آموزش, اخبار, دارت, سایر هنرهای مهم, کاردستی, مادر و کودک, ورزش

آموزش دارت از صفر تا صد با 14 درس رایگان+ 4 ترفند کاربردی

آموزش دارت

آموزش دارت از صفر تا صد با 14 درس رایگان+ 4 ترفند کاربردی
https://honarfardi.com/wp-content/uploads/2022/05/word-image.jpeg

قبل از هر چیز نکات گام به گام برای یادگیری پرتاب دارت وجود دارد برای کسانی که مبتدی می باشند و بعد از آن ویدیوهای آموزش دارت. از یادگیری دارت لذت ببرید:
1-برای پرتاب دقیق دارت اولین کاری که به عنوان یک بازیکن باید انجام بدهید؛ این است که در حالت ثابت و تعادل قرار بگیرید. حتما باید وزن تان را به طور مساوی روی هر دو پا پخش کنید و باسن تان در مرکز قرار داشته باشد. سعی کنید به جلو خم نشوید زیرا این کار تعادل تان را از بین می برد.
2- هنگام گرفتن اولین دارت در دست تان سعی کنید که آن را آرام بگیرید. قدرت باید از بازو و نه انگشتان تان باشد؛ طوری که بتوانید آن را راحت رها کنید. دارت را مثل یک مداد نگه دارید و انتهای تیزش را به سمت تخته هدف بگیرید.
150 عادت بدی که باید آنها را ترک کنیم (مگا لیست)
3- سعی کنید دارت را در مقابل صورت تان قرار دهید تا بتوانید به درستی هدف گیری کنید. این کار به شما هنگام تیراندازی به سمت اعداد مختلف اطراف تخته کمک می کند. آرنج شما باید با زاویه 90 درجه خم شود.
4- وقتی آماده پرتاب شدید، سعی کنید فقط بازوی تان را حرکت دهید. تحرک و جا به جایی کم تر تکرار حرکت را آسان تر می کند. علاوه بر این میزان خطای تان را هم کاهش می دهد زیرا فقط یک قسمت از کل بدن تان موقع پرتاب حرکت می کند.

چگونه در چت جذاب باشیم و دلبری کنیم؟ 10 ترفند
هنگام تهیه دارت و تخته چه فاکتور هایی را در نظر بگیریم؟
حالا که می دانید چه طور بازی کنید، وقت آن است که تخته و دارتِ خودتان را تهیه کنید! تصویر زیر محبوب ترین دارت ها در دیجی کالا با قیمت آنها در زمان نوشتن این مطلب را نمایش می دهد (لینک دیجی کالا):

پرکاربردترین تخته دارت تخته ” ساعتی” یا ” تریبل ” است. این تخته معمولا از الیاف گیاهی ساخته می شود که چسبیدن دارت را بسیار آسان می کند.

این تخته به 20 بخش تقسیم می شود که هر بخشِ آن امتیاز خاص خودش را نشان می دهد. اعداد دور تخته هم به طور تصادفی روی آن قرار می گیرند.
دو حلقه در اطراف تخته وجود دارد که دو یا سه برابر قسمت های سفید امتیاز دارد.
حلقه بیرونی دو برابر و حلقه داخلی حلقه سه برابر امتیاز دارد.

در وسط تخته یک خال دو بخشی وجود دارد. حلقه بیرونی معمولا سبز رنگ است و 25 امتیاز دارد . حلقه دورنی 50 امتیاز دارد و معمولا قرمز رنگ است. گاهی اوقات به این حلقه دبل بول هم می گویند. برای نصب تخته روی دیوار، دبل بول باید دقیقا 172 سانتیمتر از زمین فاصله داشته باشد.

دروس ویدیویی آموزش دارت

 

 

 

 

 

 

 
تمرکز بسیاااار مهمه: 20 تا از موثرترین روشهای افزایش تمرکز
نمونه مسابقات جهانی دارت را ببینید و لذت ببرید!

 
جمع بندی
انتخاب دارت به سلیقه خودتان بستگی دارد. وزن‌ و ویژگی های دم تیر با توجه به سلیقه هر بازیکن متفاوت است. دم پیکان دارت به صاف نگه داشتن آن کمک و از لرزشش جلوگیری می کند. اگر در بازی دارت تازه کار هستید، توصیه می شود آن هایی که کمی سنگین تر هستند را انتخاب کنید. این کار به شما کمک می کند تا به جای قدرتی بودن پرتاب های تان، بیشتر روی تکنیک و دقت تمرکز کنید. معمولا یک بازی دارت 6 تیر دارد، بنابراین هر بازیکن سه دارت خواهد داشت. شما همیشه می توانید این بازی را با تیر هایی که خودتان با آن ها راحت هستید ، انجام بدهید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *