مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

چگونه ستاره های شاخه ای زیبا و روستایی بسازیم

[ad_1]

  1. خانه
  2. بچه ها

چگونه ستاره های شاخه ای زیبا و روستایی بسازیم

در خانه من ، ایده های ساخت و ساز که موفق ترین هستند همیشه ایده هایی هستند که شامل استفاده از نوعی مواد غیرمتعارف هستند. به تازگی ، مثلاً من و بچه ام کاملاً عاشق مفهوم کاردستی با طبیعت شده ایم. بچه های من وقتی در حیاط بازی می کنند انواع مختلف بیت و بوب را از خارج به داخل می آورند ، بنابراین اخیراً خودم را فكر كرده ام كه ​​درباره اینكه چگونه ممكن است با شاخه ها خلاقیت داشته باشیم خیلی فکر می كنم. اینگونه بود که ما شروع به ساختن این شاخه های زیبا و تزیینات ستاره ای ریسمان برای درخت کریسمس خود کردیم! این یکی بود مقدار کمی برای آنها چالش برانگیز است ، بنابراین آنها بیشتر در ساخت معدن به من کمک می کردند ، اما همه افراد درگیر هنوز یک انفجار داشتند. در واقع ، من ستاره های شاخه ای تمام شده را دوست داشتم بنابراین خیلی زیاد که من یکی دیگر درست کردم تا بتوانم به دیگران نشان دهم که چگونه آنها را نیز درست کنم.

صنایع دستی ستاره شاخه ای

این دستورالعمل های گام به گام همراه با عکس را بررسی کنید! اگر ترجیح می دهید به جای کلمات نوشتاری ، یک آموزش ویدیویی را دنبال کنید ، به پایین این پست بروید تا دقیقاً آنچه را که می خواهید پیدا کنید.

برای این پروژه به موارد زیر احتیاج دارید:

  • شاخه ها (پنج کوچک تقریباً به همان طول)
  • قیچی
  • چسب گرم
  • ریسمان راه راه قرمز و سفید

مرحله 1: مواد خود را جمع کنید!

قبل از شروع ، آنچه را که نیاز دارید از لیست خود دریافت کنید.

مواد صنایع دستی ستاره شاخه ای

مرحله 2: ریسمان را برش دهید و شروع به گره زدن کنید

یک قطعه رشته را به طول حدود پنج اینچ ببرید. یک انتهای این رشته را محکم در اطراف یک انتهای یکی از شاخه های خود گره بزنید ، حداقل دو اینچ اضافی در انتهای کوتاه تر خود بگذارید. سپس ، از انتهای شاخه دیگری بر روی آن با زاویه کمی مورب عبور کنید. این دو شاخه را از این طریق با هم گره بزنید و بقیه قطعه گره نخ خود را دور و اطراف دو انتهای آن به هم بپیچید ، از اطراف دو به صورت افقی و بین آنها به صورت عمودی عبور دهید تا محكم به هم متصل شوند. این انتها را به اولین انتهای اضافی خود گره بزنید تا همه در جای خود محکم شود. اکنون قطعه ای به شکل مثلث وارونه دارید.

رشته صنایع دستی ستاره شاخه ای

شاخه های شاخه ای ستاره ای رشته تهیه می کنند

شاخه های ستاره ای شاخه های شاخه ای دو را ادغام می کنند گره stong ستاره صنایع دستی Diy twig

مرحله 3: تکرار کنید

کل این فرایند را که به تازگی انجام داده اید روی دو شاخه دیگر تکرار کنید. اکنون دو شکل V وارونه و یک شاخه اضافی برای شما باقی مانده است.

گام 3

مرحله 4: شروع به جمع آوری کنید

یکی از شکل های وارونه V خود را روی سطح کار قرار دهید و انتهای آن به سمت بالا باشد. V دوم خود را بگیرید و آن را 90 درجه بچرخانید تا انتهای نوک آن به سمت چپ و نوک های گسترده تر آن به سمت راست باشد. آن را روی و روی اولین وارونه خود قرار دهید. سپس ، پنجمین شاخه باقیمانده خود را برداشته و به صورت مورب روی دو شکل V همپوشانی قرار دهید تا شکل یک ستاره پنج نقطه را تکمیل کند. شاخه پنجم من با شروع از پای چپ وارونه V به پایان می رسد ، از مورب به سمت بالا از زیر پای پایین طرفین V عبور می کند اما از بالای پای راست V پایین ، نوک بالایی آن را با انتهای پهلو روبرو می کند پای بالایی V

شاخه ستاره شاخه ای گام 4

مرحله 5: با ریسمان بسته بندی کنید

یک ریسمان بلند دیگر را برای بسته بندی برش دهید و سپس قسمت بالایی آن را به صورت V به صورت پهلو برداشته و کنار بگذارید. تکنیک های بسته بندی قبلی خود را تکرار کنید تا شاخه منحصر به فرد و مورب را به قسمت پایین وارونه V متصل کنید که نوک آنها از روی هم عبور می کند. انتهای آن را مانند قبل در جای خود گره بزنید تا در جای خود قرار گیرد.

گام 5 ستاره صنایع دستی گل شاخه ای

مرحله 6: پایان کار

آخرین شکل V خود را مانند قبل بر روی محل خود قرار دهید ، بنابراین یک بار دیگر شکل یک ستاره پنج نقطه ای را کامل می کند. یک بار دیگر یک رشته ریسمان برش بزنید و آخرین بار روند بسته بندی خود را تکرار کنید تا هر کدام از قسمت های باقی مانده V را به جایی که از انتهای باقیمانده شکل سه شاخه دیگر شما عبور می کنند ، ببندید.

گام 6

کاردستی ستاره ای شاخه ای گام 6a

مرحله 7: اصلاح کنید

انتهای اضافی گره های ریسمان شما را در اطراف ستاره کوتاه کنید.

شاخه ستاره ای شاخه ای گام 6b

مرحله هفتم صنایع دستی ستاره شاخه ای

این واقعاً تمام چیزهایی است که وجود دارد! ستاره شاخه های خود را به لبه خود متکی کنید ، آن را به چیزی در آشپزخانه قلاب کنید یا یک تکه رشته رشته حلقه دار به پشت بچسبانید تا آن را به یک تزئین آویز برای درخت کریسمس خود تبدیل کنید. فقط در صورت تمایل به امتحان کردن این پروژه برای خود ، در اینجا یک فیلم آموزشی خارق العاده برای کمک به شما وجود دارد!

مرحله 8 صنایع دستی ستاره شاخه ای

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#چگونه #ستاره #های #شاخه #ای #زیبا #روستایی #بسازیم

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید