مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

دارنده شمع روز ولنتاین DIY از یک ظرف شیشه ای

[ad_1]

  1. خانه
  2. زندگي كردن

دارنده شمع روز ولنتاین DIY از یک ظرف شیشه ای

من مطمئن هستم که برای کسی که قبلاً با من ملاقات کرده است تعجب آور نخواهد بود که من تصمیم گرفتم در این هفته با ساختن یک جا شمع ولنتاین زیبا خلاقیت ایجاد کنم تا یک چراغ چای بسیار درخشان قبل ، روشن و احتمالاً کمی بعد از روز ولنتاین نگه دارد. بنابراین ، بررسی کنید که چگونه من این جا شمع DIY Valentine را از یک ظرف شیشه ای درست کردم.

جا شمعی روز ولنتاین

دکور نگهدارنده شمع روز ولنتاین

آیا شما عاشق ساختن و تغییر دادن نگهدارنده های شمع و شمع هستید ، به خصوص اگر این بدان معنی باشد که باید وسایلی را درست کنید که باعث شود خانه شما در روز ولنتاین کمی دنج و دوست داشتنی به نظر برسد؟ این دستورالعمل های گام به گام همراه با عکس را بررسی کنید! اگر ترجیح می دهید به جای کلمات نوشتاری ، یک آموزش ویدیویی را دنبال کنید ، به پایین این پست بروید تا دقیقاً آنچه را که می خواهید پیدا کنید.

نگهدارنده شمع روز ولنتاین ساده است

برای این پروژه به موارد زیر احتیاج دارید:

  • شیشه خالی
  • پوست سرخ
  • کاغذ (صورتی و قرمز)
  • قیچی
  • یک مداد
  • چسب مایع سفید
  • روبان قرمز
  • یک قلم مو

جا شمعی نگهدارنده شمع روز ولنتاین

مرحله 1: مواد خود را بررسی کنید

مواد خود را در مقابل خود جمع کنید!

مواد نگهدارنده شمع روز ولنتاین

مرحله 2: قلب های خود را بکشید

با مداد خود هشت قلب کوچک را روی کاغذ قرمز خود بکشید. من اندازه من را متفاوت کردم ، بعضی از آنها کمی بزرگتر یا کوچکتر از سایرین بودند ، اما همه آنها را خیلی کم نگه داشتم و ارتفاع آنها تقریباً یک اینچ نبود. سپس هشت گرم دیگر در همان محدوده روی کاغذ صورتی خود بکشید. تمام 16 قلب قرمز و صورتی خود را بریده و برای لحظه ای کنار بگذارید!

نگهدارنده شمع روز ولنتاین مرحله 2

نگهدارنده شمع روز ولنتاین مرحله 2a

مرحله 3: استفاده از کاغذ روغنی

یک قطعه از کاغذ سفید مخملی خود را اندازه بگیرید و برش دهید تا تمام سطح خارجی شیشه خالی کوچک شما را بپوشاند. من این کار را با چرخش افقی کاغذ مخملی یا به صورت افقی انجام دادم تا لبه های بلندتر آن به بالا و پایین صفحه تبدیل شود ، و سپس شیشه من را به طرف آن بچرخانم و پایین آن را با لبه پایین بلند کاغذ به طور مساوی بچینم.

یک طرف کاغذ را به بالا و اطراف بیاورید تا در برابر سطح خارجی شیشه خم شود و توجه داشته باشید که لبه بالای شیشه به ارتفاع صفحه به کجا می رسد. از قیچی خود برای ایجاد برشی در اینجا استفاده کنید که می توانید از آن به عنوان راهنما استفاده کنید ، و سپس اجازه دهید کاغذ از هم باز شود ، شیشه را برای لحظه ای کنار بگذارید و از آن دستورالعمل استفاده کنید تا تمام صفحه را برش دهید تا یک مستطیل داشته باشید. قطعه ای که همان ارتفاع شیشه شما است.

بعد ، آن قطعه مستطیل شکل جدید را دوباره به دور شیشه بپیچید و لبه های پایین آن دوباره به صف بپیچد ، اما این بار ادامه کار را بپیچانید تا اولین انتهایی که روی شیشه قرار داده اید با انتهای دیگر پوستین پشتی شود. بگذارید کمی همپوشانی داشته باشند و سپس مقدار اضافی آن را مرتب کنید. اکنون یک قطعه مستطیل شکل دارید که ارتفاع آن با شیشه شما برابر است و به همان اندازه که محیط سطح خارجی شیشه شما قرار دارد.

نگهدارنده شمع روز ولنتاین مرحله 3

نگهدارنده شمع روز ولنتاین مرحله 3b

نگهدارنده شمع روز ولنتاین مرحله 3c

مرحله 4: چسب مایع

سطح خارجی شیشه خود را با چسب مایع سفید بپوشانید. به اندازه کافی استفاده کنید تا تمام سطح خارجی به خوبی پوشانده شود ، اما نه به طوری که چکه کند. با استفاده از قلم مو ، چسب را روی سطح کل شیشه خوب و نازک پخش کنید ، و آن را از لبه پایین آن بپوشانید (اما نه در پایین شیشه) تا لبه بالایی آن ، از جمله لب بالایی که در آن قرار دارد یکبار درب آن پیچ می شد. قبل از خشک شدن چسب ، قطعه مستطیلی شکل را که زودتر برش داده اید دوباره با لبه های بالا و پایین قرار دهید و آن را درون چسب بچسبانید. کاغذ مخملی را کاملاً دور شیشه بپیچید ، سعی کنید تا جایی که می توانید از حباب هوا جلوگیری کنید ، تا جایی که با سرعت بالا هر دو طرف آن گیر کند. کاغذ مخملی را از اطراف سطح شیشه ، از جمله لبهایی که به سمت بالا دارد ، صاف کنید. بیش از حد در مورد هرگونه بافت یا پوکه نگران نباشید این فقط شخصیت اضافه می کند و اگر واقعا بخواهید قادر خواهید بود برخی از آن را در مراحل بعدی پوشش دهید!

نگهدارنده شمع روز ولنتاین مرحله ب

نگهدارنده شمع روز ولنتاین مرحله 4

نگهدارنده شمع روز ولنتاین مرحله 4a

نگهدارنده شمع روز ولنتاین مرحله 4b

مرحله 5: قلب ها را اضافه کنید

قلبهای قرمز و صورتی خود را به پایین سطح کاغذ بالای کاغذ مخملی بچسبانید ، آنها را پراکنده کنید و رنگها را به هر طریقی که بخواهید متناوب کنید! هر یک را با استفاده از یک نقطه دودکش سفید به پشت بچسبانید و آن را درست به کاغذ مخملی بچسبانید که اکنون شیشه شما را می پوشاند. آنها را در کل شیشه بچسبانید ، اما نه روی شیب بالایی اطراف جایی که درب آن یک بار پیچ می خورد. شما در آنجا جلوه ای متفاوت ایجاد خواهید کرد. به جز دو قلب ، همه قلبهای خود را بچسبانید. یکی صورتی و یکی قرمز.

نگهدارنده شمع روز ولنتاین مرحله 5

نگهدارنده شمع روز ولنتاین مرحله 5a

نگهدارنده شمع روز ولنتاین مرحله 5b

مرحله 6: روبان اضافه کنید

در طرف مخالف شیشه ، جایی که کاغذ مخملی شما به هم می رسد ، یا هر طرف شیشه ای که می خواهید “جلو” باشد ، یک نقطه چسب در مرکز گلدان قرار دهید ، جایی که یک درب آن پیچ می شد بر. قطعه ای از نوار قرمز را به اندازه کافی بلند کنید که بتواند یک بار دور شیشه را بپیچد ، در هر انتها کمی اضافی. یک انتهای این روبان را در اولین نقطه چسب لنگر بزنید ، اما درست در نوک آن قرار ندارد. شما می خواهید کمی اضافی بگذارید آن را با زاویه کمی بچسبانید تا بتوانید از انتها عبور کنید. طول روبان را تا انتهای شیشه بپیچید و آن را به قسمت جلویی برگردانید. یک نقطه کوچک از چسب را در انتهای اول اضافه کنید که پایین آن چسبیده اید و انتهای دوم را در پایین لنگر بیاندازید ، و در یک زاویه با اولین آن همپوشانی کنید تا از روی هم عبور کنند.

نگهدارنده شمع روز ولنتاین مرحله 6

نگهدارنده شمع روز ولنتاین مرحله 6a

نگهدارنده شمع روز ولنتاین مرحله 6b

مرحله 7: روبان را با قلب به پایان برسانید

فقط کافیست چند قلب بزرگتر را بهم بچسبانید و گره ای را در کمان روبان ببندید تا ظاهری تمام شده داشته باشد!

نگهدارنده شمع روز ولنتاین مرحله 7

نگهدارنده شمع روز ولنتاین مرحله 7a

نگهدارنده شمع روز ولنتاین مرحله 7b نگهدارنده شمع روز ولنتاین مرحله 7c

نگهدارنده شمع روز ولنتاین مرحله 7e

نگهدارنده شمع روز ولنتاین مرحله 8

کاردستی نگهدارنده شمع روز ولنتاین

توجه خود را به دو قلب كاغذی كه قبلاً كنار گذاشته اید برگردانید. یکی را قلب پس زمینه و دیگری قلب پیش زمینه را انتخاب کنید. یک نقطه کوچک چسب درست در سمت راست علامت وسط قلب قلب خود بمالید و قلب پیش زمینه خود را اینجا بچسبانید ، اما کمی به پهلو و پایین بچسبانید تا هر دو با هم همپوشانی داشته باشند ، اما قلب پس زمینه از پشت دیگری بیرون می زند. سپس ، یک نقطه چسب در مرکز قلب قلب پس زمینه بمالید و قطعه لایه ای را از روبروی سمت راست و در انتهای جایی که روبان آن را پیچیده اید و قبلاً روی هم چسبیده اید ، بچسبانید.

داخل شیشه یک شمع روشن چای بگذارید ، آن را روشن کنید و کارتان تمام شد! فقط در صورت تمایل به امتحان کردن این پروژه برای خود ، در اینجا یک فیلم آموزشی خارق العاده برای کمک به شما وجود دارد!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#دارنده #شمع #روز #ولنتاین #DIY #از #یک #ظرف #شیشه #ای

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید