آموزش, اخبار

طرز تهیه گل رز و گل رز پلیمری

[ad_1]

طرز تهیه گل رز سفالی

در اینجا نحوه ساخت گل رز و گل رز پلیمری آورده شده است! من اخیراً ویدیویی ارسال کردم که نشان می‌دهد چگونه از دانه‌های اضافی دستبندهای جذاب بسازیم و به عنوان راهی برای یکسان کردن تم، کانکا و گل رز از خاک رس پلیمری ساختم. من چند نفر خواستم که برای ساخت آنها آموزش ببینند، بنابراین ما اینجا هستیم!

اول از همه – برای هر کسی که نمی داند – concha به عنوان “پوسته” ترجمه می شود – و این یک نوع شیرینی مکزیکی محبوب است. سبک و کرکی است، فوق العاده شیرین نیست، اما بسیار روشن و شاد است. آنها معمولا در رنگ های صورتی، زرد و قهوه ای هستند، اما در سایر مواقع سال می توانید آنها را در رنگ های دیگر نیز پیدا کنید. من حتی رنگین کمان و اسب شاخدار و کانکاهای تعطیلات را دیده ام!

اینم ویدیوی دستبند جذاب…

نحوه درست کردن گل رز (و کونکا!)

خوب، حالا که ویدیوها منتشر شد، اجازه دهید آن را برای شما تجزیه کنم!

من سرامیک های زیادی درست می کنم و اغلب حلقه های گل رز درست می کنم، اما از روش دیگری استفاده می کنم. این بار به جای غلتاندن یک تخته خاک رس، از چاقوی کاردستی خود استفاده می کنم. همینطور برای کانکاها.

لوازمی برای ساخت کانکاهای رسی پلیمری خودتان

نحوه ساخت کانکاهای خاک رس پلیمری

خاک رس پلیمری به رنگ صورتی روشن یا تیره

موکت بر

برای دستبند:

دستبند خالی

چسب استحکام فوق العاده E6000

جذابیت های درخشان

طلسم های پومپوم

دم باریک

جهت ها:

وقتی صحبت از استفاده از خاک رس پلیمری به میان می آید، برندهای مختلفی برای انتخاب وجود دارد. من همیشه سراغ برند عمومی می روم، نرم تر است و عالی کار می کند. نکته دیگر – شما واقعاً حتی نیازی به خرید خاک رس رنگی ندارید، می توانید سفید را به صورت عمده بخرید و پس از پخت از رنگ کاردستی استفاده کنید. اما برای این آموزش، من از خاک رس رنگی استفاده می کنم (چون آن را در دست داشتم!)

نحوه ساخت کانکاهای خاک رس پلیمری

قسمت خالی دستبند خود را بچینید و تکه‌های خاک رس را به اندازه‌ای که هر پد خالی دستبند را بپوشاند، جدا کنید.

حتما روی یک تشک خود ترمیم شونده یا یک تکه مقوای ضخیم کار کنید تا میز کار خود را خراب نکنید. آنها خاک رس یک بقایای سبک به جا می گذارد.

یک تکه خاک رس بردارید و آن را به شکل توپ درآورید، سپس آن را کمی فشار دهید و با انگشتان خود لبه ها را گرد کنید.

از یک مسواک برای ضربه زدن روی مقداری بافت استفاده کنید.

نحوه ساخت کانکاهای خاک رس پلیمری

از یک چاقوی کاردستی برای برش دادن طرح ها استفاده کنید.

بعد از اینکه طرح را برش زدید، کمی آن را از پایین به سمت بالا فشار دهید تا برش ها از هم جدا شوند و وضوح بیشتری داشته باشند.

از یک چاقوی کاردستی برای برش دادن طرح ها استفاده کنید.

برای هر پد دستبند یک کانکا درست کنید، سپس طبق دستورالعمل بسته در فر بپزید.

قبل از اینکه ادامه دهیم – بیایید یک دمنوش و کافه‌سیتو استراحت کنیم…

آهان، باشه برگرد سر کار با احتیاط از فر خارج کنید و بگذارید خنک شود.

از یک چاقوی کاردستی برای برش دادن طرح ها استفاده کنید.

اختیاری: هر کدام را رنگ کنید. من این کار را فقط به این دلیل انجام می دهم که باعث می شود خاک رس زنده تر به نظر برسد، به خصوص بعد از اینکه لاک را اضافه کردیم. می توانید از رنگ کاردستی، حتی لاک ناخن استفاده کنید. با یک کت پایه تیره تر و سپس رنگ روشن تر شروع کنید تا به قطعات شما برجسته شود. این باعث می‌شود که نگاه کردن به آن‌ها دلپذیرتر شود، ما آن فاکتور WOW را می‌خواهیم!

اجازه دهید رنگ خشک شود و یک لایه لاک درخشان اضافه کنید. توجه: فقط از لاک بر پایه آب استفاده کنید، در غیر این صورت خاک رس چسبناک خواهد بود.

از یک چاقوی کاردستی برای برش دادن طرح ها استفاده کنید.

پس از خشک شدن تمام قطعات، پشت هر کدام یک قطره چسب اضافه کنید و به دقت روی پدهای دستبند فشار دهید. مطمئن شوید که همه آنها یکسان هستند!

بگذارید چسب خشک شود و سپس در صورت تمایل بین هر پد دستبند جذابیت اضافه کنید! برای این کار از انبر بینی سوزنی استفاده کنید.

خوب، این دستبند کانکا است – من یک نسخه گل رز هم درست کردم. برای مشاهده مراحل برش گل رز، ویدیوی من را ببینید. خیلی راحت تر از آن چیزی است که فکر می کنید!

هنگامی که شروع به ساختن آنها کردید، راه های زیادی برای استفاده از آنها وجود دارد!

پیشنهاد من این است که یک دسته بزرگ بسازید و آنها را برای پروژه های آینده خود نگه دارید. آنها برای زیارتگاه های کوچک، تزئینات قاب عکس، خانه های عروسک یا سایر مجموعه های مینیاتوری و البته جواهرات عالی کار می کنند.

قبل از پخت، با قرار دادن یک سنجاق سر داخل هر رز یا گلاب، آنها را به مهره تبدیل کنید. بعد از پخت و سرد شدن، سرپیچ را بردارید.

ایده های دیگر:

آنها را به هم رشته کنید تا حلقه گل درست شود

آنها را روی یک رشته چراغ کوچک ببندید.

از آنها به عنوان طلسم برای دستبند یا منگوله استفاده کنید.

آنها را در رنگ های مختلف رنگ آمیزی کنید.

با تشکر از خواندن مقاله من در مورد نحوه ساخت کانکاهای خاک رس پلیمری! و در آخر، من این دستبندها را برای فروش در فروشگاه خود دارم. من فقط یکی برای این آموزش ساختم، اما قصد دارم به زودی بیشتر بسازم!

[ad_2] منبع

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *