخر رشته فرنگی را به چراغ های شمع فوق العاده شیک برای مهمانی کنار استخر یا حیاط خلوت خود اضافه کنید. این ایده از createcraftlove و melissaandmimosas، آنها کار فوق العاده ای با این کاردستی جالب انجام دادند و ما هم می خواستیم آن را امتحان کنیم. معمولاً من چند مرحله را برای شروع این پروژه با شما به اشتراک می‌گذارم، سپس پیوند آموزش کامل را به اشتراک می‌گذارم.

با این حال، از آنجایی که این یکی بسیار کوتاه و آسان است، آموزش کامل را در اینجا پست می‌کنم و به هر حال چند لینک می‌گذارم تا بتوانید راه‌های دیگری برای تهیه این چای سبک با استفاده از رشته فرنگی استخری را بررسی کنید.

مواد مورد نیاز

  • رشته فرنگی استخری (رنگ های متنوع)
  • چراغ چای LED
  • قیچی یا چاقو

هنگامی که تمام لوازم خود را در دست داشتید، از قیچی یا چاقوی خود برای برش حلقه های کوچک از رشته فرنگی استفاده کنید. بسته به اندازه چای خود می توانید تصمیم بگیرید که چقدر غلیظ یا نازک آنها را می خواهید چراغ ها. فقط مطمئن شوید که به اندازه کافی فکر کنید تا نورها را کاملاً بپوشانید.

هنگامی که مقدار مساوی از رشته فرنگی استخری را به مقدار چراغ چایی که دارید برش دادید، فقط چراغ ها را به مرکز هر تکه نودل فشار دهید و کار را تمام کنید!

آسون بود درسته؟ این ایده کاردستی برای مهمانی های شام یا مهمانی های استخر عالی است، به خصوص اگر با طرح رنگ یا تم کار می کنید.

آیا این چراغ های رشته فرنگی را برای مهمانی بعدی خود بازسازی می کنید؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید. ما دوست داریم از شما بشنویم!

کارهای دستی بیشتری که ممکن است از دست داده باشید، آنها را در زیر بررسی کنید

10 روش جالب برای استفاده مجدد از تشک یوگا قدیمی

تبلیغ جی آبی
shadow-birds-20-per

DIY-پیش بند خود را به یک کیسه زیپ دار تبدیل کنید

ردیابی

  1. […] در پروژه‌های DIY می‌توانید تراریوم‌های کلاسیک خود و آموزش‌های هدیه دست ساز خود را پیدا کنید، اما با مجموعه‌ای از دستورالعمل‌های منحصربه‌فرد برای چیزهایی مانند رطوبت‌گیرها و چراغ‌های چای نودل استخری مواجه خواهید شد. […]

  2. […] در پروژه‌های DIY می‌توانید تراریوم‌های کلاسیک خود و آموزش‌های هدیه دست ساز خود را پیدا کنید، اما با مجموعه‌ای از دستورالعمل‌های منحصربه‌فرد برای چیزهایی مانند رطوبت‌گیرها و چراغ‌های چای نودل استخری مواجه خواهید شد. […]

  3. […] در پروژه‌های DIY می‌توانید تراریوم‌های کلاسیک خود و آموزش‌های هدیه دست ساز خود را پیدا کنید، اما با مجموعه‌ای از دستورالعمل‌های منحصربه‌فرد برای چیزهایی مانند رطوبت‌گیرها و چراغ‌های چای نودل استخری مواجه خواهید شد. […]

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *


با استفاده از این فرم، شما با ذخیره و مدیریت داده های خود توسط این وب سایت موافقت می کنید.
*




[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#به #خواندن #ادامه #دهید

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *