مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

پروژه های DIY ساخته شده با تلفن های قدیمی

[ad_1]

  1. صفحه اصلی
  2. زندگي كردن

پروژه های DIY ساخته شده با گوشی های قدیمی

اگر شما هم مثل ما هستید، دارید قطعا چند گوشی قدیمی را در جایی از خانه شما پنهان کرده ام. حتی اگر به خوبی از وسایل خود مراقبت کنید، واقعیت این است که فناوری در نهایت فرسوده می‌شود، بنابراین هرکسی که به طور منظم از تلفن همراه خود استفاده می‌کند، احتمالاً می‌داند که چه نوع فرسودگی و پارگی را متحمل می‌شود و بدون توجه به اینکه چقدر سریع می‌تواند بسوزد. چقدر مواظب هستی فقط به این دلیل که یک تلفن قدیمی لزوماً برای هدف اصلی خود کار نمی کند، در واقع باعث نمی شود که مجبور شوید آن را بیرون بیندازید! اخیراً، ما کاملاً شیفته این ایده شده ایم که با کمک اینترنت قدیمی قابل اعتماد، تلفن های قدیمی خود را به چیزهای دیگر تبدیل کنیم.

فقط در صورتی که با ایده تغییر کاربری تلفن های قدیمی خود، مهم نیست که چه نوع هستند، مانند ما، در اینجا 15 مورد از منحصربفردترین و خلاقانه ترین آموزش ها، ایده ها و مفاهیمی که ما ارائه کرده ایم، گرفته شده اید. در ماموریت ما برای استفاده مجدد از تلفن های قدیمی تا کنون!

1. گوشی قدیمی به دوربین اکشن

گوشی قدیمی به دوربین اکشن

آیا شما از آن دسته افراد فعالی هستید که همیشه به دنبال یک دوربین اکشن (مانند GoPro) بوده اید، زیرا ورزش ها و فعالیت های پرسرعت زیادی انجام می دهید، اما همچنین می دانید که آنها واقعاً گران هستند و در حال حاضر نمی توانید آن را بپردازید؟ آن وقت شاید بهتر بود به جای آن یکی از خودتان را بسازید! ممکن است نسبتاً ترسناک به نظر برسد ساختن یک دوربین، اما ویکتور نیمتو اینجاست تا به شما نشان دهد که چقدر ساده می‌توان با استفاده از یک گوشی هوشمند قدیمی این کار را انجام داد.

2. تلفن قدیمی به دوربین امنیتی

تلفن قدیمی به دوربین امنیتی

آیا ما واقعا هنگامی که شروع به صحبت در مورد راه هایی برای تبدیل گوشی های هوشمند قدیمی به انواع دوربین کردیم، توجه شما را جلب کرد، اما مطمئن نیستید که از یک دوربین اکشن مانند آنچه در بالا صحبت کردیم استفاده کنید؟ پس شاید ترجیح می دهید به جای آن یک دوربین امنیتی خانگی برای خود بسازید! تا زمانی که اتصال وای فای دارید، این آموزش از زمین افکت RC & Tech دقیقا همان چیزی است که برای تحقق آن نیاز دارید.

3. تلفن قدیمی به دوربین دید در شب

گوشی قدیمی تا دوربین دید در شب

فقط در صورتی که فکر می‌کنید راه‌هایی برای تبدیل گوشی‌های هوشمند قدیمی به دوربین به شما تمام شده است، در اینجا ایده دیگری وجود دارد که شما را علاقمند نگه می‌دارد و مطمئن شوید که انواع گزینه‌ها را دارید! Bokin DIY شما را گام به گام در فرآیند انجام تنظیمات خاص در تلفن قدیمی خود به منظور تبدیل آن به دوربین دید در شب راهنمایی می کند. ما فکر می کنیم که شما از اینکه این ایده واقعاً چقدر خوب عمل می کند تحت تأثیر قرار خواهید گرفت.

4. گوشی اندروید به پخش کننده موسیقی مستقل

گوشی اندروید به پخش کننده موسیقی مستقل

آیا واقعاً مدت‌هاست که کاربر اندروید بوده‌اید، اما آخرین مدل شما بالاخره قدیمی شده است، بنابراین اکنون تصمیم گرفته‌اید یک آیفون را امتحان کنید، اما قبلاً تمام موسیقی‌های خود را با برنامه‌ای غیر از iTunes همگام‌سازی کرده‌اید و همه چیز کمی گیج‌کننده شده است. برای مدیریت یا انتقال شما؟ در آن صورت، ما قطعا پیشنهاد می کنیم نگاهی به چگونگی فاندروید دقیقاً این مشکل را با تبدیل تلفن اندرویدی قدیمی خود به یک پخش کننده موسیقی مستقل حل کردند.

5. تلفن قدیمی به شارژر قابل حمل

گوشی قدیمی به شارژر قابل حمل

هر کسی که کار می کند یا روزهای طولانی سفر می کند و همچنین از تلفن خود زیاد استفاده می کند، می داند که باتری های تلفن چقدر سریع می توانند در یک روز از بین بروند. البته شما میتوانست همیشه دوشاخه دیواری خود را همراه خود داشته باشید تا گوشی خود را در طول روز شارژ کنید، اما این بدان معناست که شما باید در طول مدت شارژ تلفن خود کنار دوشاخه بنشینید و افراد پرمشغله اغلب زمانی برای ثابت ماندن ندارند. . به همین دلیل است که باتری های خارجی قابل حمل ایده خوبی هستند! با این حال، آنها همچنین گران هستند، به همین دلیل است که ما از آمدن این آموزش بسیار خوشحال شدیم استودیوی به روز رسانی من که به شما می آموزد که چگونه یک گوشی هوشمند قدیمی را بچرخانید به یک شارژر قابل حمل که باتری تلفن فعلی شما را برای مدت طولانی تری خوب و پر نگه می دارد.

6. تلفن قدیمی به ساعت هوشمند

تلفن قدیمی به ساعت هوشمند

آیا واقعاً همیشه علاقه مند بوده اید که چگونه برخی از قطعات فناوری کلاسیک به راحتی به قطعات دیگر تبدیل شوند زیرا آنها عناصر یا ویژگی های مشابه زیادی دارند؟ خوب، اگر مدل قدیمی‌تری از تلفن همراه دارید، مانند آن با صفحه نمایش پیکسلی و دکمه‌ها به جای صفحه نمایش لمسی، پس ما فکر می‌کنیم که یک واقعی از سر راه را بیرون کن تینکرنت این ساعت مچی فوق العاده را ساخته است که قبلاً یک تلفن بود.

7. باتری های تلفن قدیمی به پاور بانک ها

باتری های تلفن قدیمی به پاوربانک ها

آیا ایده ساخت باتری تلفن خارجی برای شما جالب بود زیرا قطعاً دوست دارید تلفن خود را برای مدت طولانی تری در طول روز شارژ نگه دارید، مهم نیست چقدر از آن استفاده می کنید، اما نمی توانید طاقت حمل سیم پیچ خورده تلفن خود را با آن داشته باشید. شما تمام روز؟ در این صورت، ما فکر می‌کنیم که ترجیح می‌دهید به جای آن، این پاوربانک‌های شارژ جداگانه را از باتری‌های قدیمی تلفن همراه بسازید! آنها را با خود حمل کنید و زمانی که دیگری از دنیا رفت آنها را وارد کنید. دستورالعمل های کامل را دریافت کنید آموزش پذیر.

8. تلفن قدیمی به پروژکتور تلفن هوشمند DIY

پروژکتور تلفن هوشمند قدیمی تا DIY

آیا یک گوشی هوشمند قدیمی دارید که واقعاً هنوز کار می کند، اما شما ارتقا یافته اید، بنابراین سیم کارت را از آن خارج کرده اید و به این فکر می کنید که آن را به بچه های خود بدهید تا بتوانند از آن برای بازی در وای فای استفاده کنند؟ در آن صورت، ما فکر می کنیم که ممکن است a را پیدا کرده باشیم خیلی گزینه جالب برای شما! چند فیلم را در لیست پخش Netflix تلفن بارگیری کنید و نحوه انجام آن را بررسی کنید نه در خیابان بالا یک پروژکتور صفحه نمایش به طرز شگفت انگیزی ساده ساخته است که فیلم را از روی صفحه نمایش گوشی کوچک به دیوار می برد!

9. میکروسکوپ DIY با استفاده از یک تلفن قدیمی

میکروسکوپ DIY با استفاده از یک تلفن قدیمی

آیا شما واقعاً یک متخصص فنی هستید که عاشق ساختن چیزهایی از ابتدا با استفاده از قطعاتی از فناوری های مختلف هستید که استفاده از آنها را متوقف کرده اید و سپس آن را به روز کرده اید؟ سپس ما احساس می کنیم این میکروسکوپ شگفت انگیز (و بسیار سرگرم کننده برای ساخت) که با یک گوشی هوشمند قدیمی، درست در فضایی که در عکس می بینید نصب شده است. دستورالعمل های کامل برای ساختن یکی از خود را دریافت کنید آزمایشگاه میتس!

10. هنر دیوار تلفن قدیمی

هنر دیواری تلفن قدیمی

آیا واقعاً در کل این پست را مرور کرده اید و فکر کرده اید که آیا ممکن است با ایده های بیشتری برای ساخت چیزهای جدید از تلفن های قدیمی تر از آنچه تاکنون دیده اید، مانند اولین تلفن های همراه اصلی و شاید حتی تلفن های بی سیم خانگی خود مواجه شوید؟ خب بالاخره آن زمان فرا رسید! بررسی کنید که چگونه الهام و تحقق آنها را با ساختن آنها به هنرهای زیبای دیواری استفاده مجدد کردند.

11. چراغ رومیزی چرخشی تلفن

چراغ رومیزی چرخشی گوشی

اکنون که ما شروع به صحبت در مورد تلفن های قدیمی کرده ایم، داریم واقعا توجه شما را جلب کرد زیرا در واقع تلفن چرخشی قدیمی خانواده خود را در اتاق زیر شیروانی پیدا کرده اید و نمی توانید از خود فکر کنید که آیا نمی توان آن را به چیزی عالی تبدیل کرد تا جذابیت قدیمی آن را بهتر به نمایش بگذارد؟ سپس ما این احساس را داریم که شما یک دریافت خواهید کرد بزرگ از این آموزش خارج شوید Upcycle It برای تبدیل گوشی دوار خود به یک چراغ رومیزی با ظاهر قدیمی و جذاب!

12. تایمر ورزشی گردنبند تلفن قدیمی

تایمر ورزشی گردنبند تلفن قدیمی تبدیل شده است

آیا شما همان فرد فعال و اسپرتی هستید که قبلاً در لیست ما درباره آن صحبت می کردیم، اما هنوز مطمئن نیستید که تبدیل گوشی قدیمی خود به یک دوربین سبک GoPro کاملا پروژه مناسب برای شما، حتی اگر مصمم به استفاده مجدد از آن هستید؟ در آن صورت، ما مطمئن هستیم که این ایده ساده کرونومتر و بند گردنی تایمر را در آن پیدا خواهید کرد کرونومتر هوشمند بسیار ارجح است این یکی را می توان در کمتر از ده دقیقه انجام داد.

13. تلفن همراه چوبی جامبو DIY

تلفن همراه چوبی جامبو

آیا واقعاً در کل این فهرست را مرور کرده‌اید و متوجه شده‌اید که نمی‌توانید از فکر کردن در مورد اینکه آیا می‌توانید کل این ایده را یک قدم جلوتر ببرید یا نه، دست بردارید و فقط… ساختن یک تلفن همراه کامل خودت؟ پس ما احساس می کنیم که شما هستید واقعا این آموزش کاملا بد بو را از علم دیوانه که در واقع به شما می آموزد که چگونه این کار را با استفاده از یک صفحه دیجیتال تغییر کاربری داده شده و مقداری چوب انجام دهید! دکمه ها واقعا کار می کنند و به شما نشان می دهند که چگونه و چرا.

14. گلدان ساکولنت گوشی روتاری

گلدان ساکولنت گوشی دوار

آیا وقتی شروع به صحبت در مورد راه‌هایی برای استفاده مجدد از تلفن‌های سبک چرخشی قدیمی کردیم، اما شما قبلاً یک چراغ رومیزی دارید، واقعاً توجه شما را جلب کردیم، بنابراین این ایده واقعاً توجه شما را جلب نکرد؟ خوب، اگر چیزی حتی شیک تر و منحصر به فردتر از آن را ترجیح می دهید، مایلیم توجه شما را به این ایده خارق العاده برای کاشت آبدار معطوف کنیم که گام به گام شرح داده شده است. من جاسوسی می کنم! ما در واقع این را برای میز خود در محل کار ساختیم و مردم همیشه آن را تکمیل می کنند. فقط خیلی شخصیت دمدمی داره!

15. اینترفون خانگی از تلفن های سیمی قدیمی خانه

اینترکام خانگی از تلفن های قدیمی خانه سیم دار

قبلاً یک بار به تلفن‌های خانه قدیمی اشاره کرده‌ایم، اما پروژه‌ای که به شما نشان دادیم واقعاً از این که چگونه می‌توانید عملاً عملکرد آنها و نحوه کار آنها را تغییر دهید، استفاده نکردیم، حتی اگر دیگر واقعاً نیازی به تلفن ثابت نداشته باشید. اگر این چیزی است که شما هستید واقعا علاقه مند به انجام، ما قطعا پیشنهاد می کنیم نگاهی به چگونگی آموزش پذیر مراحل استفاده از یک سری تلفن های سیمی خانگی را برای ساختن یک سیستم اینترکام در خانه شما شرح می دهد! ما مطمئناً امکاناتی را که این ایده به ارمغان می آورد دوست داریم، زیرا از فریاد زدن بچه ها برای شام به طبقه پایین خسته می شویم.

آیا یکی از علاقه مندان به صنایع دستی یا DIY را می شناسید که دوست دارد سیم کشی و فناوری را سرهم کند و آزمایش کند، اما اغلب تردید دارد زیرا احساس می کند می تواند از راهنمایی استفاده کند؟ آیا آنها هم از آن دسته افرادی هستند که دارای انبار کوچکی از انواع تلفن های قدیمی و بدون کارمزد هستند؟ این پست را با آنها به اشتراک بگذارید تا به آنها کمک کنید به جای اینکه به آنها اجازه دهید فضای خود را شلوغ کنند یا هدر بروند، آن چیزها را تغییر دهند!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *





[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#پروژه #های #DIY #ساخته #شده #با #تلفن #های #قدیمی

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید