مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

کاغذ DIY موجود روز ولنتاین

[ad_1]

  1. خانه
  2. بچه ها

مقاله DIY موجود روز ولنتاین

من دوست دارم مطمئن شوم که همیشه برای یک روز بارانی چند ایده کاردستی کودک دوستانه در روز آستینم دارم ، به این ترتیب هفته گذشته خودم را پیدا کردم که این موجودات کوچک کاغذی ولنتاین را با هوسرانگیز با بچه هایم درست می کنم. ادامه مطلب را بخوانید تا ببینید که چگونه این مقاله DIY را برای موجودات روز ولنتاین قرار داده ام.

نمایش گام موجود ولنتاین کاغذی کاغذ ولنتاین موجودی برای بچه ها

این دستورالعمل های گام به گام همراه با عکس را بررسی کنید! اگر ترجیح می دهید به جای کلمات نوشتاری ، یک آموزش ویدیویی را دنبال کنید ، به پایین این پست بروید تا دقیقاً آنچه را که می خواهید پیدا کنید.

موجود ولنتاین کاغذی

کاغذ ولنتاین موجود

برای این پروژه به موارد زیر احتیاج دارید:

  • کاغذ یا کارت قرمز
  • کاغذ (زرد و قرمز تیره)
  • منگنه سوراخ
  • نخ قرمز
  • چشمان گوگل
  • قیچی
  • یک چوب چسب
  • پاک کننده لوله صورتی

بچه های موجود ولنتاین کاغذی

مرحله 1: لیست خود را دوباره بررسی کنید

مواد خود را در مقابل خود جمع کنید!

مواد موجود ولنتاین کاغذی

مرحله 2: قلب را بکشید

با استفاده از مداد خود شکل قلب را روی کاغذ ، کارتن یا مقوا با رنگ قرمز روشن تر بکشید. من خودم را آزادانه کار کردم و تمام تلاشم را کردم تا قطعات و کناره های قلب را به طور مساوی و متقارن نگه دارم. قلبم را حدود دو اینچ عرض و سه اینچ بلند کردم. پس از اتمام رسم شکلی که از آن راضی هستید ، آن را ببرید.

قرعه کشی موجود ولنتاین کاغذی

کاغذ برش موجود ولنتاین

مرحله 3: گونه ها را درست کنید

یک مستطیل کوچک به طول یک اینچ و عرض نیم اینچ از گوشه پایین سمت راست کاغذ قرمز تیره تر برش بزنید. این قطعه کوچک را از وسط برش بزنید و دو مربع قرمز تیره حاصل را یکی روی هم لایه کنید و آنها را در کنار هم قرار دهید و لبه های آنها به طور مساوی به هم چیده شود. با استفاده از قیچی گوشه ها و لبه های مستقیم هر دو مربع کوچک را به طور هم زمان گرد کنید تا دو دایره کوچک ایجاد کنید. این گونه های گلگون موجود شما خواهد بود! لحظه ای آنها را کنار بگذارید.

موجود ولنتاین کاغذی مرحله 3

موجود ولنتاین کاغذی مرحله 3a

مرحله 4: دهان درست کنید

یک مربع کوچک دیگر از کاغذ قرمز تیره خود به عرض تقریباً نیم اینچ ببرید و سپس لبه ها و گوشه های پایین و کناری را گرد کنید ، لبه و گوشه های راست بالا را نگه دارید تا یک شکل نیم دایره کوچک ایجاد کنید. این دهان موجود شما خواهد بود! این را با گونه های رژگونه کنار بگذارید تا بعداً انجام شود.

موجود ولنتاین کاغذی مرحله 3b

مرحله 5: بینی را بسازید

یک مستطیل کوچک گوشه ای دیگر به همین اندازه با قیچی خود برش دهید ، این بار از کاغذ زرد خود. سپس با استفاده از مداد خود یک شکل قلب کوچک در وسط آن قطعه تازه بریده شده ترسیم کنید. بعد ، آن قلب کوچک را قطع کنید! من دو طرف قلبم را خوب نگه داشتم و حتی با جمع كردن كامل تكه زرد كوچك از وسط به سمت راست و در وسط عمودی آن و برش لبه های بیرونی از نوك پایین به سمت بالا و گرد آن به یكباره ، بنابراین اندازه آنها به همان اندازه تضمین شد . این قلب کوچک بینی موجود شما خواهد بود ، اما شما آن را زیر و رو می کنید! آن را برای لحظه ای کنار سایر قطعات صورت کنار بگذارید.

موجود ولنتاین کاغذی مرحله 5

موجود ولنتاین کاغذی مرحله 5a

موجود ولنتاین کاغذی مرحله 5b

موجود ولنتاین کاغذی مرحله 5c

مرحله 6: چسب زدن را شروع کنید

با استفاده از چسب چسب خود تمام قطعات صورت خود را بر روی قلب قرار دهید تا این موجود را کنار هم قرار دهید! با چشمان گوگلی شروع کنید ، آنها را در نزدیکی وسط قلب قرار دهید ، به فاصله مساوی با یکدیگر. آنها را قرار ندهید هم نزدیک به بالا ، می خواهید در آنجا فضای کمی صرفه جویی کنید تا بعداً مو اضافه کنید. آنها بینی بینی به شکل قلب زرد را به سمت پایین می چسبانند ، اما وارونه می شوند تا نقطه پایینی آن بین اما کمی زیر چشم و بالای صفحه گرد به سمت پایین قرار گیرد. بعدی دو گونه رژگونه گرد خواهد داشت – یک دایره در هر طرف و دقیقاً زیر بینی او – و در آخر لبخند نیمه دایره ای با لبه صاف آن که به سمت بالا و به سمت پایین گرد شده بینی است.

موجود ولنتاین کاغذی مرحله 6

موجود ولنتاین کاغذی مرحله 6a

موجود ولنتاین کاغذی مرحله 6b

مرحله 7: سوراخ سوراخ

با استفاده از سوراخ سوراخ سوراخ هایی را در اطراف لبه های قلب پایه خود برای بازوها ، پاها و موهای موجود قرار دهید! من سوراخهای نزدیک پایین ، درست بالای نقطه پایین هر دو طرف را ایجاد کردم. سپس دو سوراخ در دو طرف بالاتر و بالاتر از لبه های نزدیک گونه های گلگون ایجاد کردم. سرانجام ، چهار سوراخ در بالای قلب ، درست بالای چشم و نزدیک لبه های بالای گرد ، دو طرف در هر طرف ایجاد کردم.

موجود ولنتاین کاغذی مرحله 67

مرحله 8: بازوها را اضافه کنید

یکی از پاک کننده های لوله صورتی خود را از وسط برش بزنید و از هر نیمه استفاده کنید تا یک بازو با یک دست به شکل قلب برای هر دو طرف قلب خود بسازید. یک انتهای هر قطعه را مانند یک دایره به سمت بالا و داخل خم کنید و سپس لبه خمیده را کمی خرج کنید تا ته نوک قلب ایجاد شود. سپس قطعه بازو را به پهلو خم کرده و پایین فشار دهید تا یک قطعه بالایی گرد دوم ایجاد شود تا با جایی که انتهای آن را خم کرده اید مطابقت داشته باشد. می توانید انتهای آن را کمی در محل بچرخانید تا در صورت لزوم از حالت خم شدن جلوگیری کند یا یک کمی چسب برای نگه داشتن آن در جای خود. بعد ، انتهای آزاد دیگر را کمی خم کنید و آن را از طریق یکی از سوراخ های بازوی کناری بریزید. به آن نوک چسب بزنید و آن را دور بقیه دستگاه تمیز کننده لوله بپیچانید تا بازو به قلب متصل شود. کل این فرایند را یک بار دیگر تکرار کنید تا بازویی در طرف دیگر ساخته و متصل شود.

موجود ولنتاین کاغذی مرحله 8

موجود ولنتاین کاغذی مرحله 8a

موجود ولنتاین کاغذی مرحله 8b

موجود ولنتاین کاغذی مرحله 8c

موجود ولنتاین کاغذی مرحله 8d

موجود ولنتاین کاغذی مرحله 8e

موجود ولنتاین کاغذی مرحله 8 f

مرحله 9: پاها را بسازید

کل مراحل پاک کننده لوله را از ابتدا یک بار دیگر تکرار کنید تا موجود خود را دو پا کنید! اما این بار می توانید انتهای پایین را به سمت بالا خم کنید تا در صورت ترجیح دادن ، به جای قلب شکل ، پاهای کمی لرزان برای موجود خود ایجاد کنید. وقتی پاها را از دو سوراخ پایین نزدیک نوک فرو کردم تا به قلبم بچسبانم ، مطمئن شدم که آنها را از جلو به عقب فرو می کنم تا وقتی نوک های اطراف بقیه پاک کننده های لوله را پیچ می کردم ، کمی مرتب تر به نظر می رسید زیرا که پیچ و تاب در پشت نشسته است. دو پایه ، هر کدام از نیمی از پاک کننده لوله صورتی دوم خود را بسازید و آنها را متصل کنید.

موجود ولنتاین کاغذی مرحله 9

مرحله ولنتاین کاغذی مرحله a

مرحله 10: موها را درست کرده و اضافه کنید

چهار گلد از نخ خود را از نخ قرمز جدا کنید و طول هر یک را تقریباً چهار اینچ کنید. از اینها برای ایجاد موی موجود قلب شما استفاده می شود! اولین تکه نخ خود را بردارید و آن را از وسط تا کنید تا انتهای آن باز شود و انتهای دیگر آن به یک حلقه خمیده تبدیل شود. این حلقه منحنی را از طریق اولین سوراخ خود در نزدیکی قسمت بالایی قلب فرو برده و کمی آن را قرص بزنید تا جایی که در سمت دیگر فضای کافی داشته باشید تا بتوانید دو انتهای آن را با هم نگه دارید ، بالا و بالای قلب قرار دهید و سپس از آن حلقه منحنی در طرف دیگر عبور کنید تا یک نوع گره لغزش ایجاد کنید. انتهای آن را تا انتها بکشید تا گره را ببندید و حلقه را در قسمت بالای قلب محکم کنید ، اما آن را خیلی محکم نکشید وگرنه کاغذ سوراخ شما را سگک می کند و حتی ممکن است قسمت بالای آن را پاره کند قلب. این فرآیند را سه بار دیگر با سه رشته نخ قرمز و سوراخ های قلب دیگر تکرار کنید.

موجود ولنتاین کاغذی مرحله 10

موجود ولنتاین کاغذی مرحله 10a

موجود ولنتاین کاغذی مرحله 10b

موجود ولنتاین کاغذی مرحله 11a

موجود ولنتاین کاغذی مرحله 10v

کاغذ ولنتاین مرحله موجودی به عنوان

شما رسما از خودتان یک موجود کوچک قلب ساخته اید که برای آویزان شدن در یخچال یا روشن کردن روز دیگری در روز ولنتاین مناسب است! درصورتی که دوست دارید این پروژه را خودتان امتحان کنید ، در اینجا یک فیلم آموزشی خارق العاده برای کمک به شما آورده شده است!

کاغذ ولنتاین ساخته شده صنایع دستی برای بچه ها

کاغذ ولنتاین موجود

تزیین موجود ولنتاین کاغذی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *






[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#کاغذ #DIY #موجود #روز #ولنتاین

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید