آموزش, اخبار

نقاشی دیواری مکزیکی-گلدوزی

[ad_1]

نقاشی دیواری مکزیکی گلدوزی DIY توسط Kathy Cano-Murillo، The Crafty Chica.

 

این نقاشی دیواری مکزیکی گلدوزی DIY را دوست خواهید داشت، چه آن را مانند من در خانه خود بکشید یا روی دیوار پاسیو یا یک تجارت. ساده، تمیز، و بسیار رنگارنگ است. ایده اینجا این است که رنگ همه کارها را برای شما انجام می دهد. من با دان ادواردز برای این پروژه شریک شدم تا مجموعه انتخاب شده آنها را به نمایش بگذارم که دارای آرایه های وسیعی از نورهای درخشان (مورد علاقه من)، خنثی ها و هر چیزی در این بین است.

اگر مدتی است که وبلاگ من را دنبال می کنید، تمام دفعاتی را که اتاق نشیمن خود را رنگ آمیزی کردیم به خاطر خواهید آورد. ما آن را زرد روشن، بنفش، حتی صورتی تند داشته ایم. مشکل داشتن همه دیوارهای رنگی روشن این است که تطبیق مبلمان واقعاً سخت است. بالاخره بعد از این مدت، ورودی، اتاق نشیمن و آشپزخانه را سفید رنگ کردیم.

شیر تمیز و ترد

شومینه سفید
بوم خالی! ما چند سالی است که پروژه‌های این موزاییک را در دست اجرا داریم و هرگز به پایان نرسیده‌ایم. وقت آن است که آن را رها کنید!

این شومینه است. برای پوشاندن آجر از پوشش گچ استفاده کردیم تا ظاهری گچ بری به آن بدهیم. هنوز هم برای نقاشی روی آن بسیار ناهموار است، اما این طرح باعث شد کار کند.

من قبلاً می دانستم که می خواهم یک داستان رنگین کمان داشته باشم، بنابراین این رنگ ها را از مجموعه Curated Dunn Edwards انتخاب کردم – بیش از 200 رنگ برای انتخاب وجود دارد! ما چندین مکان اینجا در فینیکس داریم و قوطی های من را با هم مخلوط کردند و ما آنها را برداشتیم!

دان ادواردز نقاشی می کند

این کمی احمقانه است، زیرا من همه رنگ ها را داشتم، اما بعد از آن یک جورهایی ترسیدم که چه چیزی را رنگ کنم! پس از تعقیب یک دسته از نقاشی‌های دیواری افسانه‌ای در اینستاگرام، تصمیم گرفتم با چیزی که در خانه‌ام احساس خوشبختی می‌کنم بروم. این یک عامل بسیار مهم است – چیزی را رنگ نکنید که با یک روند مطابقت داشته باشد، آن را رنگ کنید تا شما را شاد کند. تا وقتی به آن نگاه می کنید احساس الهام بخشی به شما بدهد. و دوباره، فقط رنگ است. هر زمان که می خواهید آن را تغییر دهید، قوطی های رنگ را دوباره بشکنید.

چیزی که من دوست دارم این است که این پروژه به سختی رنگ می گیرد. رنگ ها آنقدر غنی و مات هستند که با یک کت ادامه پیدا کردند. برخی از قسمت های دیوار بافت نیاز به توجه بیشتری داشتند، اما از پوشش های پایه گرفته تا سایه، هر لایه به آرامی ادامه یافت.

خوب، اجازه دهید به شما بگویم چگونه این کار را انجام دهید!

لوازم برای نقاشی دیواری مکزیکی گلدوزی DIY

طراحی برای نقاشی دیواری شما

لپ تاپ و پروژکتور

مداد

دان ادواردز نقاشی می کند
این ها براش های مختلفی هستند که من برای این نقاشی دیواری استفاده کردم. آستر بلند و لاغر ضروری بود!

انواع برس رنگ

فنجان های کوچک مخلوط کن، خلال دندان

پارچه را رها کنید

دستمال توالت

جهت ها:

اول از همه، من با تصویری که در Procreate کشیدم شروع کردم. شما می توانید از یک طرح یا الگو، هر آنچه که می خواهید استفاده کنید! اگر Procreate ندارید، طرح خود را روی کاغذ بکشید و از نشانگر یا رنگ برای رنگ آمیزی آن استفاده کنید. سپس از آن عکس بگیرید و آن را روی لپ تاپ خود بکشید. قبل از اینکه هر چیزی را نقاشی کنید، به آن روی دیوار نگاه کنید و ببینید آیا آن را دوست دارید یا خیر!

آزمایش یک طرح دیواری. نقاشی دیواری مکزیکی-گلدوزی DIY.
من از شومینه ام عکس گرفتم و آن را در Procreate گذاشتم، سپس تصویر را اضافه کردم تا ببینم چقدر از آن خوشم آمد!

یا اگر احساس شجاعت می کنید همیشه می توانید با دست آزاد!

سپس لپ تاپم را به یک پروژکتور وصل کردم، چراغ ها را خاموش کردم و آن را به سمت شومینه نشانه رفتم. کمی تنظیم برای قرارگیری طول کشید، من با تصویرم در PicMonkey (این یک برنامه رایگان ویرایش عکس آنلاین است) رفتم و آن را به سمت راست زاویه دادم.

ردیابی برای نقاشی دیواری. نقاشی دیواری مکزیکی-گلدوزی DIY
من پروژکتور را بالا گذاشتم تا طرح را ردیابی کنم و حتی مقداری رنگ گذاشتم!

از یک مداد یا نشانگر قابل شستشو برای کشیدن طرح استفاده کنید. مطمئن شوید که پروژکتور خود را حرکت ندهید!

بعد از اینکه طرح را روی دیوار گذاشتید، لپ‌تاپ و پروژکتور را خاموش کنید و با پر کردن ساقه‌ها، انگورها، برگ‌ها با سبز تیره شروع کنید. بگذارید همه چیز خشک شود، سپس با رنگ سبز روشن، هایلایت را اضافه کنید.

در حالی که سبزی ها خشک می شوند، رنگ پایه گل ها را اضافه کنید. به نوبت اضافه کردن رنگ و هایلایت را ادامه دهید. من همیشه حدود 5-6 رنگ مختلف روی هر گل دارم، اما اگر راحت تر است، می توانید آن را ساده نگه دارید.

نکته: چند فنجان سس 2 اونسی بردارید تا از آن برای نگه داشتن رنگ خود استفاده کنید. این کار باعث کاهش ضایعات می شود و به راحتی می توانید رنگ ها را با هم مخلوط کنید.

لیوان ها را رنگ کنید

صحبت از رنگ – این را بررسی کنید! آنها بسیار آبدار به نظر می رسند!

دان ادواردز نقاشی می کند

اینها نیمه براق هستند. می توانید از آنها به همان شکلی که هستند استفاده کنید یا رنگ سفید را برای ایجاد سایه های مختلف اضافه کنید. کمی راه طولانی را طی می کند.

هنگامی که تمام رنگ های پایه خود را پایین آوردید، با رنگ های مختلف وارد شوید تا هایلایت و سایه اضافه کنید. اگر نمی خواهید همه چیز روشن باشد، از رنگ های خنثی استفاده کنید و به دلخواه خود رنگ های کمی اضافه کنید.

نقاشی دیواری مکزیکی گلدوزی DIY توسط Kathy Cano-Murillo، The Crafty Chica.

البته inspo من گلدوزی مکزیکی بود.

من نمی توانم از آن سیر شوم. این من را یاد یک بلوز سفید ترد می اندازد. عالی در تمام طول سال!

نقاشی دیواری مکزیکی گلدوزی DIY توسط Kathy Cano-Murillo، The Crafty Chica.

من عاشق این نقاشی دیواری هستم همانطور که می بینید، ما هنوز در حال کار روی تزئین هستیم. ما یک مرکز سرگرمی سفید بزرگ خریدیم و بعد در حال کار روی خرید یک کاناپه سبز رنگ هستیم. بالاخره همه چی جمع میشه!

فراموش نکنید که مجموعه رنگ های انتخاب شده Dunn-Edwards را بررسی کنید.

از کد من “CraftyChica10Off” برای سفارش بعدی 10 دلاری خود برای رنگ های فوق ممتاز داخلی و خارجی استفاده کنید.
پست وبلاگ من را بررسی کنید تا تمام نکات و جزئیات و نحوه انجام آن را در خانه خود نیز مشاهده کنید!

و از آنها برای اینکه من را برای این همکاری دعوت کردند و از همه شما برای خواندن این پست بسیار سپاسگزارم!

در اینجا رنگ هایی که برای نقاشی دیواری مکزیکی گلدوزی DIY استفاده کردم آمده است:

پروژه های دیگر من را با الهام از گلدوزی مکزیکی بررسی کنید:

بلوز دوزی مکزیکی تبدیل به کیف پول

فنجان ها و نعلبکی های الهام گرفته از گلدوزی مکزیکی

پیراهن فاکس مکسی دوزی شده

چگونه یک لباس دوزی مکزیکی را به تاپ تبدیل کنیم

[ad_2]

منبع

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *