مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

کاردستی با بچه ها در ذهن – 15 پروژه آسان

[ad_1]

  1. خانه
  2. بچه ها

کاردستی با بچه ها در ذهن – 15 پروژه آسان

وقتی صحبت از گذراندن وقت با کیفیت با بچه هایمان می شود ، ما واقعاً خوشحال می شویم که به معنای واقعی کلمه هر کاری انجام دهیم. با این حال ، راه معمول مورد علاقه آنها برای پیوند با خانواده ، انجام کارهای دستی با هم است! در خانواده بزرگ ما ، تعداد زیادی از بچه ها در سنین مختلف وجود دارد ، بنابراین ما همیشه در جستجوی ایده های عالی برای کارهای بچه ها هستیم که همه آنها می توانند به راحتی انجام دهند ، همه را سرگرم کرده و احساس کنند.

1. لامپ گدازه DIY

چراغ گدازه Diy

آیا بچه های شما تا به این حد کمی بزرگتر شده اند و شروع به ایده ساختن چیزهایی می کنند که کمی بیشتر به آزمایش های علمی شباهت دارد تا اینکه فقط کارهای کاغذی را برش بزنید و بچسبانید؟ بنابراین ما احساس خواهیم کرد که واقعاً با این ایده از کنار خواهید رفت والدین PBS که شامل ساختن لامپهای گدازه شما برای خودتان می شود! بچه های دهه 1990 در ما درست مثل بچه های خودمان این ایده را دوست داشتند.

2. بالن و فنجان پلاستیکی تیراندازهای گل ختمی

بالن یک فنجان dplastic تیرانداز گل ختمی

در خانه ما ، کارهایی که بیش از حد مطلوب به دست می آیند ، اغلب کارهایی هستند که بعد از اتمام کار ، نوعی عملکرد یا سرگرمی دارند. بچه های ما فرایند ساخت هرچه هست را می پرستند و آنها از ادامه استفاده پس از آن لگدی دریافت می کنند! این تیراندازهای فنجان پلاستیکی و بادکنکی گل ختمی برجسته در فنجان قهوه و مداد رنگی نمونه کاملی از منظور ما هستند.

3. دستمال کاغذی و لاک پشت های صفحه ای کاغذی

دستمال کاغذی و لاک پشت های صفحه ای کاغذی

مهم نیست که چند سال دارید ، احتمالاً می دانید که کاردستی های مبتنی بر صفحه کاغذی کاملاً کلاسیک هستند و یک جز am اصلی تفریحی بچه ها! در ساخت وسایل خانه که از قبل در دست دارید ، چیزی بسیار آسان و راحت وجود دارد. ما همیشه یک بسته بشقاب کاغذی در کمد آشپزخانه نگهداری می کنیم ، بنابراین همه چیزهایی که برای ساختن این بشقاب های خارق العاده کوچک و لاک پشت های رنگی دستمال کاغذی به صورت گام به گام ترسیم شده بود ، در دسترس ما بود. کرم شب تاب و پای لجن!

4. مار زنجیره ای کاغذی

مار زنجیره ای کاغذی

درست مانند مفهوم اساسی صنایع دستی ورق کاغذ ، یک کار کلاسیک در دوران کودکی است ، پروژه های زنجیره ای کاغذ نیز چنین هستند! ما به یاد می آوریم که این موارد را به طور مکرر در دوران کودکی نیز ساخته و هر پیوند رنگارنگ را دوست داشتیم. احتمالاً به همین دلیل ما این آموزش را از اینجا پسندیده ایم بزرگ کردن ابرقهرمانان کوچک خیلی زیاد. آنها به جای ساختن یک زنجیره ساده ، به شما نشان می دهند که چگونه مارها را شبیه مار کنید!

5. طرفداران میوه DIY

طرفداران میوه دی

آیا ما واقعاً توجه شما را جلب کردیم وقتی شروع به صحبت کردن در مورد ایده صنایع دستی کردیم که ممکن است برای بچه های کمی بزرگتر کمی رضایت بخش تر باشد اما شما مطمئن نیستید که آنها واقعاً ایده لامپ گدازه ای را که قبلا به شما نشان دادیم حفاری می کنند؟ پس شاید آنها ترجیح می دهند که دست خود را در ساخت چیزی با قطعات متحرک امتحان کنند! ما می خواهیم قطعاً پیشنهاد می کند نگاهی به چگونگی اتاق ایده این طرفداران میوه های خارق العاده را از کاغذ ، چوب های بستنی و سنجاق ها درست کرده است!

6. ماسک های شکلک DIY

ماسک ایموجی Diy

شاید بچه های شما به اندازه کافی بزرگ شده اند و می توانند به چیزهای فرهنگ پاپ علاقه مند شوند و اکنون چه چیزی مرسوم است؟ بنابراین احساس می کنیم که آنها احتمالاً به همان اندازه که کاربران فن آوری نوپای ما دارند ، از طیف سرگرم کننده شکلک های صفحه کلیدهای iPad سرگرم می شوند! با ساختن این ماسک های برش خورده و چسباندن شکلک که به صورت گام به گام مشخص شده اند ، به آنها کمک کنید تا با چیزهای خارج از دنیای صفحه نمایش نیز سرگرم شوند. آلیس و لوئیس.

7. در حال رشد کریستال از پاک کننده های لوله

در حال رشد کریستال از پاک کننده های لوله

درصورتیکه هنوز فکر شما برای کمک به فرزندانتان در ساختن کاردستی که در واقع کمی نزدیک به آزمایش علمی نوعی است ، بسیار شیفته هستید ، در اینجا ایده ای از قابل آموزش خیلی جالب است بچه های ما وقتی امتحانش می کردند چیزی را که می دیدند به سختی باور می کردند! نگاهی بهتر به آموزش آنها بیاندازید تا ببینید که چگونه آنها از پاک کننده های لوله و بوراکس کریستال ساخته اند.

8. سنگ ماه DIY

سنگ ماه Diy

آیا واقعاً ایده ساخت کریستال هایی که در بالا به شما نشان دادیم کاملاً شیفته هستید اما مطمئن نیستید که می خواهید با Borax کار کنید ، زیرا ایده مواد خشن در اطراف بچه های خود را دوست ندارید؟ در این صورت ، ما می خواهیم قطعاً پیشنهاد می کند نگاهی به چگونگی جوجه های کاردستی در عوض این سنگهای ماه درخشان و شگفت آور DIY را ساخته است! در واقع انجام آنها بسیار راحت تر از آن چیزی است که فکر می کنید.

9. اسم حیوان دست اموز پوم پوم آسان

اسم حیوانات خانگی ساده و ساده

آیا در خانه شما صنایع دستی بسیار محبوب تر از کارهای مبتنی بر آزمایش علمی هستند ، زیرا شما یک علاقه مند به بافتنی یا قلاب بافی هستید که همیشه تکه های نخ اضافی را برای استفاده بچه های خود آماده کرده اید؟ در این صورت ، ما می خواهیم کاملا پیشنهاد می کند نگاهی به چگونگی مامان On Timeout این اسم حیوان دست اموزهای پوم پوم شایان ستایش را درست کرده ، آنها را با نمد تزئین کرده ، پوم پوم ها را بسازید و چشم های گوگلی بسازید!

10. دارنده های عکس سنگ نقاشی شده

دارندگان عکس سنگ نقاشی شده

اگر بچه های شما می توانند تا آخر عمر لوازم مورد نیاز خود را برای کار انتخاب کنند ، آیا مطمئن هستید که آنها رنگ آمیزی را انتخاب کرده اند؟ احساس می کنیم که ممکن است مال خودمان نیز باشد ، اما تا زمانی که آنها بتوانند انواع سطوح غیر متعارف را در حالی که در آن هستند رنگ آمیزی کنند! ما که عاشق عکسهای نوستالژیک هستیم نیز کاملاً عاشق چگونگی آن هستیم یک پروژه کوچک این سنگ های دوست داشتنی نقاشی شده با دست را با حلقه های نمایش تصویر در بالا ساخته شده از سیم جواهرات قابل انعطاف ساخته شده است. اینها نشستن روی میز کار زیبا به نظر می رسند!

11. سنگ های رنگ شده را ترول کنید

ترول سنگ های رنگ شده

آیا ما واقعاً توجه شما را با این همه بحث در مورد سنگ های رنگ آمیزی شده جلب کرده ایم اما بچه های کوچک شما نیز علاقه زیادی به صنایع دستی مبتنی بر شخصیت دارند که تقریباً بیش از هر چیز دیگری است؟ در این صورت ، ما فکر می کنیم شما به سادگی باید نگاهی به راه بیندازید نگهبان Cheerios این ترول های کوچک دست ساز و پر زرق و برق که از فیلم الهام گرفته شده اند را ساخته است!

12-شیاطین رویای تک شاخ

ر dreamیاهای تک شاخ

اگر شما و بچه هایتان قبلاً هرگز جلب کننده رویا نکرده اید ، بسیار متاسفیم که به شما می گوییم واقعاً چیزهای بسیار سرگرم کننده را از دست داده اید! ما قطعاً پیشنهاد می کنیم با نگاهی به چگونگی رفع آن سلام فوق العاده نه تنها گیرنده های رویایی فوق العاده سرگرم کننده را از نخ و روبان ساخته ، بلکه همچنین چگونه آنها را با مضمون یک شاخ بودن کمی روشن و رنگارنگ ساخته است!

13. قاب عکس صدف دریایی را براق کنید

قاب تصویر گلدان دریایی زرق و برق دار

به جای انتخاب رنگ ، آیا متقاعد شده اید که اگر مجبور باشند بچه های شما در واقع زرق و برق را به عنوان منبع تولید شماره یک خود انتخاب می کنند؟ خوب ، اگر آنها نیز طرفدار پری دریایی و همه چیز پری دریایی با مضمون هستند ، بنابراین ما احساس خواهیم کرد که کنار خواهید آمد بسیار در واقع با این قاب عکس دریایی دریایی پری دریایی دوست داشتنی و درخشان که گام به گام ترسیم شده است یک پروژه کوچک!

14. پوم پوم پاندا DIY

پوم پوم پاندا

آیا در واقع هنوز فکر شما را به این فکر می اندازیم که چقدر ایده ساخت چیزهای زیبا از نخ را تبدیل کرده اید که به پوم پوم تبدیل کرده اید ، اما بچه های شما در واقع با این روش تمرین زیادی دارند و شما صادقانه فکر می کنید که آنها برای یک چیز آماده هستند کمی بیشتر به چالش کشیدن؟ در این صورت ، ما می خواهیم قطعاً پیشنهاد می کند نگاهی به چگونگی پوم ساز برای ساخت این خرس های کاملاً دوست داشتنی پاندا ، پوم های پوم سیاه و سفید ساخته و با دقت مرتب شده اند!

15. پنگوئن های بطری آب

پنگوئن های بطری آب

شاید ایده هایی که در لیست ما دیده اید و تاکنون بیشتر از همه آنها را دوست داشته اید ، ایده هایی بوده است که حیوانات را به نوعی درگیر خود کرده باشد زیرا در دنیا بچه های شما هیچ چیز را بیشتر دوست ندارند (البته غیر از کاردستی) ، اما شما فقط پناهگاه هستید آیا این ایده را دیده اید که کاملاً شما را متقاعد کرده باشد؟ خوب ، اگر بچه های شما اصلا از پنگوئن لذت می برند ، پس ما دوست خواهیم داشت قطعاً پیشنهاد می کند نگاهی به چگونگی یک پروژه کوچک این پنگوئن های کوچک DIY خنده دار را از بطری های پلاستیکی آب بالابر ساخته شده است!

آیا کارهای جالب و سرگرم کننده دیگری با بچه های خود ساخته اید که فوری مورد توجه قرار گرفتند اما اینجا را در لیست ما نمی بینید؟ درمورد آنچه ایجاد کرده اید و نحوه انجام این کار همه چیز را به ما بگویید یا ما را به عکس های کار تمام شده خود در بخش نظرات پیوند دهید!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#کاردستی #با #بچه #ها #در #ذهن #پروژه #آسان

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید