آموزش, اخبار

دستبند طلسم Bead Stash

 

چگونه یک دستبند جذاب مهره ای بسازیم

این دستبند جذاب مهره ای DIY چیزی است که وقتی سعی می کنم لوازم صنایع دستی خود را “ویرایش کنم” اتفاق می افتد. می دانید: متراکم کنید، آنچه را که دیگر لازم نیست خلاص کنید؟

اوه، چقدر خنده خوب بود!

این به این شکل بود که همه چیز را بیرون کشیدم و سپس نه تنها تصمیم گرفتم این اقلام را نگه دارم، بلکه سازماندهی خود را متوقف کردم تا طلسم های کوچیک کوچکی بسازم. سپس برای ساخت جواهرات. بله، من در آن لحظه برنامه‌ریزی کردم تا تعداد زیادی لوازم اضافی را کنار هم بگذارم تا یک دستبند افسانه‌ای بسازم. من در نهایت سه تا ساختم. فقط به خاطر تمام شدن زنجیر ایستادم. اما آنها بسیار افسانه ای ظاهر شدند!

در اینجا فیلم آموزشی من برای شما ساخته شده است تا آن را دنبال کنید.

انبار خود را ارزیابی کنید

دستبند طلسم مهره ای
این‌ها یافته‌ها هستند، اما برخی از ویژگی‌های جذاب دستبند نیز وجود دارد که در…

قبل از شروع، انبار خود را بیرون بیاورید و ببینید چه چیزی دارید. ببینید آیا می توانید نوعی از تم را پیدا کنید – چه رنگی باشد یا موضوعی. من کمی از همه چیز داشتم – که شامل نورهای زیادی بود. من خاک رس پلیمری خود را بیرون کشیدم و این را یک دستبند طلسم رنگین کمانی ساختم. به زودی ویدیویی در مورد ساخت کانکاهای سفالی خواهم داشت.

دستبند طلسم مهره ای

من همچنین از قطعات کوچک چوب برای استفاده به عنوان پس‌زمینه کانچاها استفاده کردم. با دقت نگاه کنید تا ببینید من هم قلب های کوچک شعله ور ساختم! و حتی قطعات رزین کمی نیز وجود دارد! کانکاها را درست کردم و داخل فر گذاشتم. سپس چوب را رنگ آمیزی کرد و یک درزگیر بر پایه آب اضافه کرد.

همه عناصر را در موقعیت قرار دهید

زنجیره و سپس جذابیت های بزرگتر، نقاط کانونی را بچینید. اطمینان حاصل کنید که آنها به طور مساوی فاصله دارند. سپس قطعات بزرگتر بعدی را اضافه کنید. ادامه بده در نهایت پیوندهایی خواهید داشت که چیزی برای قرار دادن ندارند… بنابراین….

قطعات پرکننده درست کنید!

دانه های سبز لیمویی، دانه های زرد و صورتی تند.

به عنوان راهی برای منسجم کردن دستبند، از دانه های دانه برای ساخت آویزان های کوچک استفاده کردم. آنها کوچک هستند، حتی ممکن است متوجه آنها نشوید، اما به پر کردن موضوع کمک می کنند، رنگ ها از بین می روند و بافت سرگرم کننده ای را اضافه می کنند. من از سنجاق چشم و انبردست بینی گرد برای ایجاد حلقه ها در هر انتها استفاده کردم، سپس یک جذابیت کوچک دیگر در پایین اضافه کردم.

وقتی نوبت به مهره زدن به این شکل و ساختن دستبندهای طلسم می شود، مطمئن شوید که به جای اتصال طلسم به حلقه دستبند، از حلقه های پرش استفاده کنید. حرفه ای تر است و شانس کمتری برای گیر کردن یا افتادن دارد. همچنین، گاهی اوقات پیوندهای زنجیره ای آنقدر بزرگ هستند که نمی توانند در حلقه ای که روی آویزان ایجاد کرده اید قرار بگیرند.

با دو جفت انبر وارد آن شوید و حلقه پرش را از جلو و عقب باز کنید، از حلقه‌ای که روی آویز ایجاد کرده‌اید بلغزانید، سپس آن را به پیوندی روی زنجیره وصل کنید. با استفاده از دو جفت انبر دماغه سوزنی، حلقه پرش را با حرکت دادن دقیق انتهای آن به عقب (برعکس زمانی که آن را باز کردید) ببندید.

قطعات پرکننده را در صورت نیاز اضافه کنید.

از بافت های مختلف استفاده کنید!

مهره ای از طلسمات

این قسمت مورد علاقه من است! من انبوهی از جذابیت‌ها با رنگ‌های بی‌نظیر (پاستیلی) داشتم. آنها سال ها در انبار من بودند و من نمی خواستم آنها را رها کنم. این یک راه عالی برای استفاده از آنها بود. باز هم، حتی اگر رنگ ها متفاوت باشند، درخشش و طراحی همه چیز را با هم ترکیب می کند!

دستبندت را تمام کن

هنگامی که هر پیوند جذابیتی پیدا کرد، مرور کنید و دوباره بررسی کنید که همه آنها به طور ایمن متصل شده باشند. دستبند خود را بچینید، گیره را ببندید و از تمام قطعات به سمت بیرون عکس بگیرید. این می تواند به شما کمک کند تقارن نهایی را ببینید. به من اعتماد کنید، گرفتن یک عکس از هنر شما یک راه عالی برای پیدا کردن و رفع هر چیز بدی است! پس از آن، آن را امتحان کنید تا ببینید چه احساسی دارد. آیا چیزی وجود دارد که شما نیاز به اضافه کردن یا حذف یا تنظیم مجدد دارید؟

دستبند طلسم باکره از گوادالوپ

من عاشق این یکی هستم! من از تمام اجزای قرمز، سبز، سیاه و زرد استفاده کردم. من یک طلسم سفالی دیگر از دستبند دیگر باقی مانده بود و به خوبی کار می کرد. بابل های مروارید متعلق به یک گردنبند شکسته قدیمی است که من ذخیره کردم. وای. خدا را شکر من آن را پس گرفتم، درست است؟

خوب، این سومین دستبند جذابی است که من درست کردم. من یک کیسه از مهره های نمدی تصادفی و چند منگوله چرمی داشتم. با وجود اینکه این یکی بسیار نامتجانس است، من یک مجموعه آویزان یکپارچه برای تکرار در سراسر دستبند درست کردم تا همه آن را به هم ببندم.

دستبند طلسم مهره ای

و در صورت تمایل به خرید یکی از این دستبندها…

در اینجا چند ایده دیگر وجود دارد:

دستبند طلسم النگو یک دستبند جذاب ساخته شده از کارت های هدیه بریده شده! ممنون که آموزش من را بررسی کردید، اگر یکی از این دستبندهای جذاب را درست می کنید به من اطلاع دهید! حدس بزن چی شده؟؟؟ کتاب جدید من، The Crafty Chica Createsاکنون برای پیش سفارش در دسترس است! کتاب The Crafty Chica Creates
منبع

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *