مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

چگونه یک تزئین آدم برفی کاغذی بسازیم

[ad_1]

  1. خانه
  2. بچه ها

چگونه یک تزئین آدم برفی کاغذی بسازیم

جایی که من زندگی می کنم ، فصل پاییز بسیار کوتاه است و برف ها تقریباً بلافاصله پس از شروع سرد شدن برف می بارد. به همین دلیل است که ، با وجود اینکه زمستان هنوز از نظر فنی چند ماه تعطیل نیست ، اما بچه های من از من خواسته اند که در ساخت پروژه های با مضمون زمستان به آنها کمک کنم! دومی که برف روی زمین وجود دارد ، آنها از این موضوع هیجان زده می شوند و می خواهند همه جا را در آن بگنجانند. به همین دلیل تصمیم گرفتم به آنها یاد بگیرم که چگونه این زیور آلات آدم برفی کاغذی نورد شده را بسازند! چند مورد اول که ما با هم ساختیم خیلی زیبا بودند که من تصمیم گرفتم یک مورد اضافی تهیه کنم و روند کار را به طور خلاصه شرح دهم تا افراد دیگر هم ببینند که کارهای انجام شده نیز انجام شده است.

تزیین آدم برفی کاغذی

این دستورالعمل های کامل برای ساخت زیور آلات کاغذی آدم برفی را ببینید ، همراه با عکس! اگر ترجیح می دهید یک آموزش ویدئویی را دنبال کنید ، تا انتهای این پست پیمایش کنید تا یکی از آنها را پیدا کنید.

برای این پروژه به موارد زیر احتیاج دارید:

  • مقوا (سفید)
  • کاغذ سیاه
  • کاغذ کرپ (نارنجی)
  • یک نشانگر سیاه)
  • دو چشم گوگل
  • نخ نقره ای
  • قیچی
  • یک چوب چسب
  • سه پوم پوم مینیاتوری ساخت (سیاه)

مرحله 1: همه چیز را آماده کنید

مواد خود را در مقابل خود جمع کنید!

تزئین آدم برفی کاغذی Diy

مرحله 2: نوارهای مشکی

دو نوار عرض اینچ را از سمت عرض کاغذ سیاه خود ببرید. هر کدام را تا کنید و آن را در چین چین بزنید تا دو قطعه به اندازه یکسان ساخته شود ، در مجموع چهار نوار جدید.

مواد تزئینی آدم برفی کاغذی

مرحله 3: برابر کنید

دوباره هر یک از این چهار نوار را به نصف برابر بریزید ، اما این بار در امتداد چین برش نزنید.

تزئین کاغذ آدم برفی کاغذ تاشو

مرحله 4: کلاه درست کنید

در حالی که چین به سمت چپ است ، مربع های دوبرابر را با هم نگه دارید تا هر دو طرف هر دو را یک باره برش دهید و مربع را به شکل L برش دهید. سپس گوشه بالای قسمت پایین را دور بزنید تا به نظر برسد به جای حرف ، یک بوت کارتونی به نظر برسد. این کار را برای هر چهار مربع تکرار کنید تا چهار بوت تخت داشته باشید که مانند چین در چین باز می شوند.

کلاه تزئینی آدم برفی کاغذی

دایره تزئین آدم برفی کاغذی

زینت آدم برفی کاغذی کاغذ تا شده را برش داد

مرحله 5: کلاه را جمع کنید

یک قطعه بوت را بردارید ، آن را در محل چین بسته نگه دارید و از یک طرف چسب استفاده کنید. دومین قطعه بوت را بردارید و آن را بسته نگه دارید و آن را در یک ردیف قرار دهید تا شکل آن کاملاً با قسمت اول چسب چسبیده متناسب شود و آن را در محل فشار دهید. این کار را تکرار کنید تا هر چهار چسب L شکل را از هر طرف به جز یکی داشته باشید ، که لحظه ای باز خواهید ماند.

کاغذ برش تزئینی آدم برفی

مرحله 6: کلاه را تمام کنید

یک قطعه نخ نقره ای خود را به طول حدود چهار اینچ برش دهید. آن را از وسط تا کنید و انتهای آن را به گونه ای گره بزنید تا ظاهری دو اینچی نداشته باشید. به آخرین ضلع های باز چسب بزنید و قبل از اینکه آنها را بهم بچسبانید تا شکل L کاملاً تمام شود ، انتهای گره خورده حلقه نخ نقره ای خود را در وسط قرار دهید تا حلقه از شکل سیاه خارج شود. سپس دو طرف آخر L شکل را بهم بچسبانید. آنچه واقعاً در اینجا ایجاد کرده اید یک کلاه بالایی بعدی برای آدم برفی شماست!

چسب تزئینی آدم برفی کاغذی

مرحله 7: اعضای بدن را بسازید

ورق کاغذ سفید خود را برگردانید تا در جهت منظره و بدون جدول قرار بگیرد و آن را از وسط ببرید. یک نیمه را برای بعد کنار بگذارید و نیمه ای را که اکنون استفاده می کنید قائم کنید تا در عوض بلند و پرتره قرار بگیرد. پایین ورق را به سمت بالا ، به سمت لبه بالایی حلقه کنید ، تا یک استوانه افقی گرد ایجاد کنید. چسب را در امتداد لبه بالایی قرار دهید و حلقه ای را که ایجاد کرده اید از پایین به پایین بچسبانید هنگامی که کاغذ را به سمت بالا و داخل می آورید. سپس نیمه دیگر صفحه سفید را که جدا کرده اید بردارید و آن را در همان جهت برش دهید ، اما این بار در حدود یک علامت سوم ، بنابراین در پایان با دو مستطیل ظاهر می شوید ، یکی بزرگتر از دیگری. فرآیند پیچش یا حلقه زنی را با این دو تکرار کنید تا در نهایت با سه استوانه در اندازه های کاهش یافته مواجه شوید. اگر مستطیل های شما از نظر ضخامت کمی استوانه طولانی دارند ، از نظر ضخامت رول های دیگر خود مطابقت داشته و قبل از اینکه انتهای آن را پایین بگیرید ، به راحتی طول اضافی نوار را برش دهید.

زینت آدم برفی کاغذی کوچک

مرحله 8: بینی را بسازید

یک نوار از رول نارنجی کاغذ کرپ خود ببرید که طول آن حدود دو اینچ و عرض نیم اینچ است. آن را به صورت افقی نگه دارید و یک طرف را به سمت وسط به صورت مورب تا کنید تا نقطه شروع شود. طرف دیگر را تا بزنید تا نقطه کامل شود ، بنابراین اکنون چیزی شبیه به بالای یک مثلث دارید. انتهای آن را به سمت بالا ، به سمت نقطه بریزید و گوشه هایی را که از لبه های مورب بیرون می آیند ، به سمت وسط بریزید و دوباره بجای بیرون آمدن کناره های آن ، یک لایه دیگر روی نقطه شوید. سپس قطعه لایه ای و تا شده را به شکل مخروطی کمی بچرخانید ، از سمت راست شروع کنید و به سمت دیگر بروید تا شکل گرد و نوک تیز داشته باشید. این بینی هویج آدم برفی شما خواهد بود! پایه را کمی مرتب کرده و اگر تا انتهای نقطه تا انتهای آن غلت نخورد ، آن را با چسب در جای خود بچسبانید.

  کاغذ آدم برفی تزئینی ضمیمه چشم

مرحله 9: بدن را بهم بچسبانید

به خارج از کوچکترین استوانه خود چسب بزنید (من این کار را در جایی انجام دادم که انتهای خود را به پایین فرو کردم تا خط اتصال را پنهان کنم) و آن را در مرکز استوانه متوسط ​​خود بچسبانید تا انتهای بزرگتر از انتهای آن بیرون بیاید از کوچکتر به طور مساوی این روند را تکرار کنید تا این دو قطعه را به بزرگترین استوانه خود بچسبانید. اکنون یک پشته در حال کاهش سه گانه دارید!

نقطه های تزئینی آدم برفی کاغذی

مرحله 10: چشم ها را اضافه کنید

چشمان گوگل خود را به جلوی کوچکترین سیلندر خود بچسبانید ، آنقدر نزدیک به بالای آن قرار دارد که در زیر آن فضای بیشتری برای ویژگی های صورت وجود داشته باشد اما نه آنقدر بلند که مانع از کلاه آدم برفی شود.

مرحله یازدهم: صورت را بکشید

انتهای دماغه هویج را در نقطه مقابل ، روی پایه آن بچسبانید و آن را به مرکز صورت آدم برفی ، زیر و بین چشمهای گوگل بچسبانید. سپس با استفاده از نشانگر مشکی خود لبخند بزنید. من این کار را با ساختن نقاط کوچکی انجام دادم که شبیه لبخند کلاسیک آدم برفی ساخته شده از تکه های ذغال سنگ است.

شابلون تزئینی آدم برفی کاغذی

مرحله 12: پوم پوم ها را بچسبانید

به پشت پمپ های کوچک کاردستی سیاه خود چسب بزنید و آنها را مانند دکمه های ذغال در قسمت جلوی بدن نورد شده آدم برفی بچسبانید. من دو تا رول وسطم و یکی رول پایینم چسبوندم ، تا ته مرکز.

کاغذ دیواری تزئین آدم برفی

مرحله سیزدهم: تمام کنید

به زیر کلاهی که قبلاً درست کرده اید چسب بزنید و آن را روی سر آدم برفی ، بالای کوچکترین رول خود فشار دهید. من مکان خود را به گونه ای قرار دادم که یکی از نقاط رو به جلو باشد زیرا فکر کردم که این روش تاشو سه بعدی را بیشترین تأثیر را دارد.

آنچه در آن وجود دارد همین است! اکنون یک تزیین آویز آدم برفی آویز دارید. درصورتی که بخواهید این پروژه را خودتان امتحان کنید ، در اینجا یک فیلم آموزشی خارق العاده برای کمک به شما آورده شده است!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#چگونه #یک #تزئین #آدم #برفی #کاغذی #بسازیم

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید