مجله ی نقاشیا

دسته بندی نشده

صنایع دستی بامزه با پوم پوم که تمام خانواده عاشق ساختن آن هستند

[ad_1]

  1. صفحه اصلی
  2. زندگي كردن

صنایع دستی بامزه با پوم پوم که تمام خانواده عاشق ساختن آن هستند

وقتی صحبت از کاردستی‌هایی می‌شود که از ابتدا تا انتها بسیار متنوع و سرگرم‌کننده هستند، پوم پوم‌ها یکی از چیزهای بسیار مورد علاقه ما برای کار کردن است. این به این دلیل است که بسته به نوع کاردستی‌ای که انجام می‌دهید، می‌توانید آن را با استفاده از پوم پوم‌های صنایع دستی خریداری شده در فروشگاه ایجاد کنید. یا شما می توانید پوم پوم های خود را از ابتدا و سپس پس از آن با آنها حیله گر شوید! در هر صورت، هم بزرگ‌سالان و هم بچه‌های خانواده ما از آن لذت می‌برند که پوم پوم‌ها بخشی از «روزهای کاردستی» بارانی ما می‌شوند.

فقط در صورتی که خانواده شما مانند خانواده ما عاشق کاردستی با پوم پوم هستند و می توانید از برخی ایده ها برای کمک به هیجان انگیز نگه داشتن چیزها استفاده کنید، در اینجا 15 مورد از بهترین آموزش ها و مفاهیم DIY وجود دارد که قبلاً آنها را امتحان کرده ایم یا برای بعداً نگه داشته ایم!

1. جعبه جواهرات تزئین شده با پوم پوم

جعبه جواهرات تزئین شده با پوم پوم

از زمانی که ما بچه‌های کوچک بودیم، همیشه چیزی در مورد جعبه‌های کوچک خالی و خالی وجود داشته که توجه ما را به خود جلب کرده است. ما نمی‌توانیم فکر نکنیم که آنها عملاً با کمی شخصیت و مهارت در ساختن به آراستن و تغییر شکل می‌دهند! به همین دلیل است که این مفهوم از ایده های ساده دکوراسیون منزل استفاده از پوم پوم های مینیاتوری با رنگ های روشن برای ایجاد یک جعبه جواهرات سرگرم کننده DIY توجه ما را به خوبی جلب کرد.

2. پتو پوم پوم DIY

پتو پوم پوم دست ساز

آیا انواع پوم پوم های مورد علاقه شما برای درست کردن پوم پوم های کاموای پف دار بزرگی که مادربزرگتان به شما یاد داده است دور یک تکه مقوا یا یک رول خالی دستمال توالت بپیچید؟ خب، راه‌های مختلفی برای ساختن آن‌ها و حتی ایده‌های حیله‌گرتر برای پروژه‌های مختلف وجود دارد که می‌توانید پوم‌پوم‌ها را به آن تبدیل کنید، اما این ایده کلی از یک کاردستی کوچک در روز شما بدون شک یکی از موارد مورد علاقه ما است. آنها به شما نشان می دهند که چگونه پوم پوم ها را بسازید (اما اگر زمان زیادی دارید می توانید از نمونه های خریداری شده در فروشگاه استفاده کنید) و آنها را با دقت در سراسر لبه بیرونی پتو بدوزید تا کمی شخصیت بیشتر از قبل به آن بدهید. .

3. بالش قلب رنگارنگ پوم پوم

بالش قلب رنگارنگ پوم پوم

آیا تا به حال احساس کرده اید که یک پوم پوم آنقدر پف دار و نرم باشد که تقریباً آرزو داشته باشید که ای کاش بزرگتر باشد فقط برای اینکه بتوانید به آن فشاری خوب و دوستانه بدهید؟ خوب، ما اعتراف می کنیم که ما هرگز موفق به ساختن یک پوم پوم کاموا نشده ایم که بزرگ (هنوز)، اما ما تصور می کنیم که فشار دادن این بالش پوشیده شده با پام پوم عالی که روی آن مشخص شده است قصه هایی از کوه دلپذیر بسیار نزدیک به اینکه بغل کردن یک پوم پوم عظیم چه حسی خواهد داشت! آموزش آنها به شما نشان می دهد که چگونه یک بالش پوم پوم به شکل قلب، با یک بالش قلب شکل با رنگ متضاد روشن بسازید.

4. منگوله های کیف پول پوم پوم

منگوله های کیف پول پوم پوم

وقتی تصمیم گرفتیم که واقعاً یک کیف یا کیف دستی بسیار مفید را دوست داریم، از آن استفاده خواهیم کرد هر روز. با این حال، پس از مدتی، گاهی اوقات متوجه می‌شویم که از ظاهر کیف حوصله‌مان سر می‌رود، حتی اگر عملکرد آن را دوست داشته باشیم و هنوز آماده تعویض آن با کیف دیگری نباشیم، زیرا چیزهای ما کاملاً به شکل کوچکی سازماندهی شده‌اند. جیب های داخل به همین دلیل به این ایده تزیین منگوله پوم پوم رسیدیم استایلکاستر خیلی خوب بود آنها به شما نشان می دهند که چگونه یک رشته از پوم پوم های روشن کوچک بسازید که می توانید به سادگی آنها را دور بند یا دسته های کیف خود ببندید و هر کدام را با یک منگوله ساخته شده از رنگ پایه به پایان برسانید.

5. مونوگرام جامبو پوم پوم

مونوگرام جامبو پوم پوم

شاید شما واقعاً روی فهرست کاردستی‌های پوم پوم ما کلیک کرده‌اید، زیرا همیشه به احساس و زیبایی‌شناسی آن کیسه‌های شگفت‌انگیز پوم پوم‌های مخلوط که اغلب در فروشگاه‌های صنایع دستی بزرگ می‌بینید وسواس داشته‌اید! اصلاً نمی‌توانیم بگوییم که شما را مقصر می‌دانیم. این کیسه ها با امکانات بی پایان کاردستی پر شده اند! به همین دلیل است که بچه‌های ما وقتی این ایده عظیم مونوگرام پوم پوم را به آنها نشان دادیم بسیار هیجان‌زده شدند خاله هلو. هر کودک یکی از اولین حرف های اولیه خود را برای اتاق خواب خود و بله، گربه خانواده ما ساخت میکند پوم پوم ها را به اندازه چیزی که در این عکس می بینید دوست دارید.

6. الفبا پوم پوم

پوم پوم الفبا

شاید بچه های شما در واقع کمی کوچکتر از آن هستند که خودشان پوم پوم درست کنند، اما شما هنوز هم قصد دارید آنها را زودتر به کاردستی علاقه مند کنید؟ سپس ما احساس می کنیم که شما احتمالاً از آن دسته والدینی هستید که به کارهای خود علاقه دارند و از هر فرصتی برای ساختن ابزارهای یادگیری خود استفاده می کنند و آنها را با فرزندان خود به اشتراک می گذارند تا هر دو یاد بگیرند. و بازی با ما پیشنهاد می کنیم بررسی کنید که چگونه آقای قابل چاپ این پوم پوم‌های DIY فوق‌العاده را در انواع رنگ‌های روشن ساخته‌اید، و به بچه‌هایتان اجازه می‌دهد حروف خود را به شیوه‌ای نرم و لمسی تمرین کنند که حتی می‌توانند به شما کمک کنند کمی بعد خودشان را بسازید.

7. اسباب بازی های پوم پوم به شکل میوه های نرم

اسباب بازی های پوم پوم میوه ای نرم

آیا ایده ساخت پوم پوم هایی که شکل ها و طرح های بسیار خاصی دارند برای شما جدید است و اکنون ما آن را انجام دادیم واقعا توجه شما را جلب کرد؟ راستش را بخواهید، ما نیز با این ایده کاملاً تازه کار هستیم، اما بوده ایم به طور کامل از زمانی که برای اولین بار با آن برخورد کردیم وسواس زیادی به ساختن پوم پوم های شکل دار داشتیم! ما در واقع این پوم های میوه ای کاملا شایان ستایش را ساختیم که توسط آنها مشخص شده است ایده های خلاقانه اخیراً آنها موفق شدند (اگرچه ما متوجه شدیم که ممکن است حتی بیشتر از بچه هایمان درباره هندوانه تمام شده خود هیجان زده شده باشیم).

8. نشانک های توپ رنگارنگ نخ

نشانک های توپ نخ رنگارنگ

شاید شما واقعاً یک صنعت‌گر مشتاق نخ هستید که تعداد زیادی از انتهای نخ‌ها را در اطراف خود دارید و به دنبال پروژه‌های سریع و ساده‌ای بوده‌اید که به شما کمک کند برخی از آنها را مصرف کنید؟ در آن صورت، ما قطعا فکر می کنم باید نگاهی به راه بیندازید مامان طراحی کن علامت های کتاب شایان ستایشی ساخته است که اجازه می دهد یک پوم پوم سرگرم کننده و کرکی از بالای کتاب بیرون بیاید در حالی که یک رشته مکان شما را مشخص می کند.

9. لوستر پوم پوم روشن

لوستر پوم پوم روشن

شاید وقتی صحبت از صنایع دستی به میان می آید کمی عجیب و غریب باشیم و به راحتی در مورد چیزهایی هیجان زده باشیم، اما همیشه فکر می کردیم موبایل ها مسیر خیلی جالب است که فقط به مهد کودک منتقل شود. البته، اگر بخواهیم در جای دیگری از خانه مان قرار دهیم، سعی می کنیم به سبکی پایبند باشیم که با دکور یا تم اتاق مناسب باشد، اما هر از چند گاهی ایده ساختن چیزی منحصر به فرد و عجیب را دوست داریم. شخصیت زیادی دارد! به همین دلیل است که ما ایده “لوستر” پوم پوم را از آن دریافت کردیم نوار هنری یک پروژه DIY جالب برای امتحان بود. بچه‌های ما به ساختن ما کمک کردند، بنابراین ممکن است رنگارنگ‌ترین چیز در کل خانه ما باشد.

10. کشش زیپ پوم پوم

زیپ پوم پوم می کشد

شاید ما فقط کمی دست و پا چلفتی باشیم، اما همیشه با زیپ های بسیار کوچک مشکل داشته ایم. میدونی؛ کیسه‌های کوچک لوازم آرایشی، کیف‌های ناهار بچه‌ها، قلمدان‌ها یا کیف‌های تعویضی. ما همیشه با زبانه کوچک دست و پنجه نرم می کنیم و به انگشتان دستپاچه خود برای مدت زمانی که طول می کشد تا خوب چنگ بزنیم فحش می دهیم. به همین دلیل است که فکر کردیم این زیپ‌های پوم پوم کوچک و شایان ستایش ایده خوبی هستند! صندلی پولکا به شما نشان می دهد که چگونه پوم پوم درست کنید کامل اندازه.

11. گردنبند پوم پوم و زنجیر جواهرات

گردنبند پوم پوم و زنجیر جواهرات

شاید شما هستید خیلی به کاردستی‌های پوم پوم علاقه‌مند هستید، اما هرگز قبلاً پوم پوم‌های خود را خودتان درست نکرده‌اید، و مطمئن نیستید که زمان کافی برای چسباندن هر تعداد پوم پوم کاردستی به‌صورت جداگانه برای قطعه‌ای که می‌خواهید داشته باشید. می خواهم بسازم؟ پس شاید پام پوم تریم پاسخی به تمام دعاهای کاردستی امروز شما باشد! ما نمی‌توانیم متوجه شویم که این گردنبند چقدر منحصر به فرد و عالی است لانا رد استودیو به لطف روشی است که آنها چندین پوم پام آویزان در تمام طول آن در رنگ های مختلف اضافه کردند.

12. فرش پوم پوم DIY

فرش دیی پوم پوم

آیا شما در واقع کاملا یک مقدار زیادی از نخ یدکی که به دنبال استفاده از آن بودید و تمام وقت دنیا را دارید تا عصرها در حالی که نتفلیکس را با خانواده خود هماهنگ می کنید، هر تعداد پوم پوم را درست کنید؟ در این صورت، ما پیشنهاد می کنیم دست خود را در چیزی کمی بزرگتر امتحان کنید، مانند این عالی کفپوش پوم پوم از حرف زدن! آموزش آنها نه تنها به شما نشان می دهد که چگونه پوم پوم ها را بسازید (در درجات مختلف تیرگی)، بلکه چگونه همه آنها را به یک پایه مستطیل شکل برای ایجاد تشک وصل کنید.

13. سبد پوم پوم ناز

سبد پوم پوم زیبا

وقتی شروع به جستجوی پروژه های DIY pom pom کردید، مطمئن نیستیم که ایده کار با whicker لزوماً اولین چیزی باشد که به ذهن شما خطور کرد. مطمئناً برای ما نبود! به همین دلیل است که وقتی با این سبد خارق العاده که در راستش WTF! آنها به شما نشان می دهند که چگونه می توانید پوم پوم های رنگی متفاوت را با نی های دستکاری شده یا حصیری های نرم درست کنید، آنها را به صورت لایه ای در اطراف پایین یک سبد عمیق قرار دهید تا برای خود یک انبار تزئینی ساده درست کنید.

14. زیتون بازار میوه پوم پوم

پام پوم میوه بازاری

ما می دانیم که ظروف خواربارفروشی به سادگی کیف هستند، اما آنقدر در زندگی روزمره خود از آن ها استفاده می کنیم که نمی توانیم احساس کنیم که سزاوار توجه و زیبایی هستند، درست مانند هر چیز دیگری در زندگی و کمد لباس ما. باور کنید یا نه، این فقط یک پروژه دیگر است که پوم پومز می تواند به شما کمک کند! طرح‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را رنگ کنید، بکشید، بخیه بزنید، یا وینیل را روی یک کیف دستی گرم کنید و آنها را با استفاده از پوم پوم‌ها تزئین کنید (از نظر فنی، شما می‌توانید تقریباً هر کاری را که شکل گرد دارد انجام دهید، اما ما فکر می‌کنیم این پوم‌پوم‌های کوچک شایان ستایش میوه ها توسط عشق داماسک زیباترین چیزهایی هستند که در این مدت طولانی دیده ایم!

15. حلقه های دستمال کاغذی پوم پوم DIY

حلقه های دستمال کاغذی پوم پوم

آیا شما از آن دست‌سازهای دمدمی‌ای هستید که دوست دارید مهمانان خانه شما ببینند که چقدر دوست دارید شخصیت خود را از هر نظر پر کنید، حتی اگر ظاهر کمی غیر متعارف داشته باشد؟ خوب، به خصوص اگر به خاطر عشق خود به صنایع دستی با کاموا شناخته شده اید، احساس می کنیم این ایده انگشتر دستمال کاغذی پوم پوم بسیار جذاب در گودی و درهم ممکن است درست در کوچه شما باشد!

آیا کاردستی های بسیار جذاب دیگری را که شما و بچه هایتان هر دو ساخته اید، ساخته اید؟ دوست داشت روی آن کار می کنید اما در لیست ما نمی بینید؟ همه چیز را در مورد نحوه انجام این کار به ما بگویید یا ما را به عکس های پروژه پایان یافته خود در بخش نظرات پیوند دهید!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.





[ad_2]
حتما از فروشگاه آنلاین نقاشیا بازدید کنید، جهت مشاهده در بالای صفحه روی گزینه ی صفحه ی اصلی کلیک کنید.

Source link
#صنایع #دستی #بامزه #با #پوم #پوم #که #تمام #خانواده #عاشق #ساختن #آن #هستند

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اطلاعات تماس

دفتر مرکزی : تهران - بلوار فردوس - پشتیبانی 24 ساعته

ارتباط با ما از طریق واتس-اپ    : 09914619313  

contact us : +989914619313

ایمیل :     info@naghashia.com

  • درباره نقاشیا

فروشگاه  آنلاین  نقاشیا ™ یعنی  اعتماد ،  انتخاب  و  خرید آنلاین، فارغ از تمامی محصولات سایت; مدتی است خانواده های بسیاری علاقه مند بودند که نقاشی و عکس های خود را به عروسک و مجسمه تبدیل کنند، حال، بعد از مدت ها این   آرزو  در   ایران  به   واقعیت تبدیل  شده  که  نقاشیا اولین،قابل اعتماد ترین، با کیفیت ترین و بزرگترین ارائه دهنده ی این گونه خدمات در این زمینه است، نقاشیا به این  مهم  بسنده  نکرده  و هر روز شاید اتفاق های جذاب تری خواهید بود ♥

نقاشیا

دانلود اپلیکیشن سایت و فروشگاه نقاشیا

همه جا کنار شما هستیم

دانلود اپلیکیشن نقاشیادانلود اپلیکیشن نقاشیا

سوالات متداول

همراه پشتیبانی 24 ساعته

دریافت آثار از طریق ایمیل و انتشار آن

ارسال فایل گرافیکی

logo-samandehi
  • نمادهای نقاشیا
دروازه پرداخت معتبر
مجوز-شامد-اپلیکیشن-نقاشیا.....

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ورود به تلگرام و چت با کارشناسان

ورود به پیج رسمی ما در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام

سبد خرید