آموزش, اخبار, ریپورتاژ, ریپورتاژ آگهی, کاردستی, مادر و کودک

خرید تستر عطر زنانه با قیمت مناسب

خرید تستر عطر زنانه با قیمت مناسب

خرید تستر عطر زنانه با قیمت مناسب
https://honarfardi.com/wp-content/uploads/2021/09/1.jpg

امروزه از آنجایی که خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه هزینه بالایی دارد، خرید از یک فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارزان ، گزینه بسیار مناسبی می باشد. فروشگاهی که به طور اختصاصی در زمینه تستر عطر و ادکلن فعالیت داشته باشد تا شما بتوانید تستر محصول مورد نظر خود را با صرف هزینه کمتر و قیمت مناسب تر تهیه کنید.
در زمینه عطر و ادکلن، همواره دررابطه با  تستر ادکلن ارزان سوالات زیادی مطرح شده است. چرا که اکثر مردم اطلاعات کافی درباره آن ندارند. بنابراین لازم است بدانید شرکت های تولید کننده عطر و ادکلن به ازای هر 10 الی 12 عطر، یک تستر به صورت رایگان درون بسته بندی قرار می دهند و هدف آنها این است که مشتریان بدون باز کردن جعبه عطر اصلی، رایحه ی آن را استشمام کنند. به همین دلیل است که معمولا در خارج، تستر عطر قابل فروش نیست اما در ایران این امر متفاوت است و تستر عطر ها با قیمت به صرفه تری به فروش می رود. به طور مثال قیمت تستر عطر زنانه، مناسب و به صرفه تر می باشد و همین موضوع موجب دسترسی آسان تر مشتریان به برندهای معروف و پرطرفدار می شود.
خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب
معمولا خانم ها حساسیت بیشتری در خرید ادکلن های تستر اورجینال از خود نشان می دهند و برای آنها اصل بودن عطر، اهمیت بسیار زیادی دارد. اما همانطور که می دانید خرید عطر زنانه اصل و اورجینال از برندهای معروف، هزینه بسیار بالایی دارد. بنابراین اغلب خانم ها ترجیح می دهند همان عطر را با همان کیفیت و رایحه با قیمت مناسب تری تهیه کنند.
همانطور که گفتیم، هنگام خرید عطر زنانه، رایحه و ماندگاری آن اهمیت بسیار زیادی برای خانم ها دارد و همین موضوع موجب شده است در میان هزاران عطر و ادکلن با رایحه های متنوع از برندهای متفاوت، انتخاب برای آنها دشوار باشد. بنابراین برای اینکه خریدی راحت تر را تجربه کنید، بهتر است قبل از خرید، لیستی شامل چند عطر زنانه خوشبو با ماندگاری بالا و قیمت مناسب تهیه کنید.

معرفی عطرهای زنانه خوشبو
برخی از عطرها رایحه محبوب تری دارند. برای مثال می توان به بهترین ادکلن تام فورد زنانه اشاره کرد که در ردیف بهترین محصولات دنیاست. البته برندهای دیگری هم وجود دارند که در زمینه تولیدد عطر برای بانوان فعالیت می کنند. به طور کلی ادکلن سرد و خنک زنانه، گزینه بسیار مناسبی برای روزهای گرم تابستانی می باشد. خنکی و سردی رایحه این عطرها در گرمای تابستان احساس  شادابی، نشاط و تازگی فوق العاده ای را به شما القا می کند.
عطر زنانه لیبراز برند ایو سن لورن
اگر قصد دارید در طول روز رایحه ای را استشمام کنید که به شما احساس رهایی و آزادی  بدهد، عطر زنانه لیبر گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این عطر در سال 2019 وارد بازار عطر و ادکلن شد و از همان سال با رایحه بی همتای خود جایگاه خوبی میان خانم های خوش سلیقه و شیک پوش پیدا کرده است.
برند تولید کننده این عطر فوق العاده، برند ایو سن لورن می باشد و هدف آن از طراحی این عطر این است که خانم ها هنگام استفاده از این عطر، آزادانه شخصیت واقعی خود را نشان دهند و آزادانه برای زندگی خود تصمیم بگیرند. به همین دلیل است که این عطر میان خانم های مستقل محبوبیت بسیار زیادی دارد.

نت های ابتدایی: نارنگی ماندارین، اسطوخودوس ، برگ درخت نارنج، انگور فرنگی سیاه
نت های میانی: اسطوخودوس ، یاس، شکوفه پرتقال
نت های پایه: مشک ، وانیل ، سدر ، عنبر

عطر زنانه شیرین و گرم
عطر زنانه گرم و شیرین را خانم ها در پاییز و زمستان استفاده می کنند. چرا که عطرهای گرم ماندگاری بیشتری دارند و در هوای سرد نیز کمتر تبخیر می شوند. بنابراین تا مدت طولانی از استشمام رایحه بی نظیر آن لذت می برند.
عطر زنانه شنل چنس ادو پرفیوم
عطر زنانه چنس پرفیوم در سال 2003 توسط برند شنل وارد بازار شد. این عطر طبع شیرین و در عین حال ملایمی دارد که همین موضوع آن را به عطری بسیار مناسب برای استفاده در روزهای پاییزی، تبدیل کرده است. شیشه این عطر، طراحی خاصی دارد. طراحی شیشه این عطر به شکل دایره و نماد خوشبختی، خوش اقبالی و شانس می باشد. همین موضوع موجب شده است خانم ها هنگام استفاده از این عطر اعتماد به نفس بیشتر و حال بهتری را تجربه کنند.

نت های ابتدایی: لیمو، اناناس و فلفل قرمز
نت های میانی: گل سنبل، گل زنبق و گل یاس
نت های پایه: کهربا، مشک، درخت پچولی و درخت خس خس

همانطور که گفتیم در ایران با توجه به گران بودن عطر و ادکلن، برای اینکه با قیمت مناسب تری عطر مورد علاقه خود را تهیه کنید، بهتر است از یک فروشگاه اینترنتی معتبر، تستر عطر مورد نظر خود را با همان رایحه و کیفیت تنها با هزینه کمتر تهیه کنید. از آنجایی که تستر تقلبی نیز در بازار موجود هست، باید از فروشگاهی که به محصولات آن اطمینان دارید خرید کنید.
فروشگاه اینترنتی الیت استور یکی از معتبرترین و بهترین فروشگاه های عطر و ادکلن می باشد. این فروشگاه برای اینکه شما دسترسی راحت تری به محصولات برند مورد علاقه خود داشته باشید، امکانات بسیار خوبی به مشتریان خود ارائه می دهد. برای اطمینان خاطر بیشتر، بعد از خرید تستر عطر مورد نظر خود  می توانید با استفاده از بارکد خوان از اورجینال بودن تستر عطر خود مطمئن شوید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *