آموزش, اخبار, ترفند, کاردستی, مادر و کودک, مهارت, مهارت های روزمره برای زندگی بهتر

آموزش سوت زدن با انگشت (با یک دست و دو دست)

آموزش سوت زدن با انگشت (با یک دست و دو دست)

اگر دلتان میخواهد سوت زدن با دو دوست را یاد بگیرید، با آموزش مرحله به مرحله امروز ما همراه شوید.
آموزش اول: سوت زدن با دو دست و 4 انگشت (گام به گام)

 
یه مهارت عالی: روش انجام هیپنوتیزم با چشم (در نیم ساعت)
آموزش گام به گام روش بالا را بخوانید:

اول از همه باید انگشت اشاره و وسط هر دو دستتان را به هم نزدیک کنید. در این حالت باید انگشتهای شستتان روی انگشتان حلقه دستها قرار بگیرد و نوک دو انگشت وسط همدیگر را لمس کند. به این ترتیب شکلی شبیه حرف A ساخته میشود. با این حالت دستها، صدای سوت شما بلندتر و قویتر خواهد شد. 

توی این پک فوق العاده، مرد بهتری شویم رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! 

 
 

توی این پک فوق العاده، تعمیرات و نگهداری منزل رو خودت انجام بده، همسرت و خونواده تو سربلند کن و کلی توی مخارج اضافی صرفه جویی کن!

 
 

توی این پک های فوق العاده، آموزش مهارت های فردی که از نون شب واجب ترن رو با بهترین اساتید یاد می گیری. دیگه توی زندگی کم نیار و توی هر جمعی همه رو انگشت به دهان کن!

 

حالت لبها در سوت زدن خیلی مهم است. لبهایتان را با زبان خیس کنید و بعد آنها به سمت عقب ببرید؛ به طوری که کاملا روی دندانها را بپوشانند. وقتی این کار را می کنید شبیه پیرمردی می شوید که دندان ندارد، اما خب، این کار به سوت زدنتان کمک می کند. لب پایینی را می توانید با کمک انگشتهایتان کاملا به سمت عقب ببرید.

حالا زبانتان را به سمت داخل دهان برگردانید. بعد نوک انگشتهایتان را درست زیر نوک زبان بگذارید و آن را با نوک انگشتان به سمت عقب فشار بدهید. با این کار یک چهارم از زبانتان را روی خودش تا می کنید. باید انقدر زبان را به داخل دهان فشار بدهید که اولین بند انگشتتان روی لب پایینی قرار بگیرد.

خیلی آرام با دهانتان از حفره بین انگشتهای اشاره به سمت بیرون بدمید. موقع دمیدن باید حس کنید که هوا فقط از لب پایینی شما خارج می شود. اگر متوجه شدید که هوا از کناره های دهانتان بیرون می رود، لبهایتان را محکمتر دور انگشتها کیپ کنید. یادتان باشد که دور انگشتها باید کاملا مهر و موم و بسته شوند.
تحقیقات جدید: 14 گام برای تقویت قدرت مغز تا 120 درصد
در ضمن حواستان باشد که زبانتان از بین سوراخ انگشتها بیرون نیاید. اگر نتوانستید با موفقیت سوت بزنید هیچ اشکالی ندارد. محل قرارگیری انگشتهایتان زیر زبان را کمی تغییر بدهید و زوایای مختلف را تنظیم کنید تا اینکه بالاخره به صدای سوت مورد نظرتان برسید. 

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!

 

وقتی کم کم صدای سوت از دهانتان بیرون آمد، متوجه می شوید که کدام حالت بهترین نتیجه را می دهد. با شدیدتر دمیدن می توانید سوت بلندتر و قویتری تولید کنید.
آموزش دوم: سوت زدن با یک دست (ویدیو)

 
در ادامه بخوانید:  چطور بیشتر بپریم؟ 7 تمرین افزایش پرش

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *