مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

چگونه یک قورباغه کاغذی درست کنیم

[ad_1]

  1. خانه
  2. بچه ها

چگونه یک قورباغه کاغذی درست کنیم

من از همان زمان که بچه هایم بسیار کوچک بودند ، با آنها کار می کردم و یکی از بهترین قسمت های خلاقیت دیدن آنها در طول سال ها ، رشد علاقه و کنجکاوی آنها در هنگام یادگیری نحوه انجام کارهای جدید است. اینگونه بود که خودم دیدم به آنها نشان می دهم چگونه این قورباغه های کوچک کاغذی تندرست را بسازند!

طرز تهیه قورباغه کاغذی

بچه ها این قورباغه ها را خیلی دوست داشتند به طوری که خواستند دفعه دیگر که دوستانی پیدا کرده بودند دوباره آنها را بسازند و خیلی زود من پدر و مادر دیگری را پرسیدم که چگونه کار را انجام می دهند ، بنابراین من یک شخص اضافی ساختم تا روند ساده را نشان دهم. این دستورالعمل های گام به گام همراه با عکس را بررسی کنید! اگر ترجیح می دهید به جای کلمات نوشتاری ، یک آموزش ویدیویی را دنبال کنید ، به پایین این پست بروید تا دقیقاً آنچه را که می خواهید پیدا کنید.

برای این پروژه به موارد زیر احتیاج دارید:

  • کاغذ (صورتی و سبز)
  • دو چشم گوگل
  • قیچی
  • یک چوب چسب
  • نشانگرها (سیاه و قرمز)

مرحله 1: اطمینان حاصل کنید که آنچه لازم دارید را دارید

مواد خود را جمع کنید!

نحوه ساخت مواد قورباغه ای کاغذی

مرحله 2: زبان را بسازید

از یک گوشه کاغذ صورتی خود ، نواری به عرض نیم اینچ و طول دو اینچ مانند یک مستطیل نازک ببرید. بقیه کاغذ را کنار بگذارید و نوار خود را از یکی از انتهای کوتاه آن به سمت بالا حلقه کنید ، آن را به صورت عمودی نگه دارید و کل قطعه را بچرخانید تا به انتهای دیگر برسید. این حلقه کوچک را فعلا کنار بگذارید تا بعداً استفاده شود. این حلقه زبان قورباغه شما خواهد بود.

نحوه ساخت کاغذ برش قورباغه کاغذی

مرحله 3: نوارهای سبز را برش دهید

کاغذ سبز خود را بصورت عمودی یا عمودی نگه دارید ، نوارهایی به عرض تقریباً نیم اینچ و طول کامل صفحه را در امتداد لبه کناری برش دهید. در مجموع چهار نوار را برش دهید و لحظه ای با زبان قورباغه کنار بگذارید. این رشته ها بدن قورباغه شما را تشکیل می دهند و همچنین همان چیزی هستند که باعث قورباغه می شوند.

نحوه ساخت کاغذ سبز قورباغه ای

طرز تهیه برش های برش قورباغه کاغذی

مرحله 4: بدن را بسازید

روی بقیه کاغذهای سبز خود ، با استفاده از مداد قورباغه خود را یک سر و دو پای عقب بکشید. سر قورباغه ام را مانند یک نیم دایره با گوشه های گرد شده و یک تپه کوچک در هر طرف بالا کشیدم. من همچنین ترجیح دادم انگشتان قورباغه گرد و انگشتان زیبا را به من بدهم زیرا ظاهر کارتونی آن را بهتر دوست دارم ، اما اگر ترجیح می دهید پاهای نوک تیز و تار واقع بینانه تری انجام دهید. طول سر من حدود دو اینچ و قد یک اینچ و هر پا تقریباً یک اینچ طول و تقریباً نیم اینچ عرض در وسیع ترین نقطه آن بود. بعد از کشیدن این قطعات ، آنها را ببرید.

چگونه می توان قورباغه کاغذی را رسم کرد

چگونه می توان قورباغه کاغذی را در اطراف برش داد

نحوه ساخت قورباغه کاغذی مرحله 4

مرحله 5: طرح کلی

لبه های سر و پاهای قورباغه خود را با نشانگر مشکی مشخص کنید تا برجسته شوند ، کمی بهتر تعریف کنید و بر آن شکل جالب کارتونی که در بالا گفتم تأکید کنید. تکه هایم را روی ضایعات کاغذ سبز ضایعاتم قرار دادم تا بتوانم نشانگرم را نزدیک لبه های شکل بگیرم بدون اینکه جوهر سیاه روی میز تحریرم داشته باشم.

نحوه ساخت نشانگر قورباغه کاغذیچگونه بینی قورباغه ای کاغذی درست کنیم

مرحله ششم: صورت را بسازید

صورت قورباغه خود را کامل کنید! با استفاده از چسب چسب خود ، چشمی گوگل را در هر کدام از تپه های بالای انتهای قورباغه خود قرار دهید. در مرحله بعد ، با استفاده از نشانگر قرمز خود ، لبخندی را در پایین صورت قورباغه و نشانگر سیاه خود را به منافذ بینی قورباغه نزدیک مرکز دو طرف بالاتر از آن بکشید. سرانجام ، به انتهای خارجی آن حلقه صورتی رنگی که قبلاً درست کرده اید ، چسب بزنید و آن را درست در امتداد لبخند قورباغه بچسبانید ، مثل اینکه زبان خود را حلقه کرده و آماده است هر لحظه از آن خارج شود و مگس را بگیرد! سر قورباغه را فعلاً با پا کنار بگذارید.

چگونه لب قورباغه کاغذی درست کنیم

چگونه بینی قورباغه ای کاغذی درست کنیم

مرحله 7: شروع به چسباندن کنید

از نوارهای سبز خود برای ساختن سنبله قورباغه استفاده کنید! انتهای اولین نوار خود را بچسبانید و انتهای دیگر آن را حلقه کنید تا هر دو را به هم نزدیک کنید و آن را بچسبانید و یک دایره درست کنید. سپس در همان نقطه چسب بزنید ، در انتهای انتهایی که به پایین چسبیده اید. نوار دوم را بگیرید و یک انتهای آن را در همان نقطه بچسبانید ، اما بچرخانید تا نوار عمود بر نوار اول شما باشد ، نه اینکه با آن صف بکشید. انتهای دیگر نوار دوم خود را به همان روش اول خود برگردانید ، آن را از زیر طرف دیگر دایره خود که قبلاً کامل شده عبور دهید و آن را بیاورید تا با همان نقطه ای که در آن سه انتهای لایه لایه دارید به عقب برگردد. یک بار دیگر آنجا را اعمال کنید و این چهارمین انتها را پایین بچسبانید. اکنون دو دایره دارید که به نظر می رسد یکدیگر را قطع می کنند. همچنین ممکن است بخواهید یک نقطه چسب در مقابل انتهای لنگر خود قرار دهید ، جایی که مراکز گرد شده نوارها در طرف دیگر دایره ها با هم تداخل دارند ، فقط برای اینکه چیزها در جای خود قرار بگیرند. کل این فرایند را با دو نوار سبز آخر خود دو بار دیگر تکرار کنید ، این بار آنها را بچرخانید تا دایره های آنها از فاصله بین دو قسمت دیگر عبور کند ، مورب ها را پر کرده و شکل کلی کره را ایجاد کند.

طرز تهیه چسب قورباغه کاغذی

چگونه قورباغه کاغذی برای بچه ها درست کنیم

نحوه ساخت کاردستی قورباغه کاغذی برای بچه ها

چگونه قورباغه کاغذی را برای بچه ها درست کنیم

مرحله 8: صورت را اضافه کنید

چسب را به نقطه ای که تمام نوار سبز شما بهم می رسد بمالید اما این بار قسمت پشت سر قورباغه خود را به آنجا بچسبانید. قورباغه را به پشت خود برگردانید تا اکنون کف آن را ببینید و به دو پایی که زودتر بریدید چسب بزنید. آنها را به نوارهای موجود در پایین بچسبانید. وقتی قورباغه را به حالت ایستاده قرار دهید ، پاها سطح صافی را برای نشستن فراهم می کند و اگر قورباغه را فشار دهید یا حرکت را برهنه کنید ، نوارها کمی باز می شوند.

نحوه ساخت کاردستی های مدرسه ای قورباغه کاغذی

طرز تهیه تاپ قورباغه کاغذی

نحوه ساخت کاردستی بچه گانه بدون قورباغه

آنچه در آن وجود دارد همین است! البته ، شما همیشه می توانید در استفاده از این ایده ساختاری اولیه احساس راحتی کنید اما سپس قطعه خود را به نوع دیگری از حیوانات نیز تبدیل کنید. درصورتی که بخواهید این پروژه را خودتان امتحان کنید ، در اینجا یک فیلم آموزشی خارق العاده برای کمک به شما آورده شده است!

https://www.youtube.com/watch؟v=UvCJYxALGxY

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#چگونه #یک #قورباغه #کاغذی #درست #کنیم

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید