مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

خرس عروسکی بتنی DIY

[ad_1]

  1. خانه
  2. بچه ها

خرس عروسکی بتنی DIY

من حتی مطمئن نیستم که بتوانم به طور خاص به شما بگویم که بیشتر در مورد استفاده از بتن ذرات ریز DIY در کار ساخت بیشتر دوست دارم ، اما من به صورت کامل این اواخر با آن وسواس پیدا کرده اید! من اخیراً تمرین کرده ام که از قالب و انواع تکنیک های مختلف برای تبدیل بتن به انواع مختلف پروژه های شسته و رفته استفاده کنم ، اما فقط فقط با مفهوم “فرو بردن بتن” یا پوشاندن چیزی در لایه ای از بتن مواجه شوید تا آن را به یک مجسمه یا قطعه شبیه پروژه بتونی تبدیل کنید. این یک روش واقعا زیبا برای ساختن بافت و جزئیات است تا با نوعی سبک شیک صنعتی در آن برجسته شود. من تصمیم گرفتم یک ضربه بزنم ، بنابراین در کنار فروشگاه دلار متوقف شدم تا چیز کمی و ساده را برای آزمایش انتخاب کنم و این زمانی بود که با یک سری خرس های عروسکی مینیاتوری روبرو شدم که واقعاً بسیار زیبا بودند. آنها اولین حمله من به فرو بردن بتن شدند و من از اولین مورد بیشتر خوشحال شدم ، بنابراین تصمیم گرفتم همه آنها را تغییر شکل دهم!

خرس عروسکی بتونی

به طور طبیعی ، من فقط داشته است تا روند حداقل یکی از خرس های من برای به اشتراک گذاری مستند شود. این دستورالعمل های گام به گام همراه با عکس را بررسی کنید! اگر ترجیح می دهید به جای کلمات نوشتاری ، یک آموزش ویدیویی را دنبال کنید ، به پایین این پست بروید تا دقیقاً آنچه را که می خواهید پیدا کنید.

برای این پروژه به موارد زیر احتیاج دارید:

  • یک خرس عروسکی کوچک
  • سیمان ذرات ریز DIY
  • اب
  • یک قاشق
  • یک تکه کاغذ قراضه

مرحله 1:

مواد خود را جمع کنید!

مواد خرس عروسکی بتونی

گام 2:

کاغذ را روی میز خود بگذارید تا در صورت نشت ، سطح کار پوشیده ای داشته باشید و با سیمان خشک شده اتفاقی آسیب نبینید. در ظرفی که استفاده از وسایل صنایع دستی برای شما بد نیست ، با قاشق خود آب را در مخلوط سیمان ذرات ریز DIY خود مخلوط کنید. دستورالعمل های موجود در بسته را با دقت دنبال کنید تا نسبت مناسب آب را برای سازگاری صحیح با هم مخلوط کنید ، زیرا از مارک به مارک دیگر متفاوت است.

خرس عروسکی بتونی بتن تهیه می کنید

مخلوط خرس عروسکی بتونی

خرس عروسکی بتونی آب اضافه کنید

خرس عروسکی بتنی همه را مخلوط می کند

بتن خرس عروسکی بتونی مخلوط شده است

مرحله 3:

تمام سطح خرس خود را در بتن بپوشانید! من شروع کردم به این که بتن من به قوام مناسب رسید ، خرس خود را در کاسه مخلوط کردنم فرو برد ، آن را چرخاند و دوباره غوطه ور کرد تا پوشش کامل آن بدست آید. هدف این است که به هر گوشه و کنار گوشه هایی که می پوشانید وارد شوید ، بنابراین با خیال راحت با استفاده از قاشق خود بر روی قسمت های خاصی تمرکز کنید و پوشش بهتری داشته باشید.

خرس عروسکی بتونی مواد اضافه می کند

خرس عروسکی بتونی بتن بریزید

پروژه خرس عروسکی بتونی

مخلوط خرس عروسکی بتونی برای بچه ها

خرس عروسکی بتنی diy

خرس عروسکی بتونی بتن بیشتری اضافه می کند

خرس عروسکی بتونی تمیز

بتن خرس عروسکی بتونی تمام قطعات

خرس عروسکی بتونی بتن ساده

عروسک خرس بتونی برای بچه ها

خرس عروسکی بتونی

مرحله 4:

هنگامی که خرس شما کاملا پوشیده شد ، با یک پوشش بتونی که هیچ رنگ اصلی را نشان نمی دهد اما همه جزئیات و بافت را به خوبی می پوشاند ، آن را کنار بگذارید تا خشک شود. من کاغذهایی را که کار کردم برای به حداقل رساندن ظرف غذا تنظیم کردم و مطمئن شدم که آن را در پایین آن قرار می دهم به گونه ای که قصد داشتم نمایش دهم به این صورت است که اگر به دلیل تماس با سطح (به عنوان مثال صاف کردن موهای خرس) ، که بعدا نشان داده نمی شود. هنگامی که خرس شما کاملاً از بیرون و از وسط خشک شد ، آماده نمایش است!

عروسک خرس بتونی

برای ساخت این پروژه ساده فقط کافی است. خیالتان راحت باشد و از همین روش اصلی برای بتن ریزی سایر مواردی که انتخاب می کنید استفاده کنید. فقط در صورت تمایل به امتحان کردن این پروژه برای خود ، در اینجا یک فیلم آموزشی خارق العاده برای کمک به شما وجود دارد!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#خرس #عروسکی #بتنی #DIY

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید