مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

طرح های فانتزی بطری آب DIY

[ad_1]

  1. صفحه اصلی
  2. زندگي كردن

طرح های فانتزی بطری آب DIY

در خانواده ما همه خیلی فعال هستند. این بدان معناست که همه ما همیشه بطری‌های آب را در اطراف خود حمل می‌کنیم تا سعی کنیم در طول روز خود را به خوبی هیدراته نگه داریم. با این حال، اخیراً بسیار متوجه شده‌ایم که استفاده مداوم از بطری‌های پلاستیکی یکبار مصرف آب و دور ریختن آنها می‌تواند بر محیط‌زیست تأثیر بگذارد، حتی اگر آنها را در جعبه بازیافت آبی خود قرار دهید. به همین دلیل است که ما کل خانواده را با یک سری بطری های قابل استفاده مجدد و قابل استفاده مجدد که می توانند با خود حمل کنند، عوض کردیم! با این حال، وقتی برای اولین بار آنها را خریدیم، بچه‌هایمان بلافاصله به ما اطلاع دادند که به اندازه کافی «سرگرم کننده» نیستند، بنابراین، از آنجایی که ما از علاقه‌مندان به DIY هستیم، بلافاصله شروع به جستجوی آموزش‌های سرگرم‌کننده کردیم که به ما یاد می‌دهد چگونه آن را سفارشی کنیم. بطری های آب به روش های خلاقانه

فقط در صورتی که به دنبال کمی راهنمایی در بخش تزئین بطری آب هستید، در اینجا 15 تا از بهترین ایده هایی که ما پیدا کردیم، همراه با دستورالعمل هایی در مورد نحوه ساخت نسخه های خود را مشاهده می کنید.

1. بطری های آب لایه بندی شده

بطری های آب لایه بندی شده

آیا بچه‌های شما همیشه برچسب‌ها را جمع‌آوری کرده‌اند و عاشق رنگ‌ها و تصاویری هستند که با آن‌ها عرضه می‌شوند، اما همیشه از آنها برای چیزی استفاده نکرده‌اند یا آنها را در کتاب‌های برچسب نگهداری نکرده‌اند؟ خوب، شاید زمان آن رسیده است که در عوض از آن ها به خوبی استفاده کنید! ما عاشق راه هستیم اودیسه آنلاین با چند برچسب به عنوان پایه شروع کرد و آنها را مانند یک موزاییک روی یکدیگر قرار داد تا زمانی که کل بطری با شخصیت ها و اشکال عالی پوشانده شود.

2. بطری آب شابلون رنگ شده DIY

بطری آب Equa

آیا قبلاً از رنگ همه منظوره بر روی بطری آب استفاده کرده اید یا تردید داشته اید زیرا فکر می کنید وقتی بطری آب را در ظرف می شویید رنگ فقط خرد می شود و خراشیده می شود؟ خوب، عبور فانتزی تکنیکی دارد که ممکن است در این مورد به شما کمک کند! آن‌ها به شما نشان می‌دهند که چگونه از رنگ مینای همه منظوره بادوام برای ایجاد طرح‌های رنگ‌آمیزی دستی که دوست دارید استفاده کنید یا اگر حروف و اعداد بسیار منظم و یکسان را ترجیح می‌دهید، آن را با یک شابلون مانند آنچه در آموزش انجام می‌دهند امتحان کنید!

3. برچسب بطری آب DIY

برچسب بطری آب DIY

آیا واقعاً برای یک بار هم که شده به بطری‌های پلاستیکی یکبار مصرف متوسل می‌شوید، زیرا در حال برگزاری یک مهمانی بزرگ برای بچه‌ها هستید و می‌خواهید مطمئن شوید که همه نوشیدنی‌ای می‌خورند که شیرین نباشد تا همه غذاهای مهمانی را که قرار است بخورند متعادل کند؟ این یک دلیل خوب برای توزیع بطری‌ها تا زمانی است که مایل به بازیافت آن‌ها هستید، اما از آنجایی که در پایان آنها را نگه نمی‌دارید، چرا آنها را به طور خاص برای این مناسبت سفارشی نکنید؟ ما راه را دوست داریم رامبلینگ های خلاقانه طراحی و چاپ لیبل های مهمانی با تم بعد از فیلم منجمد.

4. عکس برگردان بطری آب وینیل را برش دهید

برچسب های بطری آب وینیل را برش دهید

آیا شما از طرفداران بزرگ پروژه های برش وینیل هستید زیرا صاحب مفتخر یک دستگاه کریکات هستید که کاملاً عشق استفاده كردن؟ خب، پس از شنیدن این موضوع که می‌توانید کاملاً از دستگاه کریکات خود برای ایجاد طرح‌های بطری آب شخصی‌سازی شده برای شما و خانواده‌تان استفاده کنید، خوشحال خواهید شد! همسر حومه شهر، زندگی شهری به شما نشان می دهد که چگونه انجام می شود، با شکل ها و نام ها کامل می شود.

5. بطری های آب شخصی سازی شده با خالکوبی های موقت

بطری های آب شخصی سازی شده با خالکوبی های موقت

آیا می‌دانستید که از خالکوبی‌های موقتی می‌توان برای چیزی بیشتر از تزیین لحظه‌ای پوستتان استفاده کرد؟ خب، در واقع چیزهای زیادی وجود دارد که می‌توانید با خالکوبی‌های موقت درست کنید و احتمالاً می‌توانیم یک پست کاملاً دیگر در مورد آن بنویسیم، اما برای اهداف این پست، در اینجا یک بطری آب خنک وجود دارد که به شما کمک می‌کند یک ویژگی بطری و کمی بسازید. تصویری که می توانید در قالب یک خال کوبی موقت پیدا کنید! ما می دانیم که بچه های ما از اینها دیوانه خواهند شد منجمد بطری های مضمون از کرم شب تاب و لوبیا ژله ای.

6. بطری آب حکاکی شیشه ای DIY

بطری آب حکاکی شیشه ای DIY

آیا ایده شابلون کردن را دوست دارید، اما مطمئن نیستید که استفاده از رنگ به روشی که قبلاً به شما نشان دادیم، روی یک بطری شیشه ای آنطور که می خواهید به نظر برسد؟ سپس با استفاده از مخلوط حکاکی شیشه ای (که به احتمال زیاد می توانید آن را در فروشگاه صنایع دستی محلی خود تهیه کنید) آن ظاهر سرد کلاسیک مات را امتحان کنید! زندگی جوان به شما نشان می دهد که چگونه با آن شابلون کنید تا یک نقل قول زیبا در سراسر جلوی بطری خود ایجاد کنید.

7. بطری های نوار چسب

بطری های نوار چسب

آیا هنوز به دنبال راهی برای تغییر برچسب‌های بطری‌های آب پلاستیکی خریداری‌شده در فروشگاه برای مهمانی هستید، اما ترجیح می‌دهید این ایده را داشته باشید که بچه‌هایتان می‌توانند به شما کمک کنند تا اینکه خودتان به سادگی چاپ کنید؟ سپس شاید شما این ایده عالی نوار چسب سفارشی را ترجیح دهید ساخته شده توسط مامان. آنها به شما نشان می دهند که چگونه می توان از نوارهای طرح دار با رنگ های روشن و سرگرم کننده برای ایجاد یک برچسب کاملاً جدید استفاده کرد که هر بچه می تواند نام خود را روی آن بنویسد.

8. حروف وینیل برش دست آزاد

حروف وینیل برش دست آزاد

آیا دوست دارید حروف وینیل را روی بطری آب خود قرار دهید تا ظاهری مرتب و تمیز در هر چیزی که می خواهید بنویسید قرار دهید، اما در واقع صاحب یک برش وینیل Cricut یا مشابه آن نیستید؟ خوب، این بدان معنا نیست که نمی توانید برخی از حروف وینیل را خودتان برش دهید تا به ظاهری که می خواهید برسید! یک کاردستی کوچک در روز شما به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید حروف را پس از برش دادن، پیوست کنید.

9. بطری آب نقل قول شخصی DIY

بطری آب نقل قول شخصی DIY

آیا واقعاً ایده یک بطری آب حکاکی شده شیشه ای را دوست داشتید، همانطور که قبلاً به شما نشان دادیم، در واقع فکر می کنید اگر طرح معکوس شود، آن را بسیار بهتر می خواهید؟ منظور ما این است که پس‌زمینه یخ زده و حروف مرتب، واضح و بدون پوشش باشند. شاید سخت تر به نظر برسد، اما کارناوال خلاقیت اینجاست تا به شما بگویم که در واقع اینطور نیست! آموزش آنها شما را در مراحلی که نیاز دارید راهنمایی می کند.

10. تگ‌های مهمانی بطری آب فوق‌العاده قهرمان DIY

برچسب‌ها برای مهمانی بطری آب قهرمان DIY

آیا در مورد استفاده از بطری‌های آب یکبار مصرف خریداری شده در فروشگاه در مهمانی بچه‌هایتان دوباره فکر کرده‌اید، اما هنوز هم می‌خواهید حداقل کمی سفارشی‌سازی به آن‌ها اضافه کنید تا وقتی بچه‌ها لطف خود را دریافت می‌کنند هیجان‌انگیز باشد؟ سپس شاید به جای آن فقط به این برچسب های مهمانی شایان ستایش بسنده کنید! دو تا خودت این تگ‌های فوق‌العاده قهرمان را پیشنهاد می‌کند تا هر بچه‌ای که یک بطری آب را به خانه می‌برد، احساس کند در آن روز قدرت‌های خاصی دارد.

11. بطری آب داور خنده دار

بطری آب داور خنده دار

اگر رویدادی که برای آن بطری های آب می گذارید در واقع برای یک تیم ورزشی پس از برد بزرگ آنها باشد یا برای دسته ای از ورزش دوستان که برای تماشای بازی بزرگ با هم آمده اند، چه؟ در این صورت، بطری‌های آب یکبار مصرف ممکن است دوباره بهترین گزینه شما باشند، اما استفاده از بطری‌هایی که می‌دانید بازیافت می‌کنید به این معنی است که شما آزادید آنها را بپوشانید و چیزهایی با مضمون را به آنها بچسبانید. بررسی کنید که چگونه کتاب بازی DIY از کاغذ راه راه و سوت های پلاستیکی روی مهره ها استفاده کرد تا آنها را شبیه داوران کند.

12. بطری اهداف انگیزشی آب

بطری اهداف انگیزشی آب

آیا هنوز به ایده طرح‌های وینیل روی بطری‌های آب فکر می‌کنید تا آنها را شخصی‌سازی کنید، اما بخشی که روی آن گیر کرده‌اید این است که اکنون که تکنیک خود را پایین آورده‌اید، می‌خواهید چه نوع طرحی بسازید؟ در آن صورت، ما فکر کردیم که یکی از طرح های مورد علاقه خود را برای بطری آب به شما نشان دهیم! ایوان پیشنهاد می‌کند مقدار آبی را که تاکنون نوشیده‌اید بچسبانید و به شما انگیزه می‌دهد که در طول روز هیدراته بمانید.

13. بطری آب DIY Shopkins

بطری آب DIY shopkins

مثل اکثر بچه‌های الان، آیا بچه‌های شما کاملاً به شاپکینز علاقه دارند؟ خب احتمالاً می‌توانید یک بطری آب Shopkins را در جایی در فروشگاه‌ها پیدا کنید، اما ممکن است آسان نباشد زیرا شخصیت‌ها بسیار خاص هستند. علاوه بر این، آیا همیشه ساختن کارها توسط خودتان سرگرم کننده تر نیست؟ این آموزش از قلب تیانا شما را در فرآیند ایجاد بطری آب با مضمون Shopkins خود از برچسب ها و مهر و موم کردن آنها به طوری که هنگام شستن بطری باقی بمانند، راهنمایی می کند.

14. بطری آب ژاکت Upcycled راحت

بطری آب ژاکت ارتقا یافته دنج

آیا قبلاً بطری‌های آبی را دارید که خانواده‌تان دوست دارند از آن‌ها استفاده کنند، اما می‌بینید وقتی آب خیلی سرد در آن‌ها می‌ریزید، شروع به عرق کردن می‌کنند و وقتی که بطری‌های داخل کیف شما خیس می‌شوند آن را در آنجا بگذارم؟ در این صورت، شاید این آموزش از ژاکت می تواند به شما کمک کند! آنها به شما نشان می دهند که چگونه از آستین های ژاکت های قدیمی که دیگر نمی پوشید برای ساختن روکش های لغزنده بطری آب استفاده کنید که به عایق بندی بطری کمک می کند و مایع داخل آن را برای نوشیدن سرد نگه می دارد.

15. نگهدارنده بطری آب بلوک رنگ

نگهدارنده بطری آب بلوک رنگی

شاید شما واقعاً ایده یک جعبه یا آستین بطری آب را دوست داشته باشید، اما متوجه شده اید که وقتی بیشتر از بطری آب خود استفاده می کنید، همیشه یک کیسه با خود نمی برید، بنابراین به جای آن، آستینی را ترجیح می دهید که در واقع بتواند به عنوان یک کیسه عمل کند. ? سپس چسب قطعا آموزش را برای شما دارد! این جعبه‌های بطری آب مسدود شده با رنگ سرد دارای تسمه‌هایی بر روی آن‌ها هستند تا بین تمرین‌های ورزشی و کلاس‌های رقص حمل شوند.

آیا انواع و سبک های دیگری از بطری های آب DIY ساخته اید که همیشه از آنها استفاده می کنید و کاملاً آنها را دوست دارید، اما آنها را در لیست ما نمی بینید؟ همه چیز را در مورد چگونگی انجام آن در بخش نظرات به ما بگویید!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.





[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#طرح #های #فانتزی #بطری #آب #DIY

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید